Mies käyttäytyy aivan käsittämättömän törkeästi tyttären poikaystävää kohden
Minua suoraansanottuna itseä alkaa vähän ottamaan päähän mieheni käytös meidän tyttäremme poikaystävää kohtaan. Siis tytär on nyt "seurustellut" luokkalaisensa pojan kanssa pojan kanssa nyt kohta jo vuoden ja olivat olleet kavereita käytännössä ensimmäiseltä luokalta asti.
No mieheni ja tytön isä ei ole ollut kovinakaan kiinnostunut tyttären kaveriasioista ja kuuli tästä pojasta ensimmäisen kerran ehkä kaksi vuotta sitten. Mutta nyt kun ovat seurustelu suhteessa niin mieheni on vain jostain syystä alkanut vihaamaan tätä poikaa. (minusta siis poika on aivan ihana eikä ole edes mikään "coolkid" lätkäpoika vaan melko normaali teini)
Pojan ollessa vaikka meillä hän saattaa vain ohimennen kysyä pojalta että: "miksi olet taas täällä" tai jotain vastaavaa. Jos meillä on vaikka ruokaa niin poika ei todellakaan saa syödä meidän kanssa tai syödä meidän rahoillamme ylipäätään. Jos ovat tyttären huoneessa niin ovea ei tietenkään saa pitää kiinni. Jos poika ei ole meillä niin mies kyllä tykkää todella kertoa että mitä mieltä tyttären heilasta on.
On aivan selvää että tytär on kertonut seurustelukumppanilleen mitä hänen isänsä on hänestä kertonut. Poika ainakin yrittää olla ihan mukava appiukolleen, muttei sekään ole auttanut. Itse luulin alkuun että tämä on vain seurustelun alkuvaiheen ongelma ja menee ajallaan pois, mutta nyt ovat vuoden seurustelleet eikä tilanne ole muuttunut ja nyt on ehkä viimeisen kuukauden aikana alkanut ärsyttää tämä tyttäreni puolesta ja tekisi vain mieli sanoa miehelle että "vi**u anna heidän vain seurustella".
Taidamme olla huonoimmat appivanhemmat ikinä ja asiaa ei auta ollenkaan se että epäilen että poika saattaa ihan hyvin olla vaikka lapsen lapsiemme isä.
Mitä mietteitä?
Kommentit (110)
No miksi sinä annat sen ukkosi olla noin törkeä?
No mitäpäs jos sanoisit ap sille miehellesi? Mitä pikemmin, sen parempi. Eikö luota tyttärenne arvostelukykyyn miesvalinnoissa vai mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
No mitäpäs jos sanoisit ap sille miehellesi? Mitä pikemmin, sen parempi. Eikö luota tyttärenne arvostelukykyyn miesvalinnoissa vai mistä kiikastaa?
No kuule. Et tiedäkkään moneenko kertaan olen sanonut että poika on oikein mukava ja että hän on liian törkeä hänelle, muttei ole auttanut.
ap
"poika ei todellakaan saa syödä meidän kanssa tai syödä meidän rahoillamme ylipäätään."
siis onko tämä joku sosiaalitapaus jota mies ei halua elätettäväksi ja yrittää suojella
No teillä ei sitten olla avoimia ja luotettavia. Mihin perustat suhteesi miehesi kanssa?
Miksi ap itse jaksat katsella moista törkimystä? Pistä ulkoruokintaan.
Kysyppä mieheltäsi haluaisiko hän, että tyttäresi toisi enemmin kotia
A) tyttöystävän (älkää käsittäkö väärin, tyttöystävässä ei ole mitään vikaa)
B) Jonkun jengiytyneen elämän koululaisen.
Tyttärellesi puhu kuinka poikaystävä on iso pala purtavaksi miehellesi, eikä itse poikaystävänsä ole vikaa.
Miehellesi tekisin selväksi, että yhtään kertaa ei enään käyttäydy tylysti poikakaverille. Jupiskoon sinulle kahden kesken asiasta, mutta kyllä voit vaatia jotain käytöstapoja.
Siinä vaiheessa harmittaa kaikkia jos suhde menee mönkää jonkun uppiniskainen isän takia.
Ukko vaihtoon, jos ei puhekaan auta.
Vierailija kirjoitti:
"poika ei todellakaan saa syödä meidän kanssa tai syödä meidän rahoillamme ylipäätään."
siis onko tämä joku sosiaalitapaus jota mies ei halua elätettäväksi ja yrittää suojella
Siis mitä meinaat tällä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap itse jaksat katsella moista törkimystä? Pistä ulkoruokintaan.
no siis tämä ja pari muuta asiaa ovat ainoita huonoja puolia hänessä. Muuten ihan kelpo mies, eikä tässä nyt melkein kahdenkymmenen vuoden avioliittoa haluaisi mennä rikkomaan
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä nuoret ovat?
Ovat ysillä molemmat. Eli 15
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä trollit ovat aina näin järkyttävän huonoja?
No varmaan siksi, koska ei ole trolli ; )
Ap
Ehkä miehesi epäilee pojan motiiveja? Mitä nyt joiltakin miehiltä itseltään olen kuullut, niin isänä tulee helposti mieleen ne oman nuoruuden seksistiset ja kaatoihin tähtäävät asenteet tyttöjä kohtaan, ja nyt miehesi sitten ajattelee, että hänen tulee suojella tytärtään tuollaisilta pojilta.
Onkohan miehesi ihan sellainen mies kuin luulit hänen olevan? Tuohon on todella törkeää käytöstä ja suorastaan noloa aikuiselta mieheltä. Itse alkaisin miettiä, että olenko oikean henkilön kanssa naimisissa. Mulla olis jo arvoristiriita tuollaisen käytöksen kanssa. Eikö mies kunnioita kaikkia ihmisiä? Nimittäin tuo on epäkunnioittavaa käytöstä ja ihminen, joka ei kunnioita muita ihmisiä ei kyllä ole kiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehesi epäilee pojan motiiveja? Mitä nyt joiltakin miehiltä itseltään olen kuullut, niin isänä tulee helposti mieleen ne oman nuoruuden seksistiset ja kaatoihin tähtäävät asenteet tyttöjä kohtaan, ja nyt miehesi sitten ajattelee, että hänen tulee suojella tytärtään tuollaisilta pojilta.
Ihan järkevä teoria, mutta ovat seurustelleet "jo" vuoden joten mikään yhdenyön juttu kyseessä ei ole.
Ap
No ihan normi settiä. No se on vähän niinkuin suomalainen perinne että lapsien seurustelu kumppaneille ollaan vähän törkeitä. Kyllä se ajan kanssa loppuu. Sana vain tyttärelles että ottaa nuo vitsillä ja ei se isi niitä oikeasti tarkoittanut.