Naiset! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin?
Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa.
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"] Koska kaksi kilometriä on aika lyhyt matka ja toisekseen olen yhtä voimakas kuin moni mies. [/quote] Oletko voimannostaja, nyrkkeilijä tai painija? [/quote] en, mutta olen voimaa vaativassa työssä ja olen samaa kokoluokkaa miesten kanssa.
[/quote]
Yleensä kyllä samankokoinen mies on voimakkaampi kuin samankokoinen nainen ja naiset, jotka ovat fyysisiltä voimiltaan useimpien miesten kanssa samalla tasolla, ovat yleensä joitain voimalajeja harrastavia tai voimalajeissa kilpailevia naisia. Toki nämä naiset ovat usein myös isokokoisia, mutta se koko ei ratkaise kaikkea fyysisen voiman suhteen.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:12"]
No tavallaanhan se on hyvä, silloin myös mukavat miehet voivat lähestyä heitä ja he itse miehiä. Harmi vain, että miehen on sallittua lähestyä naista vain tietä kysyäkseen. Inhottavinta on olla mies yöllä kadulla, koska silloin pitää varoa, ettei pelästytä naisia katsomalla liian pitkään tai kävelemällä liian pitkään samaa katua.
Hauska muisto kun 24-vuotiaana opiskelin yhdessä taidekoulussa ja yksi ilta olin tulossa pubissa kotiin asuntoloille. Siellä tienoilla oli pari tyttöä ja sitten he rupesivat teatraalisesti huutamaan ja juoksemaan karkuun, kun näkivät hahmon olevan tulossa. Taisi siinä olla pientä huumorinsekaista liioitteluakin mukana, jota olisi itse voinut tehostaa lähtemällä juoksemaan kohti, niin olisi ollut lisäjännitystä.
Mies herättää huomiota ja tunteita pelon kautta, nainen taas ihailun ja herkkien tunteiden kautta. Miehen elämä on siis aika paskaa, ellei mies nauti negatiivisten tunteiden aiheuttamisesta.
-Mies 29v-
[/quote]
Haha,
minua on yksi nainen lähtenyt "pakoon" pururadalla. Oli pimeää ja olin vetelemässä leukoja kun näin naisen lähestyvän. Kääntyi takaisin päin kun huomasi, että olin siinä pysähtyneenä. Ja oletus on, että se oli vielä ihan selvin päin :D
Tavallaan söpöä, mutta myös kahjoa. Itseäni huvitti ja teki mieli huutaa perään, etten mää sua syö
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D [/quote] Mäkin voin jättää autoni käynnissä parkkipaikalle, mulla on siihen oikeus eivätkä varkaat rajoita mun elämää. Onkin sitten eri asia, onko se järkevää. Ainakaan mun ei kannata itkeä kyttiksellä jos se varastetaan mun tyhmyyden takia. Mä olisin myös voinut lukita autoni ja pitää avaimet taskussani jolloin sitä ei olisi niin helposti varastettu. Mutta, on toki oikeus tyhmyyteen ei siinä mitään.
[/quote]
Jepjep, nainen kävelemässä on tosiaan yhtä kuin auto jossa on avaimet sisässä, selvä trigger. Haista sinä paska.
Jos meillä kaikilla olisi pitkät kaavut päällä, siitäkin saataisiin jonkin ajan kuluttua tehtyä kiihottavaa. Olihan joskus nilkan vilahtaminen hyvin seksuaalista, nykyään ei juuri mikään.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:03"]
Oon niin ruma ja läski että ketään ei kiinnosta.
[/quote]
Hah, sama täällä! Ja lisäksi olen jo lähes viisikymppinen. Raiskaajatkin juoksee karkuun.
[/quote]
Mutta olisihan Bibsilläkin kertomansa mukaan useita ottajia kun käy baarissa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D [/quote] Mäkin voin jättää autoni käynnissä parkkipaikalle, mulla on siihen oikeus eivätkä varkaat rajoita mun elämää. Onkin sitten eri asia, onko se järkevää. Ainakaan mun ei kannata itkeä kyttiksellä jos se varastetaan mun tyhmyyden takia. Mä olisin myös voinut lukita autoni ja pitää avaimet taskussani jolloin sitä ei olisi niin helposti varastettu. Mutta, on toki oikeus tyhmyyteen ei siinä mitään.
[/quote]
Aha, nainen siis sun mielestä sama asia kuin auto avaimilla? Kyse on siis ihmisestä ja autosta ja rinnastat ne saman arvoiseksi? Menetkö terapiaan jos sun auto pöllitään, vai vietkö sit poltetun auton raadon terapiaan ja sairaalaan? Kadulla kävelevä nainen yöllä on siis sama asia kuin auto, jossa avaimet sisällä? Voi V-. Että ihan oikeasti mä luin tämän ja vielä alennun kommentoimaan. Mene pikkupoika takas sinne ylilaudalle/hommaforumiin.
[/quote]
Sääkin olet aika idiootti ellet ymärrä mitä kirjoittaja tällä esimerkilä tarkoitti. Noh ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:11"]
[/quote]
Hah, sama täällä! Ja lisäksi olen jo lähes viisikymppinen. Raiskaajatkin juoksee karkuun.
[/quote]
[/quote]
Joissain kulttuureissa lihavuus on tosi seksikästä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:24"]
No tavallaanhan se on hyvä, silloin myös mukavat miehet voivat lähestyä heitä ja he itse miehiä. Harmi vain, että miehen on sallittua lähestyä naista vain tietä kysyäkseen. Inhottavinta on olla mies yöllä kadulla, koska silloin pitää varoa, ettei pelästytä naisia katsomalla liian pitkään tai kävelemällä liian pitkään samaa katua.
Hauska muisto kun 24-vuotiaana opiskelin yhdessä taidekoulussa ja yksi ilta olin tulossa pubissa kotiin asuntoloille. Siellä tienoilla oli pari tyttöä ja sitten he rupesivat teatraalisesti huutamaan ja juoksemaan karkuun, kun näkivät hahmon olevan tulossa. Taisi siinä olla pientä huumorinsekaista liioitteluakin mukana, jota olisi itse voinut tehostaa lähtemällä juoksemaan kohti, niin olisi ollut lisäjännitystä.
Mies herättää huomiota ja tunteita pelon kautta, nainen taas ihailun ja herkkien tunteiden kautta. Miehen elämä on siis aika paskaa, ellei mies nauti negatiivisten tunteiden aiheuttamisesta.
-Mies 29v-
[/quote]
Haha,
minua on yksi nainen lähtenyt "pakoon" pururadalla. Oli pimeää ja olin vetelemässä leukoja kun näin naisen lähestyvän. Kääntyi takaisin päin kun huomasi, että olin siinä pysähtyneenä. Ja oletus on, että se oli vielä ihan selvin päin :D
Tavallaan söpöä, mutta myös kahjoa. Itseäni huvitti ja teki mieli huutaa perään, etten mää sua syö
[/quote]
Onhan se varmaan huvittavaa, mutta ei sille naiselle. Kaikkia miehiä pitää kohdella potentiaalisina raiskaajina, valitettavasti. Mieti itse jos joutuisit varomaan jokaista miestä joka vastaan tulee.
Minun mielestäni ihminen on persaukinen, jos tarvii miettiä että menee rahaa taksiin.
Koska baarikengillä on paha ajaa pyörällä, ja liukkauskin haittaa talvisin.
Koska tiettyyn aikaan ei enää tule busseja, ja kävelemällä pääsee nopeammin kuin jäämällä odottamaan useiksi tunneiksi. Taksiin ei ole varaa.
Monta kertaa siis kävellyt n. 5-6 km matkan keskustasta kotiin aamuyöllä baarin jälkeen. Joskus jopa ilman kenkiä kun korko katkennut, rakkoja jne. Kerran talvellakin, elämäni tuskaisimpia kokemuksia... Kyllä, myönnän että typerää toimintaa, ja lähes joku kerta joku tuleekin juttelemaan tms., mutta yleensä käsken vain menemään pois ja tottelevat. Nyt en ole enää harrastanut moista hetkeen, kun olen oikeasti alkanut ajatella kuinka vaarallista tuo on, enkä ole niin välinpitämätön itseäni kohtaan. Olen 19-vuotias.
Itselläni matkaa baarista kotiin on muutama kilometri ja useimmiten kävelen tuon matkan. Öinen kävely hiljaisuudessa on yllättävän rentouttavaa. Joskus on miehiä lähtenyt perään, mutta eräskin mies halusi vain varmistaa että pääsen turvallisesti kotiin. Tällaisten ihmisten kanssa myös syntyy yllättävän syvllisiä keskusteluja, vaikka aluksi aina hieman epäilyttää vieras seura. On siis myös täysin fiksujakin miehiä liikenteessä!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"] Koska kaksi kilometriä on aika lyhyt matka ja toisekseen olen yhtä voimakas kuin moni mies. [/quote] Oletko voimannostaja, nyrkkeilijä tai painija? [/quote] en, mutta olen voimaa vaativassa työssä ja olen samaa kokoluokkaa miesten kanssa.
[/quote]
No tuskinpa sitten kauheasti on himokkaita miehiä sun perässä vaanimassa :D
[/quote]
Paskat, vinksahtanut raiskaa mitä tahansa. Raiskaajan motiivi on nöyryytys.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joillakin naisilla on omasta mielestään aina useita ottajia. Jokainen satunnainen katsekontakti on merkki kiinnostuksesta.
Asun ihan keskustassa. Tuntuisi hullulta jonottaa taksia 300-500 metrin matkan takia. Voi siellä taksijonossakin jotain sattua, miehet ainakin voivat saada turpaan.
minulla on oikeus kävellä kadulla ihan silloin kun huvittaa. viimeksi noin kuukausi sitten potkaisin ahdistelijaa kunnolla jalkojen väliin ja otin saappaan jalasta ja löin suoraan kasvoihin. vähän jännitti pari päivää, tuleeko poliisit kyselemään. ei ole näkynyt. mulla toi kotimatka on 500m, en tod,ota taksia. ahdistelija oli suomalainen. tai ainakin näytti suomalaiselta, en jutellut. mutta siis ei tummaihoinen, eikä muutenkaan ulkomaalaisen näköinen.
Hirveen moni on niin köyhä ettei ole taksiin varaa, mutta kuitenkin baariin on pakko päästä? Kannattaako niitä vähiä sossu/tukirahoja siellä hörpiskellä? Etsikää töitä niin pääsette joskus pirssillä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:29"]
Minun mielestäni ihminen on persaukinen, jos tarvii miettiä että menee rahaa taksiin.
[/quote]
Tai sitten kaikki ei tuhlaile surutta mihin tahansa ja valita myöhemmin köyhyyttään? Jos sanon ettei ole varaa, tarkoitan yleensä ettei ole varaa kyseiseen asiaan koska en koe tarpeelliseksi.
Jos asuisin Helsingissä, varmaan kokisin tarvetta säästää rahaa taksiin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:24"]
-Mies 29v-
[/quote]
Haha,
[/quote]
Onhan se varmaan huvittavaa, mutta ei sille naiselle. Kaikkia miehiä pitää kohdella potentiaalisina raiskaajina, valitettavasti. Mieti itse jos joutuisit varomaan jokaista miestä joka vastaan tulee.
[/quote]
No on se tosiaan huvittavaa. Itselleni ei ole koskaan tullut mieleenkään raiskata ketään enkä olisi siihenkään naiseen kiinnittänyt sen kummempaa huomiota. On kovin vaikea mieltää itseään pelottavaksi.
Koska kävely on ihanan wt kun raha ei riitä taksikyytiin. Tirsk.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"]
[/quote]
Aha, nainen siis sun mielestä sama asia kuin auto avaimilla? Kyse on siis ihmisestä ja autosta ja rinnastat ne saman arvoiseksi? Menetkö terapiaan jos sun auto pöllitään, vai vietkö sit poltetun auton raadon terapiaan ja sairaalaan? Kadulla kävelevä nainen yöllä on siis sama asia kuin auto, jossa avaimet sisällä? Voi V-. Että ihan oikeasti mä luin tämän ja vielä alennun kommentoimaan. Mene pikkupoika takas sinne ylilaudalle/hommaforumiin.
[/quote]
Yhtä typerää käytöstä. Nyt se herne pois nenästä.