Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin?

Vierailija
07.02.2015 |

Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa.

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D [/quote] Mäkin voin jättää autoni käynnissä parkkipaikalle, mulla on siihen oikeus eivätkä varkaat rajoita mun elämää. Onkin sitten eri asia, onko se järkevää. Ainakaan mun ei kannata itkeä kyttiksellä jos se varastetaan mun tyhmyyden takia. Mä olisin myös voinut lukita autoni ja pitää avaimet taskussani jolloin sitä ei olisi niin helposti varastettu. Mutta, on toki oikeus tyhmyyteen ei siinä mitään.

[/quote]

Aha, nainen siis sun  mielestä sama asia kuin auto avaimilla? Kyse on siis ihmisestä ja autosta ja rinnastat ne saman arvoiseksi? Menetkö terapiaan jos sun auto pöllitään, vai vietkö sit poltetun auton raadon terapiaan ja sairaalaan? Kadulla kävelevä nainen yöllä on siis sama asia kuin auto, jossa avaimet sisällä? Voi V-. Että ihan oikeasti mä luin tämän ja vielä alennun kommentoimaan. Mene pikkupoika takas sinne ylilaudalle/hommaforumiin.

[/quote]

Sinäpäs viisas tyttö tunnut olevan. Tajustiko kymmenesosaakaan tuosta kommentista, johon niin viisaasti vastasit :D

Vierailija
102/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kävelen kuin ryömin tai konttaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D [/quote] Mäkin voin jättää autoni käynnissä parkkipaikalle, mulla on siihen oikeus eivätkä varkaat rajoita mun elämää. Onkin sitten eri asia, onko se järkevää. Ainakaan mun ei kannata itkeä kyttiksellä jos se varastetaan mun tyhmyyden takia. Mä olisin myös voinut lukita autoni ja pitää avaimet taskussani jolloin sitä ei olisi niin helposti varastettu. Mutta, on toki oikeus tyhmyyteen ei siinä mitään.

[/quote]

Aha, nainen siis sun  mielestä sama asia kuin auto avaimilla? Kyse on siis ihmisestä ja autosta ja rinnastat ne saman arvoiseksi? Menetkö terapiaan jos sun auto pöllitään, vai vietkö sit poltetun auton raadon terapiaan ja sairaalaan? Kadulla kävelevä nainen yöllä on siis sama asia kuin auto, jossa avaimet sisällä? Voi V-. Että ihan oikeasti mä luin tämän ja vielä alennun kommentoimaan. Mene pikkupoika takas sinne ylilaudalle/hommaforumiin.

[/quote]

Sinäpäs viisas tyttö tunnut olevan. Tajustiko kymmenesosaakaan tuosta kommentista, johon niin viisaasti vastasit :D

[/quote]

Se tässä ei mitään tajua, kenen mielestä tuo on ihan osuva vertaus. Nainen yksin kävelemässä jossain on muka yhtä kuin auto jossa on avaimet. Ehkä huonomaineisella kadulla alaston nainen jonka rinnassa lukee "saa ottaa" on jotain samaan suuntaan.

Vierailija
104/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:34"] Koska kävely on ihanan wt kun raha ei riitä taksikyytiin. Tirsk. [/quote] Juu ei todellakaan riitä joka kerta kun pitää kävellä myöhään ulkona. Kyse ei ole baarireissusta edes joka kymmenes kerta, muistakin syistä on oltava liikkeellä pimeän aikaan. Että taksi vaan joka kerralle juu, tuutko maksamaan vai? [/quote] Maksa kuule ihan itse kyytis, en mä oo sun frendi enkä sun lystejä kustanna :D Mene töihin ettei tarvii kerjää rahaa vierailta, jestas.

[/quote]

Sinä täällä arvostelet ja tuputat taksipakkoas, asiahan ei mua kiinnosta enkä mitään ole kerjännyt. Jestas.
[/quote]

Minä olen vain kommentoinut kävelyn olevan wt. Rahat juodaan ja kävellään. Jestas :D Ei oo multa pois jos haluu ryypätä rahat ennemmin, ite ei tarvii kerjää tuntemattomilta taksirahaa :)

Vierailija
105/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:55"]Totesin faktan. Jos viina maistuu, niin taksiin ei ole varaa.

