Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko yhtään normaalia rokotekriittistä?

Vierailija
17.11.2021 |

Omassa tuttavapiirissä kukaan normaalijärkinen, fiksu henkilö ei vastusta rokotetta. Ja nyt puhutaan parista sadasta työkaverista, harrastetuttavasta, lasten kavereiden vanhemmista yms. Ei siis yhtään. Sen sijaan rokotekriittisistä miltei kaikki on entisiä koulukavereita, joiden koulunkäynti on jäänyt elämän kova koulu-tasolle.

Miten teidän tuttavapiirissä, onko jakauma suunnilleen sama?

Kommentit (287)

Vierailija
121/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaali rokotekriittinen" kuulostaa vähän samalta kuin muovinen kumisaapas.

Vierailija
122/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalia ihmistä edustaa se yli 80 prosentin koronarokotettu joukko, niin totean, etten tunne jäljelle jääneistä vajaasta 20 pprosentin joukosta ketään, joka rohkenisi avoimesti nimellään kertoa, ettei ota koronarokotetta, vaikka lääketieteellistä syytä siihen ei ole. Korona leviää räjähdysmäisesti juuri näiden pelkureiden kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut, älkää polttako tupakkaa, ettette saa keuhkosyöpää, ja näin kuormitatte sairaaloita!

Vierailija
124/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä myös valehtelee sosiaalisen paineen alla. Eli voi olla, että suurin osa tietämistäsi ihmisistä on saattanut valehdella sinulle päin naamaa kun on jo kaukaa haistanut, että kannattaa vastata olevansa rokotettu.

Oma lääkärini on rokottamaton, kampaaja on rokottamaton ja erittäin monet yhteistyökumppanit (yrittäjiä) myös. Meitä yhdistää se, että työn puolesta small talkina sanomme aina olevamme täysin rokotettuja, koska kuka jaksaa sitä vääntöä ja hillumista mitä siitä seuraa jos alkaa puhua totta. Keskenämme tottakai jaamme sitten enemmän ajatuksia maailmantilasta.

Minä esiinnyn aina rokotettuna 😊.

Vierailija
125/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotekrittinen ei voi olla normaalisti omilla aivoillaan ajtteleva. Eikä normaalijärkinen, tai maalaisjärkinen.

Vierailija
126/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n johtavan asiantuntija Mia Kontion arvion mukaan (MTVUutiset 14.10.) arviolta 1 % kaikista rokotettavista on sellaisia, joille ei terveydellisistä syistä suositella koronarokotetta.

Vierailija
127/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Kaikki tietämäni koronadenialistit on jonkinsorttisia hihhuleita tai muita ääriuskovaisia, yksi myy jotain omaa palveluaan missä tekee ihmisille kokeellisia hoitoja, yhden äiti on homeopaatti jne. 

Vierailija
128/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut, älkää polttako tupakkaa, ettette saa keuhkosyöpää, ja näin kuormitatte sairaaloita!

Tietenkään en polta, miksi polttaisin? Olen myös normaalipainoinen ja syön kasvissyöjän lautasmallin mukaan. Perussairaus kyllä löytyy silti, joten kohta varmaan pitää mennä jo kolmannelle piikille. 

Vierailija
129/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko 1-3 kertaa kokeiluasteella olevaa gm-piikkiä testannutta rokotevastaiseksi?

Vierailija
130/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä rokotekriittisiä ollut enempi jossain pohjanmaalla, jos en nyt ihan väärin muista. Joitain vuosia sittenhän niistä oli juttua, kun näillä rokottamattomilla lapsilla esiintyi jo "sukupuuttoon kuolleita" tartuntatauteja. Itse en tunne ketään rokotteiden vastustajaa.

Vierailija
131/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne.

Koulutustason puute ja sosiaalinen status todella esillä näiden rokotekriittisten keskuudessa.

Tai sitten tämä kertoo jotain omasta koulutustasostasi ja sosiaalisesta statuksestasi. Eliitti nimittäin ei ole rokotuttanut itseään.

Vierailija
132/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta tunnen. Kaikki normaaleja työssäkäyviä ja koulutettuja ihmisiä.

Et tunne.   Se on fakta.

Rokottamattomat ovat kouluttomia tai huonosti koulutettuja, ja se taas johtuu siitä , että ovat tyhmiä.

Varsin suuri joukko työttömiä.

Monet äärioikeistolaisia ja ne jotka eivät ole, eivät ymmärrä, että toimivat äärioikeiston sätkynukkeina.  Tämä on juuri tätä porukkaa, jolla ei ole normaaleja sosiaalisia suhteita, ovat yksinäisiä, 5-vuotiaan tasolla ja siksi kokevat samaa uhoa mölistessään rokotteita vastaan ja muka urheudestaan kuin juurkin nuo 5-vuotiaat uhoajat, jotka pelkäävät itse omassa leikissään.    Laumaelukoita, jotka kokevat olevansa muka osa jotakin mölöttäessään rokotevastaista/kulkutautimyönteistä moskaansa.

Olet kovin vakuuttunut asiasta, joka on tutkimuksen osoitettu paikkaansapitämättömäksi. Rokotekriittisissä on sekä vähän koulutettuja että todella pitkälle koulutettuja (vähintään tohtoritasoa). Puolet siitä väestä on älykkäämpiä kuin sinä parhaana päivänäsi.

Monet tohtorit ovat pisteosaajia. Taitavia omalla alallaan, mutta yleensä keskinkertaisia, jopa ääliöitä, kun ollaan pisteosaamisen ulkopuolella. EI pidä kuvitella heidän olevan moniosaajia, kuten eräät uusfinskit.

Ja monilla muilla tohtoreilla puolestaan on niin korkea älykkyysosamäärä, että he pystyvät toimimaan pätevästi millä tahansa yhteiskunnan osa-alueella. Onko sinulle vielä muita aforismikirjasta vedettyjä latteuksia?

Ei pidä paikkaansa tuo väite. Kellään ei ole aikaa opiskella kaikkia eri tieteenaloja  huipulle saakka. Jo pelkästään niiden kaikkien alojen tutkimusten yhtaikainen seuraaminen vaatisi supertietokoneen nopeuksisia aivoja. Tietysti voi vaihtaa osaamisalueensa toiseen ja alkaa opiskella sitä ja päästä siinä pitkälle. Mutta kuvitelma heidän yhteisaikaisesta yleisneroudestaan joka alueen asiantuntijoina on pelkkää satua. Ei pidä huijata itseään uskomaan titteleiden voimaa osaamisalueen ulkopuolella.

Olisi varmaan helvetin hyvä pointti, jos edellinen olisi maininnut koulutuksen sanallakaan.

Vierailija
133/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tunnen aika paljon koronarokotekriittistä porukkaa, kun olen aktiivisesti mukana ryhmissä. Ihan kaikenlaista porukkaa mahtuu mukaan, nuorista ikäihmisiin, mutta esim. yhtään ainoaa alkoholiongelmaista ei taida olla, ei ole tullut ainakaan vastaan. Monenlaisia ammatteja, duunareista tohtoreihin, yrittäjiä ja eläkeläisiä, kotiäitejä ja opiskelijoita, työttömiäkin. Kaikki ns. yhteiskuntaluokat on kyllä edustettuna. On terveysintoilijoita, sitten perusihmisiä ja niitäkin, joita muuten ei terveysasiat kummoisesti kiinnosta. Eniten ehkä kuitenkin niitä, joita terveysasiat kiinnostaa tavanomaista enemmän, eli syövät terveellisesti, liikkuvat paljon, ulkoilevat, nukkuvat riittävästi, hoitavat itseään monella tavalla, käyttävät lisäravinteita jne.

Itse kuulun siihen aika tavisporukkaan, syön siis suht terveellisesti, harrastan liikuntaakin (enemmänkin voisin), pidän painon kurissa, en juopottele enkä polta, mutta teen vähän liikaa töitä ja menen liian myöhään nukkumaan. Nyt kun olen näissä ryhmissä tutustunut terveysintoilijoihin, niin olen alkanut itsekin kiinnostumaan enemmän terveysasioista ja pyrkinyt korjaamaan elämäntapojani ja ylipäätään ottamaan selvää, miten voisin itse hoitaa terveyttä ja ehkäistä sairauksia. 

...Ja tulit siihen tulokseen että suurin osa virologeista on väärässä ja pandemia on vaan flunssa ja rokote on vaarallinen? Miten ja mistä tutkit asiaa?

Sympaattisen naiivia, että kuvittelet virologeja kuunnellun laisinkaan tämän epidemian hoidossa. Osaatkohan nimetä sen ainoan eurooppalaisen valtion, jonka koronatyöryhmän johtajana toimi aito virologi?

Ai että on mahtava tämä teidän tyyli hymistellä ja katsoa alaspäin. Tottakai kehitettiin rokote jolla tuhotaan ihmiset, ja ensimmäiseksi rokotettiin länsimaat, rikkaat, tiedeyhteisö ja valtionpäämiehet, koska se on vain järkevää. Vain todelliset tietäjät ja köyhät maat jää jäljelle ja saa nauttia uudesta maailman järjestyksestä. Kyllä te ootte niin paljon älykkäämpiä, oppineempia, valistuneempia ja kriittisempiä kuin kukaan muu maailmassa, näin se on nähtävä.

