Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee kuka tahansa, ettei tämä Topi mikään komistus ole. Miksi ihmeessä hän sitten käyttää seuranhakuun jotain kanavaa, jossa käyttäjien ulkonäköä arvioidaan jollain hot vai not -mittarilla?? Minä olen itse nainen, en mikään kaunotar, varmaan ulkoisesti suunnilleen Topin tasoa. Ei tulisi pieneen mieleenikään pistää kuvaani arvioitavaksi yhtään mihinkään tuollaiseen paikkaan tai hakea seuraa niinkin ulkonäköä painottavasta sovelluksesta kuin Tinder!
Miehillä on tapana yliarvioida omaa ulkonäköänsä. Samasta syystä monet lihavat miehet pitävät itseään lihaksikkaana vaikka paino tulee lähinnä läskistä.
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/social-instincts/201507/when-….
"Men who rated themselves as more attractive were more likely to rate others (both women and men) as more attractive. Women, on the other hand, showed no such difference."
Selvisi, mistä johtuu tämä kaikki palstan jankkaus tasoista ja naisten nirsoudesta.
"“Men predict worse what women find attractive in men than women predict what men like in women,” says Turiégano. (The truth is that women care much less about a man’s looks than men typically think they do, while men are certainly the more superficial sex.)"
Ja toisesta jutusta selvisi, mistä johtuu kaikki se jankkaus laatikkoleuoista.
Vierailija kirjoitti:
Topi on beta ja heillä ei ole enää mutta vaihtoehtoa kuin kosto.
Ei taida olla kun on 4,5 v suhde alla ja seksisuhde ja joku muu seksi/tapailujuttu oli ekan kauden aikana. KAtson vasta tokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen iltasatu sitten tähän iltaan.
Kyllä minä uskon tuon täysin. Naiset pyrkivät arvioimaan miehen aikaansaatavuutta. Sen takia profiiliin yleensä kirjoitetaan jotain omillaan toimeen tuleva. Terveet elämäntavat ja niin edelleen. Tietysti tämmöiset säännöt menevät romukoppaan jos nainen oikeasti löytää miehen joka on jollain elämän osalueella aikaansaavampi kuin nainen. Se on sitä kaksoismoralismia parhaimmillaan.
Jos ei usko niin tarjoan pari mielenkiintoista webbisivua luettavaksi:
Partner wealth predicts self-reported orgasm frequency in a sample of Chinese women
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1090513808001177
The Big Lies People Tell In Online Dating
https://theblog.okcupid.com/the-big-lies-people-tell-in-online-dating-a…
Tässä sivustossa on mielenkiintoista tulotaso korrelaatio per saadut viestit.30 vuotiaana: Sä oot nyt tommoinen pitkäaikaistyötön reppana.
45 v. yritysjohtajana: Aikun kauniit silmät, kerkiätkö brunssille.
No naiset on nyt on vaan tuommoisia. Topin tapauksessa aikaansaatavuutta voitaisiin lisätä vaikkapa yhdistystoiminnalla. Se olisi ehkä kaikkein helpoin tapa.
30-vuotias pitkäaikaistyötön ja 45-vuotias yritysjohtaja ovat jokseenkin eri persoona. Persoonallisuus muuttuu iän myötä, tuskin sinäkään olet nyt samanlainen kuin teini-ikäisenä?
Ja onhan nuo taas aika ääripäitä, pitkäaikaistyötön ja yritysjohtaja. Valtaosa ihmisistä sijoittunee johonkin välimaastoon. Kumppanin tulotason tärkeys riippuu sitä paitsi henkilön omista tulevaisuuden toiveista, myös kulttuurista jossa hän elää. Kannattaa muistaa, että läheskään kaikkialla ei esimerkiksi ole tällaista tukijärjestelmää, vanhempainvapaasysteemiä ja edullista julkista päivähoitoa kuin Suomessa. Jos esimerkiksi päivähoidosta pitää maksaa sen todellisten kustannusten mukaan, eli maksaa täysi palkka hoitajalle hoidosta, ateriat, materiaalit yms, niin ei ole ihme, jos perheelle tulee kannattavammaksi se, että toinen vanhemmista on kotona lasten kanssa. Ja jollei ole sellaista vanhempainvapaasysteemiä, joka mahdollistaa kotihoidon jakamisen äidin ja isän välillä, on yleensä isä se, joka käy ansiotyössä ja elättää perheen. Ovatpa naiset sitten tosiaan hirveän materialistisia ja nirsoja, kun eivät lastentekoiässä ihan ensisijaisesti etsi pitkäaikaistyötöntä miestä kumppaniksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Läheisen ihmisen kosketus on tärkeää. Väärän ihmisen kosketus on iljettävää ja rikkoo sisältä.
