Anteeksi nyt, mutta mistä vitusta tämä myrskyhype johtuu?
Olen kyllä kännissä, mutta siltikään en ole huomannut kuin hieman tavallista voimakkaampaa tuulta. Jälleen tässä kusetettiin: hirveä hype jostain myrskystä, jolla myyntiin otsikoita, mutta itse myrsky ei pärjää edes darrapäivän tuhnuille.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:37"]
Länsi rannikolle noin 50 km ja kyllä myrskyää! On jo taskulamppu valmiina tyynyn vieressä.
[/quote]
Mulla on varmuuden vuoksi viinapullo ja lantri lähettyvillä, mutta toistaiseksi näyttää, ettei tällevarotoimenpiteelle ole mitään tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:44"]
Olen kyllä kännissä, mutta siltikään en ole huomannut kuin hieman tavallista voimakkaampaa tuulta. Jälleen tässä kusetettiin: hirveä hype jostain myrskystä, jolla myyntiin otsikoita, mutta itse myrsky ei pärjää edes darrapäivän tuhnuille.
[/quote]
"Olen kyllä kännissä, mutta siltikään en ole huomannut kuin hieman tavallista voimakkaampaa tuulta." :'''DDD
Mitä hittoa?!
Meillä tuuli nyt 22m/s, puuska 29m/s. Pori kuittaa.
J
Vaasas nyt 10m/s tuulta ilmatieteen laitoksen mukaan
Vittu-sanan käyttäjät ovat huomattavasti yksinkertaisempia kuin muut.
Pyydä, että joku lukee sinulle huomenna tilanteen sanomalehdestä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:41"]Tampereella ei ainakaan myrskyä yhtään, ei edes tuule.
[/quote] Kyllä täällä päin Tamperetta vaan tuulee ja lujaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:00"]Vittu-sanan käyttäjät ovat huomattavasti yksinkertaisempia kuin muut.[/quote]
Aha. Muita totuuksia?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:41"]
Tampereella ei ainakaan myrskyä yhtään, ei edes tuule.
[/quote]
No tuuleehan, ja aika kovaa vieläpä. Ei tosin mitään myrskyä vielä.
10 kilsaa merelle, lännessä ollaan, eikä täällä mitään kunnon myrskyä ole. Okei ehkä puuskassa voi olla jotain 20 m/s, mutta se on ihan normisettiä täällä. Peltikattokin on paikallaan.
Ei täällä (keski suomessa) ole kun hieman kovempi tuuli.. Saas nähdä mitä on tuolla ulkona tapahtunut yön aikana
Jepp jepp. Omasta autosta oksa törrötti tuulilasista, miehen auto tuhannen naarmussa. Mikäs siinä, ei muuta ku ooteltu vakuutisyhtiön puhelinpalvelun aukeamista tässä pari tuntia.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 06:51"]Jepp jepp. Omasta autosta oksa törrötti tuulilasista, miehen auto tuhannen naarmussa. Mikäs siinä, ei muuta ku ooteltu vakuutisyhtiön puhelinpalvelun aukeamista tässä pari tuntia.
[/quote]
Eikä se puhelinpalvelu edes ole auki tänään... Vahinkoilmoitusta täyttämään... :(
Keski-Suomessa ainakin tuulee. Asutaan 7. kerroksessa ja tuntuu hetkittäin että lasit tulee sisään.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:01"]
Kun Helsingissä on myrsky, niin koko maan mediat vauhkoontuvat.
[/quote]
No Helsingissä ei ole koko yönä edes tuullut yhtään normaalia enempään, joten tällä kertaa vauhkotaan ainakin jostain muusta kuin Helsingin myrskystä.
Norjassa säätieteilijöiden mukaan piti tulla 25 metriä korkeita aaltoja eh... Suomen länsirannikollakin pitäisi olla 6 metriä korkeita aaltoja, onkos tietoo kuinka korkeita ne sitten onkaan, vai keltainen lehdistö taas innostu?
Keski-Suomessa talo natisee liitoksistaan. Harvoin se tältä kuulostaa. Piti lenkille lähteä, mutta tuolla saa varmaan oksasta päähän, joten en taida mennä.
Kaikki uutiset ovat nykyään kuin suoraan seiskasta. On sitten kyse vaikka säästä. Tulipalopakkaset tulossa! Sitten on -17 tms eli melko normaali suomalainen sää.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 07:25"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:01"]
Kun Helsingissä on myrsky, niin koko maan mediat vauhkoontuvat.
[/quote]
No Helsingissä ei ole koko yönä edes tuullut yhtään normaalia enempään, joten tällä kertaa vauhkotaan ainakin jostain muusta kuin Helsingin myrskystä.
[/quote]
No kyllä tässä rannassa tuulee niin, että talon nurkissa humisee. Iso kivikerrostalo.
HelsinKi, en ees meren lähellä ja kyllä täällä ikkunat helisee huolella :O
Mut tulis vaan oikein kunnon myrsky! Ja kohta ne ukkoset, aah
Tampereella ei ainakaan myrskyä yhtään, ei edes tuule.