Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos on mahavaivoja pitäisi vaihtaa ruokavaliota, MIHIN??!! Jos pitäisi jättää maitotuotteet, viljat jne pois niin mitä stanata sitä sitten syö? Pitäisi siirtyä johonkin erikoisruokavalioon eikä hlvetti minulla sellaiseen ole varaa syödä ja elämä kaventuu olemattomiin. Lisäksi minä haluan syödä esim aamulla puuroa jne EIKÄ MITÄÄN SAIRAUS TAI MUU PASKA SITÄ ESTÄ!! Universumi kuuntele, haista sinä pitkä paska ja tukehdu omaan laajenemiseesi!! SINÄ ET MINUN ELÄMÄSTÄNI MÄÄRÄÄ!! ap
Vältä vehnää. Leipäkin on nykyään outoa höttöä, vehnägluteeni on vihoviimeinen myrkky mun vatsalle.
Kokeile kauraa tai ihan perusnäkkileipää.
Ja maito pois. Ulkolaiset maidot on ok. Toisekseen ei aikuinen tarvitse koko maitoa.
Syön kauraleipää mutta tyyliin että jättäisi kaiken maidon tai viljat pois ei käy, kyse on historiallisesta syystä, jos kasvanut maalla karjatilalla niin minulle tietyt perinteet on pakolliset tai minulta katkeaa kaikki yhteys maailmaan, minä elän vielä kun ankkureita vielä muutama kiinni. Tätä on vaikea selittää enkä tällä hetkellä osaa kun pää sekaisin mutta kun luopuu kokoajan jostain tavasta mitä pitkään tehnyt niin minä kuolen henkisesti kun ne ankkurit katoaa, jos vaikka pitäisi aamupuurot ym korvata jollain täysin muulla se tuhoaisi minua lisää ja olisin taas vähemmän minä ja enemmän tyhjä kuori.
En tiedä selitinkö oikein mutta jokainen tapa tai asia mitä tehnyt pitkään tai aina niin niistä luopuminen on sama kuin lopettaisi olemassaolonsa, ei mitään järkeä jos pitää elää täysin päinvastoin kun on elänyt, muutenkin monta asiaa tai oikeastaan melkein kaikki pois niin hyvin vähällä täällä enää roikkuu. ap
Ei jesus, siis oikeasti tämä ei voi olla mahdollista. Heti kun on edes vähän parempi päivän alku eli herää ja nukkunut kai ok ja sitten rupeaa touhuamaan sitä ja tätä niin tuleekin ongelma mikä pilaa koko päivän ja taas on ahdistunut jne. Ongelma ei edes ole minun mutta vaikuttaa minuun mutta en sen tarkemmin ala selittämään mistä kyse mutta oikeasti siis tämä elämä oikeasti vtuilee minulle, heti kun olisi vähän parempi päivä elämä päättää kaataa 100 tonnia paskaa niskaan koska eihän minulla voi olla YHTÄÄN päivää ilman ongelmia tai pahaa oloa koska se tekisi minulle hyvää eikä minulle saa tulla hyvää oloa jne mistään koska elämä on niin näköjään päättänyt että se työntää pelkkää paskaa päin näköä.
Ei tässä ole yhtään mitään järkeä, miksi edes elää jos elämä ei salli edes päivääkään ilman ongelmia tai pahaa oloa. Jos tuolla jossain muka oikeasti on joku jumala olemassa ja se on päättänyt ruveta heittään minun elämään vaan pelkkiä ongelmia ja pahaa oloa niin seiväskööt itsensä ja upotkoon paskaan. Aivan sama vaikka iskisit sillä kliseisellä salamalla ei kiinnosta, olet pelkkä nolla, mitättömyys.
