Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin

Kommentit (825)

Vierailija
301/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...

Uskotteko naiset itsekään tuohon, että tuo riittäisi?

Oikeastihan naisten kriteerit koskevat asioita joihin ei voi itse vaikuttaa.

Kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko ja mitä tulee statukseen ja rahaan niin naisten ihanneammatit miehelle on lääkärit/juristit/lentäjät ja sinne ei ihan helpolla pääse sisään tai valmistu.

Mitä ilmeisimmin Topin kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko, status ja ammatti ovat kuitenkin ihan riittäviä, koska eihän hän mikään ikisinkku kellekään kelpaamaton mies ole. On ollut kihloissa, pitänyt yhtä naista pelkässä seksisuhteessa kertomatta naiselle, ettei itse nähnyt suhteessa muuta kuin seksin ja kiinnostuneita naisia on ollut muitakin, joista Topi itse ei ole ollut sitten kiinnostunut. Eli ihan normikuviot 27-vuotiaalle ihmiselle, joka ei ulkoisesti ole mitään mister-/missitasoa. Ei kuule meillä tavallisilla ylipainoisilla naisillakaan 27-vuotiaana välttämättä yhtään tuon kummempaa suhdehistoriaa ole taustalla.

Ja kyllä, minä uskoisin, että Topinkin flaksi paranisi jos hän kävisi parturissa, siistisi ne naamakarvansa joko kokonaan tai osittain pois ja laihduttaisi, ja kiinnittäisi esimerkiksi pukeutumiseen enemmän huomiota. Miksi tällaiset asiat eivät Topin kohdalla toimisi, kun aivan samankaltaisia asioita Topin tasoiselle naisellekin suositeltaisiin? Vai etkö myöskään usko, että ylipainoisen, laittautumattoman, tavisnaisen asemaa miesmarkkinoilla parantaisi laihduttaminen, kampaajalla käynti, paremman näköiset vaatteet ja nätti meikki naamaan?

-eri

Vierailija
302/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi siis löysi jonkun todella kivan naisen, jonka kanssa harrasti seksiäkin, jonka jälkeen Topilta meni kiinnostus? Selitti ummet ja lammet ihme juttua sille homoystävälleen että muka ex-suhde tuli mieleen vaikka kyse oli varmasti vain siitä että nainen ei enää kiinnostanut seksin jälkeen. Nainen itse taas oli Topista kiinnostunut. Että turhaa kai hän ihmettelee kun naista ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Topi siis löysi jonkun todella kivan naisen, jonka kanssa harrasti seksiäkin, jonka jälkeen Topilta meni kiinnostus? Selitti ummet ja lammet ihme juttua sille homoystävälleen että muka ex-suhde tuli mieleen vaikka kyse oli varmasti vain siitä että nainen ei enää kiinnostanut seksin jälkeen. Nainen itse taas oli Topista kiinnostunut. Että turhaa kai hän ihmettelee kun naista ei löydy.

Tai sitten koko naista ei ollut olemassakaan. Monesti juuri ne, joilla on kovimmat panopuheet, ei ole pillua eikä persettä nähnytkään. Pelkkää miehistä uhoa

Vierailija
304/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kertoi, että kulutusluotot tuli kun edellisen suhteen aikana piti hankkia kaikenlaista juurikin seurusteluun liittyen.

Kaikenlaista?

Kuulostaa joko siltä, että nainen on hyväksikäyttänyt ja/tai Topilla on harhainen kuva siitä millaista on tyttöystävän "lahjominen".

Esimerkkinä: Mun lempikukka on neilikka. Kimppu maksaa Prismassa niinkin paljon kun 4e. Kestää pitkään maljakossa. Jos satsaat 8e saat jo valtavan puskan niitä. 

Mun suosikki-illallinen on kun mies hakee meille sushia n. 15-20e kahdelle hengelle ja istutaan olkkarin pöydän ääressä lattialla ja katotaan netflixiä. :D Ei tarvii ottaa lainaa mun takia.

Joillakin on semmoinen käsitys, että naiset vaatii shampanjaa ja mansikoita päivittän, 100e kukkapuskia ja Louis Vuittonin laukkuja. Tokihan tällaisiakin on mutta villi veikkaus että moni nainen on paaaaaaljon vähempään tyytyväinen.

SE H E L V E T I N S A A T A N A N SANA ON EDELLEEN SAMPPANJA!!!! TAJUTKAA JO.

Kuules nyt raivohullu: ei ole.

Vierailija
305/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroan elämääni, en tajunnut aloittaa tätä parannus- ja korjauskuuria nuorempana. miehenä Näin nelikymppisenä ei ehdi eikä pysty tekemään enää mitään... pelkkää tyhjyyttä ja katkeruutta koko loppuelämä täynnä. Jopa 10v sitten olisin kolmekymppisenä ihan hyvin voinut kääntää kelkan pois pahemman romahduksen tieltä.

Itsensä kehittäminen ei ole paskapuhetta, tehkää se ja tehkää se kun teillä on viellä iän suhteen siihen mahdollisuus. Tätä jokapäiväistä synkkää fiilistä en toivo kenellekään, kamalinta tässä on juuri sen tajuaminen että kun nuorena olisi aloittanut niin vanhana olisi taitanut.

Nimenomaan nelikymppisenä on hyvä sauma aloittaa. Moni ikäisesi on jo setääntynyt tai menettänyt nuoruutensa mahdollisen hyvännäköisyyden. Ja merkittävä osa on parisuhteessa. Eli sinkuissa ne ovat vahvoilla, jotka erottuvat edukseen. Toistan: moni on setääntynyt tai menettänyt hyvännäköisyytensä. Kilpailu ei ole nelikymppisenä ulkonäöllisesti niin kovaa mitä ehkä joskus nuorempana.

Vierailija
306/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet ihan normaalin näköiset ja oloiset miehet ruikuttavat lehdissä, etteivät he saa naista? Siis luuleeko joku näistä miehistä, että sen lehdessä ruikuttamisen jälkeen saa naisia paremmin? Vinkki: se, että kitiset ip-lehdessä ettet kelpaa kenellekään, ei yleensä tee sinusta haluttavampaa kenenkään silmissä.

Vierailija
307/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...

Kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko ja mitä tulee statukseen ja rahaan niin naisten ihanneammatit miehelle on lääkärit/juristit/lentäjät ja sinne ei ihan helpolla pääse sisään tai valmistu.

Mitä ilmeisimmin Topin kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko, status ja ammatti ovat kuitenkin ihan riittäviä, koska eihän hän mikään ikisinkku kellekään kelpaamaton mies ole. On ollut kihloissa, pitänyt yhtä naista pelkässä seksisuhteessa kertomatta naiselle, ettei itse nähnyt suhteessa muuta kuin seksin ja kiinnostuneita naisia on ollut muitakin, joista Topi itse ei ole ollut sitten kiinnostunut. Eli ihan normikuviot 27-vuotiaalle ihmiselle, joka ei ulkoisesti ole mitään mister-/missitasoa. Ei kuule meillä tavallisilla ylipainoisilla naisillakaan 27-vuotiaana välttämättä yhtään tuon kummempaa suhdehistoriaa ole taustalla.

Ja kyllä, minä uskoisin, että Topinkin flaksi paranisi jos hän kävisi parturissa, siistisi ne naamakarvansa joko kokonaan tai osittain pois ja laihduttaisi, ja kiinnittäisi esimerkiksi pukeutumiseen enemmän huomiota. Miksi tällaiset asiat eivät Topin kohdalla toimisi, kun aivan samankaltaisia asioita Topin tasoiselle naisellekin suositeltaisiin? Vai etkö myöskään usko, että ylipainoisen, laittautumattoman, tavisnaisen asemaa miesmarkkinoilla parantaisi laihduttaminen, kampaajalla käynti, paremman näköiset vaatteet ja nätti meikki naamaan?

-eri

Tavisnaisen ja tavismiehen deittitulokset ovat aivan eri planeetalta, jos se perusnainen käy parturissa ja laihduttaa 10 kiloa hän saa kuukaudessa joku 3000 matchia.

Jos "Topi" tekee saman niin matchit nousee ehkä nollasta per kuukausi kahteen. Fakta on ettei hän ole mitenkään komea, vaikkei nyt ihan suoörkki olekaan (huolimatta tuosta hot or not tuloksesta, sillä siellä muut kuin todella hyvännäköiset nälvitään maan rakoon).

Todella epärehellistä verrata näitä kahta keskenään, kun nettideiteissä naisen arvo on tuhat kertaa korkeampi kuin miehen, ellei lasketa ihan niitä komeimpia miehiä.

Vierailija
308/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?

Se on vastareaktio siihen kuinka naiset ovat valittaneet jo viimeiset 15 vuotta iltapäivälehdissä kuinka eivät löydä satojen yhdenillan suhteiden joukosta "sitä oikeaa" miestä itselleen.

Miesten ja naisten välinen suhdeluku siinä kuinka monta eri seksikumppania heillä on, on todella karua katsottavaa. Ja varsinkin kun naiset valittavat etteivät löydä sitä oikeaa satojen kumppaneiden joukosta, kun samaan aikaan suurin osa miehistä on sellaisia etteivät löydä sitä oikeaa naista, siitä ainoasta yhden illan suhteesta, vaan nainen päätti ettei ollutkaan mitään kemiaa.

Linkitäpä aluksi vaikka muutama tällainen artikkeli, jossa satoja yhden illan suhteita kokenut nainen valittelee kun ei löydä sitä oikeaa? Seuraavaksi voitkin sitten linkittää ne tilastot seksikumppanien määrien suhteen. Viimeksi kun minä sellaisia näin, niin oliko miehillä ollut keskimäärin 2-3 seksikumppania vähemmän kuin samanikäisillä naisilla. Ja miehet olivat enemmistössä niiden joukossa, joilla oli ollut satoja seksikumppaneita.

Vierailija
309/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi on beta ja heillä ei ole enää mutta vaihtoehtoa kuin kosto.

Vierailija
310/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätellen siitä, että valtaosa parisuhteessa olevista miehistä ei ole kasvoistaan mitään komistuksia vaan ihan taviksia, ja heidän pituutensakin on kaikkea lyhyestä pitkään, suurimmalla osalla on ääni, joka ei mitenkään herätä kiinnostusta tai jää mieleen, ja statukseltaan ja omaisuudeltaan/palkkapussiltaan edustavat taviksia... niin, ja suurimman osan ammatti ei ole lääkäri, juristi tai lentävä... niin siitä päätellen se aiemmin mainittu varmaan "riittää" kyllä. En usko, että kaikilla parisuhteessa olevilla on peniksen koko mitään poikkeuksellista myöskään.

Ja vähän ehkä ohis, mutta mistä päättelet, että lääkäri, juristi ja lentäjä ovat naisten ihanneammatteja miehelle? Itse en tunne yhtään naista, jolla varsinaisesti olisi ihanneammettia miehelle, mutta myöskään en ole koskaan kuullut kenenkään ihailleen juuri näitä ammatteja. Yhdellä tutulla on toiveena tai oikeastaan vaatimuksena, että mies olisi jonkin alan taiteilija - hän on itsekin sellainen, ja ilmeisesti suhteen tavisammateissa olevien kanssa eivät ole toimineet, kun toinen ei ole ymmärtänyt taideammatin realiteetteja tai esim. sitä, että joku haluaa tehdä taloudellisesti epävarmaa työtä ottamatta leipätyötä siihe lisäksi, plus että ammatinvalinnan vuoksi nainen ei voi ottaa asuntolainaa tms. Joten hän ajatteli, että toinen taiteilija ymmärtäisi paremmin. Mutta kenenkään muun en ole kuullut puhuvan miesten ihanneammateista. Perheelliset ovat toki voineet mainita, mitkä EIVÄT ole ihanneammatteja, ja järestään ne ovat sellaisia, joissa kumppani on paljon pois kotoa, tai joissa on vuorotyö. Eli menisiköhän lentäjä ja lääkäri ainakin tuohon ei-niin-ihanteellisten kategoriaan...

Vierailija
311/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Topi ei lue tätä ketjua. Täällä vain poljetaan ja lytätään jo ennestään huonon itsetunnon omaavaa nuorta miestä joka ei itse edes etsi kaunotarta, vaikka täällä häntä siitä syytetään.

On tämä sellainen kiusaajien foorumi ettei paremmasta väliä. Lyödyn lyömisestä saadaan suurin nautinto. No, naisvaltainen sivusto, joten enpä ihmettele.

Vierailija
312/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Tavisnaisen ja tavismiehen deittitulokset ovat aivan eri planeetalta, jos se perusnainen käy parturissa ja laihduttaa 10 kiloa hän saa kuukaudessa joku 3000 matchia.

Jos "Topi" tekee saman niin matchit nousee ehkä nollasta per kuukausi kahteen. Fakta on ettei hän ole mitenkään komea, vaikkei nyt ihan suoörkki olekaan (huolimatta tuosta hot or not tuloksesta, sillä siellä muut kuin todella hyvännäköiset nälvitään maan rakoon).

Todella epärehellistä verrata näitä kahta keskenään, kun nettideiteissä naisen arvo on tuhat kertaa korkeampi kuin miehen, ellei lasketa ihan niitä komeimpia miehiä.

Sehän on teidän miesten syy. Mitäs swaippaatte oikealle jokaikisen naisen. Itsehän te olette kriteerinne muodostaneet. Emme me naiset oikeastaan voi sille mitään, että 3000 miestä on jokainen kiinnostunut joka ikisestä naisesta, joka Tinderissä tulee vastaan. Tosin 3000 matchia tietysti tarkoittaa sitä, että nainenkin on swaipannut heidät oikealle, joten jos nainen on valmis kelpuuttamaan 3000 miestä, niin ei häntä ainakaan nirsoudesta voi syyttää! Itse swaippaisin oikealle varmaan jonkun 1% miehistä...

Vierailija
313/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma. Topi on vakitöissä oleva nuori mies, harrastaa teatteria ja on vielä julkkiskin. Mitä vielä pitäisi olla?

Vierailija
314/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Topin ongelma ei ole se, että hän on ruma ja tyhmä, vaan se että, hän ITSE uskoo olevansa ruma ja tyhmä. Tämän vuoksi itsetunto on nollassa ja se itsetunto on taas sellainen asia mikä tekee ihmisestä kiinnostavamman. Topin täytyy oppia rakastamaan ja hyväksymään ensin itsensä ja opittava nauttimaan elämästä myös yksin, sitten kun on päässyt tuosta epätoivosta ja katkeruudesta eroon niin alkaa ne naisetkin kiinnostumaan aivan eri tavoin.

Tätä tunnutaan viljelevän usein ohjeeksi niille, joilla ei ole hyvä itsetunto tms. Ihmettelen vaan, että oikeastiko ihmiset ensin kasvavat ihmisinä valmiiksi ja sinuiksi puutteidensa suhteen ja sitten vasta alkavat etsimään parisuhdetta? Minun on vaikea ajatella, että näin olisi. Uskon, että tuolla on paljon puutteellisia ja heikon itsetunnon omaavia miehiä että naisia, jotka ovat löytäneet rakkauden. Toiseksi näen ihan inhimillisenä, että kumppanillani on heikkouksia ja puutteita tiettyyn pisteeseen saakka.

Itseä vaan risoo tämä ajattelumalli, että sinkkuna minun pitäisi ensin kasvaa varsin erinomaiseksi versioksi minusta ja tämän jälkeen olisin vasta valmis vakavaan ihmissuhteeseen.

Täydellinen ei siis tietenkään tarvitse olla, mutta ei se suhde mielestäni tule onnistumaan, jos ajatuksena on se, että kumppanin tarkoituksena on fiksata sun kurja elämä ja siinä samalla myös suvaita ihan minkälaista käytöstä tahansa kun samalla sulkee silmät niiltä omilta vioiltaan. Tällöin kyseessä on enemmän läheisriippuvaisuussuhde eikä niinkään rakastava parisuhde. Terve pohja suhteelle taas syntyy silloin kuin  elämään on hankittu muutakin sisältöä kun pelkästään se suhde ja molemmat ovat valmiita panostamaan itsensä kehittämiseen ja henkiseen kasvuun ja osaavat ottaa myös sen toisen huomioon. 

Vierailija
315/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Topi ei lue tätä ketjua. Täällä vain poljetaan ja lytätään jo ennestään huonon itsetunnon omaavaa nuorta miestä joka ei itse edes etsi kaunotarta, vaikka täällä häntä siitä syytetään.

On tämä sellainen kiusaajien foorumi ettei paremmasta väliä. Lyödyn lyömisestä saadaan suurin nautinto. No, naisvaltainen sivusto, joten enpä ihmettele.

Samaa täällä aina ihmettelen. Miehet ovat sisimmältään empaattisempia, vaikka päällisin puolin ovat jurompia ja puhelevat jyrkemmin sanankääntein.

Vierailija
316/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pinnalisuuden takia en liity Tinderiin.

Vierailija
317/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet ihan normaalin näköiset ja oloiset miehet ruikuttavat lehdissä, etteivät he saa naista? Siis luuleeko joku näistä miehistä, että sen lehdessä ruikuttamisen jälkeen saa naisia paremmin? Vinkki: se, että kitiset ip-lehdessä ettet kelpaa kenellekään, ei yleensä tee sinusta haluttavampaa kenenkään silmissä.

No ei Topi ruikuttanutkaan siellä lehdissä, mitä nyt pohti asioita yhdessä jaksossa ja toimittaja referoi jakson uutiseksi.

Vierailija
318/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hylkivät vaistonvaraisesti rumia miehiä tai näkevät nämä korkeintaan vain tilipusseina joiden rahoilla voi vähän sisustaa kämpää instagramiin.

Jos kyseessä olisi joku Jeremy Meeks niin uutisen kommentit olisivat jo täynnä tuhansia kiimaisia naiskommentoijia kysymässä että miten tähän ahdistuneeseen poitsuun saisi yhteyden.

Elämä on niin naurettava ja eläimellinen paikka etten enää välitä mistään rumana miehenä. Toki miehistäkin iso osa on paskaa, mutta valtaosa naisistakin on puhdasta eläimellistä paskaa jotka kohtelevat sinua sen mukaan miltä näytät, ei sielusi tai persoonasi kautta.

Vierailija
319/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihduttaisi ja ajaisi pois nuo mursuviikset, niin olisi ihan ok äijä, jolle varmaan löytyisi joku typykkä kainaloon.

Vierailija
320/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hylkivät vaistonvaraisesti rumia miehiä tai näkevät nämä korkeintaan vain tilipusseina joiden rahoilla voi vähän sisustaa kämpää instagramiin.

Jos kyseessä olisi joku Jeremy Meeks niin uutisen kommentit olisivat jo täynnä tuhansia kiimaisia naiskommentoijia kysymässä että miten tähän ahdistuneeseen poitsuun saisi yhteyden.

Elämä on niin naurettava ja eläimellinen paikka etten enää välitä mistään rumana miehenä. Toki miehistäkin iso osa on paskaa, mutta valtaosa naisistakin on puhdasta eläimellistä paskaa jotka kohtelevat sinua sen mukaan miltä näytät, ei sielusi tai persoonasi kautta.

Sielusi vaikuttaa rumalta, niin rumasti kirjoitat muista ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi