Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön ruokani mieluiten huoneenlämpöisenä tai kylmänä. Mikä on sun outo tapa, jota muut eivät ymmärrä?

Vierailija
23.10.2025 |

Olen saanut monen monta hämmästynyttä, jopa vihaista kommenttia, kun en ole laittanut kylmettynyttä ruokaa mikroon, vaan nauttinut sellaisenaan.

Mutta suklaa jääkaappikylmänä, nam!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara menee kylmänäkin.

Vierailija
2/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun söin vielä lihaa söin mm. maksalaatikkoa mielelläni huoneenlämpöisenä. 

Toinen outo tapani on se, että syön mielelläni täysin samat asiat joka päivä, en kyllästy. Ja kyllä, olen autisti joten se selittää rutiinien ja toistuvuuden tarvetta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kolme 500g naudan sisäfilepihviä päivässä.

Vierailija
4/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppusyksy on lempivuodenaikani. En koe kaamosmasennusta marraskuussa, vaan päinvastoin saan valtavasti energiaa siitä. Lehdet ovat tippuneet puista, on pimeää ja sateista, aah...

Vierailija
5/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun usein niin, että yläosani ja alaosani on samaa väriä. Musta paita, mustat housut. Valkoinen paita, valkoiset housut. Siitä vaan tulee itsevarma olo?

Vierailija
6/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppusyksy on lempivuodenaikani. En koe kaamosmasennusta marraskuussa, vaan päinvastoin saan valtavasti energiaa siitä. Lehdet ovat tippuneet puista, on pimeää ja sateista, aah...

Mulla sama. Ja kauniit puiden rungot näkyvät selvästi.

Vierailija
7/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kun söin vielä lihaa söin mm. maksalaatikkoa mielelläni huoneenlämpöisenä. 

Toinen outo tapani on se, että syön mielelläni täysin samat asiat joka päivä, en kyllästy. Ja kyllä, olen autisti joten se selittää rutiinien ja toistuvuuden tarvetta. :D

Samat kuviot täällä. Mulla on sellaisia ruokalajikausia, viikkoja samaa ja sitten totaalivaihto johonkin muuhun. Ja kyllä, maksalaatikko ei saa olla kuumaa. Muutkin ruoat saa jäähtyä rauhassa. On tämä omituista.

Vierailija
8/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka syö maksalaatikkoa kylmänä! Ei se siis taida ollakaan niin  harvinainen tapa kuin luulin. Myös HK:n sininen menee kylminä viipaleina.

Vierailija
9/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät nakit ja jauheperunamuusi lapsille laitan.

Vierailija
10/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ruoalla on oma tarjoilulämpötilansa. 

Vierailija
11/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan kaikki tiskit kuumalla vedellä välittömästi ruokailun jälkeen. Siis minuutin sisällä ruokailun loppumisesta.

Kaikki lähtee helposti, parin minuutin helppo homma.

Vierailija
12/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen palapaistia, niin seuraavana päivänä en lämmitä paistinsiivuja. Lämmitän vain kastiketta ja perunaa. 

Vierailija
13/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu juurikaan mitään. Pitävät kait mykkänä. 

Vierailija
14/14 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ketsuppini itse. Laitan leivän päälle aina tomaattipyrettä voin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi