Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin

Kommentit (825)

Vierailija
461/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hirveästi kaikenlaisia oletuksia Topista. Ette voi tietää Topin elämäntavoista mitään ellei hän itse ole niistä kertonut. Ja todistatte vain Topin puheet naisten pinnallisuudesta todeksi. Eikö ole sekin pinnallista vaatia mieheltä terveellisiä elämäntapoja, jotta ei olisi lihava? Siis kun täällä jotkut väittävät, että ”ei siinä mitään vikaa ole kuin se että syö jotain lihapiirakoita”

Topilla ei ole myöskään huono itsetunto. Hänellä on hyvinkin totuudenmukainen kuva itsestään. Eli ettei kelpaa. Uskaltaa vielä myöntää sen. Huonoitsetuntoinen ei uskalla.

Alle 30-vuotiaalla terveydentila ja elämäntavat näkyvät kyllä naamasta, ei siinä mitään kristallipalloa tarvita, olit sitten mies tai nainen. Se, että ”uskaltaa” myöntää, ettei kelpaa ei myöskään ole mikään hyvän itsetunnon mittari. Monelle se on syy luovuttaa, rypeä itsesäälissä ja syytellä muita ongelmistaan. Ongelman myöntämisen jälkeen pitäisi alkaa korjaamaan niitä ongelmiaan. Muuttaa ruokailutottumuksiaan, kouluttautua, urheilla, hankkia apua / kysyä neuvoa.

Vierailija
462/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki, olen kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti, niin ei vitussa." Voi jessus. Ei tarvitse olla kasipakkia, mikä ihmeen "kuparinruskea" ja leukastandardi on joku miesten oma keksintö. Mutta jos ei tuollaisena kelpaa, vaikka haluaisi jollekin kelvata, niin eihän sitä isoja muutoksia tarvitsisi tehdä. Minun silmiini tökkää heti tuo huolimaton risuparta ja ylikasvanut malli hiuksissa. Ne tuskin muuttavat sinua persoonana joksikin aivan muuksi, jos pidät ne siistinä, Topi hyvä. Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää.

Nää ihmiset aina käyttäytyy kuin olisi joku mysteeri, miksi eivät kelpaa. Ei se ole mikään mysteeri.

Hyvin kiteytetty - "Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää."

Oman kokemuksen mukaan tuttavapiirin sinkut (jotka harmittelevat tilannettaan) kysyvät usein/ajoittain mielipidettä kampaukseen, pukeutumiseen ja muuhun ulkoiseen. Ikään kuin juurisyy olisi siinä ettei olisi ulkoisesti riittävä. Yksikään tuttavapiirin sinkuista ei ole ulkoisesti riittämätön. Yksi kysyi suoraan miksi hän ei kelpaa minulle. Tämä on ihan mukava ihminen, mutta vähättelee jatkuvasti itseään, rypee itsesäälissä, on nihkeä osallistumaan "mihinkään" sosiaaliseen - oli kyseessä sitten illanvietto, elokuva tai liikunta ystävien kanssa, haluaa viettää mahdollisimman paljon aikaa kotona pelaten, on välillä tökerö ja ilkeä sanomisissaan. Edellä mainitut ominaisuudet ja tavat eivät valitettavasti vedä puoleensa. Mikään määrä ulkoisten ominaisuuksien parantelua ei pelasta tilannetta koska ulkoisissa ominaisuuksissa ei ole mitään vikaa.

Mitä huonoon itseluottamukseen ja muuhun tulee niin ymmärrän että kyseessä ei ole mikään yksinkertainen asia mikä niin vain muutetaan - tiedän sen omasta kokemuksesta. Olisi kuitenkin tärkeää tunnistaa juurisyyt jotta pääsee työstämään itseään ja sitä kautta saavuttamaan haaveitaan. En toisaalta ihmettele sitä että monet ihmiset keskittyvät niin vahvasti kaikkeen ulkoiseen, sillä media pyrkii monin tavoin voimistamaan meissä riittämättömyyden (etenkin ulkoisen) tunnetta. Kaikki vain siksi, että kuluttaisimme enemmän.

Jos joku on riittämätön, usein se persoonakin on vääränlainen. Sitä vain on vaikeampi lähteä muuttamaan. Esim. introverttiys on normaalia, mutta sitä pidetään luotaantyöntävänä pariutumismarkkinoilla. Vähän kuin sinäkin toivoisit näiden ihmisten olevan sosiaalisempia ekstroverttejä.

Jos ei ulkoisesti ole vikaa, ei silti välttämättä ole hottis, joka kiinnostaisi. Esim. itselläni kummasti on enemmän vientiä blondina kuin tylsänä ruskeahiuksisena.

Ei introverttius mielestäni ole lainkaan luotaantyöntävä ominaisuus pariutumismarkkinoilla. Sosiaalisten taitojen puuttuminen sen sijaan on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla särähtänyt korvaan se, miten hän yhdistää edellisen suhteen ja velkaongelmat? Ei suoraan syytä naista, mutta kuitenkin sellainen mielikuva jäi, että suhteen vuoksi olisi hankittu asioita tai jotain sellaista, aika epämääräisesti hän asiasta puhuu. Asunnossa ei juurikaan esim. huonekaluja ollut ja kysyttäessä tarkensi hänellä olevan mm opintolainaa, mikä nyt on normaalia. Toivottavasti ei pikavippejä kuitenkaan.

Monet hänen ikäisensä haluavat perheen lisäksi rakentaa oman talon, jos syrjemmässä asuu ja löytyy työpaikka. Jos on talousasiat kuralla, niin eihän se onnistu. Kyllä niihinkin apua saa (velkajärjestely), ja onhan hänellä nyt työpaikka, jonka palkalla voi velkoja maksella. 

Mielestäni se on väärin ruotia edellistä suhdetta niin paljon, kun toinen osapuoli ei ole julkisuuden henkilö, eikä pääse puolustamaan itseään. Voisi puhua ennemmin siitä, mitä on suhteessa itsestään oppinut ja keskittyä siihen, mitä tulevaisuudelta haluaa ja miten aikoo ne asiat saavuttaa. 

Vierailija
464/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Topi pyrkii väärille markkinoille, tutut metalliin kallellaan olevat naiset viehättyvät epäsiisteistä parroista. 

Näin se vaan on, jos hakee appsista treffikumppania, kiinnostus voi syntyä vain ulkonäön suhteen kun ei ole muutakaan arvioitavaa. Mikäli haluaa luonteellaan hurmata kannattaa koittaa tutustua ihmisiin oikeassa elämässä. 

Vierailija
465/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hirveästi kaikenlaisia oletuksia Topista. Ette voi tietää Topin elämäntavoista mitään ellei hän itse ole niistä kertonut. Ja todistatte vain Topin puheet naisten pinnallisuudesta todeksi. Eikö ole sekin pinnallista vaatia mieheltä terveellisiä elämäntapoja, jotta ei olisi lihava? Siis kun täällä jotkut väittävät, että ”ei siinä mitään vikaa ole kuin se että syö jotain lihapiirakoita”

Topilla ei ole myöskään huono itsetunto. Hänellä on hyvinkin totuudenmukainen kuva itsestään. Eli ettei kelpaa. Uskaltaa vielä myöntää sen. Huonoitsetuntoinen ei uskalla.

Topin elämäntapoja sen kummemmin kommentoimatta, minä haluan kumppanin, jolla on terveelliset elämäntavat sen takia, että hän on terve ja energinen. Se ruokavalio nimittäin vaikuttaa aika paljon muuhunkin kuin siihen ulkonäköön.  Aika harva ihminen, joka itse syö terveellisesti ja liikkuu paljon haluaa puolison, jonka elämäntavat ovat rempallaan.

Vierailija
466/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisti parta, rasvaiset jutut, runsas tietokonepelaaminen, huono kunto ja kaiken kukkuraksi vielä ohjelmassa ruikuttaminen ei varmasti tuo kumppaniehdokkaita jonoksi.

Vierailija
467/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi yrittää olla kuin Jope....

Vierailija
468/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsiisti parta, rasvaiset jutut, runsas tietokonepelaaminen, huono kunto ja kaiken kukkuraksi vielä ohjelmassa ruikuttaminen ei varmasti tuo kumppaniehdokkaita jonoksi.

Joo, Suomessa kaikki julkisuus ei ole hyvää julkisuutta. Kuka hullu tuon ottaisi, kun se syyttää julkisesti exää veloistaan? Ja opintovelkaa, eikö sillä ole joku lyhyt koulutus, miten siinä ajassa hirveitä summia kertyy.

Tehdastyö on ihan ok-palkattua takahikiällä, missä asuminen on halpaa.

Vierailija
469/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvista näkee kuka tahansa, ettei tämä Topi mikään komistus ole. Miksi ihmeessä hän sitten käyttää seuranhakuun jotain kanavaa, jossa käyttäjien ulkonäköä arvioidaan jollain hot vai not -mittarilla?? Minä olen itse nainen, en mikään kaunotar, varmaan ulkoisesti suunnilleen Topin tasoa. Ei tulisi pieneen mieleenikään pistää kuvaani arvioitavaksi yhtään mihinkään tuollaiseen paikkaan tai hakea seuraa niinkin ulkonäköä painottavasta sovelluksesta kuin Tinder!

Miehillä on tapana yliarvioida omaa ulkonäköänsä. Samasta syystä monet lihavat miehet pitävät itseään lihaksikkaana vaikka paino tulee lähinnä läskistä. 

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/social-instincts/201507/when-….

"Men who rated themselves as more attractive were more likely to rate others (both women and men) as more attractive. Women, on the other hand, showed no such difference."

Selvisi, mistä johtuu tämä kaikki palstan jankkaus tasoista ja naisten nirsoudesta.

"“Men predict worse what women find attractive in men than women predict what men like in women,” says Turiégano. (The truth is that women care much less about a man’s looks than men typically think they do, while men are certainly the more superficial sex.)"

Ja toisesta jutusta selvisi, mistä johtuu kaikki se jankkaus laatikkoleuoista.

Kuitenkin kaikkia tuntemiani ikisinkkumiehiä yhdistää vain geeniruma ulkonäkö. Kaverikin on kaikilla muilla mahdollisilla mittareilla mua parempi, mutta naisjutut eivät sillä koskaan lähde käyntiin. Itsellä ei ole koskaan ollut ihmeempiä vaikeuksia saada naisseuraa, vaikka jutut ovat tyhmiä ja yleissivistys ysiluokkalaisen tasolla.

ohis

Vierailija
470/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvista näkee kuka tahansa, ettei tämä Topi mikään komistus ole. Miksi ihmeessä hän sitten käyttää seuranhakuun jotain kanavaa, jossa käyttäjien ulkonäköä arvioidaan jollain hot vai not -mittarilla?? Minä olen itse nainen, en mikään kaunotar, varmaan ulkoisesti suunnilleen Topin tasoa. Ei tulisi pieneen mieleenikään pistää kuvaani arvioitavaksi yhtään mihinkään tuollaiseen paikkaan tai hakea seuraa niinkin ulkonäköä painottavasta sovelluksesta kuin Tinder!

Miehillä on tapana yliarvioida omaa ulkonäköänsä. Samasta syystä monet lihavat miehet pitävät itseään lihaksikkaana vaikka paino tulee lähinnä läskistä. 

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/social-instincts/201507/when-….

"Men who rated themselves as more attractive were more likely to rate others (both women and men) as more attractive. Women, on the other hand, showed no such difference."

Selvisi, mistä johtuu tämä kaikki palstan jankkaus tasoista ja naisten nirsoudesta.

"“Men predict worse what women find attractive in men than women predict what men like in women,” says Turiégano. (The truth is that women care much less about a man’s looks than men typically think they do, while men are certainly the more superficial sex.)"

Ja toisesta jutusta selvisi, mistä johtuu kaikki se jankkaus laatikkoleuoista.

Kuitenkin kaikkia tuntemiani ikisinkkumiehiä yhdistää vain geeniruma ulkonäkö. Kaverikin on kaikilla muilla mahdollisilla mittareilla mua parempi, mutta naisjutut eivät sillä koskaan lähde käyntiin. Itsellä ei ole koskaan ollut ihmeempiä vaikeuksia saada naisseuraa, vaikka jutut ovat tyhmiä ja yleissivistys ysiluokkalaisen tasolla.

ohis

Mä tunnen pari jopa komeaa ikisinkkumiestä. Tosin kyllä näille syyt on miksi on ikisinkkuja. Eka on ihan äärimmäisen ujo/introvertti, ei käy kuin töissä (miesvaltainen ala) ja kaupassa, eikä ole selvin päin varmaan koskaan uskaltanut tehdä aloitetta naiselle. Juovuksissa on, mutta silloin on ärsyttävä - ja pitkään aikaan ei ole enää juonut alkoholia ollenkaan. Toinen taas on mt-ongelmainen, pitkään syönyt masennuslääkkeitä ja on ongelmiensa takia valtavan herkkä loukkaantumaan ja suuttumaan pikkuasioista. Sellainen ns. kiltti mies, joka muuttuu hetkessä hyvin epäkiltiksi jos vahingossa osut puheilllasi johonkin hänen triggereistään.

Vierailija
471/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuota Areenan sarjaa tästä Topista.

Ulkonäössä ei oo muita vikoja kun huono tyyli ja runsas ylipaino.

MUTTA. Noi sen jutut. Todella ällöttävää ja rasvaista kielenkäyttöä! Luulee varmaan että tommoset "äijä"-jutut on hauskoja. On ne varmaan siellä autoa rassaamassa miesten kesken. Kukaan nainen ei tuollaisesta syty. Tulee vaan vastenmielinen fiilis. 

Vierailija
472/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen taas on mt-ongelmainen, pitkään syönyt masennuslääkkeitä ja on ongelmiensa takia valtavan herkkä loukkaantumaan ja suuttumaan pikkuasioista. Sellainen ns. kiltti mies, joka muuttuu hetkessä hyvin epäkiltiksi jos vahingossa osut puheilllasi johonkin hänen triggereistään.

Miten tämä eroaa keskivertonaisesta ja heidän mökötyksistään?

Vierailija
473/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä sinkkuuden valittaja on ollut elämästään viisi vuotta suhteessa? Minä vuotta vanhempana naisena olen ollut elämästäni suhteessa vain noin kolme vuotta, eikä seksisuhteita ole yhtäkään. En ole valittanut asiasta turuilla ja toreilla enkä aio niin tehdä vastaisuudessakaan, en tiennyt että tässä olisi jotain ainesta oikein dokumentiksi asti.

Sama. Minun, "tavismiehen", ensimmäinen pidempi suhteeni alkoi 35-vuotiaana.

Vierailija
474/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen taas on mt-ongelmainen, pitkään syönyt masennuslääkkeitä ja on ongelmiensa takia valtavan herkkä loukkaantumaan ja suuttumaan pikkuasioista. Sellainen ns. kiltti mies, joka muuttuu hetkessä hyvin epäkiltiksi jos vahingossa osut puheilllasi johonkin hänen triggereistään.

Miten tämä eroaa keskivertonaisesta ja heidän mökötyksistään?

I n c e l i nä ei kokemuspohjasi riitä keskivertonaisen analysointiin, mutta kiitos osallistumisesta. Tämä arpa ei voittanut.

Vierailija
475/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Topilla on jo pidempään ollut masennuksen oireita; uupuneisuutta, toivottomuutta ja haluttomuutta huolehtia itsestään. Topi tuntuu pohjimmiltaan ymmärtävän itsekin pakkomielteisen puolison etsinnän olevan vain karhunpalvelus alakuloisen olon lääkitsemiselle. Hän ei halua viedä naisjuttujaan pidemmälle, koska ymmärtää, ettei ole valmis parisuhteeseen. Tämä kääntyy puheissa jonkinlaiseksi itsensä olosuhteiden uhrina näkemiseksi, mikä on tyypillinen masentuneisuuden oire. Uusimman tuotantokauden lopulla hakeutuu terapiaan ja alkaa jo puhella toiveikkaampia, että onhan tuossa tuo telakkakin mahdollinen työpaikka jne.

Minusta (käsikirjoitetun) sarjan pointti on se, että ihminen ei näyttäydy viehättävänä, jos hän ei itse koe olevansa viehättävä. Ja se, että ei koe olevansa viehättävä, ei johdu siitä, etteikö voisi olla viehättävä, vaan siitä, etteä syyt itsensä arvostamattomuudelle voivat olla hyvin syvällä itsessä.

Topi on ihan hyvä tyyppi, supliikkimies, jolla on ollut pidempää ja lyhyempää suhdetta. Nämä valitusjutut on vain kärjistetty jäävuoren huippu, millä saadaan täytettä iltapäivälehden ja saman konsernin keskustelupalstan sivuille :)

Vierailija
476/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I n c e l i nä ei kokemuspohjasi riitä keskivertonaisen analysointiin, mutta kiitos osallistumisesta. Tämä arpa ei voittanut.

Olen kyllä ihan parisuhteessa (vaikka mitäpä se sinulle edes kuuluu), jonka perusteella voin kertoa, että nainen mököttää. Ihan samantasoista keittiöpsykologiaa yhtä laajalla otannalla oli tuo viesti, mihin vastasin. 

Vierailija
477/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Jatketaan nyt vielä: sinun piti palstan mammojen perinteisen tyylin mukaisesti alkaa heti nimittelemään ja menemään henkilökohtaisuuksiin. 

Vierailija
478/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Topin kaltaisille miehille ole vain enää kysyntää. Hän vastaa elämänarvoiltaan viisikymppistä eikä selvästikään välitä terveydestään. Miksi sinkkunaiset kiinnostuisivat hänestä. kun tarjolla on niin paljon parempia vaihtoehtoja.

Vierailija
479/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Topin kaltaisille miehille ole vain enää kysyntää. Hän vastaa elämänarvoiltaan viisikymppistä eikä selvästikään välitä terveydestään. Miksi sinkkunaiset kiinnostuisivat hänestä. kun tarjolla on niin paljon parempia vaihtoehtoja.

Toi on kyllä kanssa aika paha. Huonot elämäntavat ja terveydestä piittaamattomuus on kyllä turnoff.

Vierailija
480/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Jatketaan nyt vielä: sinun piti palstan mammojen perinteisen tyylin mukaisesti alkaa heti nimittelemään ja menemään henkilökohtaisuuksiin. 

No, tirauta vaikka itkut, jos ahdistaa. Kommentointityylisi, tapasi yleistää ja uhriutumisesi paljastaa parisuhdestatuksesi keksityksi. Olet juuri sitä mitä väitettiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi