Naiset! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin?
Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa.
Kommentit (134)
Bussi tulee kaupungilta tuohon parin kilsan päähän. En viitsi sille parille kilsalle ottaa taksia, koska se pitäisi tilata sieltä kaupungilta, josta juuri olen tulossa, ja sen tulo kestäisi ainakin puoli tuntia. Jos tulisin koko matkan taksilla, hinta olisi neljäkymppiä. Bussi maksaa neljä euroa. Näillä nurkilla ei tarvitse pelätä, kun kävelee keskellä yötä kirkolta kotio. Jos joku tulee vastaan, se on tuttu naama.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:50"]
Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa.
[/quote]
Miehet! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin? Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa.
Miehiä ryöstetetään ja pahoinpidellään, raiskataan myös. Mutta syyllistetäänkö siitä uhria? Ei. Naisuhreja vain.
[/quote]
Kuka syyllistää? Ap halusi tietää miksi otetaan riskejä. Köyhyyden vuoksi näköjään.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:12"]
No tavallaanhan se on hyvä, silloin myös mukavat miehet voivat lähestyä heitä ja he itse miehiä. Harmi vain, että miehen on sallittua lähestyä naista vain tietä kysyäkseen. Inhottavinta on olla mies yöllä kadulla, koska silloin pitää varoa, ettei pelästytä naisia katsomalla liian pitkään tai kävelemällä liian pitkään samaa katua.
Hauska muisto kun 24-vuotiaana opiskelin yhdessä taidekoulussa ja yksi ilta olin tulossa pubissa kotiin asuntoloille. Siellä tienoilla oli pari tyttöä ja sitten he rupesivat teatraalisesti huutamaan ja juoksemaan karkuun, kun näkivät hahmon olevan tulossa. Taisi siinä olla pientä huumorinsekaista liioitteluakin mukana, jota olisi itse voinut tehostaa lähtemällä juoksemaan kohti, niin olisi ollut lisäjännitystä.
Mies herättää huomiota ja tunteita pelon kautta, nainen taas ihailun ja herkkien tunteiden kautta. Miehen elämä on siis aika paskaa, ellei mies nauti negatiivisten tunteiden aiheuttamisesta.
-Mies 29v-
[/quote]
Haha,
minua on yksi nainen lähtenyt "pakoon" pururadalla. Oli pimeää ja olin vetelemässä leukoja kun näin naisen lähestyvän. Kääntyi takaisin päin kun huomasi, että olin siinä pysähtyneenä. Ja oletus on, että se oli vielä ihan selvin päin :D
Tavallaan söpöä, mutta myös kahjoa. Itseäni huvitti ja teki mieli huutaa perään, etten mää sua syö
[/quote]
Onhan se varmaan huvittavaa, mutta ei sille naiselle. Kaikkia miehiä pitää kohdella potentiaalisina raiskaajina, valitettavasti. Mieti itse jos joutuisit varomaan jokaista miestä joka vastaan tulee.
[/quote]
No on se tosiaan huvittavaa. Itselleni ei ole koskaan tullut mieleenkään raiskata ketään enkä olisi siihenkään naiseen kiinnittänyt sen kummempaa huomiota. On kovin vaikea mieltää itseään pelottavaksi.
[/quote]
Joo mutta jos ei sua tunne, ei voi tietää. On muakin vältelty kadulla kun olen kulkenut huppu päässä, vaikka en kenenkään kimppuun hyökkäisi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:50"] Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa. [/quote] Miehet! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin? Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa. Miehiä ryöstetetään ja pahoinpidellään, raiskataan myös. Mutta syyllistetäänkö siitä uhria? Ei. Naisuhreja vain. [/quote] Kuka syyllistää? Ap halusi tietää miksi otetaan riskejä. Köyhyyden vuoksi näköjään.
[/quote]
No kuule aika monikin syyllistää! Outoa, jos et ole sitä ilmiötä huomannut aina raiskausuutisten yhteydessä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:12"]
No tavallaanhan se on hyvä, silloin myös mukavat miehet voivat lähestyä heitä ja he itse miehiä. Harmi vain, että miehen on sallittua lähestyä naista vain tietä kysyäkseen. Inhottavinta on olla mies yöllä kadulla, koska silloin pitää varoa, ettei pelästytä naisia katsomalla liian pitkään tai kävelemällä liian pitkään samaa katua.
Hauska muisto kun 24-vuotiaana opiskelin yhdessä taidekoulussa ja yksi ilta olin tulossa pubissa kotiin asuntoloille. Siellä tienoilla oli pari tyttöä ja sitten he rupesivat teatraalisesti huutamaan ja juoksemaan karkuun, kun näkivät hahmon olevan tulossa. Taisi siinä olla pientä huumorinsekaista liioitteluakin mukana, jota olisi itse voinut tehostaa lähtemällä juoksemaan kohti, niin olisi ollut lisäjännitystä.
Mies herättää huomiota ja tunteita pelon kautta, nainen taas ihailun ja herkkien tunteiden kautta. Miehen elämä on siis aika paskaa, ellei mies nauti negatiivisten tunteiden aiheuttamisesta.
-Mies 29v-
[/quote]
Haha,
minua on yksi nainen lähtenyt "pakoon" pururadalla. Oli pimeää ja olin vetelemässä leukoja kun näin naisen lähestyvän. Kääntyi takaisin päin kun huomasi, että olin siinä pysähtyneenä. Ja oletus on, että se oli vielä ihan selvin päin :D
Tavallaan söpöä, mutta myös kahjoa. Itseäni huvitti ja teki mieli huutaa perään, etten mää sua syö
[/quote]
Onhan se varmaan huvittavaa, mutta ei sille naiselle. Kaikkia miehiä pitää kohdella potentiaalisina raiskaajina, valitettavasti. Mieti itse jos joutuisit varomaan jokaista miestä joka vastaan tulee.
[/quote]
No on se tosiaan huvittavaa. Itselleni ei ole koskaan tullut mieleenkään raiskata ketään enkä olisi siihenkään naiseen kiinnittänyt sen kummempaa huomiota. On kovin vaikea mieltää itseään pelottavaksi.
[/quote]
Joo mutta jos ei sua tunne, ei voi tietää. On muakin vältelty kadulla kun olen kulkenut huppu päässä, vaikka en kenenkään kimppuun hyökkäisi.[/quote]
Aika hot! <3
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:32"]
Hirveen moni on niin köyhä ettei ole taksiin varaa, mutta kuitenkin baariin on pakko päästä? Kannattaako niitä vähiä sossu/tukirahoja siellä hörpiskellä? Etsikää töitä niin pääsette joskus pirssillä.
[/quote]
Voi apua, käyn baarissa kerran vuodessa tai puolessa enkä halua käyttää hirveitä summia taksiin. Enkä voi mennä töihinkään aikataulujen ja muiden käytännön syiden vuoksi. Kotona pitäisi ilmeisesti istua koko vuosi, voi hyvä saatana.
Jossain vaiheessa elämääni pelkäsin kauheasti puskaraiskauksia, auto-onnettomuuksia ja mitä lie. Lopulta päätin, että en voi elää elämääni peläten kaikkea. Ei se ole elämää, että kyköttää vaan kotona, koska ulkona VOI sattua jotain pahaa. Elämä on täynnä riskejä. Taksit maksavat aivan helvetisti ja niissäkin nykyisin epäilyttävää porukkaa kuskeina, ettei nekään ole enää luotettavia. Lisäksi kävely pimeässä kesäyössä on jotenkin ihanaa, kun yleensä ihmisiä ei ole mailla eikä halmeilla. Puskaraiskaukset ovat muutenkin todella harvinaisia, joten mitä niitä pelkäämään. Miksi pelkän sukupuoleni takia maksaisin tuhansia elämäni aikana taksiin jos vaan voin saman matkan kävellä ja samalla parantaa terveyttäni liikunnalla? Se on raiskaajan vika jos pitää raiskata. Ei minua voi syyttää siitä, että helvetti soikoon haluan myös öisin käyttää julkisia katujamme.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:52"]
Miehet! Miksi raiskaatte yksin baarista kotiin käveleviä naisia?
[/quote]
Jokainen ihminen tehkööt sitä mistä itse pitää ja jokainen vastatkoon itsestään
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]
Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D
[/quote]
Niin, yöaikaanhan ei tehdä muita rikoksia kuin raiskauksia.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:32"]
Hirveen moni on niin köyhä ettei ole taksiin varaa, mutta kuitenkin baariin on pakko päästä? Kannattaako niitä vähiä sossu/tukirahoja siellä hörpiskellä? Etsikää töitä niin pääsette joskus pirssillä.
[/quote]
Voi apua, käyn baarissa kerran vuodessa tai puolessa enkä halua käyttää hirveitä summia taksiin. Enkä voi mennä töihinkään aikataulujen ja muiden käytännön syiden vuoksi. Kotona pitäisi ilmeisesti istua koko vuosi, voi hyvä saatana.
[/quote]
Eli olet vähävarainen :)
Elegantit suomalaiset naiset ryyppäävät rahansa, joten taksimatka ei onnistu.
Olen koko ikäni opiskeluvuosia lukuunottamatta asunut tässä pikku kunnassa, ja pitänyt tätä aina rauhallisena paratiisina. Nyt asun n. 4 km päässä ainoasta baarista jossa voin kuvitella sillloin tällöin aikaa viettäväni. Olen tunnettu naama kylällä, arvostetussa ammatissa (auttamistyö). Mulla nyt vaan on ihan turvallinen olo kävellä kotiini vaikka keskellä yötä. Lehmiä saatan kesäaikaan laitumella kohdata, mutta ovat harmittomia ja vaarattomia elukoita...
Hmm, viime kesänä ajoin kotiin pyörällä lievähkössä huppelissa, ja kaaduin alamäessä... Mitään ei käynyt, mutta meni useampi minuutti ennenkuin sain naurultani noustua ylös.
Kävellen on turvallisempaa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:32"] Hirveen moni on niin köyhä ettei ole taksiin varaa, mutta kuitenkin baariin on pakko päästä? Kannattaako niitä vähiä sossu/tukirahoja siellä hörpiskellä? Etsikää töitä niin pääsette joskus pirssillä. [/quote] Voi apua, käyn baarissa kerran vuodessa tai puolessa enkä halua käyttää hirveitä summia taksiin. Enkä voi mennä töihinkään aikataulujen ja muiden käytännön syiden vuoksi. Kotona pitäisi ilmeisesti istua koko vuosi, voi hyvä saatana. [/quote] Eli olet vähävarainen :)
[/quote]
Niin? Olen opiskelija, eli en siis saa käydä missään, vai mikä oli pointtisi? Mitä järkeä on ylipäätään täällä saarnata, kuinka naisten tulisi käyttää rahansa taksiin?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:34"]
Koska kävely on ihanan wt kun raha ei riitä taksikyytiin. Tirsk.
[/quote]
Juu ei todellakaan riitä joka kerta kun pitää kävellä myöhään ulkona. Kyse ei ole baarireissusta edes joka kymmenes kerta, muistakin syistä on oltava liikkeellä pimeän aikaan. Että taksi vaan joka kerralle juu, tuutko maksamaan vai?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:46"]
Elegantit suomalaiset naiset ryyppäävät rahansa, joten taksimatka ei onnistu.
[/quote]
En halua ottaa taksia, koska se on rahantuhlausta. Enkä "ryyppää" usein tai paljon, joten mikä ongelma sulla nyt on tän asian kanssa?
Totesin faktan. Jos viina maistuu, niin taksiin ei ole varaa.
Jokainen ryypiskelijä toimii, kuten on kotoa oppinut.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:55"]
Totesin faktan. Jos viina maistuu, niin taksiin ei ole varaa.
Jokainen ryypiskelijä toimii, kuten on kotoa oppinut.
[/quote]
Huoh. Jotkut juntit ei ymmärrä lukemaansa sitten millään.
Mielestäni taksi on ihan rahantuhlausta Suomessa. Täällä on järkyttävät lähtöhinnat jo pelkästään. Ei todellakaan tee mieleni tuhlata 20-40 euroa taksimatkaan oli sitten päivä tai yö. Kyllä sille rahalle löytyy muutakin käyttöä, vaikken köyhä olekaan. Pihi sen sijaan olen ja mieluummin nuokin rahat laitan säästöön tai vaikkapa lomamatkaan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:50"]
[/quote]
Miehet! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin? Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa.
Miehiä ryöstetetään ja pahoinpidellään, raiskataan myös. Mutta syyllistetäänkö siitä uhria? Ei. Naisuhreja vain.