Tai jos kenen hyvänsä kosketus mielestäsi kelpaa, onhan sitä maksullisia koskettelijoita. Hierojat esimerkiksi. Ja jos seksuaalista kosketusta haluaa ja kuka vaan kelpaa, sitäkin saa rahalla. Tai voi ruveta vaikka miesprostituoiduksi, saa itse tienattua samalla! Tärkeintähän on, että kuka vaan koskee, vai mitä?
Kuinka monta kertaa teille pitää selittää, että ei ole mikään etuoikeus jos joku iljetys on valmis sinua muna pystyssä koskemaan? SIINÄ EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ, EIKÄ SELLAINEN KOSKETUS OLE POSITIIVISTA.
Kuka puhui mistään iljetyksistä? Kyllähän naiset löytää jatkuvasti mieleistään seuraa. Eikä edes tarvitse tehdä mitään, kun miehen kuuluu tehdä aloite.
Huvittava juttu myös tuo miesprostituoiduksi ryhtyminen. Prostituutio on naisten ala, koska miehet on epätoivoisia, ei naiset. Tämä edelleenkin siksi koska naiset löytää seuraa niin helposti. Miehelle ei ole markkinarakoa prostituutiossa, ellei oikeasti ole hollywood-näyttelijän tasoinen ulkonäkö.
Miksihän sitten on niin, että moni nainen ei saa orgasmia seksissä? Eikä saa riittävästi itseään tyydyttävää seksiä ja kosketusta.
Joo, kyllä moni habitukseltaan ihan kivakin olisi valmis panemaan mua, mutta kun se ei keskiverto naiselle ole se juttu lainkaan.
Kohtaanto-ongelma vaivaa kumpaakin sukupuolta. Puutteessa ollaan.
En tiedä. Miten tämä liittyy mihinkään? Kyllä läheisyydestä ja kosketuksesta on hyötyä ilman orgasmia ja seksiäkin.
Liittyy varmaan siihen, että sinä väität naisten löytävän mieleistään seuraa sormiaan napsauttamalla. Pointti on nimenomaan se, etteivät löydä. Seksiä varmaan löytävätkin, jos ei nyt sormiaan napsauttamalla, niin helpommin toki kuin miehet. Mutta jos naiselle nimenomaan se seksi joidenkin random-miesten kanssa ei ole sellaista läheisyyttä ja fyysistä kosketusta, joka hänen mielenterveyttään ravitsisi, niin miten voit väittää että nainen löytää näitä mielenterveyttä parantavia läheisyyskokemuksia jatkuvasti ja sormiaan napsauttamalla? Varsinkin jos nyt puhutaan tällaisista Topin tasoisista (n. 20kg ylipainoa, huolittelematon olemus, tupakoi, ihan tavallinen naama) naisista. Millä tavalla se läheisyyden saaminen on tällaisille naisille muka niin helppoa, ettei tarvitse kuin sormiaan napsauttaa?
Sun ongelma on juurikin se, että ajattelet että vain paras mahdollinen läheisyys ja kosketus "ravitsee" mielenterveyttä. Et ole vissiin ikinä ollut yksinäinen? Kun on vuosia ilman seksiä ja kosketusta, pelkkä seksi ja läheisyys ihmisen kanssa joka on riittävä, auttaa. Mutta kun on miesseuraa ja vaihtoehtoja aina, pitää sitä kaikkea itsestäänselvyytenä. Topin tasoisillekin naisille on ottajia. Ei mitään parhaimmistoa, mutta ihan normaaleja mukavia miehiä.
