Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaikki neljäkymppiset naiset löytää uuden miehen eron jälkeen?

Vierailija
05.02.2015 |

Miten ihmeessä kaikilla eronneilla on hyvä ja fiksu uusi mies? Mistä te sen löysitte? Tarkoitan eronneita joilla on jo lapsia.

Kommentit (192)

Vierailija
21/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 09:58"]

Minä löysin netistä :).

[/quote] Netti on hyvä vaihtoehto, mut se vaatii myös tapaamisia nettiystävän kanssa.

Vierailija
22/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:19"]

Ei kukaan eroa jos ei ole uutta jo katsottuna?

[/quote]

Naiset eroaa, miehet ei eroa ellei ole jo uusi valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 09:40"]Voisiko joku nyt määritellä keskivertonelikymppisen? Ulkonäkö, -muoto, luonne, koulutus jne?[/quote]

Kyse ei ole siitä, että joku teoreettinen keskiverto kelpaisi automaattisesti. Kyse on siitä, että jos nainen haluaa monta ominaisuutta, jotka ovat harvinaisia ja haluttuja, sellainen mies ei enää ole tavallinen mies, vaan poikkeuksellisen haluttu.

Nuo mainitut ominaisuudet voivat vaihdella hyvin paljon "tavallisen" sisällä. Mutta jos nainen haluaa noissa neljässä asiassa mediaanimiestä halutumman, hän raakkaa 15 miestä 16:sta pois ja kaventaa mahdollisuuksiaan rajusti verrattuna naiseen, joka haluaa ehkä vain kaksi juttua ja kahdella ei ole niin väliä. Oikeasti tuollaisia perusominaisuuksia voidaan nimetä ainakin kymmenen, ja jos niissä kaikissa on vaatimuksena edes "ylempi keskitaso", eli mediaania parempi, alle promille miehistä täyttää ne. Silloin ei enää puhuta tavallisesta miehestä, vaikka naisesta tuntuu, että ei hän vaadi ihmeitä.

Vierailija
24/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 08:46"]

Minä en kyllä varmasti löytäisi. Roikun sitten huonossa avioliitossa toivoen parasta kun en haluasi loppuikääni yksinkään olla.

[/quote] Kokeile rohkeasti nettiä. Minä ainakin onnistuin.

Vierailija
25/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikki uutta kumppania löytävätkään tai eivät varmaan haluakaan löytää. Miksi pitäisi. Mutta jos haluaa löytää, niin miehiä kyllä riittää, Suomessa tai jossain muualla.

Mutta naisten kannattaa olla varovaisia miesten suhteen. On niin paljon huijareita mukana. Luin aivan järkyttävän tarinan jostain naistenlehdestä (Anna tai MN). Siinä kolmekymppinen nainen oli tutustunut hurmaavaan mieheen ja he olivat aloittaneet seurustelun. Suhde oli jatkunut 15 vuotta ja sitten nainen oli saanut tietää, että mies on ollut naimisissa koko ajan ja hänellä oli myös lapsia vaimonsa kanssa. Miehen perhe oli asunut Tallinnassa.

Vierailija
26/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:06"]

Helppoa kuin heinänteko! Ainakin jos lähipiiriä katsastan. Ystäväni 44 v löysi ihanan, komean, samanikäisen, eronneen, mutta lapsettoman miehen, jolla hyvä koulutus ja työ. [/quote]

Erosin jo lähes 20 vuotta sitten, olinkin jo tyystin unohtanut, että sillä itse asiassa on joillekin väliä, olenko eronnut joskus vai en. Niin se maailmankuva muuttuu.

t. mies, vai olisinko jo ukko?

Vierailija
27/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä varmasti löytäisi. Roikun sitten huonossa avioliitossa toivoen parasta kun en haluasi loppuikääni yksinkään olla.

[/quote]

Huh, onko huono avioliitto parempi kuin itsenäinen elämä? Et siis edes anna itsellesi mahdollisuutta onneen?

Vierailija
28/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:23"]

[/quote] Kannattaisi hankkia salarakas, ehkä suhteesi syvenee jomman kumman kanssa.

[/quote]

Hankin kyllä jo, mutta kun en kelpaa sillekään :)

Vierailija
29/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"]

nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa.

[/quote]

Mikä mahtaa olla 38 v arvo? Puolet kolmevitosen arvostako?

Vierailija
30/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 09:57"]

Mikä saa nelikymppisen fiksun (?) naisen ajattelemaan, että elämään eron jälkeen pitäis saada mies? Eikö elämässä ole paljon muutakin mielenkiintoista? Jos yhdestä miehestä on päässyt, niin eikö vois viimein alkaa tehdä niitä asioita jotka kiinnostavat, matkustella ja tavata erilaisia ihmisiä, harrastaa ja tehdä mitä huvittaa ja millon huvittaa. Onko se niin, että elämä alkaa vasta kun löytää miehen, jonka kanssa tehdä niitä asioita. Eikö nainen ole kokonainen jos ei ole miestä? Itsetuntoa peliin naiset!!

[/quote]

Miten se on niin vaikea käsittää, että jotkut meistä vaan ovat parisuhdeihmisiä, jotkut kaipaavat enemmän omaa tilaa. Minä en halua esimerkiksi matkustella yksin, ja naispuolisten kavereiden kanssa reissaaminen on jonkun viikonloppureissun verran ihan ok, mutta pidemmät reissut lähinnä rasittavia. Eikä niiden tyttökavereiden kanssa nautita romanttisia illallisia tai kävellä käsi kädessä ihanassa ympäristössä. Sama ihan mihin tahansa tilanteeseen: lomat, arki-illat, shoppailu, tapahtumissa käyminen - yksin yksinäistä, kavereiden kanssa hauskaa, sopivan miehen kanssa paljon vielä antoisampaa. Ja saa säännöllistä seksiä kaiken lisäksi. Nyt kun olen sinkkukauden jälkeen suhteessa, huomaan, että olen oikein alkanut taas elää ja nauttia siitä elämästä!

Vierailija
31/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kaikki kuolee joskus. Mitäs sitten jos miehesi kuolee ennen sinua ja jäät yksin? Ei ole tervettä että aikuinen ihminen sinnittelee huonossa liitossa yksinolon pelossa.

Vierailija
32/192 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta <3
ja on muuten hottis!

Vierailija
33/192 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:27"]Meitä 40-kymppisiä "fiksuja" miehiä löytyy erilaisista seuroista ja yhdistyksistä joita Suomi on tupellaan. Etsiydyt vaan mukaan itseäsi kiinnostavaan toimintaan, vaikka vähän epämukavuusalueellekin. Tyttökaverin kanssa voi olla helpompaa, mutta jos tulet yksin niin huomioarvosi on taattu. Ujompikin mies tulee helpommin tekemään tuttavuutta. On hyvä huomioida että meitä miehiä on niin monenlaisia, käsistään käteviltä voi pyytää apua jossain käytännön ongelmassa, humoristit tykkäävät samanhenkisestä juttuseurasta, pohdiskelijat neuvovat mielellään helpoissakin kysymyksissä, jne. Monessa porukassa toiminta alkaa heräillä näin kevään kynnyksellä. Onnea matkaan :) [/quote] Vinkkaa vähän, millaisessa seurassa miehet pyörii. Itse olen kokeillut mm rannikkolaivurikurssia. Ne miehet olivat siellä joko puolisoidensa kanssa tai sitten isäni ikäisiä...

[/quote]

No jos haluaa purjehtimaan, niin purjehduskurssille ja seuran gastipörssiin ilmoitus. Eiköhän joku kippari ole aina miehistöä vailla. Moni siistiä sisätyötä tekevä mies tykkää työn vastapainoksi liikunnallisista tai luontoharrastuksista. Reippaita miehiä löytyy vaikka Suomen ladun retkiporukoista, vapaaehtoisesta pelastuspalvelusta, melontaseuroista, mastersien uinti- ,triathlon-, pyöräilyporukoista tai facebookryhmistä, jne... Monien muiden harrastusten tiimoilta, kodin remontoinnista kuorolauluun, löytyy vastaavaa toimintaa.

Vierailija
34/192 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan Salatut Elämät sarjaa ! Niin todellisen mukaansa tempaavaa !

Vierailija
35/192 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:10"]

Yksinelävissä 45-60 v miehissä on enemmän niitä, jotka eivät enää halua parisuhdetta. Siksi pitävät naiset tietyn henkisen etäisyyden takana. Naisiahan tämä harmittaa. Mutta siinä ei tosiaan ole kyse ympärillä parveilevien 40+ naisten viehätyksen puutteesta, vaan omasta päätöksestä pysyä sinkkuna. 

[/quote]

Itse kuulun tähän kategoriaan. Olen melkopitkälti tullut siihen lopputulokseen että pelkkä parisuhde ei anna läheskään niin paljoa kuin se ottaa mieheltä (energiaa, fokusta, rahaa, aikaa, kompromisseja jne.) Eli nopeasti tulee siihen lopputulokseen että on parempi pysyä yksin. Seurustelu, parisuhteet jne. on naisten elämässä ehkä korkeammalla prioriteetilla kaikissa ikäluokissa. Yhden perheen kasvattamisen jälkeen miehellä ei juurikaan ole saavutettavaa keski-ikäkriisissä painivan naisen kanssa. Edellä mainittu ei päde, jos haluaa lisää jälkeläisiä mutta silloin ei oikeastaan yli 42 v naiset ole joukossa mukana. Tällä selittyy huima naisten markkina-arvo 30+/- 5 vuotta ikäluokassa nelikymppisen miehen silmin katsottuna. Jonkun asteinen kiukuttelu/vaatimus/henkinenväkivalta kuitenkin seuraa naisen helmoissa ja usein ilman jälkikasvua sitä ei jaksa.

Vierailija
36/192 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän 50v. ja vaihdevuodet edessä. En millään jaksa edes ajatella että etsisin miehen itselleni tai et jollekkiin edes kelpaisin tässä iässä.  Saatika et minnekkään viihteelle lähtisin, kun kotona 11 ja 13v. pojat.

Itse kyllä tiedän paljon 40-50v. sinkkuja ja ei ne mitään miehiä ole löytäneet. heilläkin teini-ikäisiä lapsia.

Vierailija
37/192 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:16"]

Itse täytän 50v. ja vaihdevuodet edessä. En millään jaksa edes ajatella että etsisin miehen itselleni tai et jollekkiin edes kelpaisin tässä iässä.  Saatika et minnekkään viihteelle lähtisin, kun kotona 11 ja 13v. pojat.

Itse kyllä tiedän paljon 40-50v. sinkkuja ja ei ne mitään miehiä ole löytäneet. heilläkin teini-ikäisiä lapsia.

[/quote]

Kaukaahaettua että ottaisi +40v naisen päiviään pilaamaan. Voisi laskeskella että kuinka monta positiivista asiaa sisältyy aina sataan lauseeseen.

Vierailija
38/192 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:57"]

Miehiä on myös tuossa iässä taas vapailla markkinoilla. Kummallakin sukupuolella on nuoruudenrakkaudet ohitse ja etsitään se uusi, aikuinen suhde.

[/quote]

Sulle voi tulla yllätyksenä, selvästikin kun pidät ihmisiä pelkkinä pelinappuloina, että useat ihmiset elävät myös kestävissä pitkissä suhteissa, ovat yhdessä "aina". Osa epäonnistuu, ja päätyy siis esim. nelikymppisenä tarjoamaan itseään "aikuiseen" suhteeseen kuten sinä, eli vähätellen raukkamaisesti muita, jotka ovat osanneet todella pitkissä parisuhteissaan ratkoa monenlaisia vaiheita edukseen.

Vierailija
39/192 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:42"]

Miehiä on myös tuossa iässä taas vapailla markkinoilla. Kummallakin sukupuolella on nuoruudenrakkaudet ohitse ja etsitään se uusi, aikuinen suhde.

[/quote]

Sulle voi tulla yllätyksenä, selvästikin kun pidät ihmisiä pelkkinä pelinappuloina, että useat ihmiset elävät myös kestävissä pitkissä suhteissa, ovat yhdessä "aina". Osa epäonnistuu, ja päätyy siis esim. nelikymppisenä tarjoamaan itseään "aikuiseen" suhteeseen kuten sinä, eli vähätellen raukkamaisesti muita, jotka ovat osanneet todella pitkissä parisuhteissaan ratkoa monenlaisia vaiheita edukseen.

[/quote]

Parisuhteen pituus ei ole sen laadun mittari. Ja ennekuin kimpaannut niin kommentoin sivusta, en ole lainaamasi hlö.

Vierailija
40/192 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:42"]

[/quote]

[/quo

Siellä taas yksi fanaattinen pyhän avioliiton kannattaja. Tule sinä meille ratkomaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa käyttävä ex-mieheni (paperilla vielä aviomieheni) vaiheet eduksi minulle ja lapsille, kun terapiaankaan ei lähde. Kyllä sinullakin tulee vielä jonkinlaisia ihan uusia vaiheita ratkottaviksi. Meistä eron ottaneista suurin osa on rohkeampia, älykkäämpiä ja itsenäisempiä kuin ukossaan roikkujat, ihminen kun ei ole luonnostaan edes yksiavioinen. Miehet keskimäärin vielä vähemmän. Ei uskota, että pärjätään paremmin yksin ja otetaan siksi vastaan huonoa kohtelua. Eikä minunkaan mieheni alusta asti tällainen minua kohtaan ollut. Enää ei kukaan lasteni kuullen minua käskytä ja arvostele, luulisivat pian lapsetkin että niin saa tehdä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme