korteilla ennustaminen
Hei.
Aiheen otsikko kertoikin jo aiheeni :)
Olen vasta harjoittelija, mutta teen sinulle katsauksen nykytilasta ja tulevasta.
Tarvitsen tähän nimesi, ikäsi, sukupuolesi ja hiusten värin.
Kommentit (294)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:05"]Suvi N 33. Saat palautteen! :)
[/quote]
Ja tummat hiukset!
Aila, 21, vaaleat hiukset :) haluun tietää :) !
Hanna 27-vuotta, kysyjä nro 74.
Lapsi / Lapsia.
Taidat olla erittäin lapsirakas henkilö :)
Jalkojesi alla seisoo vahva tummam mies, joka edustaa selkeästi sinun "maatasi", Olette avopari ja teidän suhteessani on äärettömän paljon rakkautta <3 Täällä näkyy mies teidän "maata", ole lapen hahmo, tästä huokuaa suuri rkkaus.
Menneisyydestäsi hohtaa vaalean naisen hahmo, mutta en koe häntä negatiivisesti. Hän voi olla ystäväsi (parhain ystäväsi) joka on edelleen läsnä elämässäsi.
Tulevaisuus koostuu oikeastaan pelikistä rakkauden korteista. Tiedossa on siis äärettömän onnellinen tulevaisuus :)
Hanna 33-vuotta, kysyjä nro 76
Jäätelö. Tämä viitta paino-ongelmiin. Kamppailet parhaillaan painosi kanssa, en koe että kyseessä olisi liika ylipaino vaan lähinnä sinun mielesi, joka kamppailee minä kuvasi kanssa. Tästä myös huokuaa huono itsetunto :/
Menneisyydessä näkyy pettymysten kortti, jota ympäröi vaalea mies ja tumma nainen, jalkojesi alla näen tumman nuorehkon mieheh hahmon ja pääsipäällä suuren rakkauden kortin.
Menneisyyden kortti viestii selkeästi menneestä rakkaudesta, joka "vaihtoi" sinut toiseen naiseen, josta syytät itseäsi ja tämä liittyy näkemääni jäätelöön.
jalkojesi alla seisoo parhaillaan tumma nuorehko miehen hahmo, ja pääsi päällä suurin rakkauden kortti. Elämässäsi on juri läsnä toive muutoksista. Tämä yhtälö kertoo minmulle selkeästi, että elät parhaillaan suhteessa tämän nuorehkon tumman miehen kanssa, mutta et ole kovinkaan onnellinen, sillä menneisyys oin jättänyt sinuun arpensa.Koet olosi ikäänkuin uhatuksi, sillä sinussa on ajatus "mitä jos hänkin pitää minua lihavana ja epämiellyttävä, mitä jos hänkin vaihtaa minut". Tämä ajatus tuntemuksen herättää vahvasti tuo rakkauden kortti.
Elämääsi astuu yllättäen tumman miehen hahmo, joka tuo mukanaan valintoja, jotka haarautuvat sekä helppoihin, että vaikeisiin valintoihin ja näiden valintojen korttien ympärlle ilmestyi poika vauvan kortti.
Tämä helppo valintojen kortti kertoo, että bvalitset miesten väliltä, mutta tuo poikavauvan kortti on selkeästi kytköksissä tuohon vaikeiden valintojen korttiin.
Kiitos ap. Annan palautetta myöhemmin. Hanna 33 v.
Olisiko sulla ap anonyymia sähköpostiosoitetta, johon palautetta voisi laittaa?
Uskotteko te tyypit oikeasti tällaiseen??
OON JÄÄNY VÄLISTÄ! :)
Olen odottanut vastausta noin viikon..
Olin se 12v. ruskeat hiukset,nainen
Ja nimen alkukirjaimet: jod
Onko muille tullut sähköpostivastauksia? Oman vuoroni tänne laitoin 2 vko sitten. Ei oo mailia tullu...
Suvi N 33. Saat palautteen! :)