Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Hieno aloitus, ymmärrän tuota hetkeä.
Väsyttää. Töissä kun tarvitsee rahaa vaikka kunto nyt ei ole kummoinen. Aamuisin ei jaksa herätä ja iltaisin ei kiinnosta mennä nukkumaan. Heräämiseen voi tosin vaikuttaa lääkkeet ja melatoniini ja iltaan taas se että on iltavirkku kuin aamuvirkku. No eipä tätä paria viikkoa tuskin kauempaa tarvitse kestää. Viikonloppu tuntuu vaan menevän ohi tuosta vaan kun ei ole virtaa kun tarvitsee sitä työmaalla et melkeinpä työt ja sitten istuu vaan ja tuijottaa telkkaria.
Kaikkea pitäisi korjata ja uusia ja nytkin autossa yksi jarru jumissa. Mäntä ei ilmeisesti palaudu vaan painaa levyjä kiinni eli tarvinneeko satula varmaan uusia ellei sitä saa herkistettyä. Ihmetteli vaan ajaessa että käytös on erilaista mutta ei jumittanut jarrua niin että olisi heti tajunnut vaikka ajaessa mietti useita syitä käytökselle ja kun pääsi kotia niin kokeili että eipä rullaa normaalisti ja oli varma jarruviasta ja kun kokeili yhtä vannetta niin oli kuuma joten joo eipä ajeta enää muuta kuin korjaamolle tämä tosin siihen menee aikaa kun rahaa ei ole. Työauto sentään on tosin sekin tarvitsee pientä pajoitusta että terve taas tätä tuuria.
Psyyke on kyllä taas ihan sekaisin muutenkin. Eipä osaa enää oikein selittääkään tätä olotilaa enää. Sen kyllä tietää että olotila paljon huonompi mitä oli tätä ketjua aloittaessa et huonompaan suuntaan vaan on matka. ap
Mitä sinulle kuuluu nyt? Tulit mieleeni ja välillä olen ketjuun aiempina vuosina kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle kuuluu nyt? Tulit mieleeni ja välillä olen ketjuun aiempina vuosina kirjoittanut.
Huonompaa ja huonompaa. Piti lukea mitä kirjoittanut viimeksi no eipä siitä kauaa ole kun toukokuun lopussa viimeksi tähän kirjoittanut mutta tuosta hetkestä mennyt huonompaan suuntaan. Ei vaan jaksa kun aina tulee jotain pahaa tilalle moninkertaisesti jos jonkin asian ehkä saa hoidettua. Auto nyt tuli siinä kuntoon mitä nyt maksoi reippaasti ja kun piti uudet renkaatkin ostaa ym. niin no rahaakin vähemmän ja vähemmän kun kaikki vaan kallistuu kun nuohouskin niin hinta oli edellisvuoteen verrattuna noussut varmaan 30-40 euroa kun en löytänyt viime vuoden kuittia siitä mutta sitä edelliseen verrattuna niin 40e kalliimpi oli.
En ymmärrä sitä että miksi kokoajan käy niin että kun saat jonkin asian hoidettua niin tyyliin 10 muuta menee rikki tai vaatii heti huomiota. Ei tuossa ole järkeä ja kun kunto on psyykkisesti ihan lopussa et en enää ymmärrä miksi edes elän vielä.
Kela, sosiaalitoimi, mt-hoitaja, lääkkeet, liikuntaa jne. ei auta. Sosiaalisen kuntouksen ryhmään mennyt ja en kyllä tiedä miten tämä auttaa kun tuntuu pelkästään väsyvän siitä.
Tässä alkaa oikeastaan tällä tahdilla kaikki mitä ollut niin lähteä alta ja pois eikä koskaan takaisin ja monen monta asiaa jäännyt kokematta niin kyllä tässä aika paljon tuntee täydellistä vihaa ja katkeruutta niin itseä kuin maailmaa kohtaan. Parempi olisi jos en enää heräisi kun menen nukkumaan tänään.
Tämmöistä. ap
No nyt kun tässä olen niin vilkaisin huvikseni mitä liput maksaa tuonne Himoksen juhannukseen joka tosin päättyy ja sitten iskelmä sekä jysäri niin karmeata kun päivän lippu maksaa yli 100e ja kun itse tykkään kasari ja ysärimusiikista niin kuvitteellisesti olisin voinnu käydä jysärissä mutta en noilla hinnoilla kun kahdelle päivälle pitäisi ostaa jos haluaisi nähdä artistit mitä kuunnellut niin yli 200e. Ei kiitos kun rahat tiukilla. No eipä siinä, ei pienituloinen tk-eläkeläinen voi muuta tehdä kun istua sisällä. ap