Miten kaikki neljäkymppiset naiset löytää uuden miehen eron jälkeen?
Miten ihmeessä kaikilla eronneilla on hyvä ja fiksu uusi mies? Mistä te sen löysitte? Tarkoitan eronneita joilla on jo lapsia.
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:45"]
Se on kyllä valetta että yli 40 v miehet etsis kumppania reilusti nuoremmista! Nuorissa naisissa on se "vika", että joko heillä on itsellään pieniä lapsia tai sitten he kohta haluavat lapsia. En välitä alkaa isäpuoleksi enkä halua lisää lapsia. Siis tykkään kyllä lapsista, mutta mun mielestä se aika on jo ollutta ja mennyttä, en todellakaan halua enää lapsiperhe-elämää toista kertaa, omat lapset alkavat olla täysi-ikäisiä. toisekseen nuoret naiset eivät ymmärrä seksistä tai paljon elämästäkään mitään. Veikkaan, että suurin osa miehistä haluaa kyllä suunnilleen oman ikäisensä naisen, +-5 v on hyvä.
[/quote]
Samaa mieltä. Mitä itse olen omaa tuttavapiiriäni katsellut niin se puoliso on suurimmassa osassa löytynyt about oman ikäisestä. 40v-ikäisellä on se "ongelma" että monella on pieniä lapsia, osalla jopa vauvaikäisiä. Aika moni tuntuu kiertävän kaukaa jos pitää alkaa isäpuolella alakouluikäiselle tai jopa pienemmälle. Se taas kaventaa joukkoa josta pitäisi/voisi uuden puolison valita. Ja aika usein kun jonkun aluksi potentiaalisen tyypin tapaa, juttu lätsähtää muutamassa kuukaudessa koska toisella tai molemmilla ei loppujen lopuksi kiinnostakaan.
Minä haluan löytää miehen. Löysinkin. Melkein täydellinen ja kemiaa on enemmän kuin kenenkään muun kanssa. No, hän asuu Ranskassa ja minä täällä. Lasten takia en voi muuttaa. Hän asui Suomessa, mutta työtilanteen takia muutti takaisin Ranskaan.
Tällä hetkellä meillä on jonkinlainen suhde, mutta viimeksi nähty marraskuussa.
On niitä samanikäisiä eronneita miehiäkin! Minusta on ihan harhaluuloa, ettei aikuiselle miehelle muka kelpaisi nainen jolla on lapsia. Varsinkin jos sillä miehellä on itselläänkin, ei se eroa lasten takia ottanut
Tuttavani löysi uuden miehen niistä tutuista, joiden kanssa oli parikymppisenä pyörinyt. Kaiveli yhteystietoja esiin, otti yhteyttä ja yhden kanssa natsasi. Helppoa, tunsikin jo valmiiksi.
Hemmetti, minä en edes näin 23-vuotiaana löydä uutta miestä. Vuosi sinkkuna oloa takana, yhtä miestä tapailin pari kertaa mutta ei siitä mitään tullut. En tajua, miten jotkut löytävät jatkuvasti kumppaniehdokkaita saati päätyvät seurustelemaan. En jotenkin osaa varmaankaan "tyrkyttää" itseäni, siis en edes tiedä missä miehiä voisi tavata. En oikein käy baareissa, enkä halua sellaista miestä joka notkuu jatkuvasti jossain kaljalla.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"] nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa. [/quote] Ja kolmivitonenkin kelpaa vain viisikymppisille ja niillekin kynnysmatoksi, mikäli omia kokemuksiani on uskominen, kun tuossa iässä vielä olin markkinoilla ja aktiivisesti haku päällä. 2 [/quote] Minä olin muutaman kuukauden sinkkuna kolmevitosena, ja vientiä riitti haarukassa 25-70. Tosin itse en ole kiinnostunut kuin max 5 vuotta nuoremmista tai vanhemmista. Se tosiaan hämmensi, miten viisikymppiset papparaiset kuvittelivat itsensä ihan sopivan ikäiseksi kolmevitoselle.
[/quote]
"Viisikymppiset papparaiset"?! Entä jos olisi sinua vaikka kuusi vuotta vanhempi, olisiko liikaa?
No, kukin valitsee miehen niiden kriteerien puitteissa, mikä on itselle tärkeää. Minulle ikää tärkeämpiä asioita olivat yhteiset arvot, kiinnostuksen kohteet, huumori, sekä toimiva arki ja seksielämä. Siitä ei toki ole haittaa, että mies on hyvännäköinen ja tyylikäs. Tällainen mies nyt sattui olemaan minua yli 10 vuotta vanhempi "papparainen", joka kaikilta ominaisuuksiltaan voittaa nuoremmat exäni mennen tullen.
Minä olen aika helmi naiseksi, niin miksei sellaisia miehiäkin olisi vapaana;)
Ap jatkaa: olen siis 41, normaalipainoinen, ihan nätti ja akateeminen, hyvässä työpaikassa, sanavalmis ja älykäs, sosiaalinen. Ei huvittaisi mennä minnekään tyrkkybaariin notkumaan, enkä oikein osaa harrastaa mitään sellaista, mistä miehiä löytäisi. En tykkää urheilusta yms.
Teatterissa ja leffoissa käyn, mutta eihän siellä kehenkään tutustu kun hiljaa istutaan.
Pidän musiikista, etenkin vaihtoehtoisesta rockista yms., mutta ei nappaa oikein yksin lähteä rokkibaariinkaan. Eliittikumppanit -sivustolla olen nyt ollut, mutta aika kamalia ne äijäehdokkaat sielläkin ovat - armeijatyyppejä, ekonomeja, himosporttaajia yms. jotka eivät kaltaistani punavihertävää naista kiinnosta.  Haluaisin älykkään, kivan, lapsirakkaan, mukavan miehen, jonka kanssa matkustella ja viettää koti-iltoja yms.
Tiedän, että kaikki naiset eivät miestä kaipaa, mutta minulle jatkuva yksin oleminen on kamalaa, en osaa nauttia siitä. Kaipaan sitä arjen ilojen ja surujen jakamista.
Itse olen 39, kuten edellä ihan nätti ja hoikka, korkeakoulutettu harrastan aktiivisesti liikuntaa. Tapaan miehiä harrastuksen parissa ja olen huomannut saavani siellä siinä määrin katseita, että useampi ainakin pitää kivann näköisenä.
Miksi sitten olen sinkku? Miehillä on kysyntää tässä ikäluokassa, ja naiset ovat aktiivisia lähestymään miehiä (toisin kuin nuorena). Kaltaiseni ei-aktiiviset sitten saattavat jäädä ilman, kun miehet eivät edes ehdi tehdä aloitteita. Ratkaisu olisi olla itse aloitteellinen, mutta en ole ajatellut, joten jatkan elämää itsekseni. Niin valtaisaa tarvetta en koe miehelle, että ryhtyisin erityisesti etsimään.
Suurissa kaupungeissa on muuten koulutettuja ihmisiä niin paljon, että normaalipainoinen ja korkeakoulutettu on ihan peruskauraa. En vähättele itseäni tai muita, tämä ihan toteamuksena.
Meitä 40-kymppisiä "fiksuja" miehiä löytyy erilaisista seuroista ja yhdistyksistä joita Suomi on tupellaan. Etsiydyt vaan mukaan itseäsi kiinnostavaan toimintaan, vaikka vähän epämukavuusalueellekin. Tyttökaverin kanssa voi olla helpompaa, mutta jos tulet yksin niin huomioarvosi on taattu. Ujompikin mies tulee helpommin tekemään tuttavuutta. On hyvä huomioida että meitä miehiä on niin monenlaisia, käsistään käteviltä voi pyytää apua jossain käytännön ongelmassa, humoristit tykkäävät samanhenkisestä juttuseurasta, pohdiskelijat neuvovat mielellään helpoissakin kysymyksissä, jne. Monessa porukassa toiminta alkaa heräillä näin kevään kynnyksellä. Onnea matkaan :)
Tämä aloitus kertoo jo sen, että monen naisen itseluottamus on täysin kateissa. Johan "anteeksi että olen olemassa ja en varmaan kelpaa kenellekään"-asenne karkottaa miehet pois.
Netistä löysin yli nelikymppisenä vuotta itseäni nuoremman parhaan miehen ikinä. :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 08:46"]No mä en ole haku päällä, olen naimisissa mutta ottajia on jonoksi asti. [/quote] In your dreams :).
[/quote]
Joku taitaa olla vähän kade. En ole tuo alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta mulla on sama juttu. Olen varattu 30+ nainen, mutta jos eksyn baariin niin kyllä siellä aina joku alle 3-kymppinen jätkä tulee pokaileen.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:28"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:19"]
Ei kukaan eroa jos ei ole uutta jo katsottuna?
[/quote] Naiset eroaa, miehet ei eroa ellei ole jo uusi valmiina. [/quote]
Hölönpölön. Ei minulla ketään uutta ollut. En vain pystynyt kuvittelemaan eläväni entisen kanssa loppuelämäni. Lopetin suhteen ja olen sen jälkeen ollut yksin.
M44
Vähän OT, mutta otatteko selvää miksi/mihin uuden tuttavuuden avioliitto/pitkä suhde on kaatunut?
Jos ajatellaan tilastollisesti niin jokaista eronnutta heteronaista kohden on myös eronnut heteromies. Kyseessä ei siis ole varsinaisesti uuden löytäminen vaan kierrätys, yhden roska on toisen aarre
Se on kyllä valetta että yli 40 v miehet etsis kumppania reilusti nuoremmista! Nuorissa naisissa on se "vika", että joko heillä on itsellään pieniä lapsia tai sitten he kohta haluavat lapsia. En välitä alkaa isäpuoleksi enkä halua lisää lapsia. Siis tykkään kyllä lapsista, mutta mun mielestä se aika on jo ollutta ja mennyttä, en todellakaan halua enää lapsiperhe-elämää toista kertaa, omat lapset alkavat olla täysi-ikäisiä. toisekseen nuoret naiset eivät ymmärrä seksistä tai paljon elämästäkään mitään. Veikkaan, että suurin osa miehistä haluaa kyllä suunnilleen oman ikäisensä naisen, +-5 v on hyvä.