Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka käytätte vaatekokoa M tai S, minkä pituisia ja painoisia olette?

Vierailija
16.11.2021 |

.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiinnostava ketju! Ja hämmentävä. Herää paljon kysymyksiä. Ovatko vaatekoot väljentyneet siitä kun olen viimeksi vaatteita ostanut? Vai onko niin, että paino ei kerrokaan ihmisen koosta mitään? Vai käyttävätkö ihmiset liian pieniä vaatteita? Mittojen perusteella minua huomattavasti isommat käyttävät tämän ketjun mukaan samankokoisia tai jopa pienempiä vaatteita kuin minä. Hmm.

Olen n. 169 cm pitkä ja painan 58-60 kiloa. M-kokoa (38) käytän pääsääntöisesti. Joskus harvoin yläosaan tai mekkona sopii S, mutta yleensä S on selvästi liian pieni. On minulla myös joitain L-koon vaatteita. Elastaani antaa periksi ja pienetkin vaatteet mahtuvat, mutta esim. 100% puuvillaa tai viskoosia olevat vaatteet paljastavat todellisen koon.

Mitoistahan se riippuu ja vaatteen mallista. Minulla on lantio 94-95cm ja vyötärö 74cm ja rintaliivien koko 75D Painoa on 70kg/175cm.

Vierailija
122/122 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm, 59 kg, 50+ v

M on tavallisin kokoni.

Housut joskus kokoa S, yleensä 38-40, joskus jopa 42.

Puserot M, takit kokoa 36 - 44 vaikka tietojen mukaan kyseessä on ollut suomalainen mitoitus.

Mekot M.

Vaatteeni paljastavat sen että olen melko harteikas ja hieman rintava. Silmämääräisesti myyjät kuitenkin arvioivat kokoni olevan S tai jopa XS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla