Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valita kahden miehen välillä

Vierailija
07.01.2015 |

Uskomatonta että edes pyydän mielipiteitä tällaiseen asiaan mutta tilanne on tosiaan se, että eksäni haluaisi minut takaisin mutta elämääni on ilmestynyt myös toinen minusta kiinnostunut henkilö. Rakastan aina eksääni vaikka hän särkikin sydämeni, en varmaan ole päässyt hänestä lopullisesti ylikään ja hieman katkera olen. Tosin tuntuu että jos hän on tajunnut mitä on menettänyt ja sanoo arvostavansa minua aivan uudella tavalla, voisiko se toimia tällä kertaa? Viimeksi olin hänen ensimmäinen todella vakava heilansa ja häneltä tuntui jäävän jotain välistä. Tämä uusi mies taas täyttää periaatteessa kaikki hyvän miehen merkit: arvostaa, hellä, rakastava ja tarpeeksi kunnianhimoinen mutta tunteille en ole uskaltanut kauheasti antaa valtaa. Hänellä ei myöskään ole ollkt aikaisemmin pitkiä tai vakavia suhteita joten en uskalla luottaa hänen sanaansa että tietää mitä haluaa.

Haluaisin sinisilmäisesti uskoa että seuraava mieheni olisi viimeinen ja milemmat miehistä ovat aivan ihania. Miten voi valita kahdesta todella hyvästä paremman?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entten-tentten..

Vierailija
2/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, että valitsisin itse sen uuden miehen. Jos edellinen on jo kerran sydämesi särkenyt, tarvitseeko sitä edes miettiä. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran myös tilanne, jossa "täytyi" valita kahden miehen välillä. Kuuntelin sydäntäni ja valitsin väärin. Voi kun olis nykyäänkin tuollaisia murheita..

Vierailija
4/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsin exän, ja harmittaa että tein niin. Ihmiset ei muutu!!!!

Sinne meni sitten hyvä mies oman virheen takia.

Vierailija
5/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaan joutuu miettiimään niin silloin ei valita kumpaakaan.

Vierailija
6/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tätä lausetta, mutta nyt on ihan pakko. Onko mies sitten pakollinen asuste joka sinulla on oltava. Jos vähänkin joutuu epäröimään, silloin tehdään itselle ja miehille palvelus. Sekä sinä, että he ansaitsevat aidon halun olla heidän kanssa, eikä mitään Entten-tentten arpomista. Niissä arpajaisissa häviää kaikki.

Vierailija
7/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exä on sun exä siihen on varmaan syynsä. Olet hänet jättänyt ja se tarkoittaa että olet päättänyt että hän ei ole se oikea sinulle. Jatka eteenpäin ja unohda exäs, hän jaksaa hetken olla erilainen ja sitten hän palaa takaisin vanhaan tuttuun tapaan minkä vuoksi hänet alunperin jätitkin

Vierailija
8/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole sua ansainnut jos täytyy tuollaista miettiä. Itse en huolisi miestä joka olisi pohtinut minun ja jonkun muun välillä.

Vierailija
9/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse kolmas. Muuten tulet katumaan loppuelämäsi väärää valintaan, kun ne huonot puolet ajanmyötä korostuu ja taas haikailet toisen perään.

Vierailija
10/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Vaikea sanoa. Täältä kaukaa katseltuna valitsisin tuon "uudemman miehen", mutta tiedän kyllä miltä tuntuu kun vanha suola janottaa. Olen oman eksän kanssa kerran yrittänyt uudestaan ja ei olisi kyllä pitänyt. Luulen että valitsit miten vain, tulet kuitenkin haikailemaan sitä toista jossain asteella.

Vierailija
11/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät exiä. Ota se uusi mies ja jos menee mönkään niin jos ex on tosissaan niin kyllä se sieltä sitten löytyy jos haluatkin vielä kokeilla.

Vierailija
12/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole jaksanut tuollaista miettiä, vaan olen jättänyt asian arvon herrojen varaan: kumpi on aktiivisempi, haluaa nähdä ennemmin ja enemmän, kumman kanssa on hauskempaa ja asiat vain menee siihen, että nyt ollaan yhdessä. Pettämään en ala, mutta tapailuvaiheessa kun vasta tutustutaan, voi tämmöisiin tilanteisiin joutua, että ehdokkaita onkin useampia.

Vierailija
13/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsin uuden :) eipä ollu sillä uudella miehellä myöskään kokemuksia naisita, mutta tässä jo asutaan yhdessä enkä kadu päivääkään päätöstä!

Vierailija
14/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu siltä, että valinta on vaikea, ei kumpikaan ole oikea!

Ysi ja kymppi on vastauksellaan leijonan jäljillä.

Vierailija
15/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Ehkä tää tilanne tosiaan saa nyt jäädä näin. Miestä minulla ei siis pakko ole olla, mutta haluaisin jo perheen ja siihen parisuhde auttaisi melkoisesti. Ei tässä mikään kiire tosiaan ole niin ehkä tekisi hyvää valita kolmas vaihtoehto, jos jompikumpi haluaa tosissaan niin eiköhän se jaksa kuvioissa pyöriä

Vierailija
16/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En mikään päättäisi kummankaan puoleen. Katsot ajan kanssa onko kumpikaan vai onko joku muu. Kyllä sä sen sit tiedät. Kun kuuntelet itseäsi.

aika näyttää, vaikea on neuvoa, kun noi on niin jänniä juttuja.

Vierailija
17/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis vuoroviikot? Seurustelet toisen kanssa parilliset viikot ja toisen parittomat viikot.

Sitten kerrot heille tekeväsi päätöksen 2 viikon kuluessa.

Kyllä se ap siitä järjestyy :D

Vierailija
18/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolikonheitolla tällaiset ratkaistaan.

Vierailija
19/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on jo pahoittanut mielesi, uusi ei. Valitse uusi.

Vierailija
20/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valita täytyy miettimällä kumpi parempi. En ottaisi kumpaakaan.