Anteeksi nyt, mutta mistä vitusta tämä myrskyhype johtuu?
Olen kyllä kännissä, mutta siltikään en ole huomannut kuin hieman tavallista voimakkaampaa tuulta. Jälleen tässä kusetettiin: hirveä hype jostain myrskystä, jolla myyntiin otsikoita, mutta itse myrsky ei pärjää edes darrapäivän tuhnuille.
Kommentit (46)
Mä olen lounaisrannikolla, eikä täällä mitään myrskyä ole.
Mä oon länsirannikolla ja kyllä myrskyää ja kovaa.
Kun Helsingissä on myrsky, niin koko maan mediat vauhkoontuvat.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:01"]
[/quote]
öö, no ketä kiinnostaa, et jossain Kokemäellä on myrsky...?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:01"]
[/quote]
[/quote]
Ihan yhtä vähän kuin Hesan myrskyt.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:01"]
[/quote]
[/quote]
Kokemäkeläisiä?
(Porissakin on muuten myrsky, ainakin tässä rannikolla.)
Meillä rannikolla ainakin myrskyää. Meteli on niin kova, ettei saa edes nukuttua. Lapsetkin on heränneet jokainen jo kertaalleen. Toivottavasti ei aiheuta mitään isompia ongelmia meille tai kenellekään muullekaan.
Turussa ei myrskyä ainakaan niin, että sisälle kuuluisi.
Ikkunat tärisee, oksat lentelee, sähköt räppii. Kyllä tää mun mielestä vastaa myrskyä.
Eräässä Pohjois-Pohjanmaan rannikkokaupungissa kyllä tuulee ja kovaa, lumi lentää. Saa nähdä kaatuuko viereisen metsän puut yön aikana...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:27"]
Ikkunat tärisee, oksat lentelee, sähköt räppii. Kyllä tää mun mielestä vastaa myrskyä.
[/quote]
Missäpäin Suomea?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:27"]
[/quote]
Missäpäin Suomea?
[/quote]
Kokkola
Länsirannikko kuittaa että kyllä tuulee. Puuskittain kovaa, kevyitä oksia jo tielle lennellyt ja kuulee kyllä puuskat.
Ja ennustus näyttää että aamuyöllä kovenee, 22m/sek luvassa. Se on ihan virallisestikin jo myrsky.
Näinhän se menee, kun meteorologit säännöllisin väliajoin ennustaa myrskyä, niin 1/10:stä saattaa mennä tsägällä oikein. Joskus niiden ennustukset menee nappiin ja sitä jaksetaan hypettää kybällä. Ei aina voi voittaa...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:22"]Meillä rannikolla ainakin myrskyää. Meteli on niin kova, ettei saa edes nukuttua. Lapsetkin on heränneet jokainen jo kertaalleen. Toivottavasti ei aiheuta mitään isompia ongelmia meille tai kenellekään muullekaan.
[/quote]
Meillä tuulennopeus puuskissa tällä hetkellä 25 m/s. Toivottavasti helpottaa pian.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:50"]
Mä olen lounaisrannikolla, eikä täällä mitään myrskyä ole.
[/quote]
Myös minä olen lounaisrannikolla,ja nurkissa tuulee melkoisesti. Ei paljon puutu, kun alkaa kattopellit paukkua niin kuin aina myrskyn aikana.
Länsi rannikolle noin 50 km ja kyllä myrskyää! On jo taskulamppu valmiina tyynyn vieressä.
No näinpä ja Forecan tuntisäässäkin on koko yöksi max 8 m / s "myrskylukemia" eli pystyssä pysyy, vaik olis kossupullo alla.
Niin samaa mieltä kanssasi.