Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi aloittaa ajamalla tuon pullasudin leuan alta pois. Tai edes lyhentämällä. En ymmärrä tuon tarkoitusta.
Todennäköisesti sillä yritetään naamioida tätä leuka-asiaa, jos hän kokee ettei ole tarpeeksi ulospäin suuntautuva leuka. Tiedän että naiset täällä vähättelevät tuota asiaa, mutta kun miehenä tietää että sillä on merkitystä. Itsellekin on nainen kommentoinut leukaa ihan suoraan.
Toi leukapakkomielle on hupaisa. Ja siis yksi nainen on puoliläpällä heittänyt tuon, ja se tarkoittaa nyt että kaikki naiset kyttää leukoja? Mä en osaisi kuvata oman miehen leukaa muuta kun tavalliseksi, ja me ollaan oltu yhdessä 15 v.
Jos se yksi nainen olisi puhut nenästä, saisimme täällä kuulla loputtomiin miten nenä ratkaisee miehen pariutumisen :D
Tuskinpa. Mä kiinnitän huomiota miehen nenään (Topilla on hyvä perusnenä, ei peruna, omalla iso ja suora aatelisnenä), ja aina vaan nuo ovat sitä mieltä, että leuka ratkaisee, vaikka hengenheimolaisia nenänaisia on näissä ketjuissa ollut kertomassa, että sekin on tärkeämpi kuin leuka - jos nyt miestä lähdetään osittamaan, mikä on täysin typerää.
Mulle myös nenä on tärkeämpi kuin leuka :D Ihailen isoja ja suoria neniä!
Ja silti mun miehellä on pieni pottunenä ja pieni leuka :D Koska ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa sitten kuitenkaan.
Niinpä. Mä en osaa sanoa mieheni leuasta, en ole koskaan 16 vuoden aikana nähnyt häntä parrattomana. En kuitenkaan ajatellut menettää yöuniani mahdollisen leukayllärin vuoksi. :D
Kaiken kaikkeaan on hämmentävää, että jossakin (netin syövereissä) on jokin miesrinki, joka taputtelee toisiaan selkään ja vakuuttelee, että menestymättömyyteen naisrintamalla ovat syynä geenit ja leuka. Tuota...
Epävarmoille miehille Tinder on "ainoa" väylä tavata naisia, ja ehkä löytää kumppania. Ongelma on siinä, että normimiehet ovat tinderissä näkymättömiä, ei saa tykkäyksiä - eli sieltä tulee se raaka totuus -> olet ruma! Itsetunnon rippeet katoaa, ja ihminen katkeroituu. Jotenkin pitää ymmärtää, eli tutkitaan/seurataan millaisilla miehillä on vientiä naisten keskuudessa, ja hyvännäköisillä miehillähän on..
Ihan samalla tavalla epävarmat naiset ovat vihaisia ja katkeria hyvännäköisille naisille, ja niitä haukutaan / huoritellaan jne.
Miten ihmeessä epävarmoille miehillekin Tinder voisi olla ainoa paikka löytää seuraa??? Siis eikö se ole nimenomaan suunnilleen ulkonäkökeskeisin deittisovellus mitä löytyy, jossa miesten osuus on suhteettomam suuri naisiin verrattuna? Itse en ylipainoisena ja ulkonäöstäni epävarmana naisena taas edes harkitse meneväni Tinderiin, jossa luonnollisestikin tulisin ensisijaisesti arvioiduksi ulkonäköni kautta. Minun logiikallani se on suunnilleen huonoin kanava hakea seuraa meille, jotka emme voi ulkonäöllämme vaikutusta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Just joo. Luuletko oikeasti, että naiset haluaa sellaista "läheisyyttä", jossa toinen tai molemmat on vain siksi kun ei parempaa löytänyt tarpeidensa tyydyttämiseen? Ei se ole läheisyyttä, läheisyys syntyy yhteydestä ja luottamuksesta, jota on vaikea saada jonkun tuntemattoman kanssa. Plus se, että naiselle on hyvin vaarallista lähteä tuntemattomien tai lyhyen tuttavuuden matkaan.
Että kyllä me ymmärretään, että läheisyys ja fyysinen kosketus on tärkeitä mielenterveydelle. Koska ei me saada sitä sormia napsauttamalla.
Tätähän valtaosa suhteista on, sitä ei vaan ole sosiaalisesti hyväksyttyä myöntää. 99 % joutuu tyytymään omaa ideaaliansa huonompaan, eikä siinä ole mitää väärää kunhan parisuhde on hyvä.
Se, että tyytyy omaa ideaaliansa huonompaan, ei tarkoita samaa, että ottaisi kenet tahansa vastaantulijan. Vaikka pitäisi Brad Pittiä kuumana ja unelmamiehenä, ei tarkoita sitä, että tyytyy siihen naapurin Mattiin. Matista voi löytyä just ne piirteet mitä pitää tärkeimpinä, vaikkei koko vaatimuslistaa täytäkään. Ideaali on vain lähtökohta, ja sellaisen voi tavata vain jos kaikki tähdet on kohdillaan.
Toinen pitää hyväksyä sellaisena, kuin hän on, eikä verrata muihin. Se on edellytys sille hyvälle parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Se on vastareaktio siihen kuinka naiset ovat valittaneet jo viimeiset 15 vuotta iltapäivälehdissä kuinka eivät löydä satojen yhdenillan suhteiden joukosta "sitä oikeaa" miestä itselleen.
Miesten ja naisten välinen suhdeluku siinä kuinka monta eri seksikumppania heillä on, on todella karua katsottavaa. Ja varsinkin kun naiset valittavat etteivät löydä sitä oikeaa satojen kumppaneiden joukosta, kun samaan aikaan suurin osa miehistä on sellaisia etteivät löydä sitä oikeaa naista, siitä ainoasta yhden illan suhteesta, vaan nainen päätti ettei ollutkaan mitään kemiaa.
Linkitäpä aluksi vaikka muutama tällainen artikkeli, jossa satoja yhden illan suhteita kokenut nainen valittelee kun ei löydä sitä oikeaa? Seuraavaksi voitkin sitten linkittää ne tilastot seksikumppanien määrien suhteen. Viimeksi kun minä sellaisia näin, niin oliko miehillä ollut keskimäärin 2-3 seksikumppania vähemmän kuin samanikäisillä naisilla. Ja miehet olivat enemmistössä niiden joukossa, joilla oli ollut satoja seksikumppaneita.
Tietenkin ovat. Sitähän täällä jauhetaankin, että muutama prosentti miehistä kerää 95% naisista huomion ja tykkäykset Tinderissä.
Ja noita artikkeleita joissa nainen valittaa vaikeudesta löytää mitään vakavaa on todellakin ollut usein.
-eri
Naiset on tinderissä tetris palikoita jotka muuttuu tilanteen mukaan!!.
About 3 vuotta sitten olin Oulussa käymässä hyvän ystävän luona ja yksi pe-ilta oltiin saunomassa hänen ystävänsä luona eli äijien ilta. Siinä lauteilla isäntä avautu tinderistä kun ollut puoli vuotta sovelluksessa eikä ole oikein johtanu mihinkään. Isäntä ei nyt kauhean komea mies ole mutta mukava luonne ja hyvä duuni. siinä hän sitten tuiterissa keksi että hänpä testailee ja tekee vale-profiilin tinderiin. pääsin siinä ihan pääkallo paikalta seuraamaan kun profiili kuva haettiin googlen-kuvahausta ja tietenkin Dressman mallimies laatikkoleualla varustettu ja hyvät vatsalihakset. Profiili tekstiin vaan lause että "Avoimin mielin liikenteessä"! . Arvatkaa kuule sitä Likejen ja matsien määrää siinä klo 22-00- 1.00 välissä...huh huh sanon minä. surkuhupaista oli esim naiset jotka ehdotti jo kolmannessa viestissä kämpille tuloa ja eritteiden vaihtoa vaikka heidän oman profiilin esittelytekstin alla luki nämä standardit " Ps. ei yhden illan juttuja/ ei Onsseja tai ehdoton ei FWB hommalle. Tai sitten isäntä sai naarattua parin minuutin sisällä mätsistä naisen puhelinnumeron ja nainen oitis laittoi pyynnöstä kuvan missä oli lettu auki. Itse en ymmärtänyt tota touhua kuten en myöskään isännän tuiterissa saamaa vale profiilia visiittiä. no jokainen taplaa tyylillään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topi vastaa ulkoisesti keskiveronaista tai tarkemmin ilmaistuna tavismiinusta. Kiinnostuneita pitäisi olla, mutta eipä ole. Salilla käyviä Topeja on paljon tässä maassa, mutta netissä he valittavat että vain pullukat kiinnostuu eikä elämäntavat kohtaa. Prismassa tuon voi myös nähdä, joskin osalle on löytynyt jostain siedettävä laihaläski. Nykyaika ja sähköinen pariutuminen kasaa kaikki liikunnaliset ja kasvoista edes jokseenkin kauniinpuoleiset hyvin komeille ja liikunnallisille miehille. Naiset ovat mielummin ikisinkkuja kuin tyytyvät vastinpariinsa.
Ei, vaan kyse on siitä, että poikalapsia syntyy enemmän kuin tyttöjä. Tarkoitus olisi, että ne pahnanpohjimmaiset miehet menisi tykinruoaksi, tai kohtaisi luojansa reviirikamppailujen seurauksena. Mutta nykyaika on niin turvallista, että kaikki jäävät eloon -ja yksin.
100 tyttöä kohden syntyy 105 poikaa. Tästä voimme kätevästi laskea, mikä prosenttiosuus miehistä tulee jäämään ilman, vaikka kuinka jokainen löytäisi vastinparinsa.
Ei ole naisten vika, että meitä ei riitä kaikille.
Toisaalta taas naisia verotti ennen raskaudet ja etenkin synnytykset. Nykyisin synnytyksestäkin on tehty niin turvallinen, että harva edes tajuaa miten vaarallinen juttu se on oikeasti ollut niinä aikoina, kun ne ylijäämämiehet kuolivat tykinruokana tai reviirikahakoissa. Eikö tuon pitäisi sitten tasata sukupuolijakaumaa?
Jos haluaa parisuhteen eikä pelkkää seksiseuraa, miksi etsii sitä Tinderistä eikä jostain vähemmän pinnallisesta ja seksiin keskittyvästä paikasta?
Ihan ok näköinen. En jaksanut luke tekstiä. Mutta rupeisi vaikka käymään salilla ja vähän panostamaan ulkonäköön. Varmasti rupeisi viestejä tulemaan. Kyllä sillä ulkonäöllä(kin) on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
About 3 vuotta sitten olin Oulussa käymässä hyvän ystävän luona ja yksi pe-ilta oltiin saunomassa hänen ystävänsä luona eli äijien ilta. Siinä lauteilla isäntä avautu tinderistä kun ollut puoli vuotta sovelluksessa eikä ole oikein johtanu mihinkään. Isäntä ei nyt kauhean komea mies ole mutta mukava luonne ja hyvä duuni. siinä hän sitten tuiterissa keksi että hänpä testailee ja tekee vale-profiilin tinderiin. pääsin siinä ihan pääkallo paikalta seuraamaan kun profiili kuva haettiin googlen-kuvahausta ja tietenkin Dressman mallimies laatikkoleualla varustettu ja hyvät vatsalihakset. Profiili tekstiin vaan lause että "Avoimin mielin liikenteessä"! . Arvatkaa kuule sitä Likejen ja matsien määrää siinä klo 22-00- 1.00 välissä...huh huh sanon minä. surkuhupaista oli esim naiset jotka ehdotti jo kolmannessa viestissä kämpille tuloa ja eritteiden vaihtoa vaikka heidän oman profiilin esittelytekstin alla luki nämä standardit " Ps. ei yhden illan juttuja/ ei Onsseja tai ehdoton ei FWB hommalle. Tai sitten isäntä sai naarattua parin minuutin sisällä mätsistä naisen puhelinnumeron ja nainen oitis laittoi pyynnöstä kuvan missä oli lettu auki. Itse en ymmärtänyt tota touhua kuten en myöskään isännän tuiterissa saamaa vale profiilia visiittiä. no jokainen taplaa tyylillään
Semmonen iltasatu sitten tähän iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me olemme tetris-palikoita, jotka muuttuvat tilanteen mukaan. Joitain vuosia sitten olin sinkku, en keksinyt ketään enkä mitään, ja suunnittelin elää eteenpäin sinkkuna. Sitten satuin työn puolesta tapaamaan ihmisen, johon tutustuin, ihastuin ja rakastuin, enkä halunnutkaan enää olla sinkku. Olin aiemmin ajatellut, että kaukosuhteet ovat ehdoton ei - no, tämä ihminen sattui asumaan toisella puolen Suomea, mutta ei välimatka haitannut enää. Tietenkin silloin, kun joku kiinnostava osuu kohdalle, saattaa moni asia muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...
Uskotteko naiset itsekään tuohon, että tuo riittäisi?
Oikeastihan naisten kriteerit koskevat asioita joihin ei voi itse vaikuttaa.
Kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko ja mitä tulee statukseen ja rahaan niin naisten ihanneammatit miehelle on lääkärit/juristit/lentäjät ja sinne ei ihan helpolla pääse sisään tai valmistu.
Mitä ilmeisimmin Topin kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko, status ja ammatti ovat kuitenkin ihan riittäviä, koska eihän hän mikään ikisinkku kellekään kelpaamaton mies ole. On ollut kihloissa, pitänyt yhtä naista pelkässä seksisuhteessa kertomatta naiselle, ettei itse nähnyt suhteessa muuta kuin seksin ja kiinnostuneita naisia on ollut muitakin, joista Topi itse ei ole ollut sitten kiinnostunut. Eli ihan normikuviot 27-vuotiaalle ihmiselle, joka ei ulkoisesti ole mitään mister-/missitasoa. Ei kuule meillä tavallisilla ylipainoisilla naisillakaan 27-vuotiaana välttämättä yhtään tuon kummempaa suhdehistoriaa ole taustalla.
Ja kyllä, minä uskoisin, että Topinkin flaksi paranisi jos hän kävisi parturissa, siistisi ne naamakarvansa joko kokonaan tai osittain pois ja laihduttaisi, ja kiinnittäisi esimerkiksi pukeutumiseen enemmän huomiota. Miksi tällaiset asiat eivät Topin kohdalla toimisi, kun aivan samankaltaisia asioita Topin tasoiselle naisellekin suositeltaisiin? Vai etkö myöskään usko, että ylipainoisen, laittautumattoman, tavisnaisen asemaa miesmarkkinoilla parantaisi laihduttaminen, kampaajalla käynti, paremman näköiset vaatteet ja nätti meikki naamaan?
-eri
Tavisnaisen ja tavismiehen deittitulokset ovat aivan eri planeetalta, jos se perusnainen käy parturissa ja laihduttaa 10 kiloa hän saa kuukaudessa joku 3000 matchia.
Jos "Topi" tekee saman niin matchit nousee ehkä nollasta per kuukausi kahteen. Fakta on ettei hän ole mitenkään komea, vaikkei nyt ihan suoörkki olekaan (huolimatta tuosta hot or not tuloksesta, sillä siellä muut kuin todella hyvännäköiset nälvitään maan rakoon).
Todella epärehellistä verrata näitä kahta keskenään, kun nettideiteissä naisen arvo on tuhat kertaa korkeampi kuin miehen, ellei lasketa ihan niitä komeimpia miehiä.
Höpö höpö. Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Miten käy tilanteessa, jossa huoneessa on kahdeksan miestä ja kaksi naista valkkaamassa paria. Muodostuu kaksiParia ja kuusi miestä jää yksin.
Eikä toimi. Se toimii kuten Tinderissä, eli se parhaimman näköinen niistä panee molempia naisia ja ne 7 jää nuolemaan näppejään. Ei muodostu ylipäätään mitään "pareja".
Samoin jos on huone jossa 10 naista ja 10 miestä ei tarkoita että "syntyy 10 paria". Parhaimman näköinen panee niitä kaikkia.
Tämä ilmiö näkyy jopa ihmisen geenialtaassa, kun mennään taaksepäin 8000 vuotta sinunkin perimässäsi, jokaista 17 naista kohden ainoastaan yksi ainoa mies on lisääntynyt.
https://psmag.com/environment/17-to-1-reproductive-success
Eli muutama mies on siittänyt satoja/tuhansia naisia, kun taas +90% miehistä ei ole saanut yhtään mitään.
No mitä ne 9 vähemmän hyvännäköistä voisivat tehdä asian hyväksi? Jos kerran kaikki muut ihmiset ovat tyytyväisiä, paitsi ne 9 miestä kymmenestä, niin heidän täytynee keksiä jokin ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä satu on totta.Oulun juoma vedessä on jotain...
Vierailija kirjoitti:
Topin pitäisi vähän tuunata myös itseään eikä pelkkää autoa. Pullasuti leuan alta pois ja samoin amis viikset, tukan leikkuu kunnon parturilla ja vaatekaapin sisältö vaihtoon. Vaatteet muualta kuin tokmannilta tai prismasta. Hyvin istuvat farkut ja neulepaidat sekä kunnon kengät tekee heti miehekkäämmäksi.
Nykyisin saa Tokmannilta ja Prismastakin ihan hyviä perusvaatteita, farkkuja, siistejä housuja, neuleita ja kauluspaitoja. Pakko ei sieltäkään ole ostaa vain niitä verkkareita, huppareita ja lörppöjä halpis t-paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasadun perusteella vaikutti siltä, että jos mies antaa profiilitekstissä ymmärtää, että hakee seksiä (yleensä "avoimin mielin liikenteessä" tarkoittaa, ettei ainakaan vakavaa suhdetta haeta - koska vakavaan suhteeseen ei haeta "kaikki käy" -asenteella - vaan lähinnä seksiä), niin hän saa yhteydenottoja naisilta, joita kiinnostaa irtoseksi. Ok. Miten parisuhdetta etsivä mies voi nyt hyödyntää tätä oivallusta? Ainakin kannattaa varmaan välttää laittamasta profiilitekstiin epämääräisiä ilmaisuja tyyliin "kaikki käy" tai suoraan viitata siihen, että hakee pelkkää seksiä. Mutta onko tästä kokeilusta muuta hyötyä niille miehille, jotka haluaisivat löytää seurustelukumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topin pitäisi vähän tuunata myös itseään eikä pelkkää autoa. Pullasuti leuan alta pois ja samoin amis viikset, tukan leikkuu kunnon parturilla ja vaatekaapin sisältö vaihtoon. Vaatteet muualta kuin tokmannilta tai prismasta. Hyvin istuvat farkut ja neulepaidat sekä kunnon kengät tekee heti miehekkäämmäksi.
Nykyisin saa Tokmannilta ja Prismastakin ihan hyviä perusvaatteita, farkkuja, siistejä housuja, neuleita ja kauluspaitoja. Pakko ei sieltäkään ole ostaa vain niitä verkkareita, huppareita ja lörppöjä halpis t-paitoja.
Ja Tokmannin ja Prisman kanssa ihan samanlainen hintataso on jossain H&M:llä ja Lindexillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topi vastaa ulkoisesti keskiveronaista tai tarkemmin ilmaistuna tavismiinusta. Kiinnostuneita pitäisi olla, mutta eipä ole. Salilla käyviä Topeja on paljon tässä maassa, mutta netissä he valittavat että vain pullukat kiinnostuu eikä elämäntavat kohtaa. Prismassa tuon voi myös nähdä, joskin osalle on löytynyt jostain siedettävä laihaläski. Nykyaika ja sähköinen pariutuminen kasaa kaikki liikunnaliset ja kasvoista edes jokseenkin kauniinpuoleiset hyvin komeille ja liikunnallisille miehille. Naiset ovat mielummin ikisinkkuja kuin tyytyvät vastinpariinsa.
Ei, vaan kyse on siitä, että poikalapsia syntyy enemmän kuin tyttöjä. Tarkoitus olisi, että ne pahnanpohjimmaiset miehet menisi tykinruoaksi, tai kohtaisi luojansa reviirikamppailujen seurauksena. Mutta nykyaika on niin turvallista, että kaikki jäävät eloon -ja yksin.
100 tyttöä kohden syntyy 105 poikaa. Tästä voimme kätevästi laskea, mikä prosenttiosuus miehistä tulee jäämään ilman, vaikka kuinka jokainen löytäisi vastinparinsa.
Toisaalta taas naisia verotti ennen raskaudet ja etenkin synnytykset. Nykyisin synnytyksestäkin on tehty niin turvallinen, että harva edes tajuaa miten vaarallinen juttu se on oikeasti ollut niinä aikoina, kun ne ylijäämämiehet kuolivat tykinruokana tai reviirikahakoissa. Eikö tuon pitäisi sitten tasata sukupuolijakaumaa?
Ei tasaa, sillä sekä 1) tytöt että pojat ovat naisten synnyttämiä ja 2) usein lapsikin kuoli synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasaa, sillä sekä 1) tytöt että pojat ovat naisten synnyttämiä ja 2) usein lapsikin kuoli synnytyksessä.
Mitä täällä väitellään jostain 1800-luvun väestönjakaumasta? Eikö olennaista ole nykytilanne? Tosin nykyisinhän ei olla sidoksissa siihen pitäjään, johon ollaan synnytty, eli jos kotipaikkakunnalta ei löydy kumppania, voi yrittää etsiä vähän kauempaa.
Eihän kaikenmaailman Tindereitten kuviin pidä uskoa. Suurin osa kuvankäsittelyn tulosta. Eivät näytä luonnossa samalta. Nykyään suurin osa muokkaa omia kuviaan. Nämä hot- ihmiset on luonnossa ja ilman meikkiä ihan eri näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä väitellään jostain 1800-luvun väestönjakaumasta? Eikö olennaista ole nykytilanne? Tosin nykyisinhän ei olla sidoksissa siihen pitäjään, johon ollaan synnytty, eli jos kotipaikkakunnalta ei löydy kumppania, voi yrittää etsiä vähän kauempaa.
Pitäisikin etsiä, mikäli kumppanin haluaa. Ymmärtääkseni muuttotappiokunnissa miehet ovat yliedustettuina. Naiset lähtevät muualle kouluun ja töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasadun perusteella vaikutti siltä, että jos mies antaa profiilitekstissä ymmärtää, että hakee seksiä (yleensä "avoimin mielin liikenteessä" tarkoittaa, ettei ainakaan vakavaa suhdetta haeta - koska vakavaan suhteeseen ei haeta "kaikki käy" -asenteella - vaan lähinnä seksiä), niin hän saa yhteydenottoja naisilta, joita kiinnostaa irtoseksi. Ok. Miten parisuhdetta etsivä mies voi nyt hyödyntää tätä oivallusta? Ainakin kannattaa varmaan välttää laittamasta profiilitekstiin epämääräisiä ilmaisuja tyyliin "kaikki käy" tai suoraan viitata siihen, että hakee pelkkää seksiä. Mutta onko tästä kokeilusta muuta hyötyä niille miehille, jotka haluaisivat löytää seurustelukumppanin?
unohdin tossa kertomuksessa mainita että näitten vale- profiilin mätsien joukossa oli myös suurinosa naisia joille isäntä oli omalla oikealla profiililla antanut liken mutta mätsiä ei tullut...!. ulkonäöllä miehet saa torttua tinderistä eikä hienolla pitkällä profiili tekstillä. Pärstä ja kroppa meinigillä
Tämä puheenpardi on sitä, mitä nykynuoret käyttää. Vaikkeivät olisi edes mitään w1t2-porukkaa. Joka kolmas sana on vit2tu.