Mitä tuli yläasteen pahimmista häiriköistä ja huonoista oppilaista?
Meidän koulusta kaikista noista tuli narkkareja. Osa kuollut.
Kommentit (104)
Häirikkö kolmio. Yhdestä tytöstä yh-äiti 17-vuotiaana. Toisesta tytöstä 18-vuotiaana perheellinen äiti. Kolmannesta tytöstä ikuinen työtön/koululainen. Viides ammatillinen koulutus menossa.
Yhdestä pojasta narkkari juoppo. Nyt kunnostautunut ja käynyt ammatillisen tutkinnon ja löytänyt kivan tytön elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:18"]Mun lukiokavereista, joita ei koulunkäynti oikein jaksanut kiinnostaa, tuli lääkäreitä.
[/quote]
Tässä puhutaan yläasteen HUONOISTA oppilaista. Harvoin ne reppanat lukioon meni/pääsi
[/quote]
Lukioon on helpompi päästä, kun ammattikouluissa usealle alalle.
[/quote]
Tippuu heti kelkasta, jos sinne hakee paskalla todistuksella. Ei pärjää.
No näitä lähiössä asuvia elämäm koululaisia. Tupakka ja kalja maistuu
Meillä ei tainnut olla kuin kaksi sellaista selkeästi huonompaa ja vähän häiriötä aiheuttavaa ja lintsaria, mielestäni sen ajan häiriköt taitaisivat nykyajan mittapuulla olla enkeleitä. Ja sitäpä tuli näistäkin, oman käden kautta nähtävästi kummastakin. Yksi oli sitten romani, hehän ovat oma lukunsa.
Täällä on yksi ja sama ihminen kirjoittanut joka toisen viestin. Mistäköhän arvasin??
1. Kotiäiti / Siivooja
2. Työtön ja tuntematon muusikko
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:27"]Täällä on yksi ja sama ihminen kirjoittanut joka toisen viestin. Mistäköhän arvasin??
[/quote]
Otahan lääkkeesi. Tämä on suosittu palsta. Sitä paitsi se on ihan tutkittu juttu, että huonosti koulussa pärjänneet ja häiriköineet syrjäytyvät elämässä. Eli älä ihmettele vastauksia :)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:27"]Täällä on yksi ja sama ihminen kirjoittanut joka toisen viestin. Mistäköhän arvasin??
[/quote]
Otahan lääkkeesi. Tämä on suosittu palsta. Sitä paitsi se on ihan tutkittu juttu, että huonosti koulussa pärjänneet ja häiriköineet syrjäytyvät elämässä. Eli älä ihmettele vastauksia :)
[/quote]
Vastasin siis äskeiseen ja viestiin 2.
Siks on sama kirjotanu ku lukee elämäm koulu. Se on elämäN koulu!
Nykytilanteessa en kummeksu, vaikka joku paremmin koulutettukin voisi olla _työtön_, joten en ymmärrä näitä vastauksia...
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:31"]Siks on sama kirjotanu ku lukee elämäm koulu. Se on elämäN koulu!
[/quote]
Et oo tosissas!!!!! Se on nimenomaan elämäM koulu
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:31"]Siks on sama kirjotanu ku lukee elämäm koulu. Se on elämäN koulu!
[/quote]
Repesin
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:18"]Mun lukiokavereista, joita ei koulunkäynti oikein jaksanut kiinnostaa, tuli lääkäreitä. [/quote] Tässä puhutaan yläasteen HUONOISTA oppilaista. Harvoin ne reppanat lukioon meni/pääsi
[/quote]
Mä olin yläasteella huono oppilas (lukuaineiden keskiarvo 6,5) ja niukin naukin lukioon pääsin. Siellä sitten petrasin vähän, mutta vasta ylioppilaskokeisiin panostin ja kirjoitin sitten ällän paperit.
Nyt olen ope. Mun häirikkökaverini on psykoterapeutti. Se luokan surkein on pappi.
Yksi opiskelee lääkäriksi. Muut ovat käyneet ammattikoulun ja ovat nyt töissä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:18"]Mun lukiokavereista, joita ei koulunkäynti oikein jaksanut kiinnostaa, tuli lääkäreitä. [/quote] Tässä puhutaan yläasteen HUONOISTA oppilaista. Harvoin ne reppanat lukioon meni/pääsi
[/quote]
Mä olin yläasteella huono oppilas (lukuaineiden keskiarvo 6,5) ja niukin naukin lukioon pääsin. Siellä sitten petrasin vähän, mutta vasta ylioppilaskokeisiin panostin ja kirjoitin sitten ällän paperit.
Nyt olen ope. Mun häirikkökaverini on psykoterapeutti. Se luokan surkein on pappi.
[/quote]
Aika Tuhkimo-tarina. Harvinaista
yhteiskunnan pohjasakkaa, narkkareita, juoppoja, rikollisia, ym näitä kaikkia yhdistää että kaikki ovat köyhiä.
Elämäm KOVA koulu