Jokainen ryypiskelijä toimii, kuten on kotoa oppinut.
[/quote]

Näin just! Mutta kun viinaa on saatava. Tuota se on...

Vierailija
106/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:47"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:34"] Koska kävely on ihanan wt kun raha ei riitä taksikyytiin. Tirsk. [/quote] Juu ei todellakaan riitä joka kerta kun pitää kävellä myöhään ulkona. Kyse ei ole baarireissusta edes joka kymmenes kerta, muistakin syistä on oltava liikkeellä pimeän aikaan. Että taksi vaan joka kerralle juu, tuutko maksamaan vai? [/quote] Maksa kuule ihan itse kyytis, en mä oo sun frendi enkä sun lystejä kustanna :D Mene töihin ettei tarvii kerjää rahaa vierailta, jestas. [/quote] Sinä täällä arvostelet ja tuputat taksipakkoas, asiahan ei mua kiinnosta enkä mitään ole kerjännyt. Jestas. [/quote] Minä olen vain kommentoinut kävelyn olevan wt. Rahat juodaan ja kävellään. Jestas :D Ei oo multa pois jos haluu ryypätä rahat ennemmin, ite ei tarvii kerjää tuntemattomilta taksirahaa :)

[/quote]

Okei, eli oot provo tai täys torvelo. Nimenomaan, olet kommentoinut, eli arvostellut kuten jo sanoin. Olen useaan kertaan sanonut, etten halua ottaa taksia, vaikken todellakaan juo kaikkia rahojani. Menen bussilla, en kerjää taksirahaa koska en halua mennä taksilla. Sä ja sun weeteet, voi jessus.

Vierailija
107/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:55"]Totesin faktan. Jos viina maistuu, niin taksiin ei ole varaa. Jokainen ryypiskelijä toimii, kuten on kotoa oppinut. [/quote] Näin just! Mutta kun viinaa on saatava. Tuota se on...

[/quote]

Jep jep, viinaa on vittu saatava vaikka tosiaan käyn baarissa maksimissaan pari kertaa vuodessa juomassa kohtuudella. Sitten te takseilijat löydätte jotain valitettavaa siitä kun joku toinen ei halua käyttää taksia. Hyvää päivää.

Vierailija
108/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, entäs sua vajakki?

Vierailija
109/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:55"]Totesin faktan. Jos viina maistuu, niin taksiin ei ole varaa. Jokainen ryypiskelijä toimii, kuten on kotoa oppinut. [/quote] Näin just! Mutta kun viinaa on saatava. Tuota se on...

[/quote]

Jep jep, viinaa on vittu saatava vaikka tosiaan käyn baarissa maksimissaan pari kertaa vuodessa juomassa kohtuudella. Sitten te takseilijat löydätte jotain valitettavaa siitä kun joku toinen ei halua käyttää taksia. Hyvää päivää.
[/quote]

No voihan pyytää kaverin hakemaan ellei halua taksia maksaa/ei ole rahaa. Pointtina oli turvallisuus käsittääkseni.

Vierailija
110/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:20"]

[/quote]

Joillakin ihmisillä saattaa olla sellainen työaika, että se loppuu vaikkapa kello neljältä yöllä. Menetkö itse joka päivä taksilla töistä kotiin?

Vierailija
111/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:31"]Ei pelota, entäs sua vajakki?
[/quote]

Mä en yhtään näe että ap ois vajakki. Toihan oli ihan asiallinen kysymys mieheltä. En mä ainakaan siitä mitenkään pahottanu mieltäni niinku näemmä jotkut täällä :DD Mut hei kukin sit taaplaa tyylillään. Onhan meitä ihmisiä moneen junaan ja vieläpä joku jää asemallekin <3

Vierailija
112/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:20"]

[/quote]

Joillakin ihmisillä saattaa olla sellainen työaika, että se loppuu vaikkapa kello neljältä yöllä. Menetkö itse joka päivä taksilla töistä kotiin?
[/quote]

Voi menisin ihan omalla autolla :) Sekin on vaihtoehto, oletko kuullut sellaisesta?

