Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus ulkomailla. Onko kukaan täällä ollut juhannuksena muualla kuin Suomessa?

Vierailija
17.06.2025 |

Itse olen ollut monia kertoja ja ihan kivaa on ollut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa olen  ollut parikin kertaa. Maailmalla ei päivää kummempi. 

Vierailija
2/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Montakin kertaa. Lennot olleet halpoja juuri juhannuksena, kun suomalaiset mökeillä.

Kaulunkilomia Reykjavik, Madrid, Rooma, Berliini. Ne ainakin juurikin juhannuksena,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea teidän vastaukset. Itse olen ollut Usassa, Espanjassa ja Kyproksella ja Ruotsissa. t.ap

Vierailija
4/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25 kertaa. Asun ulkomailla.

Vierailija
5/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, juhannus on oikein hyvä pitkä viikonloppu vietettäväksi jossain Keski-Euroopan kaupungissa, missä juhannusta ei juhlita. Tavallinen viikonloppu, joten tekemistä ja näkemistä on, kun kaikki paikat ovat ihan normaalisti auki.

Vierailija
6/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä oli perjantai. 

Vierailija
7/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut juhannuksena Wienissä, mutta siellä on kesällä liian kuuma.

Vierailija
8/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt monta juhannusta Espanjassa eikä sitä siellä edes muista.

Vierailija
9/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 kertaa. Juhannus on vain päivä muiden joukossa. No, saunassa käyn kylpylässä juhannuksen tienoilla kun omaa saunaa ei ole. 

T. Ulkosuomalainen

Vierailija
10/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monestiki. Sloveniassa oli itsenäisyyspäivä sillon niin Ljubljana oli ihan hiljanen

Vierailija
11/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä alkaa aina ulkomaanmatkalla juhannuksena. 

Vierailija
12/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana oli kausi, ettei sukujuhannus mökillä kiinnostanut, joten olen ollut Lontoossa, Berliinissä ja muutamassa muussa kaupungissa. Vanhemmiten olen alkanut arvostamaan perinteitä, joten juhannukseksi mennään mökille ja ulkomaille vasta heinäkuun alussa, kun kesäloma alkaa.

Vierailija
13/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokusen kerran. Viime vuonna lento lähti juhannuspäivänä ja oli ihanan hiljaista kentällä. Joskus olin Virossa juhannuksena, mutta siellä oli vielä hiljaisempaa kuin täällä, koska siellä vietetään juhannusta myös. Tosin heillä se siirtyy ja on aina sama kuukaudenpäivä. Sattui vaan juuri silloin Suomen kanssa samaan aikaan.

Vierailija
14/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, koska olen asunut eri maissa. Ainakin kahdeksan juhannusta on mennyt ulkomailla. Eli ohi, ei niissä juhannusta ole vietetty mitenkään. 

Vierailija
15/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Öölannissa, Böda Sandilla, sekä jossain toisella Camping alueella. Sillalla kaikki ruotsalaiset autot pysäytettiin ja tarkastettiin. Viinat kaadettiin maahan. Meitä ei pysäytetty, kun olimme suomalaisilla rekkareilla. 

Jengi oli umpi kännissä, kuseksi telttamme päälle, Liikaa porukkaa. Ei mitään mukavaa, kun meillä oli pieni lapsi. 

Vierailija
16/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu kakkoskodissamme Thaimaassa, joskus golfreissussa jossain muualla lämpimässä

Vierailija
17/17 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 20 kertaa. Asun ulkomailla, mutta vielä Suomessakin asuessa tuli vietettyä toisinaan juhannus ulkomailla. Hyvä aika matkustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan