Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex-vaimo.

Vierailija
25.02.2015 |

Vaikeeta on senkin elämä. Ei haluaisi antaa lasta isälleen. Syy olen minä. Asuu yhä miehen asunnossa vaikka erosta on jo yli vuosi aikaa. Eikä mies voi muka ajaa omaa lastaan kotoaan,joten maksaa kiltisti. Haukkuu mua kaikille yhteisille tutuille. Olen muka vienyt sen miehen ja lapsen isän. Ei tarttenut viedä,kyllä ihan omasta tahdosta luokseni muutti.

Ruvennut ihan tosissaan vituttaan kun mies antaa sen asua asunnossaan. Tuntuu että se ajattelee enemmän sitä ex-vaimoa kuin minua. Itse sitten asutaan kuppasessa kaksiossa. Takasi vieläpä sen muijan auto-lainankin, kun eihän se voi muutamaa kilsaa kävellä. Tulee sellainen olo että mies hyvittelee sitä että jätti muijansa ja lapsensa. 

Itsekkin olen soittanut sille muijalle ja käskenyt sen hankkia uuden elättäjän,jos ei omalla palkallaan tuu toimeen. No,ensin tietysti muija haukku mut puhelimessa,sitten miehelleni ja mies suuttui MINULLE. Ei kuulemma ole oikeutta puuttua hänen ja ex-vaimon asioihin. Vittu sanon minä. Se elää nyt minun kanssani eikä entisensä. 

Sekin vielä vituttaa tässä että mies käy exänsä luona katsomassa lastaan,koska ex ei halua päästää lasta lähelleni. Tähänkin mies suostuu. Aina se mukula on tärkeempi kuin minä tai mun lapseni. Muuten kaikki olisi hyvin,ellei toi katkera ex vaikeuttasi kaikkia asioita. n.28

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku pakkomielle siihen asuntoon,kun juuri se tuntuu olevan suurin ongelmasi. Suosittelisin lämpimästi että otat yhteyttä lääkäriin. Eikä tartte kiittää!

Vierailija
2/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle! Huomasin jälleen miksen halua minkäänlaista suhdetta. Juurikin kaltaistesi naisten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asenne. Pidä tuo ja puollusta omaa asemaasi viimeiseen asti. Mieshän on pelle kun tommoseen alistuu.  n-83

Vierailija
4/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ex-ämmät on katkeria kusipäitä. Nykyiset vain kusipäitä

Vierailija
5/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:55"]

Vaikeeta on senkin elämä. Ei haluaisi antaa lasta isälleen. Syy olen minä. Asuu yhä miehen asunnossa vaikka erosta on jo yli vuosi aikaa. Eikä mies voi muka ajaa omaa lastaan kotoaan,joten maksaa kiltisti. Haukkuu mua kaikille yhteisille tutuille. Olen muka vienyt sen miehen ja lapsen isän. Ei tarttenut viedä,kyllä ihan omasta tahdosta luokseni muutti.

Ruvennut ihan tosissaan vituttaan kun mies antaa sen asua asunnossaan. Tuntuu että se ajattelee enemmän sitä ex-vaimoa kuin minua. Itse sitten asutaan kuppasessa kaksiossa. Takasi vieläpä sen muijan auto-lainankin, kun eihän se voi muutamaa kilsaa kävellä. Tulee sellainen olo että mies hyvittelee sitä että jätti muijansa ja lapsensa. 

Itsekkin olen soittanut sille muijalle ja käskenyt sen hankkia uuden elättäjän,jos ei omalla palkallaan tuu toimeen. No,ensin tietysti muija haukku mut puhelimessa,sitten miehelleni ja mies suuttui MINULLE. Ei kuulemma ole oikeutta puuttua hänen ja ex-vaimon asioihin. Vittu sanon minä. Se elää nyt minun kanssani eikä entisensä. 

Sekin vielä vituttaa tässä että mies käy exänsä luona katsomassa lastaan,koska ex ei halua päästää lasta lähelleni. Tähänkin mies suostuu. Aina se mukula on tärkeempi kuin minä tai mun lapseni. Muuten kaikki olisi hyvin,ellei toi katkera ex vaikeuttasi kaikkia asioita. n.28

[/quote]

Kouvolalainen Porvoossa?

Vierailija
6/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ainakin pelannut korttinsa hyvin. Pitänyt huolta vaimostaan ja lapsestaan. Haukkunut yhteisille tutuille? Oletteko siis olleet kavereita tai jotain aiemmin? Jospa mies haluaisikin palata kotiinsa ja kertonut sen vaimolleen,tai siis exälleen. Muttei ole vielä huomannut kertoa sitä sinulle. Vaikeeta on sun elämäs siellä kaksiossa.

Vierailija
7/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa lapsensa asunnon. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
8/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa kun sen valinnat häiritsevät niin paljon?

Vierailija
9/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa käydä hoitamassa lapsen lisäksi exääkin. 

Vierailija
10/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa nyt äkkiä oma selustas ja hankkiudu raskaaksi. Muuten oot aikas nopeesti entinen nyxä ja exä on uusi nyxä,vai miten se meni.

Vierailija
11/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse hanki omalla palkallasi kivempaa asuntoa? Miksi olet miehen kanssa jos et viihdy? 

Vierailija
12/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole itsekkään tarvinnut lapsen isän apua. Joten kyllä miehen exänkin pitäis kasvattaa lapsi ilman isää? Ehkä lapsi ja ex on miehelle tärkeempiä kuin sinä. Huomannut että sussa on"ehkä" jotain vikaa. Toivottavasti exä on anteeksi antavainen ja pelastaa miehensä sun kynsistä.

Vierailija
13/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:30"]Olen itse kasvattanut lapseni enkä ole siihen lapsen isän apua tarvinnut. Ja miksi muka täytyy olla väleissä exän kanssa. Lastaan mies sais mun puolesta tavata,kunhan ei tapaisi siellä exän luona. Ellei se muija halua antaa lasta luoksemme,niin mun mielestä voisi olla sitten tapaamatta. 

Se asunto on siis täysin mieheni eikä sillä exällä ole siihen mitään osuutta. Ja se mahtuisi kyllä pienempäänkin asuntoon. Se kuvittelee saavansa vielä miehensä takaisin. Sanoi mulle ihan suoraan niin puhelimessa. Että oon miehelle pelkkä panopuu. hah hah, siinähän kuvittelee. n28
[/quote]

Jos asunto on miehesi, exä alkaa maksamaan markkina-arvoista vuokraa miehelle. Tietysti.

Vierailija
14/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ymmärryksestä. Minähän syy olen kaikkeen. Miksi ihmeessä mies palaisi pihtaavan muijan luo kun minun kanssa voi nauttia seksistä. Mies kyllä haluaisi muuttaa isompaan asuntoon,mutta en tajua miksemme voi muuttaa sen omaan asuntoon.

Taas tuli riita siitä kun sen oli pakko lähtee hoitaan lastaan kun exän oli päästävä lääkäriin. Just koko lauantain oli lapsensa kanssa. Se muija koittelee tosissaan mun sietokykyä. Helvetti kun hankkis ittellensä miehen ja muuttas kauas pois. Joskus voinut olla tommosen kaveri, tosin silloin jo huomasin että se on aika omistushaluinen. Ja viihdyn kyllä miehen kanssa kunhan tuo ex ei kuuluisi samaan kauppaan.n28

Vierailija
15/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:30"]Olen itse kasvattanut lapseni enkä ole siihen lapsen isän apua tarvinnut. Ja miksi muka täytyy olla väleissä exän kanssa. Lastaan mies sais mun puolesta tavata,kunhan ei tapaisi siellä exän luona. Ellei se muija halua antaa lasta luoksemme,niin mun mielestä voisi olla sitten tapaamatta. 

Se asunto on siis täysin mieheni eikä sillä exällä ole siihen mitään osuutta. Ja se mahtuisi kyllä pienempäänkin asuntoon. Se kuvittelee saavansa vielä miehensä takaisin. Sanoi mulle ihan suoraan niin puhelimessa. Että oon miehelle pelkkä panopuu. hah hah, siinähän kuvittelee. n28
[/quote]
Ai että mies oikein saa sinun puolestasi tavata lastaan, oletpa jalo!

Vierailija
16/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin kivoja lukea! On ihanaa huomata, että itsellä on ihana mies eikä kaiken maailman exiä roiku mukana :)

Vierailija
17/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän koko sotku ole sen miehen syytä. Jättänyt perheensä ja lähtenyt toisen matkaan. Taloudellinen tukeminen on vähintä mitä se voi tehdä. Onneksi edes sen verran ottaa vastuuta teoistaan.

Vierailija
18/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattanut mies huomata kanssasi että naisessa voi olla muutakin kuin pillu.

Vierailija
19/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä viiraa?

Vierailija
20/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.