Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Lähellä oli joku tunti sitten etten soittanut 112 ja uhannut itseäni jolloin poliisi olisi tullut jolloin olisin uhkailemalla päässyt päiviltä kun olisivat joutuneet puolustautumaan.
Sattuu joka puolelle kroppaa ja pää hajoaa enemmän ja enemmän, kuolema olisi enemmän kuin tervetullut kun SITÄ ON TOIVONUT PAREMPAA OLOA JA TERVEYTTÄ JA ELÄMÄÄ MUTTA EI OLE TOTEUTUNUT MUTTA ILMEISESTI PAHA OLO JA KIPU TULEE KYLLÄ VAIKKEI TOIVO SITÄ!! Ja nyt joutuu toivomaan kuolemaa koska sillä pääsisi näistä kivuista eroon koska lääkärit nyt ei välitä hevon paskaakaan "Syö särkylääkettä" jne. voi vttu stana ei kiitos!
Päivystykseen en mene enkä edes pääse kun ei ole autoa ja en ala kelataksistakaan maksamaan kun rahaa pitää säästää ja siellä hlvetin päivystyksessä pitää ensin istua 3-5 tuntia vähintään ennenkuin edes harkitaan asiaa ja toiminta muutenkin ollut jo ennen koronaa sitä ja tätä, suomalainen terveydenhoito yhtä sutta ja sekundaa.
Aivan sama, jos olo ei parane ihmeellisesti tässä pian niin täytyy kokeilla jotain epätoivoista poispääsyä joka varmasti epäonnistuu mutta mieluummin kuollut kuin elää jatkuvien kipujen kanssa. Maksa veroja ja kidu, siinä suomalaisen elämä lyhyesti. ap
Ota Buranaa jos et saa kivuiltasi nukuttua. Auttaa se edes jotakin.
Burana tai vastaavat ei käy niin otan panadol fortea, sopii vatsalle. Ei kyllä haluaisi kokoajan popsia vatsan lääkkeitä täyteen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan sitä vahinkoja kaikille, ei niistä kannata itseään soimata. Ennemminkin huomaa hyvä, esimerkiksi olet tehnyt niitä puutöitä, hoitanut aiemmin kissoja jne. Tämäkin, että kirjoitat tänne on mielestäni tärkeää, koska sitä kautta myös muille tarjoutuu mahdollisuus tutustua toisenlaisiin haasteisiin ja se avartaa.
Ei aina osaa arvioida, että soittaako esim väärään aikaan, mutta ei se ole niin haitallista. Ainahan voi soittaa uuden puhelun toisena ajankohtana. Voimia sinulle. Et voi tietää mitä elämä tuo vielä tullessaan.
Minun olotila on niin sekaisin että kommenttisi jossa yrität tsempata ilmeisesti minua jne. niin kommenttisi aiheuttaa minussa vastareaktion tyyliin että minulle tulee itkuinen olo ja päässä vaan pyörii "tuo ei ole totta" eli minulla tulee alitajuinen reaktio jossa kiellän kaiken että minussa olisi jotain hyvää jne. eli en usko että olisin hyvä ihminen tai hyvä missään.
Ei se että noissa kommenteissa mitään vikaa ole tai ettei niitä saa lähettää vaan minä tyrmään kaiken vaikka minulla ei heti ensimmäisenä ajatuksena olisi ajatusta sitä vaan se tulee ihan jo luonnostaan että haukun itseni tai tyrmään väitteet että olisin hyvä tai osaisin jotain eli se on jo niin osa minua tuo itsensä haukkuminen tai vähättely tai ettei usko että olisin hyvä jne. et joo. ap
Niin, sinun tilasi kuulostaa vaikealta. Olen sitä mieltä, että silti kannattaisi ajatella pieniä hyviä asioita vaikka se vaikealta tuntuukin. Kun alkaa ajatella itsestään ikävästi se on sellainen kierre ja oravanpyörä, joka voi helpottua jos oppii ajattelemaan positiivisia asioita vähän kerrallaan. Kaikki ihmiset ovat arvokkaita ja merkityksellisiä.
Pääsisitköhän terapiaan? Nyt on niitä nettiterapioitakin, joita voi kysyä lääkäriltä. Katsotko netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan sitä vahinkoja kaikille, ei niistä kannata itseään soimata. Ennemminkin huomaa hyvä, esimerkiksi olet tehnyt niitä puutöitä, hoitanut aiemmin kissoja jne. Tämäkin, että kirjoitat tänne on mielestäni tärkeää, koska sitä kautta myös muille tarjoutuu mahdollisuus tutustua toisenlaisiin haasteisiin ja se avartaa.
Ei aina osaa arvioida, että soittaako esim väärään aikaan, mutta ei se ole niin haitallista. Ainahan voi soittaa uuden puhelun toisena ajankohtana. Voimia sinulle. Et voi tietää mitä elämä tuo vielä tullessaan.
Minun olotila on niin sekaisin että kommenttisi jossa yrität tsempata ilmeisesti minua jne. niin kommenttisi aiheuttaa minussa vastareaktion tyyliin että minulle tulee itkuinen olo ja päässä vaan pyörii "tuo ei ole totta" eli minulla tulee alitajuinen reaktio jossa kiellän kaiken että minussa olisi jotain hyvää jne. eli en usko että olisin hyvä ihminen tai hyvä missään.
Ei se että noissa kommenteissa mitään vikaa ole tai ettei niitä saa lähettää vaan minä tyrmään kaiken vaikka minulla ei heti ensimmäisenä ajatuksena olisi ajatusta sitä vaan se tulee ihan jo luonnostaan että haukun itseni tai tyrmään väitteet että olisin hyvä tai osaisin jotain eli se on jo niin osa minua tuo itsensä haukkuminen tai vähättely tai ettei usko että olisin hyvä jne. et joo. ap
Niin, sinun tilasi kuulostaa vaikealta. Olen sitä mieltä, että silti kannattaisi ajatella pieniä hyviä asioita vaikka se vaikealta tuntuukin. Kun alkaa ajatella itsestään ikävästi se on sellainen kierre ja oravanpyörä, joka voi helpottua jos oppii ajattelemaan positiivisia asioita vähän kerrallaan. Kaikki ihmiset ovat arvokkaita ja merkityksellisiä.
Pääsisitköhän terapiaan? Nyt on niitä nettiterapioitakin, joita voi kysyä lääkäriltä. Katsotko netistä.
Niin no kun en minä oikein tuota mitään vastapainoksi tuille mitä saan jne. ja kun tälläkin hetkellä joka paikkaa särkee ettei paljoa liikuskele niin kokee itsensä ihan arvottomaksi ja hyödyttömäksi. Vaikea mitenkään kääntää ajatuksia toiseen suuntaan ainakaan tällä hetkellä ja onko mahdollista edes tulevaisuudessa.
Nettiterapia ei oikein kiinnosta kun muutenkin on jatkuvasti neljän seinän sisällä talvisin ainakin kesällä nyt ulkona niin se vaan tekisi enemmän hallaa kuin hyödyttäisi kun tapaisi ihmisiä ainoastaan virtuaalisesti. Digitaalisointi menee pahasti yli jos terapiatkin siirtyy nettiin, minulla on jo hoitajan tapaamiset muuttuneet aikaa sitten puhelinkeskusteluksi ja se ei oikein tunnu mukavalta. ap
Tuli mieleen tuosta kun on neljän seinän sisällä niin kun pihalla kävelen niin minä silloin tällöin tai lähes aina juttelen linnuille tai kimalaisille jne. Nyt mennyt myös siihen että kun minulla on tietokoneen lukitusruudulla ja taustakuvana yhden suosikkisarjani henkilöitä niin ruvennut heille puhumaan tyyliin aamulla jos avaa koneen niin toivottaa heille huomenta tai morjestaa päivällä tai illalla laittaa konetta kiinni niin hyvää yötä jne. muuta juttelua et miten menee jne. Helpompi jutella kuvitteellisille hahmoille kuin oikeille ihmisille ja toivoisi että nämä olisi oikeita ja että voisi olla heidän ystävänsä jne.
Melko säälittävää eikö? Ei tuota alemmas voi enää mennä. ap
Ei tuo minun mielestäni ole mitään säälittävää, vaan kertoo siitä, että sinulla on halua olla yhteydessä muihin eläviin olentoihin, ja sehän on vain hyvä asia.
Terapia varmasti auttaisi sinua pidemmän päälle. Kannattaa hakeutua terapiaan ja kertoa siellä niistä asioista, joista olet tännekin kirjoittanut. Olet mukavan tuntuinen herkkä ihminen ja ansaitset hyviä asioita elämääsi.
Rukoillaan että elämä voittaa.
Minkä takia minun kroppaa särkee sieltä täältä, on kuin olisi jyrän alle jäännyt joka tunne tulee hieronnan jälkeen mutta hieronnassa ollut viimeksi kuukausi sitten. Ei kuumetta ja hajuaistit toimii esim. haistan jos joku paistaa makkaraa muutaman sadan metrin päässä.
Ja minulla oli pitkä kommentti mutta ei mene läpi taas jonkun väärän sanamuodon takia kerkeekö sitä enää tarkistaa kiva. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minun mielestäni ole mitään säälittävää, vaan kertoo siitä, että sinulla on halua olla yhteydessä muihin eläviin olentoihin, ja sehän on vain hyvä asia.
Terapia varmasti auttaisi sinua pidemmän päälle. Kannattaa hakeutua terapiaan ja kertoa siellä niistä asioista, joista olet tännekin kirjoittanut. Olet mukavan tuntuinen herkkä ihminen ja ansaitset hyviä asioita elämääsi.
Niin no eläviin olentoihin, ihmiset sitten on asia erikseen. Mieluummin olisin kaveri kuvitteellisille hahmoille kuin oikeille ihmisille mitä pidemmälle tätä elämää nähnyt minkälaisia ihmiset on ja mitä itse on niin sitä vähemmän ihmiset kiinnostaa tai mikä olisi oikea sana kuvaamaan sitä... no oli mikä oli.
Kuvitteellisillakin hahmoilla tarkoitan sellaisia että mitä kauempana todellisuudesta tai siis tästä nykymaailmasta sen parempi, jos katsoo vaikka 5 sekunttia salkkareita tekee mieli juosta päin ikkunaa koska jos nämä kuvaa mitä ihmisten elämä on niin ei jesus, asteroidinkin alle jääminen olisi parempi kuin katsella tai elää jossain salkkarien maailmassa. On paljon parempia maailmoja missä eläisin mieluummin kuin tässä jossa naapurivaltiokin riehuu ilman mitään syytä tai syyt on täysin absurdeja. ap
Ai piti yksi kirjain ottaa normaalista sanasta pois niin toimii okei, makes sense. ap
Pitäisi oikeasti kirjoittaa tänne aiemmin kuin viime minuutilla. ap
Kaikkea hyvää. Monella on ongelmansa ja työ on raskasta. Elämä kuitenkin voittaa. Ei oo minun mielestä haittaa vaikka puhuu linnuille ja oraville. Nekin on osa luontoa ja maailmaa kuten mekin.
Vierailija kirjoitti:
Burana tai vastaavat ei käy niin otan panadol fortea, sopii vatsalle. Ei kyllä haluaisi kokoajan popsia vatsan lääkkeitä täyteen. ap
Kokeile jotain yrttiteetä illalla nukkumaan mennessä. Uni-Jukka tai kamomilla, saako mainostaa, en tiedä.
Tosi pahoja fiiliksiä itsellänikin, liittyykö auringon koronan massapurkauksiin.
Sinnitellään. Voi olla etten jaksa heilua täällä komppaamassa kauan. Parhaani yritin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no eläviin olentoihin, ihmiset sitten on asia erikseen. Mieluummin olisin kaveri kuvitteellisille hahmoille kuin oikeille ihmisille mitä pidemmälle tätä elämää nähnyt minkälaisia ihmiset on ja mitä itse on niin sitä vähemmän ihmiset kiinnostaa tai mikä olisi oikea sana kuvaamaan sitä... no oli mikä oli.
Kuvitteellisillakin hahmoilla tarkoitan sellaisia että mitä kauempana todellisuudesta tai siis tästä nykymaailmasta sen parempi, jos katsoo vaikka 5 sekunttia salkkareita tekee mieli juosta päin ikkunaa koska jos nämä kuvaa mitä ihmisten elämä on niin ei jesus, asteroidinkin alle jääminen olisi parempi kuin katsella tai elää jossain salkkarien maailmassa. On paljon parempia maailmoja missä eläisin mieluummin kuin tässä jossa naapurivaltiokin riehuu ilman mitään syytä tai syyt on täysin absurdeja. ap
Ymmärrät varmaan miltä tuntuu elää suvussa jonka hahmot on salkkarihahmoja, yhtä kieroja. Ainoa keino pelastua on katkaista välit kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
APUA EI OLE EIKÄ KOSKAAN TULE!!! MINUA EI VOI ENÄÄ AUTTAA EIKÄ EDES KANNATA VAAN PARASTA OLISI POISTAA MINUT ELÄVIEN KIRJOILTA!!! AP
Voi hiisi kun et sinäkään saa apua! Ihan kuin kukaan huvikseen jonottelisi ja yrittäis varata aikaa.
Kuulostaa nuo sun tunnetilat tutuilta. Viimeiset 20 vuotta terveydenhuollossa nenänvartta pitkin katsellaan.
Kohta liikuntakyky mennyt. Mitään ei löydy. Harmi ettei kyse ole keski-ikäisen miehen potenssiongelmista, koska sehän hoidettaisiin.
Viimeksi lääkäri nauroi päin naamaa. Oli kiire lomille.
Näille sitten kovaa palkkaa maksetaan. Palkannauttijoille.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos on mahavaivoja pitäisi vaihtaa ruokavaliota, MIHIN??!! Jos pitäisi jättää maitotuotteet, viljat jne pois niin mitä stanata sitä sitten syö? Pitäisi siirtyä johonkin erikoisruokavalioon eikä hlvetti minulla sellaiseen ole varaa syödä ja elämä kaventuu olemattomiin. Lisäksi minä haluan syödä esim aamulla puuroa jne EIKÄ MITÄÄN SAIRAUS TAI MUU PASKA SITÄ ESTÄ!! Universumi kuuntele, haista sinä pitkä paska ja tukehdu omaan laajenemiseesi!! SINÄ ET MINUN ELÄMÄSTÄNI MÄÄRÄÄ!! ap
Vältä vehnää. Leipäkin on nykyään outoa höttöä, vehnägluteeni on vihoviimeinen myrkky mun vatsalle.
Kokeile kauraa tai ihan perusnäkkileipää.
Ja maito pois. Ulkolaiset maidot on ok. Toisekseen ei aikuinen tarvitse koko maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu ap?
En ole muutamaan päivään tänne kirjoittanut mutta mitäpä kuuluu kun sitä samaa, jos ei ole käsi kipeä on selkä kipeä ja jos ei ole selkä kipeä on jalat kipeät ja jos ei jalat kipeä on vatsa kipeä ja jos ei vatsa kipeä niin on pää niin ahdistunut että mikään musiikki tai sanat maailmassa ei sitä pysty kertomaan millaista se on. Se on jotain sellaista mitä ei millään voi selittää kun se on tuskaa jota ei voi millään kuvailla. Nytkin ahdistuksen ja paniikin sekainen olotila jota ei voi selittää vaan se on hlvettiä vähintään.
Koko kroppa kärsii jokaisesta stressaavasta tilanteesta, sen ei tarvitse olla edes iso vaan pienikin asia saa minut täysin tolaltaan. Nytkin minua ahdistaa se että on elokuu ja se että päivä mennyt lähinnä ei mitään tehdessä ja sitten tulee jotain traumaperäisiä muistoja pintaan ja ahdistus senkun vaan pahenee.
Minä en kestä stressiä millään tasolla, stressinsietokyky täysin mennyttä, minä en oikeasti tiedä miten minä vielä olen elossa koska tämän kaltainen jatkuva ahdistus päivästä toiseen kyllä jossain vaiheessa aiheuttaa takuuvarmasti sydärin.
Minä en oikeasti välillä tiedä taas että missä minä olen tai missä ajassa, olenko vuodessa 2022 vai 2006 vai 2000 vai 1997 tai jotain en tiedä oikeasti.
Minä haluaisin tuon minun vanhan auton kuntoon mutta se on ruosteessa ja homeessa seissyt tuoss pihassa monta vuotta koska en ole voinnut luopua siitä kun se oli hyvä auto. Sen remontointi maksaisi tonneja eikä niitä ole ja koska se on 90-luvun alkupuolelta niin osia voi olla vaikea löytää sekä tuonikäisiä autoja kohdellaan valtion toimesta syrjivästi kun pitäisi ostaa pieni sähköauto joka on täyttä paskaa minun mielestä, sellaisella autolla ei ole persoonaa tai historiaa, pelkkä peltipurkki, auton pitää merkitä jotain, SE EI OLE PELKKÄ KULKUVÄLINE!
Että joo tällaista tänään ja muuten joka päivä mutta kiitos että kysytään kuulumisiani. ap
Sitten kun tässä on niin sekaisin et kokoajan pelkkää että on kuolemansairas jokaista kipua tai muuta oiretta jne. mutta samalla toivoo että kuolisi pois kun olo on niin paska. Kiva elämä. ap