Vierailija
113/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:20"]

[/quote]

[/quote]
niin juuri, kuten tuolla aiemmin joku kirjoitti. Pitäisikö näidenkin ihmisten maksaa päivittäinen taksikyyti?

Vierailija
114/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:20"]

[/quote]

[/quote]

Voi menisin ihan omalla autolla :) Sekin on vaihtoehto, oletko kuullut sellaisesta?
[/quote]

Mitä jos ei ole varaa autoon? Oletko kermaperse kuullut sellaisesta?

Vierailija
115/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:20"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:55"]Totesin faktan. Jos viina maistuu, niin taksiin ei ole varaa. Jokainen ryypiskelijä toimii, kuten on kotoa oppinut. [/quote] Näin just! Mutta kun viinaa on saatava. Tuota se on... [/quote] Joillakin ihmisillä saattaa olla sellainen työaika, että se loppuu vaikkapa kello neljältä yöllä. Menetkö itse joka päivä taksilla töistä kotiin? [/quote] Voi menisin ihan omalla autolla :) Sekin on vaihtoehto, oletko kuullut sellaisesta?

[/quote]

Ootko tullut ajatelleeksi, että kaikilla ei ole varaa pitää omaa autoa?

Vierailija
116/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:20"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:55"]Totesin faktan. Jos viina maistuu, niin taksiin ei ole varaa. Jokainen ryypiskelijä toimii, kuten on kotoa oppinut. [/quote] Näin just! Mutta kun viinaa on saatava. Tuota se on... [/quote] Jep jep, viinaa on vittu saatava vaikka tosiaan käyn baarissa maksimissaan pari kertaa vuodessa juomassa kohtuudella. Sitten te takseilijat löydätte jotain valitettavaa siitä kun joku toinen ei halua käyttää taksia. Hyvää päivää. [/quote] No voihan pyytää kaverin hakemaan ellei halua taksia maksaa/ei ole rahaa. Pointtina oli turvallisuus käsittääkseni.

[/quote]

En koe oloani uhatuksi enkä joudu koskaan baarista menemään yksin mihinkään. Jos taas joudun muuten liikkumaan myöhään, en voi ottaa aina taksia. Jos taas kokisin olevani vaarassa niin ottaisin sen taksin. Ja ei, en voi pyytää kaveria hakemaan kuin ehkä hyvin harvoin.

Vierailija
117/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:51"]

Koska kotiin on lähimmästä baarista matkaa 100 metriä. Ei viittis ton takia taksiakaan tilata.....

[/quote]

Riittävässä humalatilassa lyhytkin matka voi moninkertaistua jos kulku kiemurtelee kovasti...

Vierailija
118/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:31"]Ei pelota, entäs sua vajakki? [/quote] Mä en yhtään näe että ap ois vajakki. Toihan oli ihan asiallinen kysymys mieheltä. En mä ainakaan siitä mitenkään pahottanu mieltäni niinku näemmä jotkut täällä :DD Mut hei kukin sit taaplaa tyylillään. Onhan meitä ihmisiä moneen junaan ja vieläpä joku jää asemallekin <3

[/quote]

Sen kuin kysyy, mutta koko ketju on täynnä ihme jankutusta.

Vierailija
119/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:51"]

Koska kotiin on lähimmästä baarista matkaa 100 metriä. Ei viittis ton takia taksiakaan tilata.....

[/quote]

Riittävässä humalatilassa lyhytkin matka voi moninkertaistua jos kulku kiemurtelee kovasti...

[/quote]

En tiedä muista, mutta itse en ole koskaan niin kaameassa humalatilassa että normaalit toiminnot häiriintyisivät. Jos joku kävisi päälle kun olen juonut, löytyisi korkeintaan enemmän adrenaliinia vastustella.

Vierailija
120/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, käveletkö kotiin baari-illan jälkeen yksin pitkin puistoja ja metsiköitä? Ei mitään eroa naiseen, kaikki uhat on yhtäläiset. Kuvitellut ja todelliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän