Enpäs olis ikinä uskonu että näin synnyttäessä avpalstailisin!
Mutta niin vaan tässä kävi kun iski tylsyys. Kertokaa jotaki kivoja juttuja tai kyselkää jotain!
Ja siis tosiaan ei tässä vielä mikään ponnistusvaihe ole meneillään, mutta synnytys on kyllä käynnistyny.
Kommentit (109)
Ap täällä! Älkää turhaan nostelko tätä,mulla oli vaan tylsä ilta.En ole ikinä synnyttänyt :) sorry!
Ihan oikein arvasitte ja meni homma just niinku ekassakin synnytyksessä, kovat kivut alko niinku salama kirkkaalta taivaalta ja ennen kuin ehdin asiaa ajatella niin piti jo ponnistaa. Pikkuinen tyttö syntyi 00.05♥ Ap
Mulla oli kans hidas luomusynnytys, palstailin kunnes olin 6cm auki ja piti saliin. Sitten alkoi jo ottaa kipeääkin. Onnea!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:29"]
Ihan oikein arvasitte ja meni homma just niinku ekassakin synnytyksessä, kovat kivut alko niinku salama kirkkaalta taivaalta ja ennen kuin ehdin asiaa ajatella niin piti jo ponnistaa. Pikkuinen tyttö syntyi 00.05♥ Ap
[/quote]
Onnea! :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:27"]sattuuko pimpuliin?
[/quote]
No mitäs luulet? Navasta alaspäin kaikki on tuskaa. Ja oikeastaan ylöspäin kans, tissit on tulessa. Onneksi tuska on ohimenevä ja täysin tän arvonen :) Ap
Oot true avmamma! Palstailee ponnistusvaiheeseen asti ja pian taas synnytyksen jälkeen :D Onnea!!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:14"]Miten jaksat vastailla kysymyksiin :) Olen kateellinen, odotan täällä itekkin että pääsisin jo synnyttämään. Saitko kivunlievitystä?
[/quote]
Ei ole kivunlievitykselle ollut tarvetta. Esikoisen kanssakin supistukset olivat enemmänkin vaan selkäkipuja. Siksi en silloin aluksi edes tajunnu synnyttäväni :D Nytkin enimmäkseen vaan selkäjomotusta ja nippailua. Mutta jos menee niinkuin esikoisenkin kanssa niin kohta kärsin! Ap
[/quote]
Oho. Mulla oli loppuvaiheessa niin hirveät kivut että meinas mennä taju, en edes muista oikein mitään siitä loppuvaiheesta. Vaikka sain kaksi tai kolme epiduraalia ja ilokaasua ja vielä morfiinia lopuksi. :D Tosin me lähdettiinkin sektioon siitä sitten. Mutta olet siis onnekas kun synnytykset on "helppoja" ja menee nopeasti. Onnea teille! Kun lukee näitä niin tulee vauvakuume. :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:35"]Oot true avmamma! Palstailee ponnistusvaiheeseen asti ja pian taas synnytyksen jälkeen :D Onnea!!
[/quote]
No täytyy myöntää että nukuin kyllä välissä ja söin ja kävin suihkussa. Ja ai niin, ihailin vauvaa. Mutta sitten heti takas tänne! Kiitos! Ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:14"]Miten jaksat vastailla kysymyksiin :) Olen kateellinen, odotan täällä itekkin että pääsisin jo synnyttämään. Saitko kivunlievitystä?
[/quote]
Ei ole kivunlievitykselle ollut tarvetta. Esikoisen kanssakin supistukset olivat enemmänkin vaan selkäkipuja. Siksi en silloin aluksi edes tajunnu synnyttäväni :D Nytkin enimmäkseen vaan selkäjomotusta ja nippailua. Mutta jos menee niinkuin esikoisenkin kanssa niin kohta kärsin! Ap
[/quote]
Oho. Mulla oli loppuvaiheessa niin hirveät kivut että meinas mennä taju, en edes muista oikein mitään siitä loppuvaiheesta. Vaikka sain kaksi tai kolme epiduraalia ja ilokaasua ja vielä morfiinia lopuksi. :D Tosin me lähdettiinkin sektioon siitä sitten. Mutta olet siis onnekas kun synnytykset on "helppoja" ja menee nopeasti. Onnea teille! Kun lukee näitä niin tulee vauvakuume. :)
[/quote]
Kyllä ponnistusvaihe mullakin tuntui ja kovasti! Muyta täytyy kyllä myöntää että sunnytysten helppouden vuoksi oon suuressa riskissä alkaa suurperheen äidiksi... Kiitos! Ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:27"]sattuuko pimpuliin?
[/quote]
No mitäs luulet? Navasta alaspäin kaikki on tuskaa. Ja oikeastaan ylöspäin kans, tissit on tulessa. Onneksi tuska on ohimenevä ja täysin tän arvonen :) Ap
[/quote]
Ootko pystyny imettään? Ilmeisesti maito noussu?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:27"]sattuuko pimpuliin?
[/quote]
[/quote]
Ootko pystyny imettään? Ilmeisesti maito noussu?
[/quote]
Oon pystyny, vaikkakin vielä aika tuskasta hommaa kun on paikat niin hellinä. Ap
Kumpi tuli?