Miten kaikki neljäkymppiset naiset löytää uuden miehen eron jälkeen?
Miten ihmeessä kaikilla eronneilla on hyvä ja fiksu uusi mies? Mistä te sen löysitte? Tarkoitan eronneita joilla on jo lapsia.
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"]nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa. [/quote] Mä näytän paremmalta 38 vuotiaana kuin miltä näytin 35 vuotiaana. On todella yksilökohtaista tuo ikääntyminen.
[/quote]
Kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä, onko se naisena vaikea ymmärtää?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"]nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa. [/quote] Mä näytän paremmalta 38 vuotiaana kuin miltä näytin 35 vuotiaana. On todella yksilökohtaista tuo ikääntyminen.
[/quote]
[/quote] Ai jos on kakskymppisen kroppa ja 38 vuotiaan elämänkokemus, niin se ehkä pelottaa heikoimpia?
Kaikki.... eivät löydä! Löytävät vain ne joilla on alennetut vaatimustaso....Tunnen muutaman jotka"löysi" ......tänäpäivänäkiin katuvat sitä. Eivät kehtaa enää erota koska,onhan se järjetöntä...taas päättyä sinkuksi...yli viisikymppinen vanhentunut kaunotar sinkkumarkkinoilla...uff....Uff...mistä löysit vaimon? Uffilta
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:47"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"]nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa. [/quote] Mä näytän paremmalta 38 vuotiaana kuin miltä näytin 35 vuotiaana. On todella yksilökohtaista tuo ikääntyminen. [/quote] Kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä, onko se naisena vaikea ymmärtää? [/quote] Ai jos on kakskymppisen kroppa ja 38 vuotiaan elämänkokemus, niin se ehkä pelottaa heikoimpia?
[/quote]
Yritän nyt kiertää asennoitumisesi tähän keskusteluun. Olet varmasti aivan ihana nainen, joka omaa täydellisen vartalon ja luonteen. Mutta yritä lukea miesten kommentit ajatuksella vielä kertalleen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:47"]
[/quote]
[/quote] No mitä tarkoitat sitten "markkina-arvolla" kvartaalipelle? Sun markkina-arvosi mitataan ihan eri arvoskaalalla kuin mun. Loser.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:47"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"]nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa. [/quote] Mä näytän paremmalta 38 vuotiaana kuin miltä näytin 35 vuotiaana. On todella yksilökohtaista tuo ikääntyminen. [/quote] Kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä, onko se naisena vaikea ymmärtää? [/quote] Ai jos on kakskymppisen kroppa ja 38 vuotiaan elämänkokemus, niin se ehkä pelottaa heikoimpia?
[/quote]
Yritän nyt kiertää asennoitumisesi tähän keskusteluun. Olet varmasti aivan ihana nainen, joka omaa täydellisen vartalon ja luonteen. Mutta yritä lukea miesten kommentit ajatuksella vielä kertalleen.

[/quote] Yritän. Lukea. Ajatuksella. Mulkku. Älä yleistä kaikkia miehiä samalla tavalla ajattevaksi massaksi kuin sinä. Äläkä luule että minä olen sellainen kuin kuvittelet. Minä en ole sinkku, mutta ihan vain sinulle vittuillakseni sanon, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Et ole mikään kokenut mies, koska et tiedä että ikä on vain numero. 
En käytä kravaattia, meillä ei käytetä kravattia. Enkä ole kirjottanut mistään naisten markkina-arvosta.
Kvarttaalipelleksi kutsuminen ei juurikaan loukkaa, niin paljon pahempaa on nähty ja koettu.
Se nyt vain ei riitä että nainen on hyvännäköinen, hänen pitää olla ihana, johon liittyy niin paljon muutakin kuin ulkonäkö. Sillä pääsee sänkyyn ja sängystä pois.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:47"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"]nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa. [/quote] Mä näytän paremmalta 38 vuotiaana kuin miltä näytin 35 vuotiaana. On todella yksilökohtaista tuo ikääntyminen. [/quote] Kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä, onko se naisena vaikea ymmärtää? [/quote] Ai jos on kakskymppisen kroppa ja 38 vuotiaan elämänkokemus, niin se ehkä pelottaa heikoimpia? [/quote] Yritän nyt kiertää asennoitumisesi tähän keskusteluun. Olet varmasti aivan ihana nainen, joka omaa täydellisen vartalon ja luonteen. Mutta yritä lukea miesten kommentit ajatuksella vielä kertalleen. [/quote] Yritän. Lukea. Ajatuksella. Mulkku. Älä yleistä kaikkia miehiä samalla tavalla ajattevaksi massaksi kuin sinä. Äläkä luule että minä olen sellainen kuin kuvittelet. Minä en ole sinkku, mutta ihan vain sinulle vittuillakseni sanon, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Et ole mikään kokenut mies, koska et tiedä että ikä on vain numero.
[/quote]
Ok, kiitos tästä
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:08"]En käytä kravaattia, meillä ei käytetä kravattia. Enkä ole kirjottanut mistään naisten markkina-arvosta.
Kvarttaalipelleksi kutsuminen ei juurikaan loukkaa, niin paljon pahempaa on nähty ja koettu.
Se nyt vain ei riitä että nainen on hyvännäköinen, hänen pitää olla ihana, johon liittyy niin paljon muutakin kuin ulkonäkö. Sillä pääsee sänkyyn ja sängystä pois.
[/quote] Toki. Miehenkin pitää olla ihana ja mun pitää haluta häntä. Et kuitenkaan vieläkään perustellut sitä sun markkina-arvo-paskaa. Että miten jos kemiat kohtaa ja nainen on ihana, kiihottava yms, niin miksi silloin selität jotain muuta?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:08"]En käytä kravaattia, meillä ei käytetä kravattia. Enkä ole kirjottanut mistään naisten markkina-arvosta. Kvarttaalipelleksi kutsuminen ei juurikaan loukkaa, niin paljon pahempaa on nähty ja koettu. Se nyt vain ei riitä että nainen on hyvännäköinen, hänen pitää olla ihana, johon liittyy niin paljon muutakin kuin ulkonäkö. Sillä pääsee sänkyyn ja sängystä pois. [/quote] Toki. Miehenkin pitää olla ihana ja mun pitää haluta häntä. Et kuitenkaan vieläkään perustellut sitä sun markkina-arvo-paskaa. Että miten jos kemiat kohtaa ja nainen on ihana, kiihottava yms, niin miksi silloin selität jotain muuta?
[/quote]
Edelleen en usko markkina-arvo teorioihin. Koko natsaa tai sitten ei.
Miehiä kyllä löytyy, seurustelukumppaneitakin, mutta homma kariutuu aina siihen, kun mies haluaa saman katon alle. Olen 4-kymppinen eronnut ja lapset lähestyvät murrosikää. En kaipaa miestä arkeemme, vaan minulle riittää kahden aikuisen tapailusuhde lapsettomina viikkoina. Toki lapsetkin voi ottaa mukaan kuvioon, kun suhde on vakiintunut, mutta omat kämpät. Tällainen kuvio tuntuu olevan miehille mahdottomuus, vaikka se suhteen alussa tuntuisikin sopivan. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:29"]
Koko natsaa tai sitten ei.
[/quote]
Näin!
Olin 46 v, kun nelikymppinen mieheni lähti 17 vuoden yhdessäolon jälkeen. Olin kuulemma liian vanha.
En todellakaan etsi uutta miestä. Ei voisi vuoden yksinolon jälkeen vähempää kiinnostaa. Yksinäinen vanhuus kyllä pelottaa, mutta parempi sekin, kun huono suhde.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kyllä löytyy, seurustelukumppaneitakin, mutta homma kariutuu aina siihen, kun mies haluaa saman katon alle. Olen 4-kymppinen eronnut ja lapset lähestyvät murrosikää. En kaipaa miestä arkeemme, vaan minulle riittää kahden aikuisen tapailusuhde lapsettomina viikkoina. Toki lapsetkin voi ottaa mukaan kuvioon, kun suhde on vakiintunut, mutta omat kämpät. Tällainen kuvio tuntuu olevan miehille mahdottomuus, vaikka se suhteen alussa tuntuisikin sopivan. Huoh.
Minulla, viisikymppisellä, ihana etäsuhde ja teinit, onnistuu. Asumme miehen kanssa eri paikkakunnilla, viikonloput ja lomat yhdessä, viikonpäivät teinien kanssa. Ideaali minulle, muutkin tuntuvat tyytyväisiltä. Teinitkään eivät aina karkaa isälleen vaikka mies olisi kuvioissa, hyväksyvät paremmin kun kuitenkin arkea ihan perusporukallakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa: olen siis 41, normaalipainoinen, ihan nätti ja akateeminen, hyvässä työpaikassa, sanavalmis ja älykäs, sosiaalinen. Ei huvittaisi mennä minnekään tyrkkybaariin notkumaan, enkä oikein osaa harrastaa mitään sellaista, mistä miehiä löytäisi. En tykkää urheilusta yms.
Teatterissa ja leffoissa käyn, mutta eihän siellä kehenkään tutustu kun hiljaa istutaan.
Pidän musiikista, etenkin vaihtoehtoisesta rockista yms., mutta ei nappaa oikein yksin lähteä rokkibaariinkaan. Eliittikumppanit -sivustolla olen nyt ollut, mutta aika kamalia ne äijäehdokkaat sielläkin ovat - armeijatyyppejä, ekonomeja, himosporttaajia yms. jotka eivät kaltaistani punavihertävää naista kiinnosta. Haluaisin älykkään, kivan, lapsirakkaan, mukavan miehen, jonka kanssa matkustella ja viettää koti-iltoja yms.
Tiedän, että kaikki naiset eivät miestä kaipaa, mutta minulle jatkuva yksin oleminen on kamalaa, en osaa nauttia siitä. Kaipaan sitä arjen ilojen ja surujen jakamista.
Helsinki, Juttutupa.
Vierailija kirjoitti:
75 on niin oikeassa. Mielestäni tilanne oli jo parikymppisenä niin, että fiksuja, nättejä, eteenpäin menevi, itsestään huolehtivia naisia on enemmän kuin miehiä. Monet miehet ei liiku, koulutus on huonompi, kalja maistuu, hampaita ei hoideta, pukeutumiseen tai kotiin ei panosteta, kaverit on tärkeämpiä kuin sitoutuminen parisuhteeseen, jne. Aika vähän on miehissä helmiä joukossa.
Mietitääs vähän tässä mitä kaikkea miehen harteille entisajan ja nykypäivän suomalaisessa yhteiskunnassa on kasattu ja kasataan. Miehen pitäis hoitaa kaikki tekniset & hommat joihin itsestään ja ulkonäöstään huolehtiva nainen ei suostu. Sitten kun tulee ylitöistä kotiin ihan paskana niin siellä on arvosteleva, ei arvostava vaimo odottamassa.
Ja raskaita ylitöitä on tullut tehtyä että sen eteen että sen ylihintaisen "lemmenluolan" saisi jotenkin pidettyä eikä tarttis lähteä siltojen alle asumaan. Kiitti vitusti vaimokulta! (Tämä pätee tietty molemmin päin).
Tervemenoa vaan esim, Kreikkaan, siellä on varmasti paljon sellaisia miehiä joilla on aikaa pukeutua silkkiin ja tanssia erottisesti kun aurinko paistaa.
Oletteko ottaneet huomioon miten tyly Suomi-neidon ilmasto on ja millainen on mielipide-ilmasto ns. perusmiestä vastaan tänä päivänä. On turha väittää etteikö luonnonolot määritä ihmisen kiinnostumisesta itsensä hoitamisesta.
Ei tarvitse yhtään ihmetellä miksi suomalainen mies voi huonosti.
Muuten olen sitä mieltä että pitkäkestoinen, joustamaton molempien todelliset senhetkiset tarpeet huomioonottamaton parisuhde on ihan vitun yliarvostettua. Ja elävässä todellisuudessa se on itse asiassa pelkkä myytti. Suhde koostuu yksittäisistä sanoista, teoista ja ennenkaikkea näiden takana olevasta intentiosta eli tarkoituksesta.
Tulkaas naiset tässä vähän vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin löytää.Ikää jo 43 v ja välillä alkaa jo pelottaa yksinäinen vanhuus.
Mä ajattelin vanhana perustaa muiden vanhojen mummujen kanssa kommuunin. Jokaisella oma huone. Ja sitten autetaan toinen toisiamme. Kokataan yhdessä. Käydään teatteriretkillä. Ja jaetaan kuluja, ostetaan yhdessä tarvittaessa apua.
Ei pelota yhtään! 😀
nythän noita komeita nuoriamiehiä tunkee rajan yli senkuin valitsee vaan, ne ei oo nuukia iänkään suhteen. kannattaisi ehkä mennä rajalle odottelemaan että nappaa sen komeimman vai järjestääkö ne valkkausiltoja tuolla keskuksissa?
Minä löysin 45 v. Mies oli silloin 46 v. Toisella kierroksella olen.
Mies tuli kirjaimellisesti hakemaan minut kotoa. Hän siis tuli kotiini suorittamaan pienen työhomman. Kun näimme toisemme, meni jalat alta.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"]nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa.
[/quote] Mä näytän paremmalta 38 vuotiaana kuin miltä näytin 35 vuotiaana. On todella yksilökohtaista tuo ikääntyminen.