Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuli yläasteen pahimmista häiriköistä ja huonoista oppilaista?

Vierailija
04.02.2015 |

Meidän koulusta kaikista noista tuli narkkareja. Osa kuollut.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tälläinen häirikkö, laitosnuori, huumeongelmainen, alalkoholi maistui myös ja kertasin koulussa. No nyt pyyhkii oikein hyvin, asun ulkomailla mieheni kanssa joka on ravravintolapäällikkö ja itse olen asiakaspalvelu tehtävissä.

Vierailija
82/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin yläasteella häirikkö. Murrosikä oli vaikea.
Niin ja nykyään olen Arkkitehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:31"]Nykytilanteessa en kummeksu, vaikka joku paremmin koulutettukin voisi olla _työtön_, joten en ymmärrä näitä vastauksia...
[/quote]

Niinpä. Just tuli erittely hakijoista toimistotyöntekijän määräaikaisen pestin hakijoista. Joukossa oli useampikin hallintotieteiden maisteri... Ja muutenkin korkeasti koulutettua väkeä ja PALJON hakijoita. Kertoo todellakin sen kuinka kova taistelu töistä nykyään on. Merkonomi valittiin.

Vierailija
84/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:33"]Varas, narkki, taksikuski
[/quote]

Sillä pitää kiirettä...
[/quote]

Tarkoittaa kolmea ihmistä, dorka. Meidän luokalla oli kolme häirikköä/huonoa oppilasta

Vierailija
85/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ne on näitä säälittäviä elämäm koululaisia

Vierailija
86/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin häirikkö oli myös luokan parhaiten pärjäävä oppilas ja hänestä tuli kirurgi. Huonoimmista oppilaista tuli elämänkoululainen, pari autonkorjaajaa, talonrakentaja ja maalari.

Vierailija
87/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto? Heh

Vierailija
88/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:31"]Siks on sama kirjotanu ku lukee elämäm koulu. Se on elämäN koulu!
[/quote]

Repesin
[/quote]Täällä taitaa olla joku uusi palstailija :)

Vierailija
89/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:35"]yhteiskunnan pohjasakkaa, narkkareita, juoppoja, rikollisia, ym näitä kaikkia yhdistää että kaikki ovat köyhiä.
[/quote]

Eikös alkoholismi tai riippuvuus ole sairaus. Joten sun mielestä syöpääkin sairastavan täytyy olla sitten yhteiskunnan pohjasakkaa.

Vittu mitä vastauksia. Yh ja muut mainitaan. Mitä vittua äiti kantaa vastuun, toisin kuin isä, jonka täytyy olla sitten "pohjasakan" sakka.

Vierailija
90/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:44"]Yh-äitejä/alkoholisteja/työttömiä ressukoita. Kyllähän sen silloin jo nuorena näki mitä niiden tulevaisuus tulee olemaan..
[/quote]

Ei vittu onko porukka näin tyhmää :D

Vierailija
91/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo. Kai se jonkun amiksenkin kävi, mutta alkoholi maistui silloin ja maistuu edelleen.

Vierailija
92/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 07:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:35"]yhteiskunnan pohjasakkaa, narkkareita, juoppoja, rikollisia, ym näitä kaikkia yhdistää että kaikki ovat köyhiä. [/quote] Eikös alkoholismi tai riippuvuus ole sairaus. Joten sun mielestä syöpääkin sairastavan täytyy olla sitten yhteiskunnan pohjasakkaa. Vittu mitä vastauksia. Yh ja muut mainitaan. Mitä vittua äiti kantaa vastuun, toisin kuin isä, jonka täytyy olla sitten "pohjasakan" sakka.

[/quote]

Nojoo onhan se aika perseestä, että äiti joutuu arvostelun kohteeksi, mutta yleensä sitä "pariutuu" kaltaisensa kanssa...

Vierailija
93/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmasta tuli ihan hyväpalkkainen raskaskalustoasentaja, toiseksi pahin joi itsensä hengiltä ja toinen samanlainen kuulemma muuttui erakoksi, joka on yöduunissa vartijana ja nukkuu päivät.

Vierailija
94/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin olla sellainen:) Tosin meillä oli oppikoulu, ei yläastetta vielä tunnettukaan. Olin villi, levoton enkä jaksanut opiskella yhtään. Lukion kävin silti rimaa hipoen, ylioppilastodistuksen ka 6,7!

Nyt olen myyntijohtaja ja palikkatesteissä aina 5% fiksuimpien joukossa. Älyssä ei ollut vikaa, vaan motivaatiossa. Aina ollut hyvissä ja vastuullisissa tehtävissä, lintsaaminen tosiaan jäi kouluun.

Muista en tiedä, kaikki on kyllä hengissä ja suurin osa töissä.

Vierailija
95/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat, joista tiedän, järkiintyivät viimeistään parikymppisinä ja alkoivat duunareiksi. Pahimmin syrjäytyneiksi ajautui vähän eri porukka, hiljaiset ja ehkä jollain lailla mielenterveysongelmaiset tai yliherkät, jotka oireilivat sisäänpäin ja joiden ongelmia ei huomattu. 80-luvulla näkyvästi häiriköivät ongelmatapaukset saivat eritysiopetusta tarkkailuluokilla ja kaikkein yhteisökelvottomimmat sijoitettiin laitoksiin.

Vierailija
96/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä mun ylä-asteen aikaiset häiriköt ja "kovikset" on osa narkkareita, juoppoja, ei koulu- tai työpaikkaa... Yks tyttö seurustelee jonkun vanhan nistin kanssa (40v) Ollaan 19-vuotiaita.

Vierailija
97/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kuoli syöpään 18v. Toinen kävi kai amiksen ja hänestä tuli isä ensimmäisenä luokkamme pojista. Mutta sitä en tiedä, millanen isä ja puoliso.

Vierailija
98/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehiä, autopuolen käyneitä ja lähihoitajia..

Vierailija
99/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 08:21"]Tällä hetkellä mun ylä-asteen aikaiset häiriköt ja "kovikset" on osa narkkareita, juoppoja, ei koulu- tai työpaikkaa... Yks tyttö seurustelee jonkun vanhan nistin kanssa (40v) Ollaan 19-vuotiaita.
[/quote]

näinhän se menee tutkimustenkin mukaan

Vierailija
100/104 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä on menestyvä yritys kotipaikkakunnalla, pääsi kai lopulta amikseen rimaa hipoen. On kunnollinen perheenisä. Yksi näkyy ryyppäilevän edelleen kaduilla täysipäiväisten deekujen kanssa. Yksi taisi tappaa itsensä hiukan päälle parikymppisenä. 

Ot, aika moni hikari ja nörtti näkyy "kunnostautuneen" myöhemmin, työttömiksi juopoiksi.