korteilla ennustaminen
Hei.
Aiheen otsikko kertoikin jo aiheeni :)
Olen vasta harjoittelija, mutta teen sinulle katsauksen nykytilasta ja tulevasta.
Tarvitsen tähän nimesi, ikäsi, sukupuolesi ja hiusten värin.
Kommentit (294)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:42"]
Jos muuten mieleesi tulee mitä tahansa vielä tämän pojan suhteesta tai suhtautumisesta minuun tai päinvastoin minun suhteesta häneen niin olisi mielenkiintoista kuulla. Hän on minulle hyvin tärkeä poika. H, 42v. eli 3
[/quote]
...tästä ei ilmeisesti noussut mitään? :) En kyllä hämmästy, jos ei, edellinen ennustaja, jolla sattumoisin kävin äskettäin, sanoi minulle tästä miehestä (pojasta) että "hän ei kuulu elämääsi." Se oli minulle todella surullinen näkemys. En ymmärtänyt sitä. Miten se voi olla mahdollista? Tahtoisin tietää, onko näin. (Mikäli nyt tulkitsin oikein, ketä poika tarkoittaa.) Jos tulee missään vaiheessa, niin kerrothan, kiitos!
t. 3
[/quote]
Ja tulkintasi minulle on alunperin viestissä 20.
Nainen 31-vuotta. Kysyjä nro 71
Kädet, jotka pitävät toisistaan kiinni.
Uskollisuus, ystävyyttä, ja kaiken sinulle rakkaan vaalimista. Mielikuvastani huokuaa nainen, joka viimeisillään voimillansa on valmis pitämään ystävänsä / kumppaninsa / perheensä kädestä kiinni estäen heidän hukkumisensa. Tästä myös saan tunteen, että vaikka sinä autat ja tuet, et koe saavasi tarpeeksi takaisinpäin hyviä tekoja.
Olet pettynyt useasti tiettyihin henkilöihin, jotka jatkuvasti ovat sinun voimillasi ja hyvyydelläsi ratsastamassa. He pitävät sinua omalla kierolla tavallaan Laupias Samarialaisenaan, ja ovat jopa valmiita pitämään sinut lähelläsi uhkailulla.
Älä suo tätä iloa heille, vaan ala vaalia itseäsi. Myös sinä tarvitset pelastusta, ja koen että tätä myös saat.
Noniin! Käänsin sinut korttisi, ja tämä pöytä on täynnä hahmoja! En ole kertaakaan nähnyt kenenkään pöydässä näin montaa hahmoa samanaikaisesti.
Nämä henkilöt kuvastavat näitä hyväksi käyttäjiä, jotka pitävät sinua Laupias Samarialaisenaan.
Jalkojesi alla seisoo tumma naisen hahmo, joka on ollut elämässäsi pitkään. Hänen katseensa kertoo itsekeskeisyydestä, kylmyydestä ja pahuudesta. Hän osaa kumminkin peittää nämä piirteet, ja esiintyy mukavana henkilönä sinun elämässäsi.
Pääsipäällä näen vaalean mies hahmon, jonak katse on yhtä viiltävä mitä jalkojesi alla seisovan naisen. Hän herättää minussa pelkoa ja puristuksen tunnetta rinnassa.
Näen myös toisen miehen, mutta tumman tämmöisen. Hän herättää pieniä epäilyksiä, lähinnä vain niskakarvani nousevat pystyyn. Täällä myös näkyy nuorempi mies (tumma), mutta hänestä en saa negatiivisia vivahteita, tämä mies kannattaa pitää elämässä.
Haaveilet myös muutoksista, ja tämä vetää pohjaansa näkemälleni. Jollain tasolla tiedostat jo itsekkin elämässäsi olevan ongelman, mutta et tähän ole suostunut / pystynyt uskomaan. Nyt on aika uskoa ja tehdä muutos!
Tarkkaile ”ystäviäsi”, tunnet kyllä sisimmässäsi keitä heistä tarkoitan.
Tulevaisuus tuo sinulle pettymyksiä mukanaan, mutta tämä vahva pettymysten kortti tarkoittaa näitä ”ystäviäsi”. Tulet suremaan heidän takse jättämistä, mutta älä suo tälle näin paljon aikaa, sillä elämääsi on myös tulossa uusi vaalea ystävätär, joka tuo mukaan valkean ratsusi; tumman miehen.
kaiken tämän tulevan rakkauden ja kultaakin arvokkaamman ystävyyden keskellä on myös kuoleman kortti, jota ympyröi vaalean naisen hahmo. Tämä nainen vaikuttaa empaattiselta, sinulle ja rakkaalta henkilöltä.
Ihana lukea tuolta että jatkat koska omaani ei ole vielä tullut,kiitos että jaksat kaikkien meidän tulkita
Sanna, n 22, vaaleanrusehtavat hiukset
Nainen 23, vaalenruskea/punertava K
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:41"] Jessica 36-vuotta, kysyjä nro 62 Nuolen kärki, joka osoittaa ylöspäin. Viittaa erittäin hankalaan elämään, josta olet nyt nousemassa. Taustalla taloudellinen romahdus, ja elämää kädestä-käteen, mies joka on särkenyt petoksillaan sydämesi sekä vienyt osan sinusta mukanaan helvettiin. Menneisyyden kortiksi nousi vahva raha kortti, joka viittaa tuohon romahtaneeseen talouteen. Jalkojesi alla on pieni muutosten kortti, joka viestii minulle, että kuljet juuri nyt elämässäsi eteen päin J Hyvä näin! Mielessäsi kumminkin on edelleen menneet menetykset. Elämässäsi on edelleen keskeisenä tekijänä raha, sillä tänne ilmestyi pieni rahan kortti. Nostin tähän vierelle myös toisen kortin, ja tähän ilmestyi täydellisen rakkauden kortti. Raha kortti viittaa taloudellisiin vaikeuksiin, mutta tulevaisuudessa tähän on luvassa helpotusta, tosin sekin tulee negatiivisten valintojen kortin jälkeen. Rakkauden kortti viittaa särjettyyn sydämeen, ja näin vahvana on mies vienyt sinusta palan mukanaan. Tulevaisuuteen myös ilmestyi pettymysten sekä nuoren vaalean miehen hahmo. En koe, että näillä olisi mitään tekemistä keskenään, vaan lähinnä tuo pettymysten kortti tuntuisi keskittyvät menneseen asiaan joka pomppaa eteesi vuosien jälkeen. Tämä vaalea miehen hahmo tuo sinulle tämän negatiivisen valintojen kortin, jonka vieressä seisoo täydellinen talous ja suuret muutokset. Molemmat valinnat tuovat sinulle elämääsi uuden ihmisen, mutta jos päädyt seuraamaan rikkauksia, varaudu myös suuriin pettymyskiin, joita ympyröi kuoleman kortti. [/quote] Kiitoksia :) Tämä oli niin osuva. Kiltti, katsoisitko vielä että tulisiko minulle vaalean miehen kanssa suurta rakkautta? Ja ketä se kuoleman kortti ympäröi ja ketä se tarkoittaa? Kiitti, Jessica
[/quote]
Kuoleman kortin ympärillä näen kuolleen poika vauvan, joka edustaa tämän rikkauksien tien mukana tuoman mies hahmon verta. Kyseessä voisi olla mahdollinen vahonko raskaus, sillä tämä myös edustaa vahvasti sinun piirteitäsi. Loput kortit edustavat pettymyksiä, joista huokuaa negatiivista energiaa sinua koskien.
Tämä vaalea mies joka tuo elämääsi negatiivisen valintojen kortin tuottaa sinulle pettymyksiä, joiden takia joudut itsesi vuoksi valitsemaan toisen tien. Tulevaisuudessa on kyllä luvassa rakkautta, mutta en näe kestävää sellaista, rakkautta joka roimahtaisi :(
[/quote]
Mä olen hyvin hyvin hyvin hämilläni nyt kyllä :O
Uskallan myöntää suoraan, että olin tulossa tänne kirjoittamaan viestin, jossa ihmettelen miten uskotte tälläseen liirumlaarumiin, ympäripyöreään "tulevaisuudessasi näen rakkautta" höpöhöpö.
Mutta nyt kun olen näitä ennustuksia lukenut, syön ajattelemani sanat teistä! Aika henkilökohtaisesti ap on ennustanut (ei käy jokaisen elämään) ja oikein ovat menneet!
Olen äärettömän hämilläni!
Hei kaikki :) Pahoittelut viivästyksistä. Tässä on viikonlopun aikana elämä myllähtänyt, varsinkin sunnuntaina tapahtui asia joka muutti loppuelämää ja avasi silmiäni lisää :) Jatkan nyt lukuja.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:01"]
Olisiko sulla ap anonyymia sähköpostiosoitetta, johon palautetta voisi laittaa?
[/quote]
ennustuksiakortein@hotmail.com
Pyydänkin, että laitatte minulle s.postia mikäli tahdotte että luen. Nyt alkaa olla tämä palsta niin täynnä, että minulta menee valtava määrä halukkaita ohitse. On ilmestynyt haamuja älyttömästi yms.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:01"]
Olisiko sulla ap anonyymia sähköpostiosoitetta, johon palautetta voisi laittaa?
[/quote]
ennustuksiakortein@hotmail.com
Pyydänkin, että laitatte minulle s.postia mikäli tahdotte että luen. Nyt alkaa olla tämä palsta niin täynnä, että minulta menee valtava määrä halukkaita ohitse. On ilmestynyt haamuja älyttömästi yms.
[/quote]
Susanna tässä heissan ( muistatko; se jolla olisi taito nähdä enneunia) -miten voin tätä lahjaa harjoittaa?
Hanna 18 punaiset hiukset