Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako yli kolmevitonen nainen muuksi kuin panopuuksi?

Vierailija
29.01.2015 |

Itselleni on tullut käsitys, että iäkkäämmät naiset ja yksinhuoltajat kelpaavat vain ns. panopuiksi. Entinen mieheni oli todella ihastunut minuun silloin, kun oltiin viitisen vuotta sitten yhdessä. Nyt törmäsin häneen netissä ja kyllä hän vieläkin halusi jutella, mutta sain vaikutelman, että seksi kiinnostaisi, mutta ei mikään vakavampi. Siis itsehän en mihinkään seksisuhteeseen haluaisi, sillä mä ainakin särkisin sydämeni siten. Toivoisin löytäväni elämänkumppanin, mutta vaikeaa taitaa olla. Surullista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, tottakai. Kyseessä on kohtaanto-ongelma, esim. mistä löytää etsimääsi seuraa, kumppania yms.?

Varmaankin ensin sinun tulisi kirjata ylös asiat, mitä et pääpiirteittäin halua toisesta. Varmaan tavoitteet ja arvotkin olisi hyvä hahmottaa, ettei tule pettymyksiä mutta toisaalta...pettymykset ovat elämän suola + suhteen spontaanius on aika olennainen juttu jopa oman kehityksen kannalta :D

Mutta ei se varmaan pahakaan olis, jos katsoisi paperilta, että ns. missä menet?

Vierailija
2/5 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa välttämättä ole sukupuolesta tai iästä kyse. Itse oon ainakin jo tottunut yksinelämiseen, enkä kaipaakaan miestä saman katon alle. Kuitenkin kaipaan läheisyyttä ja seksiä, ja se hoituu parhaiten ihmisen kanssa, johon luotan ja jota arvostan. Ei sen tarvi olla eksä, mutta sun tapauksessas ilmeisesti tämmöstä oisi nyt tarjolla.

Kyllä varmasti voi rakkauden ja kestävän parisuhteen löytää, jos haluaa. Meitä on niin moneen. Älä lannistu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään! Mitä kuvittelet!

Vierailija
4/5 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:49"]

Itselleni on tullut käsitys, että iäkkäämmät naiset ja yksinhuoltajat kelpaavat vain ns. panopuiksi. Entinen mieheni oli todella ihastunut minuun silloin, kun oltiin viitisen vuotta sitten yhdessä. Nyt törmäsin häneen netissä ja kyllä hän vieläkin halusi jutella, mutta sain vaikutelman, että seksi kiinnostaisi, mutta ei mikään vakavampi. Siis itsehän en mihinkään seksisuhteeseen haluaisi, sillä mä ainakin särkisin sydämeni siten. Toivoisin löytäväni elämänkumppanin, mutta vaikeaa taitaa olla. Surullista.

[/quote]

Itse olin 39 v kuuden lapsen leskiäiti, kun menin naimisiin nykyisen mieheni kanssa.

Päivääkään en ole kuluneina 12 vuotena katunut. 

Eli sanoisin, että kelpaa... mutta myös, että ei kannata kelpuuttaa ketä tahansa. olisi minullekin ottajia ollut jo ennen tuota, mutta älysin odotaa Hyvää Miestä.

Vierailija
5/5 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu nainesta mutta normirajoissa kaikinpuolin kelpaa varmasti.

ääripäät voi joutua jäämään itsekseen.