Sokeroin tänään alapääni! Tulos on mahtava!
Aivan upea tulos. Sileä iho.
Jonkin aikaa sitten kirjoitin että nypin pinseteillä alapääni. Se sattui,oli hidasta ja ihoon tuli punaisia pilkkuja ja veripisteitä.
Nyt kokeilin sokerointia, ja kas: ei sattunut (!!!!) , ei tullut pilkkuja eikä verta!
Olen todella hänmästynyt ja iloinen :)))))
t. av-mamma
Kommentit (113)
häpykummun hinkkaus on kuin kuorintaa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:33"]
Hyvä että onnistui! Kuumenna sitä mikrossa kun haluat käyttää uudelleen! av-mamma
[/quote]
Kannattaa sitten sokerit kaataa mahdollismman kuumana, jolloin karvat palaa siinä samalla. Voi myös kokeilla polttoa kuumailmapuhaltimella.
Karvaton pillu on kuin lapsen pillu. Varaudu siihen että vain pedofiilit kiinnostuvat sinusta! Outo juttu että pimpin pitäisi olla ihan karvaton. Nainen isolla N:llä on karvainen.
Taidat olla aika nuori? Jos nyt sanot että olet 45v niin nauran itseni kuoliaaksi.
Tänään minä taas sokeroin yläpääni. Suuhun meni yksi sokerimunkki ja kaksi suklaakeksiä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:07"]Tein sen itse! Elikkä tarvitsee yhden juomalasin sokeria. käytin Ikean perusjuomalasia. 1/8 vettä ja 1/8 sitruunamehutiivistettä. Käytin hanavettä ja sitruunsnmuotoista keltaista tiivistettä. Kaikki ainekset kaadetaan pikku kattilaan ja keitellään keskilämmöllä koko ajan puuhaarukalla sekoittaen, kunnes seos alkaa kuplia. Kun se kuplii ota se pois liedeltä. Jätä liesi kuitenkin päälle. Sekoittele seosta vinhasti kunnes kuplat häviävät ja seos on kirkasta. Laita kirkas seos taas liedelle, sekoittele kunnes tulee kuplia ja sitten taas pois liedeltä ja sekoittelua kunnes se on kirkasta. Toista tämä kunnes seos on kullanruskeaa kuin pihka. Älä keitä liian kuumalla, muuten se palaa. Kaada seos mikronkestävään purkkiin. Anna sen jäähtyä huoneenlämmössä kunnes pystyt koskea siihen. Ainakin 15 min pitää odottaa .Ole varovainen, muuten voit polttaa itsesi. Sitten kun seos on lämmintä ja vielä juoksevaa voit poistaa karvat kahdella tavalla. Joko pyörittelet pikku palasta pallon, kun se ei enää tartu sormiisi paina se iholle kahdella sormella vastakarvaan ja nyppäise myötäkarvaan pois. Toinen tapa: levitä seosta ohut kerros lusikan kuperalla takaosalla vastakarvaan. Pienelle alueelle. Paina puuvillakangas tms rätti (mikrokuituliina toimi myös) seoksen päälle, silitä myötäkarvaan ja nykäise kangas myötäkarvaan pois. Poiston jälkeen voitelin koko alapään Nivean paksulla voiteella. Av-mamma joka on hyvin iloinen [/quote] Voi hyvänen aika mitä naiset jaksaa räplätä oman toosansa kanssa.
[/quote]
Kyllä minäkin jaksan räplätä toosaa vaikka kuinka paljon, ja minä olen mies.
Itse levitän vauvaöljyä alapäähän ja sitten höyläilen, ei kipua, ei ihoärsytys näppyjä tai kutinaa. Sileä lopputuloskin kun on kunnon höylä.
minusta on hienoa että jotkut omistavat osan ajastaan pimpulilleen :)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:33"]Onko sinulla muuta elämänsisältöä kuin hiplata ja esitellä ja kommentoida sukuelimiäsi? Onko sinulla muita lahjoja? Näiden avausten jälkeen aina mietin, että onko ihmisiäkin eri lajeja? Kuten eläimiä? On sellaisia, joilla on älyllistä toimintaa, ja sitten on niitä, jotka ovat täysin viettiensä varassa eläviä alkeellisia olentoja. Ainoa osaaminen on lisääntyminen. Niin.... huokaus. [/quote] Tiedoksesi, Älykkö, että sokerointia on harrastettu jo muinaisessa Egyptissä, ja sitä pidettiin kauneudenhoidon lisäksi hygieniaa edistävänä toimenpiteenä. Tiedän, että yleisen uskomuksen mukaan karvojen ajatellaan suojaavan alapäätä lialta ja infektioilta, mutta nykyolosuhteet ovat tehneet ne aika lailla tarpeettomiksi. Minäkin, oletettavasti tapani perusteella viettien varassa elävä WT-moukka, siistin alapääni säännöllisesti ihan mukavuussyistä. Tällä ei ole mitään tekemistä seksin, saati lisääntymisen kanssa.
[/quote]
Jokatapauksessa, karvojen poistaminen ei voi mitenkään lisätä hygieniaa. Ei mitenkään.
Koska te tämän tajuatte?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:07"]Tein sen itse! Elikkä tarvitsee yhden juomalasin sokeria. käytin Ikean perusjuomalasia. 1/8 vettä ja 1/8 sitruunamehutiivistettä. Käytin hanavettä ja sitruunsnmuotoista keltaista tiivistettä. Kaikki ainekset kaadetaan pikku kattilaan ja keitellään keskilämmöllä koko ajan puuhaarukalla sekoittaen, kunnes seos alkaa kuplia. Kun se kuplii ota se pois liedeltä. Jätä liesi kuitenkin päälle. Sekoittele seosta vinhasti kunnes kuplat häviävät ja seos on kirkasta. Laita kirkas seos taas liedelle, sekoittele kunnes tulee kuplia ja sitten taas pois liedeltä ja sekoittelua kunnes se on kirkasta. Toista tämä kunnes seos on kullanruskeaa kuin pihka. Älä keitä liian kuumalla, muuten se palaa. Kaada seos mikronkestävään purkkiin. Anna sen jäähtyä huoneenlämmössä kunnes pystyt koskea siihen. Ainakin 15 min pitää odottaa .Ole varovainen, muuten voit polttaa itsesi. Sitten kun seos on lämmintä ja vielä juoksevaa voit poistaa karvat kahdella tavalla. Joko pyörittelet pikku palasta pallon, kun se ei enää tartu sormiisi paina se iholle kahdella sormella vastakarvaan ja nyppäise myötäkarvaan pois. Toinen tapa: levitä seosta ohut kerros lusikan kuperalla takaosalla vastakarvaan. Pienelle alueelle. Paina puuvillakangas tms rätti (mikrokuituliina toimi myös) seoksen päälle, silitä myötäkarvaan ja nykäise kangas myötäkarvaan pois. Poiston jälkeen voitelin koko alapään Nivean paksulla voiteella. Av-mamma joka on hyvin iloinen [/quote] Voi hyvänen aika mitä naiset jaksaa räplätä oman toosansa kanssa.
[/quote]
Kyllä minäkin jaksan räplätä toosaa vaikka kuinka paljon, ja minä olen mies.
[/quote]
Näinpä. Lisäksi olen aina ihmetellyt sitä miksi naisilla kuluu enemmän aikaa alapään puunaamiseen kuin hellittelyyn. Jos mulla olis pillu niin työntelisin sinne dildoa paljon mielummin kuin repisin karvoja. Omalla mulkullakin käytän mielummin ajan sperman lennättämiseen ja karvojen nyhrintään.
Itsekin uskaltauduin vihdoin ja viimein käymään muutama viikko sitten sokeroinnissa. Kävin kosmetologilla ja sileää jälkeä tuli! Punaisia pilkkuja ei ole (ainakaan vielä) tullut vaikka muutama karvan on jo noussut pintaan. Olen aikaisemmin käyttänyt höylää, epiloinut ja nyppinyt pinseteillä. AINA on iho ärtynyt. Aion siis jatkossakin käydä brassissa. :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:58"]
Itsekin uskaltauduin vihdoin ja viimein käymään muutama viikko sitten sokeroinnissa. Kävin kosmetologilla ja sileää jälkeä tuli! Punaisia pilkkuja ei ole (ainakaan vielä) tullut vaikka muutama karvan on jo noussut pintaan. Olen aikaisemmin käyttänyt höylää, epiloinut ja nyppinyt pinseteillä. AINA on iho ärtynyt. Aion siis jatkossakin käydä brassissa. :)
[/quote]
Ja maksaa? Kuinka usein?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:33"]Onko sinulla muuta elämänsisältöä kuin hiplata ja esitellä ja kommentoida sukuelimiäsi? Onko sinulla muita lahjoja? Näiden avausten jälkeen aina mietin, että onko ihmisiäkin eri lajeja? Kuten eläimiä? On sellaisia, joilla on älyllistä toimintaa, ja sitten on niitä, jotka ovat täysin viettiensä varassa eläviä alkeellisia olentoja. Ainoa osaaminen on lisääntyminen. Niin.... huokaus. [/quote] Tiedoksesi, Älykkö, että sokerointia on harrastettu jo muinaisessa Egyptissä, ja sitä pidettiin kauneudenhoidon lisäksi hygieniaa edistävänä toimenpiteenä. Tiedän, että yleisen uskomuksen mukaan karvojen ajatellaan suojaavan alapäätä lialta ja infektioilta, mutta nykyolosuhteet ovat tehneet ne aika lailla tarpeettomiksi. Minäkin, oletettavasti tapani perusteella viettien varassa elävä WT-moukka, siistin alapääni säännöllisesti ihan mukavuussyistä. Tällä ei ole mitään tekemistä seksin, saati lisääntymisen kanssa.
[/quote]
Siellä ihailemassasi Egyptissä myös pilputtiin tyttöjen sukuelimet, ihan mukavuus- ja hygieniasyistä.
kuka tuhlaa 60-80€ kuukaudessa piupaun hyvinvointiin????
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:14"]
Tätä testataan kaverin kanssa viikonloppuna! :D
[/quote]
Entäs miehet jotka jakavat sheivausvinkkejä keskenään saati sheivaavat toisten nähden? On teidän mielestä heti homoja? ihmiset on kummallisia
Jos tämä olis ollu miehen aloitus sheivausvinkeistä ei varmasti olisi tullu näin innokasta keskustelua. Miksihän ihmeessä ? Kyllä minun mielestäni miestenkin aiheet ja kysymykset pitää ottaa vakavasti
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:58"]
[/quote]
Ja maksaa? Kuinka usein?
[/quote]
Paikasta riippuen n. 60-80e. Halpaa touhua ei ole mutta lopputulos on kyllä sen arvoinen. :)
Noin kuukauden välein mutta riippuu toki ihmisestä.
Niin ja sen verran vielä että ei paljoakaan tuntunut kun oli ammattilainen asialla! Koko homma kesti puoli tuntia ja vain muutaman kerran sai huulta purra kun otettiin herkimmistä kohdista.
55
[/quote]
Täytyy kyllä edelleen ihmetellä miten joku voi laittaa kuukaudessa lähes sata euroa pillunsa puunaamiseen? Suuri osa valittaa kun esim. kuntosali maksaa 80€/kk tai jos pitää ostaa dildo niin hiinta saa olla max 40€. Eikö rahalla ole enää arvoa?
Itse miehenä en ikimaailmassa antaisi penniäkään talouden rahoista emännän perskarvojen repimiseen.
Ja aina pitää olla alle 10-v. auto per..... alla. Eikä Se maksa kuin...?
Säännöllinen kuorinta ehkäisee sisäänkasvavia karvoja.