Minulla ei ole erikseen leikkuulautaa raa'alle lihalle
Kommentit (40)
Ei pidä olla, kunhan laudan pesee aina käytön välissä. Mutta ei tuo mitenkään väärin ole.
Hyvä. Turha bakteeripelko lisää vaan allergioita ja huonontaa vastustuskykyä. Nämä listeriaherkät ym. karsiutuivat ennen pois luonnollista tietä ennen kuin ehtivät levittää huonoja geenejään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan. Lisäksi pesen koiran kupit samalla tiskiharjalla kuin muutkin astiat. En ole kuollut vielä.
Toivottavasti et tarjoile vieraille näistä astioista mitään.
Lihalle pitää olla oma leikkuulauta. Kiva leikata pullaa samalla laudalla, eikö? YÖK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan. Lisäksi pesen koiran kupit samalla tiskiharjalla kuin muutkin astiat. En ole kuollut vielä.
Toivottavasti et tarjoile vieraille näistä astioista mitään.
Minä tarjoan yllätysvieraille aina koirankupista.
Vierailija kirjoitti:
Lihalle pitää olla oma leikkuulauta. Kiva leikata pullaa samalla laudalla, eikö? YÖK.
No ihan sama sen jälkeen kun se lauta on pesty tiskikoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi, muovinen leikkuulauta, jonka kyllä pesen pesuaineella lihan ja pullan leikkauksen välissä. Etkö pese leikkuulautaa?
No voi hyvät hyssykät! Ostakaa oma leikkuulauta lihalle. Ei ole suuren suuri satsaus. Mitrn voitte olla noin avuttomia?
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvät hyssykät! Ostakaa oma leikkuulauta lihalle. Ei ole suuren suuri satsaus. Mitrn voitte olla noin avuttomia?
Tässä taas palstan Martta vastaa
Minulla on useita leikkuulautoja, ja ne pestään aina astianpesukoneessa käytön välillä kuten muutkin astiat.
Ei mullakaan ole. Pesen leikkuulaudan kiehuvalla vedellä käytön jälkeen.
Olen asunut itsekseni 25 vuotta, enkä vielä kertaakaan ole leikannut raakaa lihaa. Miksi pitäisi, eikö ole helpompi ostaa liha sen kokoisina paloina kuin se aikoo käyttää? Vai onko teillä jotain kokonaisia hirviä pakastimessa?
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut itsekseni 25 vuotta, enkä vielä kertaakaan ole leikannut raakaa lihaa. Miksi pitäisi, eikö ole helpompi ostaa liha sen kokoisina paloina kuin se aikoo käyttää? Vai onko teillä jotain kokonaisia hirviä pakastimessa?
No minä ostan esim. kanan rintafileitä ja pilkon ne sitten vaikka intialaiseen kastikkeeseen. En halua ostaa valmiiksi marinoituja paloja.
Miksi olisi?
Ei mulla ole veistäkään erikseen lihalle.
Mutta mulla on tiskiharja, pesuainetta ja kuumaa vettä.
Minulla roikkuu tuossa vieressä kaksi täysin käyttämätöntä leikkuulautaa kun äiti käski ostamaan. On roikkunut jo kymmenisen vuotta. Toista tosiaan voisi käyttää lihanleikkuuseen jos sellainen tarve joskus tulisi. Vielä ei ole tarvetta tullut. Ja kyllä. Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ostan esim. kanan rintafileitä ja pilkon ne sitten vaikka intialaiseen kastikkeeseen. En halua ostaa valmiiksi marinoituja paloja.
Minä leikkaan nämä saksilla ja käytän lautasta apuna. Ei tarvita leikkuulautaa. Ja pilkottuja kanoja saa ostettua ilman marinadiakin.
Onko teillä myös omat lautaset lihalle ja muulle ruoalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä leikkaan nämä saksilla ja käytän lautasta apuna. Ei tarvita leikkuulautaa. Ja pilkottuja kanoja saa ostettua ilman marinadiakin.
Miksi ostaa pilkottuna kalliimmalla hinnalla, kun itsekin saa pilkottua?