Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeroin tänään alapääni! Tulos on mahtava!

Vierailija
05.02.2015 |

Aivan upea tulos. Sileä iho.
Jonkin aikaa sitten kirjoitin että nypin pinseteillä alapääni. Se sattui,oli hidasta ja ihoon tuli punaisia pilkkuja ja veripisteitä.
Nyt kokeilin sokerointia, ja kas: ei sattunut (!!!!) , ei tullut pilkkuja eikä verta!
Olen todella hänmästynyt ja iloinen :)))))
t. av-mamma

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä vielä jonkin aikaa jos tarvitte apua :) Joo samankokoisella lasilla mittasin että sokeria yksi lasi, vettä ja sitruunamehua 1/8 siitä mukista :)
av-mamma (se ap)

Vierailija
22/113 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa rakkaat mammat että se on tosi kuumaa! Varokaa!
Sen saa pestyä lämpimällä vedellä pois.
Seoksen pitää olla jonkin verran juoksevaa, eli on vielä lämmintä kun käytätte, mutta ei saa satuttaa. Jos se taas jäähtyy kovaksi niin se ei toimi ja pitää kuumentaa muutama sekunti mikrossa! Se on myös hyvää jalkoihin.
av-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta, mutta pelottaa se repäisyvaihe. Eikö se muka satu... En usko tuohon kivuttomuuteen. Pakkohan sen on sattua kun karvat revitään irti! :D

Vierailija
24/113 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia!!!!

Vierailija
25/113 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemuksia lisää! Mä alan nyt kasvattaa karvojani ja kokeilen heti ku on tarpeeks pitkää :D

Vierailija
26/113 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäähtyi liikaa sokeri. En myöskään mitannut veden ja sitruunan määrää. Panin arviolta. Mut jotain lähti. Käytän massan uudelleen myöhemmin. Ei satu tippaakaan. Mä olenkin kyllä epiloinut aiemmin.
22

Vierailija
27/113 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että onnistui! Kuumenna sitä mikrossa kun haluat käyttää uudelleen!
av-mamma

Vierailija
28/113 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä testataan kaverin kanssa viikonloppuna! :D

Vierailija
29/113 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:07"]Tein sen itse! Elikkä tarvitsee yhden juomalasin sokeria. käytin Ikean perusjuomalasia. 1/8 vettä ja 1/8 sitruunamehutiivistettä. Käytin hanavettä ja sitruunsnmuotoista keltaista tiivistettä.
Kaikki ainekset kaadetaan pikku kattilaan ja keitellään keskilämmöllä koko ajan puuhaarukalla sekoittaen, kunnes seos alkaa kuplia. Kun se kuplii ota se pois liedeltä. Jätä liesi kuitenkin päälle. Sekoittele seosta vinhasti kunnes kuplat häviävät ja seos on kirkasta. Laita kirkas seos taas liedelle, sekoittele kunnes tulee kuplia ja sitten taas pois liedeltä ja sekoittelua kunnes se on kirkasta. Toista tämä kunnes seos on kullanruskeaa kuin pihka. Älä keitä liian kuumalla, muuten se palaa.
Kaada seos mikronkestävään purkkiin.
Anna sen jäähtyä huoneenlämmössä kunnes pystyt koskea siihen. Ainakin 15 min pitää odottaa .Ole varovainen, muuten voit polttaa itsesi.
Sitten kun seos on lämmintä ja vielä juoksevaa voit poistaa karvat kahdella tavalla.
Joko pyörittelet pikku palasta pallon, kun se ei enää tartu sormiisi paina se iholle kahdella sormella vastakarvaan ja nyppäise myötäkarvaan pois.
Toinen tapa: levitä seosta ohut kerros lusikan kuperalla takaosalla vastakarvaan. Pienelle alueelle. Paina puuvillakangas tms rätti (mikrokuituliina toimi myös) seoksen päälle, silitä myötäkarvaan ja nykäise kangas myötäkarvaan pois.
Poiston jälkeen voitelin koko alapään Nivean paksulla voiteella.
Av-mamma joka on hyvin iloinen
[/quote]

Voi hyvänen aika mitä naiset jaksaa räplätä oman toosansa kanssa.

Vierailija
30/113 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toosat on kivoja

Vierailija
31/113 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaipa ne karvat nyt revittyä saa, epilaattorilla muutaman millin sängestä helpointa. Ei tarvii sokerileipuriksikaan ryhtyä. Mutta ongelmat tulee siinä vaiheessa kun osa niisät ei osaaa kasvaa uudelleen ihosta ulos vaan jään sisään kiemurtamaan ja pattia tekemään. Not worth it! Joskus kun jaksan varata ekan ajan, aloitan laseroinnissa käymisen.

Vierailija
32/113 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD hyvä av-mamma! nyt on hieno pimppa

Vierailija
33/113 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muuta elämänsisältöä kuin hiplata ja esitellä ja kommentoida sukuelimiäsi? Onko sinulla muita lahjoja? 

Näiden avausten jälkeen aina mietin, että onko ihmisiäkin eri lajeja? Kuten eläimiä? On sellaisia, joilla on älyllistä toimintaa, ja sitten on niitä, jotka ovat täysin viettiensä varassa eläviä alkeellisia olentoja. Ainoa osaaminen on lisääntyminen.

Niin.... huokaus.

Vierailija
34/113 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
35/113 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aion tänään.

Vierailija
36/113 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä sokeroit omasi, minä suolasin omani :)

Vierailija
37/113 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin aina niistä hemmetin sisäänkasvaneista karvoista, onko sokerointi ollut teille muille hyvä tapa välttää niitä?

Vierailija
38/113 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:36"]

Aivan upea tulos. Sileä iho. Jonkin aikaa sitten kirjoitin että nypin pinseteillä alapääni. Se sattui,oli hidasta ja ihoon tuli punaisia pilkkuja ja veripisteitä. Nyt kokeilin sokerointia, ja kas: ei sattunut (!!!!) , ei tullut pilkkuja eikä verta! Olen todella hänmästynyt ja iloinen :))))) t. av-mamma

[/quote]

Kuvia kehiin.

Vierailija
39/113 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynitty kalkkuna xD

Vierailija
40/113 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hinkkailen häpykumpua karhealla sienellä aina kun käyn suihkussa.ei mene kauan eikä ole vaikeaa ja karvat ei kasva sisäänpäin. suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan