Sokeroin tänään alapääni! Tulos on mahtava!
Aivan upea tulos. Sileä iho.
Jonkin aikaa sitten kirjoitin että nypin pinseteillä alapääni. Se sattui,oli hidasta ja ihoon tuli punaisia pilkkuja ja veripisteitä.
Nyt kokeilin sokerointia, ja kas: ei sattunut (!!!!) , ei tullut pilkkuja eikä verta!
Olen todella hänmästynyt ja iloinen :)))))
t. av-mamma
Kommentit (113)
Hygieniasyistä kannattaa pitää majavat tuuheina. Karvoilla on tehtävänsä.
Mutta se on vain kivempi tunne itselle jos ei ole.
tänään on jo parin millin karvat alapäässä... pitää siis tehdä uusi käsittely.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:57"]En ymmärräääää että aikuinen nainen haluaa näyttää pienelta lapselta....:((( pikku tytöltä....minusta tää on sairasta.
[/quote]Aikuisen toosasta ei saa kyllä mitenkään lapsen sukuelimen näköistä, ei mitenkään. Aikuisena naisella on kunnon TOOSA.
Sulla oli siis tasan kymmenen päivää sileä toosa. Onneksi teit sen itse. Toiset maksavat 80€ tuollaisesta... Huh huh!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:33"]
Onko sinulla muuta elämänsisältöä kuin hiplata ja esitellä ja kommentoida sukuelimiäsi? Onko sinulla muita lahjoja?
Näiden avausten jälkeen aina mietin, että onko ihmisiäkin eri lajeja? Kuten eläimiä? On sellaisia, joilla on älyllistä toimintaa, ja sitten on niitä, jotka ovat täysin viettiensä varassa eläviä alkeellisia olentoja. Ainoa osaaminen on lisääntyminen.
Niin.... huokaus.
[/quote]
No viimeksi kuin sokeroin omaa alapäätäni luin samalla lääketieteen tenttiin.
On eri asia olla kiinnostunut monista asioista, kuin keskittää elämänsä yhteen. Olen älykäs ja nautin meikkaamisesta, mitä se keltään on pois?
Eri asia mielestäni kimkardashianit ym. joiden elämäntarkoitus näyttää olevan itsensä laittaminen.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:49"]Ai saatana, kun sattuu. Keitin pelkkää sokeria en lisännyt mitään mehuja tai vesiä. Kippasin sen tuherolleni heti, kun se alkoi kiehuun. Se oli virhe!
Pillu ihan punanen ja ihoakin näyttäs lähtevän.
[/quote]hyi miksi sä noin????
Joku mies sanoi, ettei sntaisi euroakaan piupaun hoitoon. No ei anna omanikaan. Hänelle olisi myös täysin yhden tekevää, olisiko alapäässäni karvat vai ei. Minä itse kokeilin brassia ennen viime kesän etelän reissua ja ihastuin. Nyt käyn brassissa säännöllisesti. Meillä minä satun tienaamaan huomattavasti enemmän kuin mieheni ja olen perheemme pääasiallinen elättäjä.Minä päätän ihan itse, mihin haluan rahojani käyttää ja sojerointi on asia, johon sitä haluan käyttää. Ja kyllä myös tskapuolen puolelta poistetaan karvat brassissa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:33"]Onko sinulla muuta elämänsisältöä kuin hiplata ja esitellä ja kommentoida sukuelimiäsi? Onko sinulla muita lahjoja? Näiden avausten jälkeen aina mietin, että onko ihmisiäkin eri lajeja? Kuten eläimiä? On sellaisia, joilla on älyllistä toimintaa, ja sitten on niitä, jotka ovat täysin viettiensä varassa eläviä alkeellisia olentoja. Ainoa osaaminen on lisääntyminen. Niin.... huokaus. [/quote] Tiedoksesi, Älykkö, että sokerointia on harrastettu jo muinaisessa Egyptissä, ja sitä pidettiin kauneudenhoidon lisäksi hygieniaa edistävänä toimenpiteenä. Tiedän, että yleisen uskomuksen mukaan karvojen ajatellaan suojaavan alapäätä lialta ja infektioilta, mutta nykyolosuhteet ovat tehneet ne aika lailla tarpeettomiksi. Minäkin, oletettavasti tapani perusteella viettien varassa elävä WT-moukka, siistin alapääni säännöllisesti ihan mukavuussyistä. Tällä ei ole mitään tekemistä seksin, saati lisääntymisen kanssa.
[/quote]
Siellä ihailemassasi Egyptissä myös pilputtiin tyttöjen sukuelimet, ihan mukavuus- ja hygieniasyistä.
[/quote]Ja valitettavasti edelleen n. puolet Afrikan maista silpoo naisten sukuelimiä. Joissain Afrikan maissa ympärileikkauksia tehdään jopa 90% naisista.....
Minun piupausta lähtee huomenna karvat! Kiitos ohjeesta :)
Nyt voittekin seuraavaksi työntää päänne sinne alapäähänne, idarit.
Mistä saa brassin 60eurolla???? Näkyy olevan 100e aika monessa paikassa.