Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko yhtään normaalia rokotekriittistä?

Vierailija
17.11.2021 |

Omassa tuttavapiirissä kukaan normaalijärkinen, fiksu henkilö ei vastusta rokotetta. Ja nyt puhutaan parista sadasta työkaverista, harrastetuttavasta, lasten kavereiden vanhemmista yms. Ei siis yhtään. Sen sijaan rokotekriittisistä miltei kaikki on entisiä koulukavereita, joiden koulunkäynti on jäänyt elämän kova koulu-tasolle.

Miten teidän tuttavapiirissä, onko jakauma suunnilleen sama?

Kommentit (287)

Vierailija
281/287 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en lukenu tätä ketjua läpi mutta sanon nyt sen että (korona)rokottamaton ei ole sama kuin rokotekriittinen tai rokotevastainen.

Suomessa on hyvin marginaalinen määrä ihmisiä, jotka eivät terveydellisistä syistä voi ottaa rokotetta. Tietysti on joukko evvk-porukkaa, joka ei maailman menosta muutenkaan paljoa tiedä. Osa heistä on jo hiukan päässyt kärryille kun  portsari pyytää koronapassia yökerhon ovella.

No et kyllä itse osoita ymmärtäväsi yhtään mistään yhtään sen enempää kuin ihmiset joita lokeroiden arvostelet. Heikkoa on se jos pitää ratsastaa mielikuvilla muista jotka sitten itse muka jollain tasolla voittaa. Se että sinä et jotain ymmärrä ja osaa kyseenalaistaa ei tarkoita sitä ettei kukaan muukaan voi. 

No kerrotko sitten vielä mitä muita ryhmiä ne rokottamattomat ovat?

Vierailija
282/287 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä se on vain järkevää, ettei anna siruttaa itseään.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/te-vapaaehtoisille-on-asennettu-tal…

Uutta teknologiaa

Vastustatko tosiaan teknologian kehittymistä? Elelisit mieluummin 1800-luvun tapaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/287 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja useampi ystäväni jätimme ottamatta. Koulutus on amiksesta tohtoriin. Yhtään syrjäytynyttä elämämkoulua porukkaan ei kuulu. Ja tosiaan meistä kukaan ei huuda asiasta julkisesti, vaan virallisen totuuden mukaisesti olemme rokotteet muka ottaneet. Ja Huom. Emme ole rokotekriittisiä. Kaikki muut tarjotut rokotteet on otettu sekä itselle että lapsille.

Sinullepa on sattunut hyvin omituinen tuttavapiiri kun ovat koulutukseltaankin noin heterogeeninen ryhmä ja samanaikaisesti suomalaisista lähes 90% on vähintään yhden rokotteen ottanut. Ystäväpiirisi on ilmeisen pieni.

Vierailija
284/287 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI kukaan järkevä ihminen höpise rokotekriittisistä, kun joku jättää ottamatta vapaaehtoisen rokotteen, jota ei koe tarvitsevansa eikä sen ottamisen tarpeellisuutta pysty kukaan perustelemaan. "On siellä sairaalassa monia perusterveitä hyväkuntoisia 30-kymppisiäkin koronan takia" ei ole järkevä perustelu, vaan järkevien perustelujen puuttuessa harjoitettavaa perusteetonta pelottelua, joka järkevää ihmistä vain huvittaa.

Sinulla on kyllä pakko olla ymmärryksessä vikaa, jos et tähän mennessä ole kuullut ja ymmärtänyt perusteluja, miksi rokotekattavuuden pitäisi olla mahdollisimman lähellä 100%a.

Vierailija
285/287 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa mutta en tunne. Kaikki enemmän tai vähemmän outoja tai mt- ongelmaisia, ainakin pahasti neuroottisia tai jo ennestään intomielisiä salaliittoteoreetikkoja.

Vierailija
286/287 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun joku on niin tyhmä, että edes rupee kysymään minulta olenko rokotettu koronaa vastaan, niin vastaan;

Saatanpa olla tai sitten en ja se kun on minun asiani eikä sinulle kuulu.

Oli niin tai näin, pidän yksityisyydestä kiinni kaksin käsin, joten "tyhmään" kysymykseen ei maksa vaivaa rehellisesti vastata.

Sopii siis jäädä miettimään olenko vai enkö ole rokotettu.

Vierailija
287/287 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äänekkäimmät ovat kieltämättä vähän hitaanpuoleisia. Ja säälittää kun jakavat somessa näitä tekaistuja nyyhkytarinoita haitoista ja nolaavat itsensä julkisesti.

Eiköhän suurin osa kuitenkin ole ihan iisisti oli rokote tai ei.

Kyllä rokotteista tulee haittojakin ja niiden pelkääminen on ihan inhimillistä. Itse seuraan tilastoja ja asiantuntijoita ja otan rokotteet koska se näyttää turvallisemmalta vaihtoehdolta kuin vaikean koronan riski.

Ketään en lähde lynkkaamaan päättivät mitä hyvänsä. Olen väsynyt vastakkainasetteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan