Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin?

Vierailija
07.02.2015 |

Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kotiin on lähimmästä baarista matkaa 100 metriä. Ei viittis ton takia taksiakaan tilata.....

Vierailija
2/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen taksille ja kävelisin kotiinkin, jos asuisin lähempänä klubeja. Tietyillä alueilla en liikkuisi yksin, toisilla uskallan. En mä aio rajoittaa elämääni kohtuuttomasti joidenkin eläimen tasolla olevien yksilöiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun konttaamalla tai ryömimällä matka menis huomattavasti hitaammin.

Vierailija
4/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sitten? Tai no yksin en ole voinut koskaan mennä kun olen yöpynyt kavereilla, mutta taksiin ei todellakaan ole varaa joten pysäkille pitää kävellä ja vielä pysäkiltä pois. Jo on kumma jos ei ihminen voi sukupuolensa takia rauhassa kävellä.

Vierailija
5/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaksi kilometriä on aika lyhyt matka ja toisekseen olen yhtä voimakas kuin moni mies.

Vierailija
6/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D

Vierailija
7/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa huomioida se, että ns. puskaraiskaukset ovat suht harvinaisia Suomessa. Tilastoa en tähän hätiin löytänyt mistään mutta muistan lukeneeni että useimmissa raiskaustapauksissa tekijä on tuttu.

Vierailija
8/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin bussilla, mutta niitä ei kulje öisin. joten täytyy kävellä. taksiin en halua rahojani laittaa, koska on niin ylihinnoiteltua, ja opiskelijana ei ole ylimääräistä. plus usein takseihin on muutenkin nii kaameat jonot, että pääsee jo puoli matkaan perille ennen kuin saa istuuduttua taksiin. kävelisin jonkun kanssa, jos joku asuisi samassa suunnassa. kesällä usein pyöräilen kotiin, mutta talvella en käytä pyörää, joten ei jää kuin kävely.

Vierailija
9/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:52"]

Miehet! Miksi raiskaatte yksin baarista kotiin käveleviä naisia?

[/quote]

Öö, en oo raiskannut?

Vierailija
10/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yksin kävely miehelle vaarallisempaa on. 

Vierailija
11/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kävele, mä konttaan.

Vierailija
12/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa nykyään miehenä kävellä yksin kun fitnessit ovat yleistyneet :/

Vierailija
13/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:55"]Mitenkäs sitten? Tai no yksin en ole voinut koskaan mennä kun olen yöpynyt kavereilla, mutta taksiin ei todellakaan ole varaa joten pysäkille pitää kävellä ja vielä pysäkiltä pois. Jo on kumma jos ei ihminen voi sukupuolensa takia rauhassa kävellä.
[/quote]

Mitä järkeä lähteä baariin jos rahatilanne on niin surkea ettei ole varaa taksiin? Ja maailma nyt vaan on naiselle vaarallisempi paikka kuin miehelle. Tuo kävely yöllä yksin on riski. Fakta...

Vierailija
14/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]

Koska kaksi kilometriä on aika lyhyt matka ja toisekseen olen yhtä voimakas kuin moni mies.

[/quote]

Oletko voimannostaja, nyrkkeilijä tai painija?

Vierailija
15/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se taksillakaan kotiin meneminen varma keino ole hengissä kotiin asti selvitä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288337276119.html

Vierailija
16/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin ruma ja läski että ketään ei kiinnosta.

Vierailija
17/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmästä baarista kotiin on noin 600 metriä ja vaikka baariin juomaan menenkin, niin en koskaan ole kaatokännissä kotiin tullessani. En tuon matkan takia viitsisi ketä tahansa kaikenkarvaista taluttajaa tuoda kotiini ettei yksin tarvitsisi kävellä, mies ei välttämättä tykkäisi.

Vierailija
18/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on halpaa ja piristävää. En juo paljoakaan alkoholia ja olen varuillani. Kävelen vain vilkasliikenteisillä kaduilla ja keskustassa. Jos huomaan epäilyttävän tyypin vaihdan toiselle puolelle katua, tai jopa otan pari juoksuaskelta.  Välillä ollut avainnippu kädessä, jotta voin huitaista ahdistelijan kauemmas jos tarvis.

Vierailija
19/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kävely on halpaa huvia ja kivaa ja helppoa. Kesäöisin on kaunista kun aurinko nousee ja kaupunki heräilee. Torimyyjät tulee jo ennen viittä paikalle. Heiltä saa ilmaisen kahvin hymyjen kera. Ikävä kesää;)!

Mut tässä varmaan haettiin jotain muuta, raiskausjuttuja? Mä olen todella pahoillani asioista. Epäreilu ja julma maailma. Mutta elämistä ei voi lopettaa pelon takia. Ihan perussääntö on nuorille naisille: älä dokaa liikaa! Hauskaa saa olla, mutta aina kontrolli mukana:). Kevättä odotellessa:D.

Vierailija
20/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:55"]Mitenkäs sitten? Tai no yksin en ole voinut koskaan mennä kun olen yöpynyt kavereilla, mutta taksiin ei todellakaan ole varaa joten pysäkille pitää kävellä ja vielä pysäkiltä pois. Jo on kumma jos ei ihminen voi sukupuolensa takia rauhassa kävellä. [/quote] Mitä järkeä lähteä baariin jos rahatilanne on niin surkea ettei ole varaa taksiin? Ja maailma nyt vaan on naiselle vaarallisempi paikka kuin miehelle. Tuo kävely yöllä yksin on riski. Fakta...

[/quote]

Miksi vitussa mä tuhlaisin rahaa taksiin? Mulla on oikeus käydä baarissa joskus vaikka olenkin opiskelija jolle kuudenkympin taksitaksa on paljon. Vittu sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä