Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaikki neljäkymppiset naiset löytää uuden miehen eron jälkeen?

Vierailija
05.02.2015 |

Miten ihmeessä kaikilla eronneilla on hyvä ja fiksu uusi mies? Mistä te sen löysitte? Tarkoitan eronneita joilla on jo lapsia.

Kommentit (192)

Vierailija
121/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve 124.

Samoja tuntemuksia. Etenkin kun olen aina ollut tyyppiä "all in" ja valmis menemään vaikka uudestaan naimisiin.

Olen jotenkin saanut sen vaikutelman että naiset luulevat ulkonäön ja iän olevan kaikki kaikessa. Sanon tähän että katsokaa Sophia Lorenia tai Helen Mirreniä. Naiset on naisia ja loput..... jotain muuta. Ei kyse ole iästä, ulkonäöstä tai kehon tietystä osista vaan kokonaisuudesta ja naisellisuudesta. Toiset vain osaavat olla naisia. Loput virittelevät itseään. Exex kävi 3 leikkauksessa...ei ollut yhtään haluttavampi niiden jälkeen.
Olen itsekin luopumassa etsinnästä ja elän täysipainoista ja hyvää elämää lasteni kanssa seuraten kuinka he aikuistuvat. Yrtitän tarjota heille hyvän kodin ja löhtökohdat joista ponnistaa eteenpäin.
Tämän päivän kertakäyttökulttuurissa jossa kaikki toimii vaihdannan välineinä ei ole enää sijaa vanhoille arvoille ja arvostuksille.

Vierailija
122/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi kumppania, mutta jos joku kiinnostava sattuisi osumaan kohdalle, niin mikäpä siinä. Tuskin kuitenkaan jakaisin kotiani kenenkään kanssa, pitkä avioliitto takana ja nyt vapaus. Baareissa en käy, en uskaltaisi nettideittailuun, joten joku ihme sattuma pitäisi osua. Toisaalta olen sitä mieltä, että pitää osata olla yksinkin. Välillä tarvitsee kuunnella ja tutkia omaa itseäänkin, ei elää toiselle tai toisen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:28"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:19"]

Ei kukaan eroa jos ei ole uutta jo katsottuna?

[/quote] Naiset eroaa, miehet ei eroa ellei ole jo uusi valmiina. [/quote]Suurin osa eroista tehdään naisten aloitteesta joten pitäisi olla olemassa paljon erotettuja miehiä ilman valmiiksikatsottua uutta naista.

Vierailija
124/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteissä 124 ja 137 sekä muutamissa muissa miesten viesteissä käy nyt ilmi se miksi + 40 vuotiaana parinmuodostus ei enää toimi kuten nuoremmissa ikäluokissa. Yli 40 v. miehistä osa jättäytyy tarkoituksella tai puolitietoisesti ulos kuviosta. 

Vaimosta, avovaimosta tai tyttöystävästä koetaan olevan hyvin vähän elämänarvoa tuovaksi,  verrattuna kaikkeen siihen elämänlaatua alentavaan mitä nainen tullessaan tuo.

Kun muistaa vielä että mikään ei ole niin kohtuuton ja vaativainen otus kuin keski-ikäinen nainen niin on paljon parempi tyytytyä lyhyisiin irtosuhteisiin. 

Ja niitä on tarjolla paljon. Tähän osallistuvat sekä sinkut kuten myös varatut naiset.

Vierailija
125/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:28"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:19"]

[/quote] Naiset eroaa, miehet ei eroa ellei ole jo uusi valmiina. [/quote]Suurin osa eroista tehdään naisten aloitteesta joten pitäisi olla olemassa paljon erotettuja miehiä ilman valmiiksikatsottua uutta naista.

[/quote]

Jep, miehet ovat paljon konservatiseempia kuin naiset erohalukkuudessa, varsinkin kun jos on kyseessä lasten äiti. Se ei vain korreloi parinmuodostukseen jatkon osalta, koska +40 vuotias nainen melko suurella todennäköisyydellä ei tule olemaan miehen lasten äiti. 

Vierailija
126/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:37"]

Viesteissä 124 ja 137 sekä muutamissa muissa miesten viesteissä käy nyt ilmi se miksi + 40 vuotiaana parinmuodostus ei enää toimi kuten nuoremmissa ikäluokissa. Yli 40 v. miehistä osa jättäytyy tarkoituksella tai puolitietoisesti ulos kuviosta. 

Vaimosta, avovaimosta tai tyttöystävästä koetaan olevan hyvin vähän elämänarvoa tuovaksi,  verrattuna kaikkeen siihen elämänlaatua alentavaan mitä nainen tullessaan tuo.

Kun muistaa vielä että mikään ei ole niin kohtuuton ja vaativainen otus kuin keski-ikäinen nainen niin on paljon parempi tyytytyä lyhyisiin irtosuhteisiin. 

Ja niitä on tarjolla paljon. Tähän osallistuvat sekä sinkut kuten myös varatut naiset.

[/quote]

Kai tiedät, että suurin osa vanhemmista naisista ei halua miestä elämäänsä ollenkaan, sen takia suurin osa avioeroistakin on naisten aloitteesta.

Myös tilastollisesti miehet heikentävät naisten elämänlaatua ja elinikää, kun taas toisin päin miesten elämänlaatu heikkenee ja elinikä alenee ilman naista, ja sen vanhemmat naiset tietävät ja sen takia pyrkivät aktiivisesti eroon miehistä.

Vierailija
127/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 140.

Se vaan ei ainakaan itselleni enää riitä. Nuo varatut ja yhden illan jutut, niistä ei saa mitään irti eikä ole pienintäkään halua olla kenenkään "leikkikaluna". Epäaidot suhteet ja pelkkä seksi ei kiinosta yhtään. Jos touhussa ei ole aitoja tunteita mukana niin jääköön väliin ainakin omalta osaltani.

Vierailija
128/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:30"]

[/quote]

Jep, miehet ovat paljon konservatiseempia kuin naiset erohalukkuudessa, varsinkin kun jos on kyseessä lasten äiti. Se ei vain korreloi parinmuodostukseen jatkon osalta, koska +40 vuotias nainen melko suurella todennäköisyydellä ei tule olemaan miehen lasten äiti. 

[/quote]Sori, en ymmärrä mitä tarkoitat. Sitäkö että eronnut +40-vuotias nainen ei enää hanki lisää lapsia, mutta mies hankkii? En tiedä onko tuo edes totta, mutta miehen kannalta tilanteen voi myös tulkita kalliiksi hinnaksi uudesta puolisosta. Vai haluavatko yli 40-v miehet lisää lapsia? 

Vierailija
129/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:13"]

Mielenkiintoisia kirjoituksia. Olen itse 45v mies, akateeminen koulutus,yrittäjä ja 2 lapsen isä. Viimeaikaiset kokemukset ovat lähinnä negatiivisia. Edellinen liitto käänty maanpäälliseksi helvetiksi riitoineen ja exex ilmeisesti masentui siitä huolimatta että nostin hänet velkahelvetistä takaisin jaloilleen. Seuraava olikin kuvankaunis maanisdepressivinen (omasta mielestään) seurapiirikaunotar jonka kanssa suhde loppui onnellisesti (ilman riitoja). Mielessä on kieltämättä käynyt että onko niitä aikuisia, naisellisia, terveellä itsetunnolla varuatettuja naisia enää olemassakaan. Ihanan hankalia ja ailahtelevia, naiselta näyttäviä, ylpeitä omasta itsestään jotka uskaltavat olla mitä ovat. Käsilaukut, kengät ja vaatteet joista keskustellaan taajaan. Ja pieninkin virhekommentti aiheuttaa vähintäin 3 päivän täydellisen hiljaisuuden. Tuommoiset 30 kymppiset (ja nuoremmat) salipuput ei jaksa kiinnostaa.

[/quote]Ymmärsinkö oikein, että nuo käsilaukuista ja kengistä kiinnostuneet on niitä sinulle mieluisia naisia?

Vierailija
130/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:37"]

[/quote]

Kai tiedät, että suurin osa vanhemmista naisista ei halua miestä elämäänsä ollenkaan, sen takia suurin osa avioeroistakin on naisten aloitteesta.

Myös tilastollisesti miehet heikentävät naisten elämänlaatua ja elinikää, kun taas toisin päin miesten elämänlaatu heikkenee ja elinikä alenee ilman naista, ja sen vanhemmat naiset tietävät ja sen takia pyrkivät aktiivisesti eroon miehistä.
[/quote]

Ehkä naurettavin kommentti jonka olen ikinä kuullut.

Vierailija
131/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Itseasiassa tilastollisesti tuo pitää täysin paikkansa. Eronnut mies on tilastollisesti huomattavasti suuremmassa todennäköisyydessä syrjäytyä kuin naimisissa oleva. Tunnen useita viiskymppisiä naisia jotka ovat tietoisesti jättäytyneet parisuhteista koska eivät halua aikuista lasta niiden teini-ikäisten lisäksi.

Vierailija
132/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:37"] Viesteissä 124 ja 137 sekä muutamissa muissa miesten viesteissä käy nyt ilmi se miksi + 40 vuotiaana parinmuodostus ei enää toimi kuten nuoremmissa ikäluokissa. Yli 40 v. miehistä osa jättäytyy tarkoituksella tai puolitietoisesti ulos kuviosta.  Vaimosta, avovaimosta tai tyttöystävästä koetaan olevan hyvin vähän elämänarvoa tuovaksi,  verrattuna kaikkeen siihen elämänlaatua alentavaan mitä nainen tullessaan tuo. Kun muistaa vielä että mikään ei ole niin kohtuuton ja vaativainen otus kuin keski-ikäinen nainen niin on paljon parempi tyytytyä lyhyisiin irtosuhteisiin.  Ja niitä on tarjolla paljon. Tähän osallistuvat sekä sinkut kuten myös varatut naiset. [/quote] Kai tiedät, että suurin osa vanhemmista naisista ei halua miestä elämäänsä ollenkaan, sen takia suurin osa avioeroistakin on naisten aloitteesta. Myös tilastollisesti miehet heikentävät naisten elämänlaatua ja elinikää, kun taas toisin päin miesten elämänlaatu heikkenee ja elinikä alenee ilman naista, ja sen vanhemmat naiset tietävät ja sen takia pyrkivät aktiivisesti eroon miehistä. [/quote] Ehkä naurettavin kommentti jonka olen ikinä kuullut.

[/quote]En tiedä onko totta, että vanhemmat naiset eivät halua miestä elämäänsä, en ole kuulut siihen liittyvistä tutkimuksista. Noita onnellisuustutkimuksia on kyllä paljon, joissa on todettu, että avioliito on naisen onnellisuutta ja elämänlaatua vähentävä mutta miehen onnellisuutta lisäävä olotila. 

Vierailija
133/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tämä on usein mihin vedotaan. En ole lukenut ko. tutkimusta, joten en osaa kyseenalaistaa sitä. Usein kuitenkin näitä tehdään tarkoitushakuisesti ja ne ovat "biased". Voi toki pitää paikkaansa tilastollisesti metkittävässä otoksessa. Omat havaintoni ovat kuitenkin omasta viitekehyksestä ja eivät edusta koko kansaa. Havaintoni on että melkein järjestään terveet, itsestään huoltapitävät, fiksut, terveet elämäntavat ja varakkaat miehet jättäytyvät passiivisiksi. Asia askarruttaa minua ja olen miettinyt miksi näin käy ja huomaan itse ajattelevani samalla tavalla. Ehkä molemmilla sukupuolilla on samanlainen ajattelumalli, eli ei enään.

Vierailija
134/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:45"]

Niin 140. Se vaan ei ainakaan itselleni enää riitä. Nuo varatut ja yhden illan jutut, niistä ei saa mitään irti eikä ole pienintäkään halua olla kenenkään "leikkikaluna". Epäaidot suhteet ja pelkkä seksi ei kiinosta yhtään. Jos touhussa ei ole aitoja tunteita mukana niin jääköön väliin ainakin omalta osaltani.

[/quote]

Tiedän tunteen, itse torjun varatut naiset koska en halua lähteä mukaan mihinkään mikä voi muuttua sotkuksi. Sinkkunaisten kanssa hyvin pieni kanssakäyminen riittää täyttämään minun läheisyydenkaipuun. Uskon että tältä osin naiset ovat haastavammassa roolissa, koska heillä kaipuuntarve on kovempi, vaikka kovasti uskotellaan olevan "itsellisiä". Miehet hakevat hyväksyntää usein muualta ja läheisyys edustaa eri asioita.

Vierailija
135/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:27"]

[/quote]

[/quote]

Tämä on usein mihin vedotaan. En ole lukenut ko. tutkimusta, joten en osaa kyseenalaistaa sitä. Usein kuitenkin näitä tehdään tarkoitushakuisesti ja ne ovat "biased". Voi toki pitää paikkaansa tilastollisesti metkittävässä otoksessa. Omat havaintoni ovat kuitenkin omasta viitekehyksestä ja eivät edusta koko kansaa. Havaintoni on että melkein järjestään terveet, itsestään huoltapitävät, fiksut, terveet elämäntavat ja varakkaat miehet jättäytyvät passiivisiksi. Asia askarruttaa minua ja olen miettinyt miksi näin käy ja huomaan itse ajattelevani samalla tavalla. Ehkä molemmilla sukupuolilla on samanlainen ajattelumalli, eli ei enään.

[/quote]Voisi kuvitella että tasa-arvoistuminen on edesauttanut sitä että yhä useammat miehet osaavat ja uskaltavat elää itse määrittelemäänsä hyvää elämää. Fiksut ja menestyvät erityisesti. Valitettavasti monet miehet vielä syrjäytyvät ilman tukipylväänä toimivaa naista.

Vierailija
136/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kirjoituksia.

Olen itse 45v mies, akateeminen koulutus,yrittäjä ja 2 lapsen isä. Viimeaikaiset kokemukset ovat lähinnä negatiivisia. Edellinen liitto käänty maanpäälliseksi helvetiksi riitoineen ja exex ilmeisesti masentui siitä huolimatta että nostin hänet velkahelvetistä takaisin jaloilleen. Seuraava olikin kuvankaunis maanisdepressivinen (omasta mielestään) seurapiirikaunotar jonka kanssa suhde loppui onnellisesti (ilman riitoja).

Mielessä on kieltämättä käynyt että onko niitä aikuisia, naisellisia, terveellä itsetunnolla varuatettuja naisia enää olemassakaan. Ihanan hankalia ja ailahtelevia, naiselta näyttäviä, ylpeitä omasta itsestään jotka uskaltavat olla mitä ovat. Käsilaukut, kengät ja vaatteet joista keskustellaan taajaan. Ja pieninkin virhekommentti aiheuttaa vähintäin 3 päivän täydellisen hiljaisuuden.

Tuommoiset 30 kymppiset (ja nuoremmat) salipuput ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
137/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouskoneita saa kaupasta ja itsetunto pitää hankkia. Kunnon naiset pitää ansaita ja tyhjän saa pyytämättä.

Vierailija
138/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:56"]

Talouskoneita saa kaupasta ja itsetunto pitää hankkia. Kunnon naiset pitää ansaita ja tyhjän saa pyytämättä.

[/quote]Fraasigeneraattorin hullut päivät

Vierailija
139/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:56"]

[/quote]

Joo, sääliä saa ilman ja kateus pitää ansaita, naisten "ansaitseminen" kuulostaa minusta vähän pahalta. Raha ei tuo hyvää parisuhdetta, sen kyllä tiedän.

Vierailija
140/192 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen samaa mieltä 123:n kanssa. Olen pari vuotta vanhempi 3 vuotta sitten eronnut mies. Akateeminen, korkeassa positiossa oleva kahden jo aikuisen lapsen isä. Pidän itsestäni huolta ja olen hyvin aktiivinen sekä kansainvälinen. Edellinen liitto oli pitkä rasite, joka voi vaikuttaa tietenkin asennoitumiseeni, mutta ne kokemukset mitä minulle on koitunut viimeisien vuosien ajalta on johtanut samoihin ajatuksiin. Terveellä itsetunnolla ja arvoilla varustetun, hauskan ja hauskan näköisen 40-kymppisen naisen löytäminen on sula mahdottomuus. Olenkin käytännössä päättänyt elää yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä