Mikroshortsit ja iso perse
Minulla on luonnostaan erittäin iso perse, jota olen myös salilla vuosia treenannut. Haluaisin käyttää mikroshortseja salilla ja kesäisin ulkona, ehkä bilettäessäkin. Voiko isoperseinen käyttää mikroshortseja vai onko kauhean näköistä? Erityisesti miesten mielipiteet kiinnostaisi.
Kommentit (34)
Pitää olla makro- kokoiset mikro-shortsit, että se iso perse mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko perse iso ja pyöreä eli treenattu vai iso laatikko? Muoto ratkaisee.
Iso ja pyöreä. Olen siis yli 10 v treenannut salilla ja pyöräilen mm. työmatkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso ja pyöreä. Olen siis yli 10 v treenannut salilla ja pyöräilen mm. työmatkat.
Amatööri. Sidukalla, suklaalla ja sipseillä se oikeasti iso perse hankitaan.
Mulla on mikrotietokone ja iso perse.
Shortsit ovat hankalat ja puristavat liikaa, vaikkakin oikeasta paikasta. Unohda shortsit ja pue mikrohame. Sinut huomataan varmasti Suomen kesässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amatööri. Sidukalla, suklaalla ja sipseillä se oikeasti iso perse hankitaan.
Juon kyllä siideriä ja syön makeeta ja rasvaista melko palkon, mutta sali ja pyöräily ovat kasvattaneet sitä entisestään ja muotoonkin se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Shortsit ovat hankalat ja puristavat liikaa, vaikkakin oikeasta paikasta. Unohda shortsit ja pue mikrohame. Sinut huomataan varmasti Suomen kesässä.
Ulkona voisin pitääkin, mutta salilla shortsit olisivat kätevät.
Mulla on mikroperse ja isot shortsit. :(
Tottakai voit käyttää. Saat käyttää mitä haluat, eikä se kuulu kenellekään. Mies.
Jos nyt Munsalan kansallispuku kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit käyttää. Saat käyttää mitä haluat, eikä se kuulu kenellekään. Mies.
Kiitos, mutta olisiko se hyvän näköistä?
Säästä meidät siltä jooko ja opettele pukeutumaan
Mikroshortsit oli muistaakseni muodissa joskus 1970 luvun alussa nuorilla naisilla.
Laita kuva perseestä shortseilla ja ilman, niin voidaan hirviporukan poikain kanssa arvioida! T: M65+
PS. pyllistyskuva nakkena olisi kiva.
Minulle on ihan sama mitä asua hirviöpakarat omaava nainen käyttää, käännän katseeni pois tai suljen silmäni.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama mitä asua hirviöpakarat omaava nainen käyttää, käännän katseeni pois tai suljen silmäni.
Taidat olla kateellinen pikkutisu ja poikapylly :( hyi!