Olin ilman seksiä 14 vuotta. Sitten ihastuttiin erään miehen kanssa ja alettiin myös harrastaa seksiä. Se ihastus ei sitten kasvanut rakkaudeksi. Aika pian tuli mulle naisena selväksi, että pelkkä seksi ilman rakkautta ei toimi mielenterveyttäni kohentavasti vaan rasittavasti, vaikka olinkin kuumana mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sanoisin vielä, näin ulkopuolisena tuota työtä sen enempää tuntematta, että veikkaan elämänlaadun nousevan jos hän hommaisi jonkun muun duunin kuin sellaisen jossa pitää kolmessa vuorossa seistä tuotantolinjalla ja ajaa tunti per suunta työmatkoja.
Sieltä Turun seudulta varmasti löytyisi lähempää työpaikka, ja luultavasti paremmalla palkalla kuin tuo josta omien sanojensa mukaan saa 1500/kk.
On vielä nuori mies ja ehtii vaikka hyvin opiskella uuden ammatin.
Mä asun Lontoossa ja täällä on lähes kaikilla tunnin työmatkat eikä mitenkään estä deittailua.
Dokumenttina ihan loistava. Luulin, että olisi Kieksin ohjaama mutta ei ollutkaan, mutta vetää vertoja hänen dokkareilleen.
Katsokaa tuo sarja sen sijaan, että jauhatte täällä shaibaa!
Vierailija kirjoitti:
Moni ei tunnu ymmärtävän algoritmien merkitystä tinderissä. Kyseinen jättiyritys hyötyy eniten siitä, että palvelua KÄYTETÄÄN, ei siitä, että ihmiset löytävät toisensa, paritutuvat ja poistavat tinderin.
Algoritmit rankkaa ihmisiä myös tavoilla, jotka eivät ole avoimia eikä Tinder kerro niistä käyttäjilleen. Kyse ei ole siis vain siitä, että satunnaiset ihmiset näkevät satunnaisia kuvia ja sitten siitä valikoidaanz Tinder arvoi jokaisen profiilin tietylle tasolle, ja jos joutuu Tinderin omalla asteikolla ”pohjalle” yhä harvempi ja harvempi näkee koko profiilia.
Esim. naisten näkyvyys laskee iän myötä, miehistä suositaan korkeasti kouluttuja. Nämä eivät siis välttämättä ole ihmisten itsensä arvostuksia, vaan Tinder on rakennettu niin. USA on somejätiestään huolimatta perivanhoillinen maa, ja tekijöiden arvot varmasti näkyvät näissäkin. Kuten muutkin sovellukset, se urkkii myös valtavan määrän tietoa keskusteluista, sosiaalisista ympyröistä ja Jenkeissä vahvistetusti myös rahan käytöstä. Kukaan ei tiedä tarkkaan mihin tarkoitukseen, mutta todennäköisesti kaikki vaikuttaa algoritmiin, jonka idea on koukuttaa käyttäjänsä.
Mielestäni en ole erityisen nätti. Kuvatkin oli meikittömiä ja filtteröimättömiä. Ei mitään herutuskuvia. Ennen sovelluksen poistoa mulla oli yli 700tykkäystä. En vaan jaksanut kahlata niitä virolaisia raksamiehiä yms läpi. Harmi ettei miehet viitsi lukea profiilitekstiä. Maisterisnaisena mulla on aika vähän yhteistä duunareiden kanssa. Ei mua toisaalta mikään hienohelmakaan kiinnosta.
Just tulee telkkarista tästä Topista.. onhan se hmm.. Ihan itse tekee itsestään vastenmielisen, ihan sama miltä näyttää.
T: N 57 vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Läheisen ihmisen kosketus on tärkeää. Väärän ihmisen kosketus on iljettävää ja rikkoo sisältä.
Tai jos kenen hyvänsä kosketus mielestäsi kelpaa, onhan sitä maksullisia koskettelijoita. Hierojat esimerkiksi. Ja jos seksuaalista kosketusta haluaa ja kuka vaan kelpaa, sitäkin saa rahalla. Tai voi ruveta vaikka miesprostituoiduksi, saa itse tienattua samalla! Tärkeintähän on, että kuka vaan koskee, vai mitä?
Kuinka monta kertaa teille pitää selittää, että ei ole mikään etuoikeus jos joku iljetys on valmis sinua muna pystyssä koskemaan? SIINÄ EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ, EIKÄ SELLAINEN KOSKETUS OLE POSITIIVISTA.
Kuka puhui mistään iljetyksistä? Kyllähän naiset löytää jatkuvasti mieleistään seuraa. Eikä edes tarvitse tehdä mitään, kun miehen kuuluu tehdä aloite.
Huvittava juttu myös tuo miesprostituoiduksi ryhtyminen. Prostituutio on naisten ala, koska miehet on epätoivoisia, ei naiset. Tämä edelleenkin siksi koska naiset löytää seuraa niin helposti. Miehelle ei ole markkinarakoa prostituutiossa, ellei oikeasti ole hollywood-näyttelijän tasoinen ulkonäkö.
Miksihän sitten on niin, että moni nainen ei saa orgasmia seksissä? Eikä saa riittävästi itseään tyydyttävää seksiä ja kosketusta.
Joo, kyllä moni habitukseltaan ihan kivakin olisi valmis panemaan mua, mutta kun se ei keskiverto naiselle ole se juttu lainkaan.
Kohtaanto-ongelma vaivaa kumpaakin sukupuolta. Puutteessa ollaan.
En tiedä. Miten tämä liittyy mihinkään? Kyllä läheisyydestä ja kosketuksesta on hyötyä ilman orgasmia ja seksiäkin.
Liittyy varmaan siihen, että sinä väität naisten löytävän mieleistään seuraa sormiaan napsauttamalla. Pointti on nimenomaan se, etteivät löydä. Seksiä varmaan löytävätkin, jos ei nyt sormiaan napsauttamalla, niin helpommin toki kuin miehet. Mutta jos naiselle nimenomaan se seksi joidenkin random-miesten kanssa ei ole sellaista läheisyyttä ja fyysistä kosketusta, joka hänen mielenterveyttään ravitsisi, niin miten voit väittää että nainen löytää näitä mielenterveyttä parantavia läheisyyskokemuksia jatkuvasti ja sormiaan napsauttamalla? Varsinkin jos nyt puhutaan tällaisista Topin tasoisista (n. 20kg ylipainoa, huolittelematon olemus, tupakoi, ihan tavallinen naama) naisista. Millä tavalla se läheisyyden saaminen on tällaisille naisille muka niin helppoa, ettei tarvitse kuin sormiaan napsauttaa?
Sun ongelma on juurikin se, että ajattelet että vain paras mahdollinen läheisyys ja kosketus "ravitsee" mielenterveyttä. Et ole vissiin ikinä ollut yksinäinen? Kun on vuosia ilman seksiä ja kosketusta, pelkkä seksi ja läheisyys ihmisen kanssa joka on riittävä, auttaa. Mutta kun on miesseuraa ja vaihtoehtoja aina, pitää sitä kaikkea itsestäänselvyytenä. Topin tasoisillekin naisille on ottajia. Ei mitään parhaimmistoa, mutta ihan normaaleja mukavia miehiä.
Edes kaikkein parhaimman näköisillä kavereillani/tutuillani ei ole "miesseuraa ja vaihtoehtoja aina". Ja mitä muuten tuohon tekstiisi tulee, niin itsekin mainitset, että seksi ja läheisyys pitäisi tulla ihmiseltä, joka on "riittävä". Niin, entäs jos tällaista ei olekaan? Jos esimerkiksi vain se riittäisi, että kumppani vastavuoroisesti olisi kiinnostunut myös naisen nautinnosta - jos tällaista ei ole tarjolla, silloinhan tarjolla olevat vaihtoehdot eivät ole riittäviä. Ja jos ihmiselle ei esimerkiksi sovi yhden illan jutut, on moni kertonut, että niistä tulee enemmänkin paska fiilis, eikä niistä saa mitään - orgasmia ei usein yhden illan jutussa tule, ei edes nautintoa, eikä pelkkä mekaaninen seksisuoritus sinänsä anna mitään. Eri asia toki, jos ihminen tykkää yhden illan jutuista, silloin tällainen voi antaakin jotain, mutta eivät ne kaikille sovi. Kaikki eivät saa random läheisyydestä mitään, jos se läheisyys on esimerkiksi pelkkää miehen tyydyttämistä, tämäkin on hyvä muistaa. Itse asiassa suurin osa varmaan ei saa sellaisesta mitään. Joten ei se ihan niinkään ole, että läheisyys kuin läheisyys käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki, olen kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti, niin ei vitussa." Voi jessus. Ei tarvitse olla kasipakkia, mikä ihmeen "kuparinruskea" ja leukastandardi on joku miesten oma keksintö. Mutta jos ei tuollaisena kelpaa, vaikka haluaisi jollekin kelvata, niin eihän sitä isoja muutoksia tarvitsisi tehdä. Minun silmiini tökkää heti tuo huolimaton risuparta ja ylikasvanut malli hiuksissa. Ne tuskin muuttavat sinua persoonana joksikin aivan muuksi, jos pidät ne siistinä, Topi hyvä. Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää.
Nää ihmiset aina käyttäytyy kuin olisi joku mysteeri, miksi eivät kelpaa. Ei se ole mikään mysteeri.
Joo, tuollainen "kasipakki, kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti" kuulostaa oikeasti enemmän homomiehen seksifantasialta kuin naisen toiveelta. Ja kun keskiverto nainen tahtoo kumppanikseen ihan tavallisen näköisen, kohteliaan miehen joka puhuu tunteistaan, auttaa kotitöissä, antaa hellyyttä ja huomioi merkkipäivät niin tuollaiset Topit varmaan pitävät sitä hinttimäisenä. Mitenhän tällaisia ressukoita oikein voisi vähän herätellä?
Kyseessä on Chad nettimeemi. Googlatkaa itse, Topi viittaa siihen ihan selvästi eikä ole tarkoitus ottaa tuota juttua kirjaimellisesti.
No tämä tieto tuskin yhtään nyt teki Topista houkuttelevampaa naisten silmissä. Itse ainakin yhdistän nää chad-jutut niihin amerikkalaisiin, tiesminkävärisiin pilleristeihin, joita tuntuu yhdistävän tietynlainen todellisuudesta vieraantuminen, itsensä uhriuttaminen ja naisten halveksunta.
Ja tietenkään kukaan ei kirjaimellisesti jotain pöytään asti ulottuvaa leukaa ota, mutta onhan tuo nyt tyhmästi sanottu muutenkin.
"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki jne."
Ensinnäkään, ihan kaikkia meemejäkään ei tarttisi suoraan Amerikasta apinoida. Ja jos tämä VASTA 27-vuotias mies on lähes 5 vuotta elämästään joko parisuhteessa tai muuten vaan seksiä saaden, niin onko se oikeasti muka suurikin tragedia?? Siis enemmänhän hän on aikuisiällään ollut ns. "saamapuolella" kuin "kelpaamattomana", eikä vieläkään ole yhtään liian vanha mihinkään! Esimerkiksi perheen perustamiseen, opiskeluihin, talouden tasapainoon saattamiseen on vielä ihan hyvin aikaa ilman että alkaa vaikuttamaan "liian vanhalta".
Minä olen Topia 20 vuotta vanhempi nainen. Vähemmän minulla parisuhdekokemusta hänen iässään oli kuin hänellä nyt. Seksikokemusta arviolta saman verran. En mä silti ajatellut 27-vuotiaana etten koskaan kenellekään kelpaisi tai syytellyt miehiä liiasta ulkonäkökeskeisyydestä tai muustakaan, vaikka olin kyllä oman ulkonäköni suhteen epävarma eikä itsetunto kovin hääppöinen ollut. En ylipäätään kokenut, että olisin ollut jotenkin poikkeuksellisen epäonninen parisuhdemarkkinoilla. Olinhan kuitenkin ollut lähes kolme vuotta suhteessa miehen kanssa, joka silloin rakasti minua ja jota minä rakastin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan tota testattukin. joku 1% miehistä saa ihan saatanasti matcheja, tuhansia per kuukausi.
ne valtavat massat eli ne 99% saa vain joko hajamatcheja tai ei juuri mitään. ehkä pari bottia silloin tällöin. sitten heille kaupitellaan boosteja ym. joilla firma tienaa näiden epätoivolla rahaa.
ihan silkkaa itsesabotaasia olla tuolla tavismiehenä. itse en ole edes tavis vaan aika ruma kaljuuntut ylipainoinen mies, ja kyllä se jo silloin 2017 tuli ihan selväksi etten ole toivottu siellä kun swaippasin satoja naisia ja matcheja ei tullut edes yhtä.
Mun käsittääkseni se algoritmikin toimii siten, että nuo suositut miehet/naiset tulee aina ensimmäisenä näkyviin, ellei ole ihan uusi profiili tai boostia. Saa selata koko Tinderin läpi, ennen kuin tavismiehet edes tulee näytölle.
Käytännössä ne hottikset houkuttelee sinne käyttäjiä.
Juuri noin se toimii. Lisäksi mitä enemmän itse saa tykkäyksiä niiltä "hyvätasoisilta", sitä vähemmän näkee niitä muita.
Kun vain selasin tinderiä, ei yleensä sattunut silmään tyyppejä, jotka eivät osaa ottaa itsestään kuvia tai kirjoittaa kunnon tekstiä. Vasta kun testasin Goldia ja menin katsomaan ketkä ovat minusta tykänneet, näin niitä Peroja Peräseinäjoelta. He eivät selaamalla yksinkertaisesti tulleet koskaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki, olen kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti, niin ei vitussa." Voi jessus. Ei tarvitse olla kasipakkia, mikä ihmeen "kuparinruskea" ja leukastandardi on joku miesten oma keksintö. Mutta jos ei tuollaisena kelpaa, vaikka haluaisi jollekin kelvata, niin eihän sitä isoja muutoksia tarvitsisi tehdä. Minun silmiini tökkää heti tuo huolimaton risuparta ja ylikasvanut malli hiuksissa. Ne tuskin muuttavat sinua persoonana joksikin aivan muuksi, jos pidät ne siistinä, Topi hyvä. Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää.
Nää ihmiset aina käyttäytyy kuin olisi joku mysteeri, miksi eivät kelpaa. Ei se ole mikään mysteeri.
Joo, tuollainen "kasipakki, kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti" kuulostaa oikeasti enemmän homomiehen seksifantasialta kuin naisen toiveelta. Ja kun keskiverto nainen tahtoo kumppanikseen ihan tavallisen näköisen, kohteliaan miehen joka puhuu tunteistaan, auttaa kotitöissä, antaa hellyyttä ja huomioi merkkipäivät niin tuollaiset Topit varmaan pitävät sitä hinttimäisenä. Mitenhän tällaisia ressukoita oikein voisi vähän herätellä?
Kyseessä on Chad nettimeemi. Googlatkaa itse, Topi viittaa siihen ihan selvästi eikä ole tarkoitus ottaa tuota juttua kirjaimellisesti.
Ensinnäkään, ihan kaikkia meemejäkään ei tarttisi suoraan Amerikasta apinoida. Ja jos tämä VASTA 27-vuotias mies on lähes 5 vuotta elämästään joko parisuhteessa tai muuten vaan seksiä saaden, niin onko se oikeasti muka suurikin tragedia?? Siis enemmänhän hän on aikuisiällään ollut ns. "saamapuolella" kuin "kelpaamattomana", eikä vieläkään ole yhtään liian vanha mihinkään! Esimerkiksi perheen perustamiseen, opiskeluihin, talouden tasapainoon saattamiseen on vielä ihan hyvin aikaa ilman että alkaa vaikuttamaan "liian vanhalta".
Siis tämä sinkkuuden valittaja on ollut elämästään viisi vuotta suhteessa? Minä vuotta vanhempana naisena olen ollut elämästäni suhteessa vain noin kolme vuotta, eikä seksisuhteita ole yhtäkään. En ole valittanut asiasta turuilla ja toreilla enkä aio niin tehdä vastaisuudessakaan, en tiennyt että tässä olisi jotain ainesta oikein dokumentiksi asti.
"orgasmia ei usein yhden illan jutussa tule, ei edes nautintoa"
Ai jaa - nuorena aikuisena mulla oli 2 yhden illan juttua ulkomailla eikä siinä mitään vaikeutta ollut tulla. Toisen niistä kanssa siitä tuli useammankin illan "yhdenillan juttu" :) Mutta tämä tietty yksilöllistä, jotkut tulee helpommin, minä en siihen touhuun muita tunteita kuin himoa tarvitse.
T: N57 vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei laatikkoleukajengi: mitä te oikeasti ajattelette siellä Prismassa, kun näette ihan tavallisia miehiä ihan tavallisten naisten kanssa yhdessä? Entä jos mies on ruma tai läski ja hänellä silti selkeästi on vaimo?
En ole koskaan nähnyt alle 30v rumaa miestä naisen kanssa Prismassa. Yleensä ovat yksin tai mukana on kaveri tai vanhemmat. Myös elämänkoulupariskunnissa mies on ollut aina vähintään ok näköinen.
Minä taas en muista milloin olisin nähnyt alle 30v rumaa ihmistä missään. Sukupuoleen katsomatta. Ylipäätään minusta rumia ihmisiä on hyvin vähän. Lähinnä jotkut rapajuopot näyttäytyvät rumina, mutta heistäkin alle 30-vuotiailla ei vielä vaikea päihdeongelma ole ehtinyt pahasti ulkonäköön yleensä vaikuttamaan
Vierailija kirjoitti:
Hammari on aika ihana. Mutta paras on se homokaveri <3
Samaa mieltä.
Milloin nämä topit tajuavat, että hot or notit ja vastaavat ovat pelkkiä ulkonäköön keskittyviä alustoja. Parisuhteen kanssa niillä on hyvin vähän tekemistä. Tietty jos oma standardi parisuhteelle on pelkkä seksi ja ulkonäkö... Itsepä on kuoppansa kaivanut.
Täällä on hirveästi kaikenlaisia oletuksia Topista. Ette voi tietää Topin elämäntavoista mitään ellei hän itse ole niistä kertonut. Ja todistatte vain Topin puheet naisten pinnallisuudesta todeksi. Eikö ole sekin pinnallista vaatia mieheltä terveellisiä elämäntapoja, jotta ei olisi lihava? Siis kun täällä jotkut väittävät, että ”ei siinä mitään vikaa ole kuin se että syö jotain lihapiirakoita”
Topilla ei ole myöskään huono itsetunto. Hänellä on hyvinkin totuudenmukainen kuva itsestään. Eli ettei kelpaa. Uskaltaa vielä myöntää sen. Huonoitsetuntoinen ei uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kiteytetty - "Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää."
Oman kokemuksen mukaan tuttavapiirin sinkut (jotka harmittelevat tilannettaan) kysyvät usein/ajoittain mielipidettä kampaukseen, pukeutumiseen ja muuhun ulkoiseen. Ikään kuin juurisyy olisi siinä ettei olisi ulkoisesti riittävä. Yksikään tuttavapiirin sinkuista ei ole ulkoisesti riittämätön. Yksi kysyi suoraan miksi hän ei kelpaa minulle. Tämä on ihan mukava ihminen, mutta vähättelee jatkuvasti itseään, rypee itsesäälissä, on nihkeä osallistumaan "mihinkään" sosiaaliseen - oli kyseessä sitten illanvietto, elokuva tai liikunta ystävien kanssa, haluaa viettää mahdollisimman paljon aikaa kotona pelaten, on välillä tökerö ja ilkeä sanomisissaan. Edellä mainitut ominaisuudet ja tavat eivät valitettavasti vedä puoleensa. Mikään määrä ulkoisten ominaisuuksien parantelua ei pelasta tilannetta koska ulkoisissa ominaisuuksissa ei ole mitään vikaa.
Mitä huonoon itseluottamukseen ja muuhun tulee niin ymmärrän että kyseessä ei ole mikään yksinkertainen asia mikä niin vain muutetaan - tiedän sen omasta kokemuksesta. Olisi kuitenkin tärkeää tunnistaa juurisyyt jotta pääsee työstämään itseään ja sitä kautta saavuttamaan haaveitaan. En toisaalta ihmettele sitä että monet ihmiset keskittyvät niin vahvasti kaikkeen ulkoiseen, sillä media pyrkii monin tavoin voimistamaan meissä riittämättömyyden (etenkin ulkoisen) tunnetta. Kaikki vain siksi, että kuluttaisimme enemmän.
Jos joku on riittämätön, usein se persoonakin on vääränlainen. Sitä vain on vaikeampi lähteä muuttamaan. Esim. introverttiys on normaalia, mutta sitä pidetään luotaantyöntävänä pariutumismarkkinoilla. Vähän kuin sinäkin toivoisit näiden ihmisten olevan sosiaalisempia ekstroverttejä.
Jos ei ulkoisesti ole vikaa, ei silti välttämättä ole hottis, joka kiinnostaisi. Esim. itselläni kummasti on enemmän vientiä blondina kuin tylsänä ruskeahiuksisena.