Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin?

Vierailija
07.02.2015 |

Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D
[/quote]

Mäkin voin jättää autoni käynnissä parkkipaikalle, mulla on siihen oikeus eivätkä varkaat rajoita mun elämää. Onkin sitten eri asia, onko se järkevää. Ainakaan mun ei kannata itkeä kyttiksellä jos se varastetaan mun tyhmyyden takia. Mä olisin myös voinut lukita autoni ja pitää avaimet taskussani jolloin sitä ei olisi niin helposti varastettu. Mutta, on toki oikeus tyhmyyteen ei siinä mitään.

Vierailija
22/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]

Koska kaksi kilometriä on aika lyhyt matka ja toisekseen olen yhtä voimakas kuin moni mies.

[/quote]

Oletko voimannostaja, nyrkkeilijä tai painija?
[/quote]
en, mutta olen voimaa vaativassa työssä ja olen samaa kokoluokkaa miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:03"]

Oon niin ruma ja läski että ketään ei kiinnosta.

[/quote]

Hah, sama täällä! Ja lisäksi olen jo lähes viisikymppinen. Raiskaajatkin juoksee karkuun.

Vierailija
24/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaanhan se on hyvä, silloin myös mukavat miehet voivat lähestyä heitä ja he itse miehiä. Harmi vain, että miehen on sallittua lähestyä naista vain tietä kysyäkseen. Inhottavinta on olla mies yöllä kadulla, koska silloin pitää varoa, ettei pelästytä naisia katsomalla liian pitkään tai kävelemällä liian pitkään samaa katua.

Hauska muisto kun 24-vuotiaana opiskelin yhdessä taidekoulussa ja yksi ilta olin tulossa pubissa kotiin asuntoloille. Siellä tienoilla oli pari tyttöä ja sitten he rupesivat teatraalisesti huutamaan ja juoksemaan karkuun, kun näkivät hahmon olevan tulossa. Taisi siinä olla pientä huumorinsekaista liioitteluakin mukana, jota olisi itse voinut tehostaa lähtemällä juoksemaan kohti, niin olisi ollut lisäjännitystä.

Mies herättää huomiota ja tunteita pelon kautta, nainen taas ihailun ja herkkien tunteiden kautta. Miehen elämä on siis aika paskaa, ellei mies nauti negatiivisten tunteiden aiheuttamisesta.

-Mies 29v-

Vierailija
25/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D [/quote] Mäkin voin jättää autoni käynnissä parkkipaikalle, mulla on siihen oikeus eivätkä varkaat rajoita mun elämää. Onkin sitten eri asia, onko se järkevää. Ainakaan mun ei kannata itkeä kyttiksellä jos se varastetaan mun tyhmyyden takia. Mä olisin myös voinut lukita autoni ja pitää avaimet taskussani jolloin sitä ei olisi niin helposti varastettu. Mutta, on toki oikeus tyhmyyteen ei siinä mitään.

[/quote]

Jos kaikki naiset alkaa koko ajan varomaan ihan kaikkia tekemisiään ylipaljon, sekään ei johda muuhun kuin siihen että kaikilla on burkhat ja silti raiskaukset vain yleistyy. En mä jaksa elää ainaisessa pelossa ja hysteriassa vaikka varuillani olenkin.

Vierailija
26/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]

Koska kaksi kilometriä on aika lyhyt matka ja toisekseen olen yhtä voimakas kuin moni mies.

[/quote]

[/quote]
en, mutta olen voimaa vaativassa työssä ja olen samaa kokoluokkaa miesten kanssa.
[/quote]

Luulet vaan. Entäs jos yllätysseksiä tarjotaan porukassa? Se nainen Viking Linella ei pärjännyt kahdeksalle tarjoajalle. Entä sinä muutamalle miekkoselle?

Vierailija
27/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D [/quote] Mäkin voin jättää autoni käynnissä parkkipaikalle, mulla on siihen oikeus eivätkä varkaat rajoita mun elämää. Onkin sitten eri asia, onko se järkevää. Ainakaan mun ei kannata itkeä kyttiksellä jos se varastetaan mun tyhmyyden takia. Mä olisin myös voinut lukita autoni ja pitää avaimet taskussani jolloin sitä ei olisi niin helposti varastettu. Mutta, on toki oikeus tyhmyyteen ei siinä mitään.

[/quote]

Jos kaikki naiset alkaa koko ajan varomaan ihan kaikkia tekemisiään ylipaljon, sekään ei johda muuhun kuin siihen että kaikilla on burkhat ja silti raiskaukset vain yleistyy. En mä jaksa elää ainaisessa pelossa ja hysteriassa vaikka varuillani olenkin.
[/quote]

Ylivarovaisuus ja terve järkeily ovat eri asioita.

Vierailija
28/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:52"]

Miehet! Miksi raiskaatte yksin baarista kotiin käveleviä naisia?

[/quote]

yleistys. 99.999% miehistä EI RAISKAA 

Vierailija
29/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Luulet vaan. Entäs jos yllätysseksiä tarjotaan porukassa? Se nainen Viking Linella ei pärjännyt kahdeksalle tarjoajalle. Entä sinä muutamalle miekkoselle?
[/quote]
sitten juoksen ja lujaa. Avainnippu on kans ihan ok nyrkkirauta. :) kolmelle miehelle olen ainakin tähän mennessä pärjännyt.

Vierailija
30/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin?

Yksin? Kai ymmärrätte että siihen liittyy riskejä. Maailma nykyään on sellainen etteivät kaikki noudata lakikirjaa.

Vierailija
31/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:52"]

Miehet! Miksi raiskaatte yksin baarista kotiin käveleviä naisia?

[/quote]

yleistys. 99.999% miehistä EI RAISKAA 

[/quote]

Joo mutta huono tsägä sattuu yhä useammin jonkun kohdalle. Kuka haluaa ottaa riskin? Aika moni näköjään.

Vierailija
32/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:00"]

Kyllä se yksin kävely miehelle vaarallisempaa on. 

[/quote]

Miksi tätä on miinustettu?

Varmasti humalaisen miehen on suurempi riski joutua pahoinpidellyksi kuin humalaisen naisen raiskatuksi. 

Vierailija
33/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on persaukisen lähteä baariin voi vittu, kun tyhmää porukkaa:)

Vierailija
34/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"]Mulla on oikeus kävellä missä vain ja milloin vain. Miksi äijillä on niin vaikeaa pitää ne vehkeet kurissa? Ei on ei. Saa potkun munille ja puren poikki, jos alkaa ahdistella. :`-D [/quote] Mäkin voin jättää autoni käynnissä parkkipaikalle, mulla on siihen oikeus eivätkä varkaat rajoita mun elämää. Onkin sitten eri asia, onko se järkevää. Ainakaan mun ei kannata itkeä kyttiksellä jos se varastetaan mun tyhmyyden takia. Mä olisin myös voinut lukita autoni ja pitää avaimet taskussani jolloin sitä ei olisi niin helposti varastettu. Mutta, on toki oikeus tyhmyyteen ei siinä mitään. [/quote] Jos kaikki naiset alkaa koko ajan varomaan ihan kaikkia tekemisiään ylipaljon, sekään ei johda muuhun kuin siihen että kaikilla on burkhat ja silti raiskaukset vain yleistyy. En mä jaksa elää ainaisessa pelossa ja hysteriassa vaikka varuillani olenkin. [/quote] Ylivarovaisuus ja terve järkeily ovat eri asioita.

[/quote]

Mutta ei aina ole mahdollisuutta kaikkeen ylimääräiseen varovaisuuteen. Jos minun joskus täytyy kävellä myöhään yksin, sitten se vain täytyy. Todella mahdottomaksi menisi jos pitäisi laskelmoida kaikki ja tuhlata vähät varansa taksiin (joihin yksin meneminen ei välttämättä myöskään ole turvallista).

Vierailija
35/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"] Koska kaksi kilometriä on aika lyhyt matka ja toisekseen olen yhtä voimakas kuin moni mies. [/quote] Oletko voimannostaja, nyrkkeilijä tai painija? [/quote] en, mutta olen voimaa vaativassa työssä ja olen samaa kokoluokkaa miesten kanssa.

[/quote]

No tuskinpa sitten kauheasti on himokkaita miehiä sun perässä vaanimassa :D

Vierailija
36/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:17"]Miehet! Miksi kävelette yöllä baarista kotiin?

[/quote]

Odotan niitä raiskaavia naisia. Oikaisen aina puiston poikki. Onhan siinä oma jännitys. Toistaiseksi olen saanut kävellä rauhassa :(

Vierailija
37/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"] Koska kaksi kilometriä on aika lyhyt matka ja toisekseen olen yhtä voimakas kuin moni mies. [/quote] Oletko voimannostaja, nyrkkeilijä tai painija? [/quote] en, mutta olen voimaa vaativassa työssä ja olen samaa kokoluokkaa miesten kanssa.

[/quote]

No tuskinpa sitten kauheasti on himokkaita miehiä sun perässä vaanimassa :D

[/quote]
koska oon "amatsoni"?

Vierailija
38/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"]

[/quote]

Aha, nainen siis sun  mielestä sama asia kuin auto avaimilla? Kyse on siis ihmisestä ja autosta ja rinnastat ne saman arvoiseksi? Menetkö terapiaan jos sun auto pöllitään, vai vietkö sit poltetun auton raadon terapiaan ja sairaalaan? Kadulla kävelevä nainen yöllä on siis sama asia kuin auto, jossa avaimet sisällä? Voi V-. Että ihan oikeasti mä luin tämän ja vielä alennun kommentoimaan. Mene pikkupoika takas sinne ylilaudalle/hommaforumiin.

Vierailija
39/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää tytöt töihin niin on taxirahaa!

Vierailija
40/134 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:20"]

Mitä järkeä on persaukisen lähteä baariin voi vittu, kun tyhmää porukkaa:)

[/quote]

Kukaan ei oo väittänyt olevansa persaukinen. Jos mä käytän viiskymppiä baari-iltaan ja mun täytyy säästää vielä loppukuulle parisataa, en todellakaan käytä kuuttakymppiä taksiin vain siksi että maailmassa on vitun hulluja elukoita. Ja sanoin myös että olen aina mennyt kavereiden kanssa, en siis yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän