Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin

Kommentit (825)

Vierailija
381/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vielä tuossa aiemmin perustuen pelkkään lehtiartikkeliin, että pienellä työllä varmaan sais ihan kelvollisen kuorittua tuosta kaverista.

Nyt kun katsoin osan dokkarista niin alan paremmin ymmärtää miksi ei "saa" naista.

Rööki palaa, kaljaa kuluu, roskaruokaa maha täyteen, rötvää kotona pelaamassa videopelejä päivät pitkät ja joka toinen sana on sadattelua. Sitten vielä rypee itsesäälissä ja puhuu naisista jotenkin halventavan oloisesti ikään kuin se olisi kollektiivisesti naisten vika, että hän ei onnistu löytämään kumppania.

Aika paljon pitäisi tapahtua, että tuosta noustaan.

Vierailija
382/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä kai sanomaan, mutta Topi pärjänneisi ihan hyvin ilman Tinderiä. Se on pelkkä sovellus, ei kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei laatikkoleukajengi: mitä te oikeasti ajattelette siellä Prismassa, kun näette ihan tavallisia miehiä ihan tavallisten naisten kanssa yhdessä? Entä jos mies on ruma tai läski ja hänellä silti selkeästi on vaimo?

[Kädet korvilla ja silmät kiinni:] "Laalaalaalaalaa."

En ole nähnyt tuollaisia Prisma-pareja. 

Vierailija
384/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?

Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.

En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.

Läheisen ihmisen kosketus on tärkeää. Väärän ihmisen kosketus on iljettävää ja rikkoo sisältä.

Tai jos kenen hyvänsä kosketus mielestäsi kelpaa, onhan sitä maksullisia koskettelijoita. Hierojat esimerkiksi. Ja jos seksuaalista kosketusta haluaa ja kuka vaan kelpaa, sitäkin saa rahalla. Tai voi ruveta vaikka miesprostituoiduksi, saa itse tienattua samalla! Tärkeintähän on, että kuka vaan koskee, vai mitä?

Kuinka monta kertaa teille pitää selittää, että ei ole mikään etuoikeus jos joku iljetys on valmis sinua muna pystyssä koskemaan? SIINÄ EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ, EIKÄ SELLAINEN KOSKETUS OLE POSITIIVISTA.

Kuka puhui mistään iljetyksistä? Kyllähän naiset löytää jatkuvasti mieleistään seuraa. Eikä edes tarvitse tehdä mitään, kun miehen kuuluu tehdä aloite.

Huvittava juttu myös tuo miesprostituoiduksi ryhtyminen. Prostituutio on naisten ala, koska miehet on epätoivoisia, ei naiset. Tämä edelleenkin siksi koska naiset löytää seuraa niin helposti. Miehelle ei ole markkinarakoa prostituutiossa, ellei oikeasti ole hollywood-näyttelijän tasoinen ulkonäkö.

Miksihän sitten on niin, että moni nainen ei saa orgasmia seksissä? Eikä saa riittävästi itseään tyydyttävää seksiä ja kosketusta. 

Joo, kyllä moni habitukseltaan ihan kivakin olisi valmis panemaan mua, mutta kun se ei keskiverto naiselle ole se juttu lainkaan. 

Kohtaanto-ongelma vaivaa kumpaakin sukupuolta. Puutteessa ollaan. 

En tiedä. Miten tämä liittyy mihinkään? Kyllä läheisyydestä ja kosketuksesta on hyötyä ilman orgasmia ja seksiäkin.

Vierailija
385/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen iltasatu sitten tähän iltaan. 

Kyllä minä uskon tuon täysin. Naiset pyrkivät arvioimaan miehen aikaansaatavuutta. Sen takia profiiliin yleensä kirjoitetaan jotain omillaan toimeen tuleva. Terveet elämäntavat ja niin edelleen. Tietysti tämmöiset säännöt menevät romukoppaan jos nainen oikeasti löytää miehen joka on jollain elämän osalueella aikaansaavampi kuin nainen. Se on sitä kaksoismoralismia parhaimmillaan.

Jos ei usko niin tarjoan pari mielenkiintoista webbisivua luettavaksi:

Partner wealth predicts self-reported orgasm frequency in a sample of Chinese women

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1090513808001177

The Big Lies People Tell In Online Dating

https://theblog.okcupid.com/the-big-lies-people-tell-in-online-dating-a…

Tässä sivustossa on mielenkiintoista tulotaso korrelaatio per saadut viestit.

30 vuotiaana: Sä oot nyt tommoinen pitkäaikaistyötön reppana.

45 v. yritysjohtajana: Aikun kauniit silmät, kerkiätkö brunssille.

No naiset on nyt on vaan tuommoisia. Topin tapauksessa aikaansaatavuutta voitaisiin lisätä vaikkapa yhdistystoiminnalla. Se olisi ehkä kaikkein helpoin tapa.

Vierailija
386/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?

Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.

En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.

Just joo. Luuletko oikeasti, että naiset haluaa sellaista "läheisyyttä", jossa toinen tai molemmat on vain siksi kun ei parempaa löytänyt tarpeidensa tyydyttämiseen? Ei se ole läheisyyttä, läheisyys syntyy yhteydestä ja luottamuksesta, jota on vaikea saada jonkun tuntemattoman kanssa. Plus se, että naiselle on hyvin vaarallista lähteä tuntemattomien tai lyhyen tuttavuuden matkaan.

Että kyllä me ymmärretään, että läheisyys ja fyysinen kosketus on tärkeitä mielenterveydelle. Koska ei me saada sitä sormia napsauttamalla.

Tätähän valtaosa suhteista on, sitä ei vaan ole sosiaalisesti hyväksyttyä myöntää. 99 % joutuu tyytymään omaa ideaaliansa huonompaan, eikä siinä ole mitää väärää kunhan parisuhde on hyvä.

Se, että tyytyy omaa ideaaliansa huonompaan, ei tarkoita samaa, että ottaisi kenet tahansa vastaantulijan. Vaikka pitäisi Brad Pittiä kuumana ja unelmamiehenä, ei tarkoita sitä, että tyytyy siihen naapurin Mattiin. Matista voi löytyä just ne piirteet mitä pitää tärkeimpinä, vaikkei koko vaatimuslistaa täytäkään. Ideaali on vain lähtökohta, ja sellaisen voi tavata vain jos kaikki tähdet on kohdillaan.

Toinen pitää hyväksyä sellaisena, kuin hän on, eikä verrata muihin. Se on edellytys sille hyvälle parisuhteelle.

No jopas nyt on huuhaata. Jos kumppanisi ei ole ideaali, olet tyytynyt vähempään. Ei siinä ole sen kummempaa, eikä tätä ajatusta tarvitse demonisoida. Tämä on aivan normaalia, ja välttämätöntä lajin jatkumiselle. Toisen voi hyväksyä sellaisena kun tämä on, mutta se ei tarkoita sitä että täytyy pitää kaikesta tässä ihmisessä.

Vierailija
387/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki, olen kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti, niin ei vitussa." Voi jessus. Ei tarvitse olla kasipakkia, mikä ihmeen "kuparinruskea" ja leukastandardi on joku miesten oma keksintö. Mutta jos ei tuollaisena kelpaa, vaikka haluaisi jollekin kelvata, niin eihän sitä isoja muutoksia tarvitsisi tehdä. Minun silmiini tökkää heti tuo huolimaton risuparta ja ylikasvanut malli hiuksissa. Ne tuskin muuttavat sinua persoonana joksikin aivan muuksi, jos pidät ne siistinä, Topi hyvä. Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää.

Nää ihmiset aina käyttäytyy kuin olisi joku mysteeri, miksi eivät kelpaa. Ei se ole mikään mysteeri.

Kävin joskus vuosia sitten treffeillä tuollaisen Topin kaltaisen miehen kanssa, siis sellaisen joka koko ajan tuo esiin jotain omaa ”huonommuuttaan”. Kun ilmaisin miehelle sitten jossain vaiheessa, ettei tästä taida tulla mitään, niin tyyppi laittoi perään viestiä: ”arvasin että olen liian ruma”. Tuollaisella asenteella on ihan turha ihmetellä miksi ei saa seuraa.

Vierailija
388/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Topi pahannäköinen ole! Pitkä ja roteva mies. Jos viikset ja parran trimmaisi tai ajaisi kokonaan pois ja kasvattaisi vaikka tukkaa vähän pidemmäksi ja kampaisi taakse niin näyttäisi paljon paremmalta.

Myös vaatteet voisi olla siistimmät ja paremmin istuvat.

Muuten vaikuttaa sosiaaliselle ja huumorintajuiselle miehelle.

Mutta ehkä oma elämä ja mielenterveys pitäisi hoitaa kuntoon ennen kuin miettii suhdetta.

Hän tuntui olevan myös aika ehdoton siinä että naisen pitäisi olla myös autoihmisiä.

Ei kumppanin tarvitse tykätä samoista asioista kuin itse, aika tylsää olisi elämä jos olisi samat harrastukset ja puheenaiheet kummallakin.

Topi voisi aloittaa jonkun uuden harrastuksen minkä parissa voisi tavata ihmisiä.

Siinä yhdessä jaksossa hän kävi niissä keskiaikaisissa festareissa ja se yksi nainenhan selkeästi vähän ihastui Topiin ja flirttaili. En tiedä tajusiko hän vai eikö ollut kiinnostunut, kun ei oikein vastannut takaisin.

Vierailija
389/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vastareaktio siihen kuinka naiset ovat valittaneet jo viimeiset 15 vuotta iltapäivälehdissä kuinka eivät löydä satojen yhdenillan suhteiden joukosta "sitä oikeaa" miestä itselleen.

Miesten ja naisten välinen suhdeluku siinä kuinka monta eri seksikumppania heillä on, on todella karua katsottavaa. Ja varsinkin kun naiset valittavat etteivät löydä sitä oikeaa satojen kumppaneiden joukosta, kun samaan aikaan suurin osa miehistä on sellaisia etteivät löydä sitä oikeaa naista, siitä ainoasta yhden illan suhteesta, vaan nainen päätti ettei ollutkaan mitään kemiaa.

Linkitäpä aluksi vaikka muutama tällainen artikkeli, jossa satoja yhden illan suhteita kokenut nainen valittelee kun ei löydä sitä oikeaa? Seuraavaksi voitkin sitten linkittää ne tilastot seksikumppanien määrien suhteen. Viimeksi kun minä sellaisia näin, niin oliko miehillä ollut keskimäärin 2-3 seksikumppania vähemmän kuin samanikäisillä naisilla. Ja miehet olivat enemmistössä niiden joukossa, joilla oli ollut satoja seksikumppaneita.

Tietenkin ovat. Sitähän täällä jauhetaankin, että muutama prosentti miehistä kerää 95% naisista huomion ja tykkäykset Tinderissä.

Ja noita artikkeleita joissa nainen valittaa vaikeudesta löytää mitään vakavaa on todellakin ollut usein.

-eri

Ja näillä valittajanaisilla siis oli satoja yhden illan kumppaneita plakkarissa? Linkitätkö aluksi muutaman tällaisen naisen valituksen? Ei varmasti ole vaikeaa löytää, kun kerran törmäät sellaisiin todella usein?

Vierailija
390/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä miestyyppiä mikä ei aiheuta mitään kiinnostusta, sarja on kai tehty sääli/huumori mielellä.

Vierailija
391/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Topi pahannäköinen ole! Pitkä ja roteva mies. Jos viikset ja parran trimmaisi tai ajaisi kokonaan pois ja kasvattaisi vaikka tukkaa vähän pidemmäksi ja kampaisi taakse niin näyttäisi paljon paremmalta.

Mutta ehkä oma elämä ja mielenterveys pitäisi hoitaa kuntoon ennen kuin miettii suhdetta.

Hän tuntui olevan myös aika ehdoton siinä että naisen pitäisi olla myös autoihmisiä.

Ei kumppanin tarvitse tykätä samoista asioista kuin itse, aika tylsää olisi elämä jos olisi samat harrastukset ja puheenaiheet kummallakin.

Topi voisi aloittaa jonkun uuden harrastuksen minkä parissa voisi tavata ihmisiä.

Siinä yhdessä jaksossa hän kävi niissä keskiaikaisissa festareissa ja se yksi nainenhan selkeästi vähän ihastui Topiin ja flirttaili. En tiedä tajusiko hän vai eikö ollut kiinnostunut, kun ei oikein vastannut takaisin.

Ei nahkaratin laittaminen ladaan siitä parempaa tee

Vierailija
392/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen iltasatu sitten tähän iltaan. 

Kyllä minä uskon tuon täysin. Naiset pyrkivät arvioimaan miehen aikaansaatavuutta. Sen takia profiiliin yleensä kirjoitetaan jotain omillaan toimeen tuleva. Terveet elämäntavat ja niin edelleen. Tietysti tämmöiset säännöt menevät romukoppaan jos nainen oikeasti löytää miehen joka on jollain elämän osalueella aikaansaavampi kuin nainen. Se on sitä kaksoismoralismia parhaimmillaan.

Jos ei usko niin tarjoan pari mielenkiintoista webbisivua luettavaksi:

Partner wealth predicts self-reported orgasm frequency in a sample of Chinese women

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1090513808001177

The Big Lies People Tell In Online Dating

https://theblog.okcupid.com/the-big-lies-people-tell-in-online-dating-a…

Tässä sivustossa on mielenkiintoista tulotaso korrelaatio per saadut viestit.

30 vuotiaana: Sä oot nyt tommoinen pitkäaikaistyötön reppana.

45 v. yritysjohtajana: Aikun kauniit silmät, kerkiätkö brunssille.

No naiset on nyt on vaan tuommoisia. Topin tapauksessa aikaansaatavuutta voitaisiin lisätä vaikkapa yhdistystoiminnalla. Se olisi ehkä kaikkein helpoin tapa.

30-vuotias pitkäaikaistyötön ja 45-vuotias yritysjohtaja ovat jokseenkin eri persoona. Persoonallisuus muuttuu iän myötä, tuskin sinäkään olet nyt samanlainen kuin teini-ikäisenä?

Vierailija
393/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisin vielä, näin ulkopuolisena tuota työtä sen enempää tuntematta, että veikkaan elämänlaadun nousevan jos hän hommaisi jonkun muun duunin kuin sellaisen jossa pitää kolmessa vuorossa seistä tuotantolinjalla ja ajaa tunti per suunta työmatkoja.

Sieltä Turun seudulta varmasti löytyisi lähempää työpaikka, ja luultavasti paremmalla palkalla kuin tuo josta omien sanojensa mukaan saa 1500/kk.

On vielä nuori mies ja ehtii vaikka hyvin opiskella uuden ammatin.

Vierailija
394/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geeneille me ei voida mitään, mutta ulkonäköä voi parantaa pienillä tuunauksilla.

Ja Lada on ihan luotettava menopeli. ;)

Vierailija
395/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki, olen kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti, niin ei vitussa." Voi jessus. Ei tarvitse olla kasipakkia, mikä ihmeen "kuparinruskea" ja leukastandardi on joku miesten oma keksintö. Mutta jos ei tuollaisena kelpaa, vaikka haluaisi jollekin kelvata, niin eihän sitä isoja muutoksia tarvitsisi tehdä. Minun silmiini tökkää heti tuo huolimaton risuparta ja ylikasvanut malli hiuksissa. Ne tuskin muuttavat sinua persoonana joksikin aivan muuksi, jos pidät ne siistinä, Topi hyvä. Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää.

Nää ihmiset aina käyttäytyy kuin olisi joku mysteeri, miksi eivät kelpaa. Ei se ole mikään mysteeri.

Joo, tuollainen "kasipakki, kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti" kuulostaa oikeasti enemmän homomiehen seksifantasialta kuin naisen toiveelta. Ja kun keskiverto nainen tahtoo kumppanikseen ihan tavallisen näköisen, kohteliaan miehen joka puhuu tunteistaan, auttaa kotitöissä, antaa hellyyttä ja huomioi merkkipäivät niin tuollaiset Topit varmaan pitävät sitä hinttimäisenä. Mitenhän tällaisia ressukoita oikein voisi vähän herätellä? 

Kyseessä on Chad nettimeemi. Googlatkaa itse, Topi viittaa siihen ihan selvästi eikä ole tarkoitus ottaa tuota juttua kirjaimellisesti.

Vierailija
396/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geeneille me ei voida mitään, mutta ulkonäköä voi parantaa pienillä tuunauksilla.

Joo ei, mutta geenien jälleenlaittamisesta jokainen voi päättää..

Vierailija
397/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Topi ei lue tätä ketjua. Täällä vain poljetaan ja lytätään jo ennestään huonon itsetunnon omaavaa nuorta miestä joka ei itse edes etsi kaunotarta, vaikka täällä häntä siitä syytetään.

On tämä sellainen kiusaajien foorumi ettei paremmasta väliä. Lyödyn lyömisestä saadaan suurin nautinto. No, naisvaltainen sivusto, joten enpä ihmettele.

Eikö tässä oo annettu myös ihan positiivista palautetta. Ei ole erityisen ruma. Parturissa käynti ja parran siistiminen/ pois ajaminen auttaa paljon. Plus jos katsoo mitä syö niin alkaa fyyisessä työssä ylipaino äkkiä häviämään. Topi olisi ihan keskivertokomea jos niin haluaa. 

Amisteinin vaatetusta voisi toki vähän viilata aikuisempaan suuntaan. Mutta muutenhan Topi on ihan sympaattinen nuori kaveri. Varmasti löytää emäntänsä, jos vähän viitsii asiaan panostaa. 

Vierailija
398/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, mutta geenien jälleenlaittamisesta jokainen voi päättää..

En nyt ihan tajua mitä ajat tuolla kommentilla takaa.

Mielestäsi on siis turhaa panostaa ulkonäköön, hygieniaan, groomaukseen tai pukeutumiseen, koska geenit on mitä on?

Vierailija
399/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...

Uskotteko naiset itsekään tuohon, että tuo riittäisi?

Oikeastihan naisten kriteerit koskevat asioita joihin ei voi itse vaikuttaa.

Kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko ja mitä tulee statukseen ja rahaan niin naisten ihanneammatit miehelle on lääkärit/juristit/lentäjät ja sinne ei ihan helpolla pääse sisään tai valmistu.

Mitä ilmeisimmin Topin kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko, status ja ammatti ovat kuitenkin ihan riittäviä, koska eihän hän mikään ikisinkku kellekään kelpaamaton mies ole. On ollut kihloissa, pitänyt yhtä naista pelkässä seksisuhteessa kertomatta naiselle, ettei itse nähnyt suhteessa muuta kuin seksin ja kiinnostuneita naisia on ollut muitakin, joista Topi itse ei ole ollut sitten kiinnostunut. Eli ihan normikuviot 27-vuotiaalle ihmiselle, joka ei ulkoisesti ole mitään mister-/missitasoa. Ei kuule meillä tavallisilla ylipainoisilla naisillakaan 27-vuotiaana välttämättä yhtään tuon kummempaa suhdehistoriaa ole taustalla.

Ja kyllä, minä uskoisin, että Topinkin flaksi paranisi jos hän kävisi parturissa, siistisi ne naamakarvansa joko kokonaan tai osittain pois ja laihduttaisi, ja kiinnittäisi esimerkiksi pukeutumiseen enemmän huomiota. Miksi tällaiset asiat eivät Topin kohdalla toimisi, kun aivan samankaltaisia asioita Topin tasoiselle naisellekin suositeltaisiin? Vai etkö myöskään usko, että ylipainoisen, laittautumattoman, tavisnaisen asemaa miesmarkkinoilla parantaisi laihduttaminen, kampaajalla käynti, paremman näköiset vaatteet ja nätti meikki naamaan?

-eri

Tavisnaisen ja tavismiehen deittitulokset ovat aivan eri planeetalta, jos se perusnainen käy parturissa ja laihduttaa 10 kiloa hän saa kuukaudessa joku 3000 matchia.

Jos "Topi" tekee saman niin matchit nousee ehkä nollasta per kuukausi kahteen. Fakta on ettei hän ole mitenkään komea, vaikkei nyt ihan suoörkki olekaan (huolimatta tuosta hot or not tuloksesta, sillä siellä muut kuin todella hyvännäköiset nälvitään maan rakoon).

Todella epärehellistä verrata näitä kahta keskenään, kun nettideiteissä naisen arvo on tuhat kertaa korkeampi kuin miehen, ellei lasketa ihan niitä komeimpia miehiä.

Höpö höpö. Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Miten käy tilanteessa, jossa huoneessa on kahdeksan miestä ja kaksi naista valkkaamassa paria. Muodostuu kaksiParia ja kuusi miestä jää yksin.

Eikä toimi. Se toimii kuten Tinderissä, eli se parhaimman näköinen niistä panee molempia naisia ja ne 7 jää nuolemaan näppejään. Ei muodostu ylipäätään mitään "pareja".

Samoin jos on huone jossa 10 naista ja 10 miestä ei tarkoita että "syntyy 10 paria". Parhaimman näköinen panee niitä kaikkia.

Tämä ilmiö näkyy jopa ihmisen geenialtaassa, kun mennään taaksepäin 8000 vuotta sinunkin perimässäsi, jokaista 17 naista kohden ainoastaan yksi ainoa mies on lisääntynyt.

https://psmag.com/environment/17-to-1-reproductive-success

Eli muutama mies on siittänyt satoja/tuhansia naisia, kun taas +90% miehistä ei ole saanut yhtään mitään.

Topihan kuulunee siis ilmeisesti miesten Top 10:in kun on noinkin nuoreen ikään mennessä löytämään sekä parisuhteita että pelkkää seksiä?

Vierailija
400/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka koskaan tulee Topista välittämään, on Nyrkki Kyllikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän