Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

korteilla ennustaminen

Vierailija
04.02.2015 |

Hei.

Aiheen otsikko kertoikin jo aiheeni :)

Olen vasta harjoittelija, mutta teen sinulle katsauksen nykytilasta ja tulevasta.

Tarvitsen tähän nimesi, ikäsi, sukupuolesi ja hiusten värin.

Kommentit (294)

Vierailija
61/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaako nää jotain?

Vierailija
62/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 08:56"]

maksaako nää jotain?

[/quote]

Eivät maksa :) Eivätkä tule koskaan maksamaankaan.

Vaikka taitoni kehittyisivät "ammattilaisen" tasolle, en aijo koskaan ryhtyä rahastamaan tällä. Koen näillä asioilla rahastamisen tavallaan ryöstämiseksi.

Tässä syy: se mitä näen tulevaisuudesta perustuu tämän hetken elämään, mutta te rakkaat itse määritätte liikkeenne tulevaisuuttanne ajatellen. Näkyni ovat "impulsiivisia", sillä jokainen voi vaikuttaa omaan kohtaloonsa.

Se mitä tässä yritän sanoa, on se että kerron teille kuinka tulevaisuutenne tulee menemään, jos jatkatte elämäänne siten miten nyt elätte.

Ja rahan sijaan, saan itselleni hyvän olon sillä, että hyvää hyvyyttäni haluan auttaa ja kertoa <3 tämä tunne on rahaakin arvokkaampaa <3 Te äärettömän hyvä sydämiset tiedätte mitä tarkoitan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä 73, marika,vaalea, 35 vuotta.

Vierailija
64/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marika, 20, vaalea

Vierailija
65/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja 32v keskiruskeat ja punapikmenttiä

Vierailija
66/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tulkinnasta. Nyt pelottaa että onko se vaalea nainen jolla kuoleman kortin näit äitini. Ei kai hän kuole vielä.

Nro 71

Vierailija
67/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on minusta jo ihme, että näet tämän hetken elämään. Miten se on mahdollista? (Retorinen kysymys)

Olet tehnyt aivan mahtavaa työtä. Melkein toivon, että sinuun saisi yhteyden myös maksuakin vastaan, koska hieman itsekkäästi ajattelen, silloin voisi olla varma, että sinulta voi kysyä kun itse sitä toivoo, mutta ymmärrän jos et halua sitä. 

En aio antaa periksi sen "pojan" kanssa ;) , (vaikka kaikki sanoo, että hän ei kuulu mun elämään ja ymmärrän sen että jos mikään ei muutu niin ei tavallaan kuulukaan) mutta katsotaan, miten mun käy. Ymmärrän, että jos haluan tutustua häneen minun on muututtava. En vain ole varma, haluanko ja/tai kannattaako se. 

H, 42v eli numerot 3 ja 20

Vierailija
68/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina, 32 ja vaaleat hiukset

Vierailija
69/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa 24-vuotta, kysyjä nro 72

Lumiukko.

Tämä viittaa kylmyyteen, kuten olettaa saattaakin. Jotenkin koen, että sinulla on elämässäsi paljon kylmyyttä tunne puolella. Aivan kuin et kykenisi rakastamaan. Tästä saan vahvan tunteen, että olet jäänyt nuorena vaille isähahmon rakkautta, joka heijastaa nykyisen elämääsi. En sanoisi sinun olen tunnevammainen, mutta sinun tulee uskaltaa rakastaa.

Menneisyyden haamuna näkyy rakkauden kortti, ja jalkojesi alle ilmestyin vahva pettymysten kortti, ja pääsipäälle suurin muutosten kortti. Nämä kortit kulkevat käsikädessä saamani näyn kanssa. Rakkauden kortti viittaa näihin rakkauden haavoihin, pettymysten kortti näiden läpikäymiseen, ja muutosten kortti pääsipäällä kertoo ajatuksistasi, joissa haaveilet elämääsi suurta muutosta.

Muutoksia on luvassa, mutta nämä enteilevät pettymyksiä joihin liittyy vahvasti tumma hiuksinen nainen. Hänen merkitystään en tässä yhtälössä ymmärrä, en saa hänestä kertakaikkiaan mitään irti :O

Tämän mystisen naisen jälkeen näkyy vahva muutosten kortti, jonka yhteydessä tumma miehen kortti. Tämä mies ei herätä minussa negatiivisia piirteitä, mutta jotenkin hän tuntuu olevan omalta puoleltaan yhteydessä tähän mystiseen tumma tukkaiseen naiseen, jonka kohtaat enen tätä miestä. Tätä tummaa miestä ajatellessa, jotenkin tuntuu lievästi siltä, että tämä tumma nainen ja tämä mies olisivat sukua keskenään.

