Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaikki neljäkymppiset naiset löytää uuden miehen eron jälkeen?

Vierailija
05.02.2015 |

Miten ihmeessä kaikilla eronneilla on hyvä ja fiksu uusi mies? Mistä te sen löysitte? Tarkoitan eronneita joilla on jo lapsia.

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä roikun huonossa suhteessa ja ahdistaa kun olen vielä niin nuorikin.. Omat vanhemmat eronneet enkä halua sitä omille lapsilleni.. Eikä taida parikymppinen kolmen lapsen työtön yh-äiti olla se joka miehen unelma

Vierailija
42/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin pitkästä suhteesta 41-vuotiaana,( yksi lapsi) ja aika pian suhde erään harrastuskaverini kanssa lämpeni. Nyt olemme olleet yhdessä 1 v. 2 kk, avoliitossa 3 kk. 

Mies on minua 9-vuotta nuorempi, erittäin fiksu ja filmaattinen diplomi-insinööri. Itse olen amiksen käynyt , kuntoutustukea saikulla odotteleva laitoshuoltaja. :-)

Että kyllä se onni voi joskus potkaista. Ehkä se tietty vähän auttoi, että olen entinen malli, ja huonosta koulutuksestani huolimatta fiksu, sekä sivistynyt, empaattinen ja ystävällinen nainen, joka mieheni mukaan laulaa kuin enkeli. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:47"]

Miten ihmeessä kaikilla eronneilla on hyvä ja fiksu uusi mies? Mistä te sen löysitte? Tarkoitan eronneita joilla on jo lapsia.

[/quote]

laskemalla vaatimustasoa ja paljon :-)

Vierailija
44/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin uuden, todella komean, älykkään ja ihanan mieheni 38-vuotiaama yhteisen musiikkiin liittyvän harrastuksen parista. Maalla asutaan ja ihan käsittämätön tuuri kyllä kävi, vieläkin ihmetyttää näin 8 vuoden jälkeen!

Vierailija
45/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hedelmällisen version Jennifer Anistonista 101-vuotiaana ja Kempeleellä asutaan. Aivan uskomaton tuuri kävi.

Vierailija
46/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:34"]

"No jos haluaa purjehtimaan, niin purjehduskurssille ja seuran gastipörssiin ilmoitus. Eiköhän joku kippari ole aina miehistöä vailla. Moni siistiä sisätyötä tekevä mies tykkää työn vastapainoksi liikunnallisista tai luontoharrastuksista. Reippaita miehiä löytyy vaikka Suomen ladun retkiporukoista, vapaaehtoisesta pelastuspalvelusta, melontaseuroista, mastersien uinti- ,triathlon-, pyöräilyporukoista tai facebookryhmistä, jne." Vähän tunnen näin 40+ sinkkumiehenä piston siitä, etten ole mukana missään noista. Pitäisköhän aktivoitua! Tai no, purjehdin kyllä, mutta ei sinne venekerhon ukkojen sekaan ketään kauniimpaa tule. Oman pariutumisen konsepti on tosi pahasti hukassa, baarielämä kiinnostaa enää minimaalisesti. Nettideittailulta ei voi odottaa liikoja siltäkään. Taitaa olla jostain kosmisesta sattumasta kiinni koko homma! Voisitte naiset vähän valaista sitä, miten vastaavan ikäistä, vapaata leidiä lähestytään. Pyydetäänkö keskellä päivää lounaalle vai kuinka?

[/quote]

Kahvikutsu olisi ihan yllätys. Joku tuntematon, miellyttävä mies lähestyisi esim. kaupassa, kirjastossa, bussissa, kadulla, kahvilassa tai missä vaan ihiset liikuukaan, hymyilisi ja sanoisi kohteliaasti jotain sellaista kuin: "Anteeksi, vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä, olisiko mahdollista että poikkeaisimme kahville nyt tai myöhemmin?"

Siis todellakin puhua. Tai fb-ryhmässä laittaa viestiä. Kunhan ei ole limaista ja/tai pelottavaa. Mutta aloite on tehtävä rohkeasti, koska siitä saa heti paljon aloituspisteitä :-) Voin kuvitella tekeväni sen myös itse, mutta ilahtuisin suuresti tällaisesta.

Vierailija
47/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:10"]

Yksinelävissä 45-60 v miehissä on enemmän niitä, jotka eivät enää halua parisuhdetta. Siksi pitävät naiset tietyn henkisen etäisyyden takana. Naisiahan tämä harmittaa. Mutta siinä ei tosiaan ole kyse ympärillä parveilevien 40+ naisten viehätyksen puutteesta, vaan omasta päätöksestä pysyä sinkkuna. 

[/quote]

Itse kuulun tähän kategoriaan. Olen melkopitkälti tullut siihen lopputulokseen että pelkkä parisuhde ei anna läheskään niin paljoa kuin se ottaa mieheltä (energiaa, fokusta, rahaa, aikaa, kompromisseja jne.) Eli nopeasti tulee siihen lopputulokseen että on parempi pysyä yksin. Seurustelu, parisuhteet jne. on naisten elämässä ehkä korkeammalla prioriteetilla kaikissa ikäluokissa. Yhden perheen kasvattamisen jälkeen miehellä ei juurikaan ole saavutettavaa keski-ikäkriisissä painivan naisen kanssa. Edellä mainittu ei päde, jos haluaa lisää jälkeläisiä mutta silloin ei oikeastaan yli 42 v naiset ole joukossa mukana. Tällä selittyy huima naisten markkina-arvo 30+/- 5 vuotta ikäluokassa nelikymppisen miehen silmin katsottuna. Jonkun asteinen kiukuttelu/vaatimus/henkinenväkivalta kuitenkin seuraa naisen helmoissa ja usein ilman jälkikasvua sitä ei jaksa.

[/quote]

Itse olen 43-vuotias nainen, 2 pienehköä lasta, erosta on muutamia vuosia. Minulla on vastikään kariutunut ihana suhde juuri tällaisen paskahousun kanssa. Hän oli minuun valtavan rakastunut ja suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta. Joku paniikki sitten kuitenkin tuli. Hiiri. Ilmeisesti hän olisi halunnut sekä syödä kakun (=läheisyyden, lämmön ja seksin) että säästää sen (=elää kuin poikamies ilman energiaa vievää, ei siis sitä tuovaa, sitoutunutta suhdetta). Täyttä turhuutta. Mies kai koki vaatimuksena toiveeni luottamuksellisesta ja turvallisesta parisuhteesta. En halua olla vain yksi nappula ahdistavan täydessä kalenterissa.

Väitän, että kaikki ihmiset kaipaavat jossain vaiheessa elämäänsä kumppania. Sellaisia ei kasva joka oksalla, ja kun helmen löytää pitää olla valmis tekemään tarvittavia muutoksia elämässään jotta se myös pysyy. 

Vierailija
48/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini erosi väkivaltaisesta ja narsistisesta isästäni n. viisikymppisenä. Huh, että olin iloinen, kun se pääsi vihdoin siitä pettäjästä ja kusipäästä eroon. Eron takia äitini sitten innostui treenaamaan ja laihdutti n. 30 kiloa ja teki itselleen muodonmuutoksen (mm. vaatekaappi uusiksi, uusi kampaus+hiusväri...) ja tutustui aika pian eron jälkeen uuteen mieheen eräässä ravintolassa. En ole koskaan nähnyt äitiäni niin onnellisena, kuin mitä hän nyt on. :-)

Vierailija
49/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyva nelikymppinen, vaitellyt, johtavassa asemassa, komea, sivistynyt, ... ottaa kolmekymppisen ellei kaksikymppisen naisen.

Vierailija
50/192 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt kyllä jatsklubilta löydy kun jotakin elämäntapa muusikoita jotka juovat vain punkkua ja vihreää teetä.

Vierailija
51/192 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vielä vinkkiä minkä harrastuksen parista tai mistä muuten sen fiksun ja akateemisen nelikymppisen miehen voisi Helsingissä löytää? Lavatanssit ei nappaa, vaan vähän fiksumpi musiikkimaku. :)

Vierailija
52/192 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoa. mistä näitä hyviä miehiä löytää helsingissä?

Vierailija
53/192 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:04"] nelikymppisen naisen markkina-arvo on vain kymmenesosa 35-vuotiaan arvosta. pudotus on nopea tuossa iassa. [/quote] Ja kolmivitonenkin kelpaa vain viisikymppisille ja niillekin kynnysmatoksi, mikäli omia kokemuksiani on uskominen, kun tuossa iässä vielä olin markkinoilla ja aktiivisesti haku päällä. 2 [/quote] Itse olen 37, kun löysin ihanan, fiksun ja komean 30-vuotiaan miehen. You got to work it ;)

[/quote]

Juuri näin, kuin alempi lainatuista vastaajista sanoo. Minä löysin 36-vuotiaana ihanan, fiksun ja komean 29-vuotiaan miehen. Kliseisesti baarista, tosin yhteisten tuttavien edesauttamana.

Vierailija
54/192 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:20"]nostoa. mistä näitä hyviä miehiä löytää helsingissä?

[/quote]
No tästä nyt vaikka. Tosin Vantaalta :D

Vierailija
55/192 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 02:23"]Hyva nelikymppinen, vaitellyt, johtavassa asemassa, komea, sivistynyt, ... ottaa kolmekymppisen ellei kaksikymppisen naisen.
[/quote]

Ottaa yleensä kaltaisensa, harva parikymppinen itse on väitellyt

Vierailija
56/192 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin huviksen deitti-ilmoituksia paikallisesta aviisista ja vain yhdessä ilmoituksessa mies etsi itseään nuorempaa naista, sekin oli että 65 v mies etsii 45-60 v naista, eli lähes samanikäinenkin kelpaa. Kaikissa muissa etsittiin joko suunnilleen samanikäistä tai parissa ilmossa vanhempaa tyyliin: 30 v mies etsii 40-55 v naista.

Kyllä munkin mielestä keski-ikäiset naiset kelpaa miehille oikein hyvin, niin nuoremmille, vanhemmille kuin oman ikäiseille. Mutta varmasti jos on pieniä lapsia, se vaikeuttaa tilannetta. Yksi vielä menee, mutta 2-3 on monille miehille jo liikaa. Paitsi jos on itsekin samanikäisten lähivanhempi, niin sitten ehkä. Tai ettei voi itse saada lapsia ja haluaisi kuitenkin perheen. Ystäväni löysi tällaisen lapsettoman miehen ja mies oli ikionnellinen, kun sai perheen. Ystävälläni oli kolme alle 10 v lasta,  nuorin 2 v ja lasten isää ei pahemmin jälkikasvu kiinnostanut.

Vierailija
57/192 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin huvittavaa, että miehet perustelevat esim. nuoren naisen valitsemista täälläkin jo mainituilla "alitajuisilla syillä", joiden mukaan hedelmällinen ( = nuori) nainen "alitajuinnan tasolla" muka vetoaa, vaikkei lapsia olisi aikomustakaan hankkia. Pelkkään estetiikkaan vetomainen aiheuttaisi vihaa ja saisi sen miltein kaljun peruspenan 45v. 180/110kg näyttämään lähinnä typerältä ja oikeuttaisi naisten osalta vastaavan käytökseen. Luultavasti useampi mies jättää yhä vaimonsa tämän ryppyjen tai ylikilojen takia kuin nainen jättää miehensä kaljun tai runsaan laardivarannon vuoksi.

Vierailija
58/192 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ja erikseen

Jos on niin ääliö, että pokaa kumppanin kapakasta, ei kannata urputtaa että osuu kohdalle vain juoppoja, tai muuten perseitä ,-)

Kirjasto, ruokakauppa, yms. ovat parhaat paikat pokata hyvä kumppani.
Aatelkaa ny saatana itte.

Mies +50

Vierailija
59/192 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:54"]

Yleensä ja erikseen Jos on niin ääliö, että pokaa kumppanin kapakasta, ei kannata urputtaa että osuu kohdalle vain juoppoja, tai muuten perseitä ,-) Kirjasto, ruokakauppa, yms. ovat parhaat paikat pokata hyvä kumppani. Aatelkaa ny saatana itte. Mies +50

[/quote]

Kuule käy niitä ääliöitä kaupassa ja kirjastossakin. Itse olen nähnyt.

Vierailija
60/192 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän