Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut blokattiin työporukan ulkopuolelle, oma vikani?

Vierailija
28.08.2024 |

Meillä on töissä 3-4 hengen tiivis porukka ja olemme ystävystyneet. Olemme kukin vuorollamme pyytäneet toisemme myös kylään kotiin ja pidämme yhteyttä työn ulkopuolellakin. Eräs Minna pyysi meitä omalla vuorollaan luokseen viime talvena ja en päässyt tuolloin, olin tosi väsynyt eikä ehdotetut ajankohdat sopineet minulle. Muut olivat Minnan luona käyneet. Nyt Minna on pyytänyt taas nämä kaksi luokseen, minua ei. Kuulin keskustelun siitä vahingossa. En kerro tietäväni asiasta tai ota puheeksi mutta tuntuu todella pahalta että minut on jätetty ulkopuolelle. Ei minulle tarvitse tietenkään tilittää kuka on kenenkin kanssa vapaalla, en itsekään sitä tee. Enkä tiedä olisinko mennyt kylään tai päässyt mutta pahalta tuntuu ettei edes kysytty. Nyt mietin mitä olen tehnyt väärin tai miksei mun kanssa haluta olla..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeutetusti olet loukkaantunut jos aiemmin olette olleet tiiviimmin yhteydessä. Jokainen normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen luultavasti loukkaantuu tuossa tilanteessa. Toki toisilla on myös oikeus jättää sinut pois kutsutuista, eli toki heillä on oikeus tehdä omat ratkaisunsa vaikka ne eivät sinua miellyttäisikään. 

Nyt voit joko nostaa kissan pöydälle tai yrittää antaa olla. Katkeruutta, muureja, kyräilyä, välttelyä ja sen sellaista on hyvin todennäköisesti tiedossa jatkossakin välillänne jos ei asioita puhuta läpi ja selvitetä. Jokatapauksessa teet mitä tahansa, valitettavasti joudut varautumaan kannaltasi ikävään lopputulokseen. 

Vierailija
2/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ottamaan asiaa puheeksi, luulen sen vain tekevän haittaa väleihimme enkä sitä halua. Yritän elää asian kanssa ja olla välittämättä. Keskityn vain työasioihin jatkossa. Ja yritän miettiä myös omaa toimintaani, mikä tässä on taustalla että näin blokataan. Jospa ymmärtäisin. Taas yksi kokemus lisää siitä että ei ihmisiin uskalla luottaa kun pettyy. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti minutkin blokataan, olen epäsosiaalinen enkä jaksa uusia tuttavuuksia.

Vierailija
4/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla ihan perussettiä.

Vierailija
5/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ottamaan asiaa puheeksi, luulen sen vain tekevän haittaa väleihimme enkä sitä halua. Yritän elää asian kanssa ja olla välittämättä. Keskityn vain työasioihin jatkossa. Ja yritän miettiä myös omaa toimintaani, mikä tässä on taustalla että näin blokataan. Jospa ymmärtäisin. Taas yksi kokemus lisää siitä että ei ihmisiin uskalla luottaa kun pettyy. Ap

Hyvä asenne sinulla tuohon. Ikävä että tuollaista tapahtuu aikuisten ihmisten keskuudessa. Etsi parempaa seuraa jostain muualta. 

Vierailija
6/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi 5 hengen tiimissä näin, yksi oli luvannut kutsua kaikki luokseen, kun menin sinne niin huomasin, että yksi oli jätetty kutsumatta. Jutuista kuuli että kolme muuta + yhden poikaystävä oli jo nähneet aiemmin keskenään. Eli meitä oli kai 2 tiputettu ulos, mutta jostain syystä mut otettiin takaisin. 

Vapaa-ajan vietto yhdessä tyssähti siihen mun osalta, en tiedä näkikö se 3 porukka enää kun siitä 2 vaihtoi työpaikkaa. Jäi tosi paha maku koko hommasta. 

Ymmärrän että sua ketuttaa ap, lapsellista jättää joku ulos.

Vierailija
7/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos ihan muina naisina alat järkätä tapaamista sun luo? 

Jos siis haluat heidän kanssaan yhteyksiä pidellä niin ole aloitteellinen, jos he vaikka sai sun poisjäämisestä jotenkin sellaisen kuvan ettet ole kiinnostunut seurastaan tms  

Vierailija
8/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos ihan muina naisina alat järkätä tapaamista sun luo? 

Jos siis haluat heidän kanssaan yhteyksiä pidellä niin ole aloitteellinen, jos he vaikka sai sun poisjäämisestä jotenkin sellaisen kuvan ettet ole kiinnostunut seurastaan tms  

Mulla kävi mielessä tuokin vaihtoehto. Mutta en tiedä haluanko ottaa sitä riskiä että he kieltäytyvät. Kun nytkin tuntuu jo pahalta kun jätetään ulkopuolelle. Ap

Vierailija
9/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kutsunut heidät vaihteeksi omaan kotiisi, ellet niin ei ihme, jos jättivät ulkopuolelle.

Vierailija
10/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tarina. Aiempi tarina oli kutsujan kertomana ja nyt poisjätetyn. Hoh hoijaa... jollain on tosi paljon ylimääräistä aikaa.

Vierailija
11/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liittoutua mihinkään työporukoihin. Vielä parempi, jos työtehtävät voi hoitaa etänä kotoa käsin. Ei kannata myrkyttää itseään muilla ihmisillä, jotka lähes aina ovat vain egoisteja ja valehtelijoita.

Vierailija
12/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kutsunut heidät vaihteeksi omaan kotiisi, ellet niin ei ihme, jos jättivät ulkopuolelle.

Kyllä, he ovat käyneet jo aikaisemmin minun luona vierailulla kun kutsuin. Ap

Vierailija
13/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi hyvä esimerkki siitä, miksi työkavereiden kanssa EI pidä kaveerata työajan ulkopuolella! Työpaikan jutut jääkööt työpaikalle.