Millaista on deittailu pääkaupunkiseudulla?
Millaista on deittailu pääkaupunkiseudulla eli Espoossa, Vantaalla ja Helsingissä? Onko helppoa löytää treffiseuraa? Siellä kuitenkin asuu paljon korkeasti koulutettuja ihmisiä, joista moni on lapseton. Tuntuuko siltä, että on runsaasti valinnanvaraa sinkuissa?
Kommentit (14)
Pääkaupunkiseudulla asuu paljon maaseutua enemmän epäkypsiä ja tylyjä ihmisiä.
Sinkkuja on paljon pääkaupunkiseudulla, mutta taso on heikko.
Varmasti saisin naisseuraa helpommalla kuin muualla. Aina kun olen työreissulla siellä niin tinderi ilmoittaa uusista tykkäyksistä kun taas kotona ei ole vuosiin tullut yhtään. Harmi vaan kun haluaisin jonkun joka olisi alle 100km päässä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuja on paljon pääkaupunkiseudulla, mutta taso on heikko.
Sehän lohduttavaa, koska ei meitä missään ole -olimme paisuhteessa tai emme- ole mitenkään erityisen tasokkaita... Suurimmissa kaupungeissa on tutkitusti eniten yksinäisiä joka on jännää, koska paikkoja, joissa kaksi sinkkua(kin) voisi tavata on tarjolla enemmän; vai tässäkö se ongelma piileekin.
Naiset ovat nirsompia pääkaupunkiseudulla kuin muualla Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nirsompia pääkaupunkiseudulla kuin muualla Suomessa.
Mikseivät olisi kun tunnetusti heillä on varaa valita paremmin. - Sinkkuna, erityisesti naissinkkuna kun on monesti mutkattomampaa elää urbaanimmassa ympäristössä kuin maalla.
Pk-seudulla on vain jankkaajanaisia.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti saisin naisseuraa helpommalla kuin muualla. Aina kun olen työreissulla siellä niin tinderi ilmoittaa uusista tykkäyksistä kun taas kotona ei ole vuosiin tullut yhtään. Harmi vaan kun haluaisin jonkun joka olisi alle 100km päässä.
Asutko sitten jollain pienellä paikkakunnalla, jossa asuu vain vähän sinkkunaisia?
Vaihtaisin maisemaa. Profiilit heti nähtävissä. Molemmissa korkeasti koulutettuja miehiä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=a57a04ef000051a8a728d59… JA alle 200k/v tienaavien oma ryhmä: https://www.millionairematch.com/
Itse en oikein ymmärrä puheita valinnanvarasta tai sen puuttumisesta. En minä ainakaan valitse suhteeseen "parasta mahdollista", mitä sen hetkisessä "valinnanvarassa" on, vaan valitsen suhteeseen itselleni sopivan ihmisen. Jos sellaista ei ole, ei minulle ole mitään hyötyä siitä, vaikka olisi muuten kuinka paljon valinnanvaraa.
Itse koen, että juuri minun on todennäköisintä löytää seuraa juuri pääkaupunkiseudulla - toki jos asuisin vaikka Turussa tai Tampereella, niin varmasti sielläkin. Johtuu vain siitä, että todennäköisyys löytää samanhenkinen ihminen on isompi näissä isoissa kaupungeissa, ja koska ihmisiä on määrällisesti enemmän, on myös sen puolesta todennäköisempää, että niitä samanhenkisiä olisi.
Naiselle helppoa, kiltti tavis miehelle vaikeaa🥲
En tiedä miksi, mutta kolmekymppisenä Hämeessä asuessani deittailu ei johtanut koskaan mihinkään. Nelikymppisenä muutin Helsinkiin ja miehiä oli jonossa. Saatoin käytännössä valita haluamani miehen. Ja löytyikin niin upea mies että en olisi uskaltanut sellaista edes toivoa.
Deittimarkkinat olivat ennen hyvät pääkaupunkiseudulla, koska Pietarista pystyi sopimaan naisen kanssa treffit suoraan omaan kotiin. Nykyisin deittimarkkinat ovat ala-arvoiset kun venäläisiä naisia ei ole.
Itse kävin kerran lomalla treffeillä Espoossa asuvan miehen kanssa ja hän antoi minulle pakit.