Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen hyvä ulkonäkö yhteydessä viehättävyyteen?

Vierailija
11.12.2025 |

Jos kasvot ja vartalo ovat kauniit ja naiselliset... oma mielipiteeni on ettei ole. Nainen voi olla vaikka kuinka kaunis mutta hänessä voi olla jokin piirre mikä vie viehättävyyttä paljon pois. 

Useimmat naiset panostavat ihan liikaa siihen ulkoasuun välittämättä sisäisistä arvoista tai käytöstavoista. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se osa sitä luonteen lisäksi.

Vierailija
2/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Omakohtainen kokemus. Nuorena miehet usein viehättyivät kovasti ulkonäöstäni, ja flirttailijoita ja juttelemaan tulijoita riitti. Mutta sitten kun tajusivat, että olen aspergerpiirteinen nörtti, yleensä ei kiinnostanutkaan enää :D Joku jopa sanoi, ettei ole ikinä tavannut yhtä tylsää ihmistä kuin minä. Eli en ollut miehille ollenkaan viehättävä, vaikka ensikiinnostus ulkonäön perusteella heräsikin. (Jäin lopulta sinkuksi ja lapsettomaksikin, kun ei kukaan edes semiasiallinen huolinut parisuhteeseen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vain omia mieltymyksiäni:

Kyllä minun mielestäni symmetriset kasvot, terve iho, vahvat hiukset, terveellä tasolla oleva rasvaprosentti, urheilullinen ja terveen näköinen vartalo ynnä muut ulkonäköön liittyvät asiat vaikuttavat merkittävästi viehättävyyteen. Ja tämä siis pätee sekä miehiin että naisiin, tykkään molemmista.

Vierailija
4/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestäni symmetriset kasvot, terve iho, vahvat hiukset, terveellä tasolla oleva rasvaprosentti, urheilullinen ja terveen näköinen vartalo ynnä muut ulkonäköön liittyvät asiat vaikuttavat merkittävästi viehättävyyteen. Ja tämä siis pätee sekä miehiin että naisiin, tykkään molemmista.

Siis juu onhan niitä mukava katsella mutta olen varmaan sen verran nirso että ei tarvitse olla kuin joku piirre mistä en kuitenkaan pidäkään. Esimerkiksi Adriana Lima on kaunis mutta ulosanti hänellä.... on ei. Se höröttävä nauru. 

Vierailija
5/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oli kyse Nigeriasta, Suomesta tai Kiinasta, useimmiten näistä tulee vamppeja ja kullankaivajia joilla ei ole mitään omaa persoonaa paitsi joku uusien merkkilaukkujen ostelu ja instailu jostain hotelleista.

Haluaisin olla avoinmielisempi, mutta kun suomalaistenkin ns. kauniiden naisten somea selaa, näiden pää todistetusti kumisee tyhjyyttään ja elämässä ei ole muuta tavoitetta kuin kerskakulutus ja ylimielisyys.

Luulin että tämä uusi missi Sarah Dzafce olisi erilainen taustansa takia, mutta samanlainen tyhjäpää sieltä kuoriutui. Ja leveilee storyssään jollain bisnesluokalla Finnairin koneessa.

Vierailija
6/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin persoonan viehättävyyttä. Fyysinen viehättävyys on eri, ja vastenmielinenkin ihminen voi olla fyysisesti viehättävä geeniensä takia.

Vierailija
7/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin persoonan viehättävyyttä. Fyysinen viehättävyys on eri, ja vastenmielinenkin ihminen voi olla fyysisesti viehättävä geeniensä takia.

No sitten riippuu sukupuolesta. Komeakaan mies ei yleensä saa mitään ilmaiseksi elämässä vaan pitää silti olla älyä ja sosiaalisia taitoja että pärjää.

Kaunis nainen voi olla vapaamatkustajana ja vaatia miehiä elättämään tätä. Persoonana on matkustelu ja majoittuminen miesten siivellä seksuaalisia palveluksia vastaan ja jopa sillä ylpeily.

Vierailija
8/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber Heart... kakkasi sänkyyn. 

Vierailija
9/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstalla ajatellaan, että ainoastaan jotkut hyvin heikoista taustoista tulevat ihmiset, jotka esiintyvät Ö-luokan julkisuudessa ovat kauniita?

Äskettäin tämä sanottiin suoraankin ketjussa, mihin osallistun: tavallisessa elämässä ei ole kauniita, vaan heidät olisi löydetty kadulta misseilemään ja instailemaan? 

Ei kai tuosta muuta voi päätellä kuin että palstalaiset pitävät juuri tällaisia naisia kauneimpana. Itse taas olen sitä mieltä, että edes kasarilla kauneimmat eivät olleet missejä tai muitakaan tyrkkyjä - nykyajasta puhumattakaan. Tuollaiseen julkisuuteen pyrkiminen on mielestäni osoitus siitä, ettei kaikki ole ok, ja kaikki omassa tuttavapiirissäni ovat kyllä samaa mieltä. Harvoin, todella harvoin tämäntyyppisissä naisissa on geenikauniita naisia. 

Vierailija
10/10 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole Brooke Shieldsiä pitänyt mitenkään ihmeellisenä, nätti hän oli varsinkin nuorena. Jotenkin vain kaikki huomio kiinnittyi vain siihen ulkokuoreen ja friikeintä oli se että miten hänet objektisoitiin jo lapsena. Historiassa paljon sellaisia asioita kuinka kauniista lapsista tehtiin valkokankaan lelunukkeja vain sen takia kun näyttivät kauniilta. Miten pää pysyy kasassa kaiken tuon jälkeen.