Mitä tuli yläasteen pahimmista häiriköistä ja huonoista oppilaista?
Meidän koulusta kaikista noista tuli narkkareja. Osa kuollut.
Kommentit (104)
Yksi kuoli, en ole varma tappoiko itsensä vai kuoliko huumeisiin. Muista en tiedä, varmaan elämänkoululaisia.
Lentokapteeni. En kyllä olisi uskonut.
Toisesta aikalailla ei-mitään, toisesta elämässään menestyvä ja hyvätuloinen, tosin yh-äiti.
Mun lukiokavereista, joita ei koulunkäynti oikein jaksanut kiinnostaa, tuli lääkäreitä.
En heistä tiedä, mutta lukion priimuksesta tuli rappioalkoholisti.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:17"]Lääkäri
[/quote]
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:18"]Mun lukiokavereista, joita ei koulunkäynti oikein jaksanut kiinnostaa, tuli lääkäreitä.
[/quote]
Tässä puhutaan yläasteen HUONOISTA oppilaista. Harvoin ne reppanat lukioon meni/pääsi
Toimii poliittisissa tehtävissä nykyään. Olikin kyllä todella älykäs, joka johti koulussa tylsistymiseen ja sitä kautta häiriköimiseen.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:18"]En heistä tiedä, mutta lukion priimuksesta tuli rappioalkoholisti.
[/quote]
Tätä ei kysytty wt-elämäm kouluvajakki!
Juoppoja ja narkkeja kaikki tyynni
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:18"]Mun lukiokavereista, joita ei koulunkäynti oikein jaksanut kiinnostaa, tuli lääkäreitä.
[/quote]
Tässä puhutaan yläasteen HUONOISTA oppilaista. Harvoin ne reppanat lukioon meni/pääsi
[/quote]
Lukioon on helpompi päästä, kun ammattikouluissa usealle alalle.
Ihan perus duunareita niistä kaikista tuli, kuten myös niistä tunnollisimmistakin. Yksi tosi fiksu pirahti ja joutui jättämään jatko-opinnot kesken.
Taksikuski.