Ei tätä jaksa, puhelee noille mielikuvitusystäville tietokoneen näytöllä joka päivä, kivaa olla hullu ja vammanen ja sairas ja pelkkää vastoinkäymistä. ap
En minä osaa puhua tai toimia ihmisten kanssa, parasta olisi jos voittaisi lotossa ja voisi olla täysin yksinään tai sitten vain kuolla pois kun nykytilanne vaatii vuorovaikutusta ihmisten kanssa enkä osaa sitä. Aivan sama minun puheissa ei ole mitään järkeä koskaan, voittaisi lotossa voisi täysin määritellä miten elää ja mitä voi tehdä ja ei tarvitse tehdä eikä tarvitse olla joidenkin ihmisten kanssa ollenkaan tekemisissä. Voin toki seota yksinoloon silloinkin mutta eipähän tarvitse laskuja murehtia jne.
Edelleenkään minun puheissa ei ole mitään järkeä tai yhtään missään.
Tämä elämä on liian vaikea minulle käsitettäväksi ja elettäväksi ja kaikki muuttuu kokoajan entistä vaativammaksi.
En minä ymmärrä mistään mitään tai osaa mitään. Joo joo älä hauku itseäsi jne. Mitä muutakaan tässä muka voi tehdä? Positiivinen ajattelu ei toiminut niin miksi kokeilla sitä uudestaan. ap
Uskomatonta ettei sulle ole myönnetty kelan kolmen vuoden kuntouttavaa terapiaa. Vai etkö suostu hoitoon? Vain se voi auttaa oikeasti pidemmän päälle, että saisit ammatti psykoterapeutin kanssa lähteä purkamaan elämään ja sitten joskus vielä tehdä jotain töitä missä ei ole paljoa tekemisissä muiden kanssa.
Mun veljellä oli sama diagnoosi kuin sulla. Teki itsemurhan tosi nuorena, kun ei suostunut ottamaan apua vastaan ja hyväksymään sitä, ettei saanut syntyä "täydellisenä" ja normaaliin perheeseen. Surettaa vieläkin, että loppupeleissä se itse tuomitsi itsensä ja se pilasi sen mahdollisuuden elämään. Ja tausta meillä on järkyttävä. Silti elämästä voi saada inhimillisen vaikka pois ei sairauksia saa eikä traumoja. Pitkä tie, mutta kokemuksesta tiedän, on mahdollista.
Jos on yhtään kädentaitoa niin voi tehdä puusta vaikka sängynpäätypenkkejä ja myydä torissa mitä itsekin tehny. Miten aloittaa kun ei ole rahaa, mutta itse hankin vaikka tosi pitkällä aikavälillä annetaan palstalta, kirpputoreilta, sukulaisilta jne. Moni kuitenkin edes vähän voi antaa/auttaa jos vaan pystyy nöyrtymään ja pyytämään. Myös meillä sairailla on oikeus elämään.
Mä en osaa kirjoittaa ja tuskin tätä ajatuksen kanssa edes luet, mutta sellaista elämä on. Täällä jotkut saa syntyä hyvän päälle ja toiset helvettiin. Kuitenkin vaikka menneisyyteni on helvetistä niin tässä vain, kun otin ja vaadin mielenterveydellisesti avun vastaan niin nyt lähden mustikkaan ok mielellä ja ämpäristä saa 40e, kun torissa myy.
Välllä joskus mullakin ihan saman suuntainen olo, mutta hei-jos tuo on ihan jatkuva olotila sulla niin tarvitset siis oikeasti lääkärin apua .
Tai vähintään psykologin.
Lakkaa nyt tämän jälkeen vähäksi aikaa murehtimasta oloasi
(...JA lukemasta Vauvapalstaa!)
ja lue sensijaan netistä mitä sanotaan masennuksesta (siis sairautena) ja sitten ota yhteys hoitoarvioon ajanvarausta varten.
Se on nyt parasta mitä voit itsellesi tehdä.
Paranemista tuosta sinulle toivottaen.
nimim. 'Eräs pahasta masennuksesta kärsinyt ja apua saatuaan siitä selvinnyt '
Itsemyötätunto on myös tärkeää. Ole itsesi paras kaveri. Mitä voisit tehdä itsesi hyväksi? Mistä pidät? T. R
Kohtalotoveri kirjoitti:
Välllä joskus mullakin ihan saman suuntainen olo, mutta hei-jos tuo on ihan jatkuva olotila sulla niin tarvitset siis oikeasti lääkärin apua .
Tai vähintään psykologin.
Lakkaa nyt tämän jälkeen vähäksi aikaa murehtimasta oloasi
(...JA lukemasta Vauvapalstaa!)
ja lue sensijaan netistä mitä sanotaan masennuksesta (siis sairautena) ja sitten ota yhteys hoitoarvioon ajanvarausta varten.
Se on nyt parasta mitä voit itsellesi tehdä.
Paranemista tuosta sinulle toivottaen.
nimim. 'Eräs pahasta masennuksesta kärsinyt ja apua saatuaan siitä selvinnyt '
No tässä muuta mietittävää useampi päivä ettei olotila ole päällimmäisenä asiana tai joutuu esittämään "normaalia" mutta sitten kun se on ohi paska olotila palaa heti ja kauhea väsymys kun joutuu esittämään ja esitys ohi kroppa sanoo "väsyttää jne"
Vaikka olisi lukematta tätä palstaa moneen päivään olotila ei muutu parempaan.
Minulla on minimihoito mitä tähän nyt voi olla, parempaan ei mahdollisuuksia jne.
Mieluummin olisi terve kuin tässä tilassa mitä kaikkea tähän nyt sisältyykään mutta jos toivoo tervehtymistä se ei toteudu mutta jos toivoo että kaikki menisi päin peetä niin se toteutuukin missä ei ole mitään järkeä. ap
Helvetin läpikäynyt kirjoitti:
Uskomatonta ettei sulle ole myönnetty kelan kolmen vuoden kuntouttavaa terapiaa. Vai etkö suostu hoitoon? Vain se voi auttaa oikeasti pidemmän päälle, että saisit ammatti psykoterapeutin kanssa lähteä purkamaan elämään ja sitten joskus vielä tehdä jotain töitä missä ei ole paljoa tekemisissä muiden kanssa.
Mun veljellä oli sama diagnoosi kuin sulla. Teki itsemurhan tosi nuorena, kun ei suostunut ottamaan apua vastaan ja hyväksymään sitä, ettei saanut syntyä "täydellisenä" ja normaaliin perheeseen. Surettaa vieläkin, että loppupeleissä se itse tuomitsi itsensä ja se pilasi sen mahdollisuuden elämään. Ja tausta meillä on järkyttävä. Silti elämästä voi saada inhimillisen vaikka pois ei sairauksia saa eikä traumoja. Pitkä tie, mutta kokemuksesta tiedän, on mahdollista.
Jos on yhtään kädentaitoa niin voi tehdä puusta vaikka sängynpäätypenkkejä ja myydä torissa mitä itsekin tehny. Miten aloittaa kun ei ole rahaa, mutta itse hankin vaikka tosi pitkällä aikavälillä annetaan palstalta, kirpputoreilta, sukulaisilta jne. Moni kuitenkin edes vähän voi antaa/auttaa jos vaan pystyy nöyrtymään ja pyytämään. Myös meillä sairailla on oikeus elämään.
Mä en osaa kirjoittaa ja tuskin tätä ajatuksen kanssa edes luet, mutta sellaista elämä on. Täällä jotkut saa syntyä hyvän päälle ja toiset helvettiin. Kuitenkin vaikka menneisyyteni on helvetistä niin tässä vain, kun otin ja vaadin mielenterveydellisesti avun vastaan niin nyt lähden mustikkaan ok mielellä ja ämpäristä saa 40e, kun torissa myy.
Nämä hoidot ja kelan eläke on mitä on minulla et parempaa en saa ellei jossain isossa kaupungissa ole jotain terapiaa mutta millä rahalla niihin kulkee, ei millään.
Minä en enää oikein kohta tiedä mitä haluaisin tai toivoisin alkaa olla niin sellaista et joo.
Ja aina näihin pitää vastata myöhään väsyneenä mikä ei auta. ap
Jatkan huomenna jos muistan kun pitäisi muutakin muistaa. Ja vihaan sairauksia, tauteja, oireita jne. kaikkea sellaista mikä kropassa ja mielessä on pielessä, pienikin oire vihaan niitä haluan ne kaikki pois nyt heti. Joka päivä on sellainen olo että jos jossain joku kohta kipeä tekisi mieli repiä se kohta irti ja heittää menemään niin siihen kohtaan ei enää koskisi tosin minun kohdallani koko kroppa pitäisi heittää menemään niin loppuu oireet ja kivut. Vihaan näitä ihmiskehoja jotka ei muuta tee kuin hajoa! ap
MINÄ saan sanoa tähän mitä haluan ilman sanojen muokkata tai oistaitanista opeelkrka!!!! ap
PÄÄSTÄ KOMMENTININ ÖPIV LÄPI VPASAKAA!!! AP
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnänä jäljeen ole hijlaaa!"!!!! MInuiä puhun mitä lhauluan ap
Onhan kaikki vielä ok/ovatko asiat menneet parempaan suuntaan?
Tässä pari paikkaa, josta voi hakea apua.
https://mieli.fi/tukea-ja-apua/
https://mieli.fi/mielenterveys-koetuksella/miten-hakea-apua-mielenterve…
https://terapiatalonoste.fi/?gclid=CjwKCAjw0dKXBhBPEiwA2bmObTDgLcojGoYR…
Tarpeeksi raivostuneessa mielentilassa kun on niin keho pumppaa adereranliiniaa tai mitä on niin kipu loppuu hieman mutta se pitää olla raivo päällä kokojan mutta sydän pettää!! HYVÄ sitten pääse pois kun saa sydärin vtut tästä paska maailamsta!!! paska prlkele luuseri ap
Vierailijaton kirjoitti:
Onhan kaikki vielä ok/ovatko asiat menneet parempaan suuntaan?
Tässä pari paikkaa, josta voi hakea apua.
https://mieli.fi/tukea-ja-apua/
https://mieli.fi/mielenterveys-koetuksella/miten-hakea-apua-mielenterve…
https://terapiatalonoste.fi/?gclid=CjwKCAjw0dKXBhBPEiwA2bmObTDgLcojGoYR…
Ei ole ok vaan kaikki menee huonompaan suuntaan eikä noista saa apua miten ne korjaa kehon ongelmia kun noista on apua päähän kirjoitin kommentin joka ei mene läpi jossa jotenkin yritän selittää mutta kehoon koskee mutta aivan sama mieluummin kuolen kuin menen päivystykseen 5 tunniksi istumaan ja sitten tunteettoman robottilääkärin pakeille joka ei edes vastaa mitä kysyn vaan puhuu jotain robottikieltä jota ei ymmärrä kukaan. ap
Minä olen paska ihmisromuläjä ja minun keho on jo hajonnut varmasti kaikki sisäelimet täysin paskana mutta syö buranaa se auttaa julkinen terveydenhoito pähkinänkuoressa. ap
Ihmiskeho on täysi susi suunniteltu vain hajoamaan, siinä ei ole mitään järkeä ei mitään minussa ei ole järkeä sen näkee jo kauas kiipeän sähkötolppaan kohta niin ei tarvitse kitua ap
Noniin jos tuolla muka on joku jumala tai vastaava niin ole hyvä ja tpa minut luuseri ja lopeta ihmisten kidutus, iske vaikka salamalla tai muulla vastaavalla kliseellä mitä sinulta muka löytyy.
Vttu päästä paska ja kroppa paska HIENO ELÄMÄ!! ap
Todella harvoin teetä kokeillut, pitäisi muistaa ostaa mutta ei mitään takeita, välillä ostan jotain uutta ja unohdan syödä sitä jne. muisti ihan huono. Tee myös joskus tarjottu niin todella kuumaa en ymmärrä miten ihmiset voi juoda kahvia tai teetä ilman että suu palaa koska itse poltan sekunnissa kielen tai ikenet jos juon kuumaa teetä ym kun taas muut ei ole moksiskaan. ap