Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi aloittaa ajamalla tuon pullasudin leuan alta pois. Tai edes lyhentämällä. En ymmärrä tuon tarkoitusta.
Todennäköisesti sillä yritetään naamioida tätä leuka-asiaa, jos hän kokee ettei ole tarpeeksi ulospäin suuntautuva leuka. Tiedän että naiset täällä vähättelevät tuota asiaa, mutta kun miehenä tietää että sillä on merkitystä. Itsellekin on nainen kommentoinut leukaa ihan suoraan.
Toi leukapakkomielle on hupaisa. Ja siis yksi nainen on puoliläpällä heittänyt tuon, ja se tarkoittaa nyt että kaikki naiset kyttää leukoja? Mä en osaisi kuvata oman miehen leukaa muuta kun tavalliseksi, ja me ollaan oltu yhdessä 15 v.
Jos se yksi nainen olisi puhut nenästä, saisimme täällä kuulla loputtomiin miten nenä ratkaisee miehen pariutumisen :D
Minä olen myös ihmetellyt tuota leukapakkomiellettä :D Mun miehellä on ns. siro leuka, ja pakko myöntää etten ole asialle montaa ajatusta uhrannut. Tosin hänellä on ollut siisti kokoparta jo silloin kun tavattiin, kasvatti parran siinä vaiheessa kun ajoi loputkin hiukset pois. Joten apua, mies on kalju ja pienileukainen :'D Näistä puutteista huolimatta hän on ihan "yleisenkin mielipiteen" perusteella hyvännäköinen, ulkonäkö on muutakin kuin yksittäiset piirteet. Siisti olemus, ryhdikäs ja sopivan hoidettu kroppa ja vähän pilkettä silmässä kuorrutettuna asiallisella käytöksellä ja terveellä itsevarmuudella ilmeisesti passasi minulle, kun ekoilla (muinaisen suomi24:n kautta sovituilla) treffeillä natsasi.
Topi on tavallinen nuori mies, sosiaalista lahjakkuutta on ehkä tavallista enemmän, lupsakka savolainen.Ihan tuppisuulla on paljon vaikeampaa.
Kyllä Topi löytää naisen!On tavallisia naisiakin olemassa!Esim.se ohjelmassa esiintynyt kaverinainen,jutut ja elämäntavat menee yksiin Topin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä miestyyppiä mikä ei aiheuta mitään kiinnostusta, sarja on kai tehty sääli/huumori mielellä.
sama, itsesäälissä ruikuttava mies on niin karmeeta katella.
niin pitää olla itseään korostava ja valheellisen ylikorostetun itsetunnon omaava kusipää
ei helevetti naiset on tyhmiä
Miten tämä nyt oikein menee? Siis kaveri on ollut ihan normisti parisuhteessa aikaisemmin, mutta valittaa nyt, että pitäisi olla kuparinruskeaa kasipakkia valtavalla leualla, jotta kelpaisi, ja liian köyhäkin arvelee olevansa. Toisaalta tinderöidessään on myös käyttänyt patjana naista, joka luuli olevansa oikeassa suhteessa, ja samalla hakenut lisää naisseuraa. Tällaista käytöstä tavataan perustella sanomalla "koska mulla on varaa käyttäytyä näin" ja nainen on ansainnut tulla käytetyksi tapailemalla vain kasipakkileukalentäjiä, jotka ovat hänelle liian hyviä.
Nyt eivät narratiivit oikein kohtaa. Onko se nyt siis pohjalla vai huipulla?
Hän tietää itsekin, että ulkoinen olemus vaikuttaa. Kaksoisleuka ja liikakilot pois, partaviritys pois, vähän väriä iholle ja kunnon salitreeniä, niin jo muuttuu olemus komeaksi. Eivät naisetkaan mitään sokeita ole, vaan ulkoinen olemus vaikuttaa. Ei tarvitse miettiä mitään leukaa, jos laihduttaa, treenaa ja ajelee turhan parran pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi aloittaa ajamalla tuon pullasudin leuan alta pois. Tai edes lyhentämällä. En ymmärrä tuon tarkoitusta.
Todennäköisesti sillä yritetään naamioida tätä leuka-asiaa, jos hän kokee ettei ole tarpeeksi ulospäin suuntautuva leuka. Tiedän että naiset täällä vähättelevät tuota asiaa, mutta kun miehenä tietää että sillä on merkitystä. Itsellekin on nainen kommentoinut leukaa ihan suoraan.
Toi leukapakkomielle on hupaisa. Ja siis yksi nainen on puoliläpällä heittänyt tuon, ja se tarkoittaa nyt että kaikki naiset kyttää leukoja? Mä en osaisi kuvata oman miehen leukaa muuta kun tavalliseksi, ja me ollaan oltu yhdessä 15 v.
Jos se yksi nainen olisi puhut nenästä, saisimme täällä kuulla loputtomiin miten nenä ratkaisee miehen pariutumisen :D
Tuskinpa. Mä kiinnitän huomiota miehen nenään (Topilla on hyvä perusnenä, ei peruna, omalla iso ja suora aatelisnenä), ja aina vaan nuo ovat sitä mieltä, että leuka ratkaisee, vaikka hengenheimolaisia nenänaisia on näissä ketjuissa ollut kertomassa, että sekin on tärkeämpi kuin leuka - jos nyt miestä lähdetään osittamaan, mikä on täysin typerää.
Mulle myös nenä on tärkeämpi kuin leuka :D Ihailen isoja ja suoria neniä!
Ja silti mun miehellä on pieni pottunenä ja pieni leuka :D Koska ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa sitten kuitenkaan.
Miten tapasitte? missä vaiheessa heräsi tunteet sun puolelta?
Netissä tavattiin. Juteltiin pitkään ennenkun tavattiin. Toki kuvia vaihdettiin matkan varrella.
Ei hän silti ruma ole! Hänellä on kauniit jäänsiniset silmät, pitkät ripset, leveä ja treenattu selkä. Ja tietty tärkeimpänä hänellä on kiva luonne ja hän on huippuhauska.
Outoa heti luulla, että koska jossain on "epäviehättäviä" piirteitä hän on heti susiruma oksetus.
Olen törmännyt samaan palstalla aiemminkin. Usein täällä lyhyet miehet niputetaan kaikki samaan ei-viehättävien/rumien ryhmään, mutta oikeasti heissäkin on tosi paljon vaihtelua muussa ulkonäössä. Lyhyt mies voi todellisuudessa olla ihan samalla tavalla mallikasvoinen kuin pitkäkin.
Mikään yksittäinen piirre harvoin tekee ihmisestä tosi rumaa tai vastaavasti myöskään tosi hyvännäköistä. Yleensä kokonaisuus ratkaisee.
Minä olen naispuolinen esimerkki tästä. Minulla on oikeastaan millä tahansa mittarilla katsottuna todella ruma nenä, ja ilmeisesti se yhdistettynä teini-iän huonoon ihoon leimasi minut rumaksi lähinnä saman ikäisten poikien silmissä. Oikeastaan vasta aikuisena tajusin, että minussa on muutakin kuin nenä, ja se kaikki muu on itse asiassa ihan ok. "Ruman identiteetti" minulle kuitenkin jäi, ja inhoan edelleen valokuviin joutumista ja itsestäni otettuja kuvia. Kuitenkin seuraa on aikuisiällä löytynyt, ja tiedän ettei tuo avokkikaan olisi mielestään ei-nätin kanssa alkanut mihinkään.
Topi ♡ Leikkaa tukkasi siistiksi, siisti/leikkaa pois nuo viikset ja parta, muuta vähän elämäntapoja että painoa lähtee se 10-15kg ja pidä huolta hygieniasta. Sitten takaisin tinderiin ja alka osumia tulla. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nyt oikein menee? Siis kaveri on ollut ihan normisti parisuhteessa aikaisemmin, mutta valittaa nyt, että pitäisi olla kuparinruskeaa kasipakkia valtavalla leualla, jotta kelpaisi, ja liian köyhäkin arvelee olevansa. Toisaalta tinderöidessään on myös käyttänyt patjana naista, joka luuli olevansa oikeassa suhteessa, ja samalla hakenut lisää naisseuraa. Tällaista käytöstä tavataan perustella sanomalla "koska mulla on varaa käyttäytyä näin" ja nainen on ansainnut tulla käytetyksi tapailemalla vain kasipakkileukalentäjiä, jotka ovat hänelle liian hyviä.
Perus vinkuja, haluaisi että missejä ja malleja tunkisi ovista ja ikkunoista, mutta kun rahkeet riittävät vain tavallisiin naisiin, niin onhan elämä aika p#sk##.
Yritin katsella tuota sarjaa, mutta on kyllä niin luontaantyöntävä ja juntin oloinen kaveri, ettei pysty edes telkkarista katsoa.. Eikä todellakaan ole vain ulkoinen olemus kyseessä. Ei ihme ettei ole kuumaa kamaa deittimarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan joka päivä kaupungilla näkee ihan tavallisia pariskuntia, tavallisia miehiä ja naisia yhdessä käsikynkässä. Harvoin näkee veistoksellisia mallimaisia miehiä naisten käsipuolessa. Kokemukseni perusteella usein näille uhriutujille ei kelpaa se ihan tavallinen nainen vaan pitää saada se missi tai instagram fitness malli, jotka sitten taas itse lyöttäytyvät yhteen kaltaisiensa kanssa eli näiden mallipokien.
Ihan tavallisia ihmisiä ne "mallitkin" ovat oikeassa elämässä. Ja tarvitsee vain olla laiha ja vähän lihaksikas sekä ihan vtusti meikkiä ja feikkiä. Silloin on tällainen "malli." Kunnes sitten meikit ja feikit otetaan pois ja siellä on alla ihan vain ihminen.
Eivät ole tavallisia ihmisiä. Eivät he muuten olisi malleja
Sinähän tarkoitat että kuka vain voisi ryhtyä malliksi....Missä sun realiteetit oikein on?
Mun mielest ongelma tos kundis on enemmänkin toi junttimainen tapa puhua naisista tyyliin ”p*lluina”. Ulkonäkö ihan perus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus vinkuja, haluaisi että missejä ja malleja tunkisi ovista ja ikkunoista, mutta kun rahkeet riittävät vain tavallisiin naisiin, niin onhan elämä aika p#sk##.
Liekö näinkään. Eipä nuo sen exät ole mitään missejä olleet sen perusteella mitä sarjassa nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon kiinnitin kans huomiota.
Joo onhan se varmaan totuus, että kaikki haluaisi sen instababen tai misssuomen mutta ei niitä vaan riitä kaikille. On TODELLA junttia sanoa tvssä se.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielest ongelma tos kundis on enemmänkin toi junttimainen tapa puhua naisista tyyliin ”p*lluina”. Ulkonäkö ihan perus..
Siis en ole katsonut sarjaa, mutta jos toi pitää paikkaansa niin tosiaan hyi! Ei kai nyt kukaan järkevä nainen halua kumppanikseen miestä, joka ei osaa lainkaan kunnioittaa naisia.
Tuolta homokaverilta hän voisi kysyä tyylivinkkejä. Oli meinaan hieno fleda. :D
Sanoisin, että toi sen kaveri on tosiaan jopa plussaa. Avarakatseinen heteromies! Hieman yllättävä parivaljakko mutta tosi jees!
Mahtavaa kaksinaismoralismia täällä! Jos topi olisikin nainen, hän olisi juuri mahtava sellaisenaan. Ei olisi liikakiloja vaan pyöreitä naisellisia muotoja (laihduttamisen ehdottaminen olisi toksista misogyniaa). Tatuointien ja lävistysten takia ei saisi tuomita. Ei tarvitsisi kehittää itseään koulutuksen tai muun suhteen, sillä nainenhan on aina ihana omana itsenään.
Kehopositiivisuus koskee vain ja ainoastaan naisia. Tätä ette pysty todistamaan vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö näinkään. Eipä nuo sen exät ole mitään missejä olleet sen perusteella mitä sarjassa nähty.
Niin, eivät olleet missejä eikä kaverikaan mikään jääkiekkoilija. Tulee tässä vain mieleen, kun tuollainenkin perus epäsiisti, lihava, itsesäälinen duunari katsoo olevansa ihan riittävä "moniajamaan", mikä ei varmasti yllätä ollenkaan niitä naisia, jotka oikeasti deittailevat, minkä näköistä ja oloista miestä sitä oikein pitäisi etsiä, jos rohkenee toivoa uskollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kaksinaismoralismia täällä! Jos topi olisikin nainen, hän olisi juuri mahtava sellaisenaan. Ei olisi liikakiloja vaan pyöreitä naisellisia muotoja (laihduttamisen ehdottaminen olisi toksista misogyniaa). Tatuointien ja lävistysten takia ei saisi tuomita. Ei tarvitsisi kehittää itseään koulutuksen tai muun suhteen, sillä nainenhan on aina ihana omana itsenään.
Kehopositiivisuus koskee vain ja ainoastaan naisia. Tätä ette pysty todistamaan vääräksi.
En tiedä muista kirjoittelijoista mutta jos Topi olisi nainen niin kyllä kehottaisin häntä laihtumaan ja siistiytymään.
Muutenkin, harva nainen puhuu miehistä pelkkinä "mulk kuina" jne. Miehet yleensä esineellistää paaaaaljon enemmän.
Moni nainen sivistää itseään vapaa-ajalla esim. lukemalla kirjoja (joo ei kaikki) vaikka ammatti olisi tiskaaja tai lähihoitaja. Miehet lähinnä lösähtää sohvaan/koneelle tai ryömii autotalliin.
Röökinpoltto taas on huono tapa molemmille sukupuolille. Samoin kiroilu.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä sää itseään pitää ihanana sellaisena kuin on, mutta jos tarkkoja ollaan, niin jopa ne kehopositiiviset naiset ovat silti tiedostaneet sen, että suhteeseen ei päädy ihan vain "omana itsenään", jos se "omana itsenään" tarkoittaa laittautumatonta olemusta. Luultavasti ne kehopositiivisetkin naiset, jotka mielivät suhteeseen, laittavat hiuksiaan, miettivät vaatevalintoja, meikkaavat, jne. Laihduttaminen toki parantaa mahdollisuuksia, mutta eihän kenenkään ole pakko laihduttaa - ei miehenkään.
Topi kuulostaa perinteiseltä jodel/suomi24 sinkkumiesöyhöttäjältä. Hirveä lista asioita joita luulee naisten arvostavan (=fakta: yksikään niistä ei kiinnosta naisia oikeasti) ja laittaa sanoja naisten suuhun, kun oikea syypää on oma huono itsetunto. Kukaan, kukaan ei jaksa kuunnella itsesääliä.