Sinulle on esitetty teatteria valtionpäämiesten rokottamisesta.

Vierailija
134/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tunnen aika paljon koronarokotekriittistä porukkaa, kun olen aktiivisesti mukana ryhmissä. Ihan kaikenlaista porukkaa mahtuu mukaan, nuorista ikäihmisiin, mutta esim. yhtään ainoaa alkoholiongelmaista ei taida olla, ei ole tullut ainakaan vastaan. Monenlaisia ammatteja, duunareista tohtoreihin, yrittäjiä ja eläkeläisiä, kotiäitejä ja opiskelijoita, työttömiäkin. Kaikki ns. yhteiskuntaluokat on kyllä edustettuna. On terveysintoilijoita, sitten perusihmisiä ja niitäkin, joita muuten ei terveysasiat kummoisesti kiinnosta. Eniten ehkä kuitenkin niitä, joita terveysasiat kiinnostaa tavanomaista enemmän, eli syövät terveellisesti, liikkuvat paljon, ulkoilevat, nukkuvat riittävästi, hoitavat itseään monella tavalla, käyttävät lisäravinteita jne.

Itse kuulun siihen aika tavisporukkaan, syön siis suht terveellisesti, harrastan liikuntaakin (enemmänkin voisin), pidän painon kurissa, en juopottele enkä polta, mutta teen vähän liikaa töitä ja menen liian myöhään nukkumaan. Nyt kun olen näissä ryhmissä tutustunut terveysintoilijoihin, niin olen alkanut itsekin kiinnostumaan enemmän terveysasioista ja pyrkinyt korjaamaan elämäntapojani ja ylipäätään ottamaan selvää, miten voisin itse hoitaa terveyttä ja ehkäistä sairauksia. 

...Ja tulit siihen tulokseen että suurin osa virologeista on väärässä ja pandemia on vaan flunssa ja rokote on vaarallinen? Miten ja mistä tutkit asiaa?

Sympaattisen naiivia, että kuvittelet virologeja kuunnellun laisinkaan tämän epidemian hoidossa. Osaatkohan nimetä sen ainoan eurooppalaisen valtion, jonka koronatyöryhmän johtajana toimi aito virologi?

Ruotsi?

Ding ding ding!

Vierailija
135/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jo kaikkien olemassaolevien lääkkeiden, terveystuotteiden ja ruokatuotteiden avulla olisi pystytty salakuljettamaan ihmisille vahingollisia aineita,bakteereita ja viruksia? Miksi nyt tuo rokote olisi ensimmäinen ase , jos pahaa salaliittotahtoa olisi.

Sinun mielestäsikö ei ole? Lueskelepa huviksesi hetki vaikka Pfizeria vastaan nostetuista kanteista, joilla ei ole covidin kanssa mitään tekoa.

Vierailija
136/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ketä minä tunnen ovat kyllä näitä viissampia yksilöitä. Nää elämän koululaiset lampaat sen sijaan hyppää vaikka kaivoon jos joku korkeampi taho vaan käskee. Eivät kykene ottamaan asioista selvää.

Kirjoitustyylisi kielioppivirheineen kertoo juurikin elämänkoululaisuudesta.

Omat kielioppivirheesi kertovat korkeinkaan maisteritason koulutuksesta.

Vierailija
137/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos normaalia ihmistä edustaa se yli 80 prosentin koronarokotettu joukko, niin totean, etten tunne jäljelle jääneistä vajaasta 20 pprosentin joukosta ketään, joka rohkenisi avoimesti nimellään kertoa, ettei ota koronarokotetta, vaikka lääketieteellistä syytä siihen ei ole. Korona leviää räjähdysmäisesti juuri näiden pelkureiden kautta.

Korona leviää kylläkin rokotettujen kautta.

Vierailija
138/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotekrittinen ei voi olla normaalisti omilla aivoillaan ajtteleva. Eikä normaalijärkinen, tai maalaisjärkinen.

Keneltä nappasit tämän mielipiteen?

Vierailija
139/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne. Kaikki tietämäni koronadenialistit on jonkinsorttisia hihhuleita tai muita ääriuskovaisia, yksi myy jotain omaa palveluaan missä tekee ihmisille kokeellisia hoitoja, yhden äiti on homeopaatti jne. 

Jännää. Itse olen elinikäinen ateisti.

Vierailija
140/287 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää. Itse olen elinikäinen ateisti.

Niin minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi