Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTD-Nata mässäilee hanhenmaksalla - epäeettistä! =(

Vierailija
07.02.2015 |

Nata on laittanut instagramiin kuvan ravintola Gaijin annoksesta ja on näemmä syönyt hanhenmaksaa. Hyh hyh! Suomessa hanhenmaksan tuotannossa on hanhien pakkosyöttö kielletty, mutta ilmeisesti ravintola Gaijin hanhenmaksa ei ole suomalaista? Ainakin Gaijin on Animalian hanhenmaksalistalla, joka pitää sisällään ravintolat "jotka joko eivät ole vastanneet mistä maasta tarjottu hanhenmaksa on peräisin tai ovat vastanneet sen olevan ulkomaalaista ja siten todennäköisesti pakkosyötettyä."

Nata hei, kerro meille onko syömäsi hanhenmaksa suomalaista vai ulkomaista julmaa eläinrääkkäystä? Jos Gaijin hanhenmaksa on ulkolaista, niin tippuu kyllä pisteet jos Nata haluaa tuollaista tukea!

Nimimerkillä katsokaa videoita hanhien pakkosyötöstä...

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto!!!! Ällöttävä ihminen, joka noin tukee kammottavaa eläinrääkkäystä!

Vierailija
2/170 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nataa kiinnostaa ruuan eettinen puoli niin kauan kuin se ei häiritse hänen itsekkyyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa

Vierailija
4/170 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata on tehnyt jo aiemmin selväksi että häntä ei ruuan eettisyys kiinnosta.

Vierailija
5/170 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joskus kattoos niitä videoita maatiloilta ja näin painajaisia seuraavana yönä.... hyi

Vierailija
6/170 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli. Juu ei tarvitse kuin googlata "goose force-fed" ja laittaa videot niin näkee miten tää pakkosyöttö tapahtuu. Ihan sairasta

Vierailija
7/170 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanhenmaksaa saa ilman pakkosyöttöäkin. En tiedä miltä pakkosyötetyn hanhen maksa maistuu, me syömme lemmikkihanhenmaksaa. On muuten hyvää.

Vierailija
8/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:31"]

Kiitos AP kun sait meidät haluamaan lisää ja lisää hanhenmaksaa! Nami!

[/quote]

ja tuolle ennen kuulumattomalle blogille tulee vain tämän myötä lisää lukijoita! :)))) Kiitos kun mainostit ap!

[/quote]

Nata, sä nolaat taas vaan itsesi....

Vierailija
9/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku maistaa kerran elämässä jotain hanhenmaksaa ja ottaa siitä kuvan, niin te ootte henkilön kimpussa kuin herhiläiset! Miksi?? Söisitte itsekin jos joku muu maksais teidän annoksen!

Vierailija
10/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:49"]

Jos joku maistaa kerran elämässä jotain hanhenmaksaa ja ottaa siitä kuvan, niin te ootte henkilön kimpussa kuin herhiläiset! Miksi?? Söisitte itsekin jos joku muu maksais teidän annoksen!

[/quote]

Mulla on mm. 600.000 euron arvoinen asunto etelä-helsingissä, joka on täysin maksettu muiden sijoitusten lisäksi.

Luuletko ettei mulla olisi varaa syödä jotain hanhenmaksaa.

Sun venäläismentaliteetti on säälittävä, söisit varmaan kilon koiran paskaa, jos se olisi kallista.

Vierailija
11/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa mua luullaan oikein bloggaajaksi täällä! :D :D :D

Vierailija
12/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:49"]

[/quote]

Mulla on mm. 600.000 euron arvoinen asunto etelä-helsingissä, joka on täysin maksettu muiden sijoitusten lisäksi.

Luuletko ettei mulla olisi varaa syödä jotain hanhenmaksaa.

Sun venäläismentaliteetti on säälittävä, söisit varmaan kilon koiran paskaa, jos se olisi kallista.

[/quote]

Sitten heräsit Kontulan vuokrakämpässäsi kun Jenniina-Aborttiina alkoi huutamaan pahvilaatikossaan??! :D

Vierailija
13/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:26"]

Taidat olla yhtä vajaa kuin ne seuraamasi ja sokeasti ihailemasi bloggaajat. Mene takaisin niiden blogeihin imemään niiden pyllyä, susta tuskin muuhunkaan on, jos sun argumentaatiotaidoista voi jotain päätellä.

[/quote]

Minä en edes lue blogeja, enkä käytä alapääsanoja koska olen koulutettu ja sivistynyt. Sinun surkealle päättelykyvyllesi ei ainakaan voi mitään Nobelin palkintoa antaa.

[/quote]alapääsanoja?!!? :D Kuulostat samalta kuin mun 4-vuotiaani.. :D Mamma, du ska int tala sondänt vessaspråk... :D 

Vierailija
14/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:53"]

Sitten heräsit Kontulan vuokrakämpässäsi kun Jenniina-Aborttiina alkoi huutamaan pahvilaatikossaan??! :D

[/quote]

Mä omistan mun asunnon samassa talossa, jossa jarski oli bilettämässä uutta vuotta, mieti sitä ihan rauhassa.

Vierailija
15/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas inhottava olo. Söin juuri eilen Boulevard Socialin suosikkiannokseni eli hanhenmaksaa, niin kuin olen monet kerrat syönyt. Enpä muuten koskaan ole tullut ajatelleeksi, että sen taustalla olisi pakkosyöttö, typerää sinänsä mutta ei ole kyllä rehellisesti tullut mieleenkään tuijottaa ruokalistaa eläinsuojelu mielessä. Ristiriitainen tunne, sillä en tosiaan tahdo tukea pakkosyötön kaltaista kidutusta, mutten kyllä kiellä että onhan se ihan todella hyvää! Ei taida moni muukaan paljoa ajatella tilatessaan niin, samoja annoksia vietiin ympäri ravintolaa useita eilisenkin aikana.

Vierailija
16/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaijin = wt:n käsitys fine diningista.

Vierailija
17/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:57"]

[/quote]

Niin totta :D

Vierailija
18/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:57"]

[/quote]

Ootko koskaan itse käynyt kyseisessä raflassa? Ei se nyt ehkä fine diningia ole, mutta niin kaukana wt:stä kuin olla voi :D

Vierailija
19/170 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:57"]

[/quote]

Ootko koskaan itse käynyt kyseisessä raflassa? Ei se nyt ehkä fine diningia ole, mutta niin kaukana wt:stä kuin olla voi :D
[/quote]

Voin anonyyminä myöntää, että olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä