Enpäs olis ikinä uskonu että näin synnyttäessä avpalstailisin!
Mutta niin vaan tässä kävi kun iski tylsyys. Kertokaa jotaki kivoja juttuja tai kyselkää jotain!
Ja siis tosiaan ei tässä vielä mikään ponnistusvaihe ole meneillään, mutta synnytys on kyllä käynnistyny.
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:59"]Missä mies?
[/quote]
Mies meni töihin hetkeksi. Toivoi saavansa hoidettua asiat niin että pystyisi jäämään isyyslomalle heti ens viikolla. Saa nähdä! Ap
Voi harmi kun esikoinen ei pääse katsomaan vauvaa :-( kuinka vanha hän on? saako jäädä äidin ja vauvan kanssa kotiin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:09"]Voi harmi kun esikoinen ei pääse katsomaan vauvaa :-( kuinka vanha hän on? saako jäädä äidin ja vauvan kanssa kotiin.
[/quote]
Hän on 3-vuotias. Ja jää ainakin isyysloman ajaksi kokonaan kotiin meidän kanssa. Tunnustellaan se aika vähän tätä meidän uuden tulokkaan vaativuutta. Mutta päivähoitoon jos esikoinen menee takaisin niin sitten 10pv/kk 5-6h/pv. Harmi kun ei ole avointa päiväkotia tai kerhoja tarpeeksi lähellä... Ap
Kuinka vanha olet? Mietin vaan että mahdollistaako sun kohalla nuori ikä helpon synnytyksen? Onkohan tämmösellä 34 vee mitään mahiksia tommoseen synnytykseen?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:20"]Kuinka vanha olet? Mietin vaan että mahdollistaako sun kohalla nuori ikä helpon synnytyksen? Onkohan tämmösellä 34 vee mitään mahiksia tommoseen synnytykseen?
[/quote]
Olen 28v. Ja taitaa olla geeneillä tämän asian kans enemmänki tekemistä, tai ainakin äidilläni on ollu kans helpot synnytykset. Ap
Minä pelasin candy crushia ja mies myöhemmin raportoi, että olin paljon mukavampi supistusten kanssa kuin kiukutellessani candy crushille.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:31"]Huh, löysin tän. Onnea ap ja perhe!
[/quote]
Kiitos! :) Ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:44"]Kotiin tänään?
[/quote]
Menee varmaan maanantaihin :( Ap
No onnee. Nuku, jos vielä voit, itse olin samaan kellonaikaan samassa tilassa 3,5v sitten. Puolen yön jälkeen oli pakko valvoa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:02"]No onnee. Nuku, jos vielä voit, itse olin samaan kellonaikaan samassa tilassa 3,5v sitten. Puolen yön jälkeen oli pakko valvoa.
[/quote]
Nukuin viiden tunnin päikkärit niin uni on hiukan karkuteillä nyt :D Ap
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:03"]Ilmeisesti sulla on helppoja synnytyksiä? :D
[/quote]
Tää on toinen synnytys ja ensimmäinenkin oli suht helppo ponnistusvaiheeseen asti. Saa nähdä miten nyt käy! Ap
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:04"]Missä sairaalassa olet? Monesko lapsi tulossa?
[/quote]
Kehä Kolmosen ulkopuolinen sairaala. Toinen lapsi :) Ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:58"]Onnea!!! Joko tuore isosisarus on päässy vauvaa katsomaan?
[/quote]
No ei :( Oli herännyt aamulla mummun huomasta kovassa kuumeessa ja sekös tätä vastasynnyttänyttä hormonipalloa itkettää! Mutta onneksi on soiteltu videopuheluita. Ap