Enpäs olis ikinä uskonu että näin synnyttäessä avpalstailisin!
Mutta niin vaan tässä kävi kun iski tylsyys. Kertokaa jotaki kivoja juttuja tai kyselkää jotain!
Ja siis tosiaan ei tässä vielä mikään ponnistusvaihe ole meneillään, mutta synnytys on kyllä käynnistyny.
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:39"]Itsekin "kivuttoman" synnytyksen kokeneena tiedän miltä susta tuntuu! Ei itsekään meinaa uskoa synnyttävänsä. Ja valitettavan moni synnytyksen jälkeen totesi etten ole synnytystä kokenutkaan :-D Ap
[/quote]
Kyllä minä ainakin sen ponnistusvaiheen jälkeen tiesin synnyttäneeni :D Ap
[/quote]
Itselläni sekin meni niin helposti että ehken minä sitten oikeasti synnyttänytkään :-D (ja sori, vahingossa lipsahti tuo ap, sitä oon toiseen ketjuun joutunu laittamaan joka kommenttiin :-D)
Kerro sitten kumpi tuli ja miten meni? :))
Oispa mullaki olu noin kivutonta. Tuskasta huusin, muistikuvat tosi hämäriä ja meinas taju lähtä tokan synnytyksessä. En ehtinyt saada mitään lievitystä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:43"]Hei pyydä kipupiikki nyt kun vielä kestät, voit pitää hetken aikaa kivaa :D oli ihan huippuainetta jomotukseen ja tuijottaa seinää ja hykerrellä :D
[/quote]
Jonkun täytys ennen sitä takavarikoida multa puhelin :D Ap
[/quote]
Höpöhöpö ;) ei mutta ei se minulla ainakaan nyt niin "päähän" mennyt. Rentoutti ja kikatutti ja helpotti oloa. Hoitajat ei minulle muistanut tätä pientä sivuvaikutusta edes kertoa ennen kun tulin hymyilevänä käytävällä vastaan kysyttii että humahtiko päähän :D
Mä sain sen avulla nukuttua hetken.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:54"]Mä sain sen avulla nukuttua hetken.
[/quote]
Jaa lainausta ei tullutkaan. Siis kipupiikin avulla.
Jokohan hommat muuttu tuskasemmiksi kun alottaja ei enää vastaa?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:43"]Hei pyydä kipupiikki nyt kun vielä kestät, voit pitää hetken aikaa kivaa :D oli ihan huippuainetta jomotukseen ja tuijottaa seinää ja hykerrellä :D
[/quote]
Jonkun täytys ennen sitä takavarikoida multa puhelin :D Ap