Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaikki neljäkymppiset naiset löytää uuden miehen eron jälkeen?

Vierailija
05.02.2015 |

Miten ihmeessä kaikilla eronneilla on hyvä ja fiksu uusi mies? Mistä te sen löysitte? Tarkoitan eronneita joilla on jo lapsia.

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:57"]

Miehiä on myös tuossa iässä taas vapailla markkinoilla. Kummallakin sukupuolella on nuoruudenrakkaudet ohitse ja etsitään se uusi, aikuinen suhde.

[/quote]

Sulle voi tulla yllätyksenä, selvästikin kun pidät ihmisiä pelkkinä pelinappuloina, että useat ihmiset elävät myös kestävissä pitkissä suhteissa, ovat yhdessä "aina". Osa epäonnistuu, ja päätyy siis esim. nelikymppisenä tarjoamaan itseään "aikuiseen" suhteeseen kuten sinä, eli vähätellen raukkamaisesti muita, jotka ovat osanneet todella pitkissä parisuhteissaan ratkoa monenlaisia vaiheita edukseen.

[/quo

Siellä taas yksi fanaattinen pyhän avioliiton kannattaja. Tule sinä meille ratkomaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa käyttävä ex-mieheni (paperilla vielä aviomieheni) vaiheet eduksi minulle ja lapsille, kun terapiaankaan ei lähde. Kyllä sinullakin tulee vielä jonkinlaisia ihan uusia vaiheita ratkottaviksi. Meistä eron ottaneista suurin osa on rohkeampia, älykkäämpiä ja itsenäisempiä kuin ukossaan roikkujat, ihminen kun ei ole luonnostaan edes yksiavioinen. Miehet keskimäärin vielä vähemmän. Ei uskota, että pärjätään paremmin yksin ja otetaan siksi vastaan huonoa kohtelua. Eikä minunkaan mieheni alusta asti tällainen minua kohtaan ollut. Enää ei kukaan lasteni kuullen minua käskytä ja arvostele, luulisivat pian lapsetkin että niin saa tehdä!

[/quote]

Niin ja jotkut osaavat jättää väliin nuo henkistä ja fyysistä väkivaltaa käyttävät miehet ja ottavat heti kunnollisen.

Vierailija
62/192 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:19"]

Ei kukaan eroa jos ei ole uutta jo katsottuna?

[/quote] kyllä sitä vaan erotaan, en sentään minäkään noin laskelmoiva oo. Mulle sattui niin onnellisesti että mies lähti vihdoin viimein, olin puhunut asiasta moneen kertaan. Mihin sitä kotoa lähtisi kun omistinkin kodin. Onneksi oli avioehto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:54"]

Yleensä ja erikseen Jos on niin ääliö, että pokaa kumppanin kapakasta, ei kannata urputtaa että osuu kohdalle vain juoppoja, tai muuten perseitä ,-) Kirjasto, ruokakauppa, yms. ovat parhaat paikat pokata hyvä kumppani. Aatelkaa ny saatana itte. Mies +50

[/quote] missä kirjastossa itse käyn niin en kelpuuta sieltä yhtäkään miestä

Vierailija
64/192 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nost

Vierailija
65/192 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytää jos ei esitä mitään vaatimuksia

Vierailija
66/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tajua! Itse en ole koskaan löytänyt miestä tuosta vaan! Vaikka olen ns paperilla hyvä eli ihan perus ok näköinen, normaalipainoinen, korkeakoulutettu, ei mielenterveysongelmia tms luurankoja kaapissa, sosiaalisesti ihan normaalikyvykäs jne. Miehiä elämässäni on ollut kokonaista 2 kpl, ja näistä toinen suhde oli aivan kammottava virhe ja sitten kun löysin sen hyvän miehen niin se jätti mut.

Toisaalta kun katson parisuhteita ympärilläni niin ei hyvältä näytä. 90%:ssa on pettämistä tapahtunut jossain vaiheessa, monissa mustasukkaisuusongelmia, joissain ollut väkivaltaakin...kaikkea rumaa tuntuu liikkuvan pinnan alla tosi paljon näissä ihan tavallisten kolmekymppisten suhteissa.

Vierailija
67/192 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajatella, en tajua minäkään. En ole nelikymppiseksi asti löytänyt kertaakaan hyvää ja fiksua miestä, minä en vaan ilmeisesti kelpaa kuin niille idiooteille. Markkina-arvo on lisäksi laskenut nyt keski-iän myötä, jos ei sitä ennenkään ollut.

Joku toinen pariutuu aina vuosiksi uudestaan kun hyvä jos on entisestä eroon päässyt. Itse tulen hyväksikäytetyksi, petetyksi, pahoinpidellyksi ja kusetetuksi kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
68/192 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, baareista ym. Hymyä vaan ja vähän rohkeutta:)

Vierailija
69/192 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan ole löytänyt, tosin olen odottanut että joku tulisi kotoa hakemaan, no pari on tullut toinen on täysi juoppo ja toinen yli-ikäinen vanhapoika, eivät kelvanneet.

Vierailija
70/192 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen itsekin ihmetellyt ja olen yli 45! Kävi vaan hyvä tuuri,yöelämästä löytyi.

Vierailija
71/192 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisten tuttavien kautta löytyi minun rakkaani. Aika uskomatonta että tässä iässä voi vielä löytää fiksun, komean, työssään ja elämässä muutenkin pärjäävän ja kaikin puolin ihanan miehen!

Vierailija
72/192 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on myös tuossa iässä taas vapailla markkinoilla. Kummallakin sukupuolella on nuoruudenrakkaudet ohitse ja etsitään se uusi, aikuinen suhde.

Vierailija
73/192 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä baarista näitä Helsingissä löytyy?

Vierailija
74/192 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa.

Vierailija
75/192 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"]

nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa.

[/quote]

Ja kolmivitonenkin kelpaa vain viisikymppisille ja niillekin kynnysmatoksi, mikäli omia kokemuksiani on uskominen, kun tuossa iässä vielä olin markkinoilla ja aktiivisesti haku päällä.

2

Vierailija
76/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:54"]

Netistä, baareista ym. Hymyä vaan ja vähän rohkeutta:)

[/quote] Tuskin baareista löytyy fiksuja miehiä.

[/quote]

Aijaa? Sehän on yksi yleisimpiä tapoja löytää itselleen puoliso. :D

Vierailija
77/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:08"]

[/quote]

Ja kolmivitonenkin kelpaa vain viisikymppisille ja niillekin kynnysmatoksi, mikäli omia kokemuksiani on uskominen, kun tuossa iässä vielä olin markkinoilla ja aktiivisesti haku päällä.

2

[/quote]

Se oli sinun kokemuksesi. Minulla aivan toinen. Tosin meidän välillämme voi olla muitakin eroavaisuuksia. Sori. :)

Vierailija
78/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikähän mahtaa olla tuollaisia miettivän ihmisen "markkina-arvo"? Lienee aivan yhdentekevää, onko mittarissa 20 vai 60 - kysyntää ei ole.

Vierailija
79/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on enemmän vientiä kuin toisilla, olipa ikä mikä hyvänsä. Minä löysin miehen vasta 35-vuotiaana, mutta olikin sitten samanlainen toope kuin minä eikä ymmärtänyt miettiä markkina-arvoja tai netin pariutumisteorioita vaan lähti baariin ja tapasi siellä juuri itselleen sopivan naisen.

Vierailija
80/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"]

[/quote]

2
[/quote]
Minä olin muutaman kuukauden sinkkuna kolmevitosena, ja vientiä riitti haarukassa 25-70. Tosin itse en ole kiinnostunut kuin max 5 vuotta nuoremmista tai vanhemmista. Se tosiaan hämmensi, miten viisikymppiset papparaiset kuvittelivat itsensä ihan sopivan ikäiseksi kolmevitoselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän