Syön ruokani mieluiten huoneenlämpöisenä tai kylmänä. Mikä on sun outo tapa, jota muut eivät ymmärrä?
Olen saanut monen monta hämmästynyttä, jopa vihaista kommenttia, kun en ole laittanut kylmettynyttä ruokaa mikroon, vaan nauttinut sellaisenaan.
Mutta suklaa jääkaappikylmänä, nam!
Kommentit (14)
Kyllä, kun söin vielä lihaa söin mm. maksalaatikkoa mielelläni huoneenlämpöisenä.
Toinen outo tapani on se, että syön mielelläni täysin samat asiat joka päivä, en kyllästy. Ja kyllä, olen autisti joten se selittää rutiinien ja toistuvuuden tarvetta. :D
Syön kolme 500g naudan sisäfilepihviä päivässä.
Loppusyksy on lempivuodenaikani. En koe kaamosmasennusta marraskuussa, vaan päinvastoin saan valtavasti energiaa siitä. Lehdet ovat tippuneet puista, on pimeää ja sateista, aah...
Pukeudun usein niin, että yläosani ja alaosani on samaa väriä. Musta paita, mustat housut. Valkoinen paita, valkoiset housut. Siitä vaan tulee itsevarma olo?
Vierailija kirjoitti:
Loppusyksy on lempivuodenaikani. En koe kaamosmasennusta marraskuussa, vaan päinvastoin saan valtavasti energiaa siitä. Lehdet ovat tippuneet puista, on pimeää ja sateista, aah...
Mulla sama. Ja kauniit puiden rungot näkyvät selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kun söin vielä lihaa söin mm. maksalaatikkoa mielelläni huoneenlämpöisenä.
Toinen outo tapani on se, että syön mielelläni täysin samat asiat joka päivä, en kyllästy. Ja kyllä, olen autisti joten se selittää rutiinien ja toistuvuuden tarvetta. :D
Samat kuviot täällä. Mulla on sellaisia ruokalajikausia, viikkoja samaa ja sitten totaalivaihto johonkin muuhun. Ja kyllä, maksalaatikko ei saa olla kuumaa. Muutkin ruoat saa jäähtyä rauhassa. On tämä omituista.
Täällä myös yksi joka syö maksalaatikkoa kylmänä! Ei se siis taida ollakaan niin harvinainen tapa kuin luulin. Myös HK:n sininen menee kylminä viipaleina.
Kylmät nakit ja jauheperunamuusi lapsille laitan.
Jokaisella ruoalla on oma tarjoilulämpötilansa.
Tiskaan kaikki tiskit kuumalla vedellä välittömästi ruokailun jälkeen. Siis minuutin sisällä ruokailun loppumisesta.
Kaikki lähtee helposti, parin minuutin helppo homma.
Jos teen palapaistia, niin seuraavana päivänä en lämmitä paistinsiivuja. Lämmitän vain kastiketta ja perunaa.
En puhu juurikaan mitään. Pitävät kait mykkänä.
Teen ketsuppini itse. Laitan leivän päälle aina tomaattipyrettä voin kanssa.
Makkara menee kylmänäkin.