Tämä tumma mies myös tuo elämääsi totaalisen muutoksen, muutoksen jota et osaa odottaa. Täällä näkyy rakkaus, raha ja tyttövauva. Täällä myös näkyy vaalean naisen sekä vaalean miehen hahmot. Nämä edustavat selkeästi vanhempia, luultavasti sinun.

Vierailija
70/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:01"]

Kaisa 24-vuotta, kysyjä nro 72

Lumiukko.

Tämä viittaa kylmyyteen, kuten olettaa saattaakin. Jotenkin koen, että sinulla on elämässäsi paljon kylmyyttä tunne puolella. Aivan kuin et kykenisi rakastamaan. Tästä saan vahvan tunteen, että olet jäänyt nuorena vaille isähahmon rakkautta, joka heijastaa nykyisen elämääsi. En sanoisi sinun olen tunnevammainen, mutta sinun tulee uskaltaa rakastaa.

Menneisyyden haamuna näkyy rakkauden kortti, ja jalkojesi alle ilmestyin vahva pettymysten kortti, ja pääsipäälle suurin muutosten kortti. Nämä kortit kulkevat käsikädessä saamani näyn kanssa. Rakkauden kortti viittaa näihin rakkauden haavoihin, pettymysten kortti näiden läpikäymiseen, ja muutosten kortti pääsipäällä kertoo ajatuksistasi, joissa haaveilet elämääsi suurta muutosta.

Muutoksia on luvassa, mutta nämä enteilevät pettymyksiä joihin liittyy vahvasti tumma hiuksinen nainen. Hänen merkitystään en tässä yhtälössä ymmärrä, en saa hänestä kertakaikkiaan mitään irti :O

Tämän mystisen naisen jälkeen näkyy vahva muutosten kortti, jonka yhteydessä tumma miehen kortti. Tämä mies ei herätä minussa negatiivisia piirteitä, mutta jotenkin hän tuntuu olevan omalta puoleltaan yhteydessä tähän mystiseen tumma tukkaiseen naiseen, jonka kohtaat enen tätä miestä. Tätä tummaa miestä ajatellessa, jotenkin tuntuu lievästi siltä, että tämä tumma nainen ja tämä mies olisivat sukua keskenään.

Tämä tumma mies myös tuo elämääsi totaalisen muutoksen, muutoksen jota et osaa odottaa. Täällä näkyy rakkaus, raha ja tyttövauva. Täällä myös näkyy vaalean naisen sekä vaalean miehen hahmot. Nämä edustavat selkeästi vanhempia, luultavasti sinun.

[/quote]

Kiitos! :) yllätyin, kun olit laittanut kaksi viestiä mulle :) Nuo viestit sai mut oikeesti itkemään ja nuo oli paikkaansa pitäviä. Mutta jäi mietittymään nämä lauseet:

"sillä tämän yläpuolella on pettymysten kortti, joka selittää tulevaisuudessa näkyvän vieraan tumma tukkaisen naisen. Tämä nainen yhdistyy vahvasti jalkojesi alla olevaan vaaleaan mieheen." "Muutoksia on luvassa, mutta nämä enteilevät pettymiksiä joihin liittyy vahvasti tumma hiuksinen nainen."

Jos vaalea mies on nykyinen mieheni, niin noista jotenkin ymmärrän, että hän pettää minua jonkun tumma tukkaisen naisen kanssa? Tai se tulee vain mieleen. Ja jos tummahiuksinen nainen liittyy myös tummaan mieheen ja on jotain sukua, niin minä käsitin sen näin, että mieheni pettää minua tuon naisen kanssa ja itse rakastun tuon naisen sukulaiseen :D kuulostaa hassulta. 

Tuosta, että menneisyydessä mieheni olisi pettänyt minua, niin ei ole tapahtunut. Siis ei ole pettänyt kenenkään muun kanssa, ainakaan minun tietääkseni. Mutta ajattelin tuon niin, että kun hän kohteli ennen niin huonosti minua, mutta olen ne ajat kyllä hänelle anteeksi antanut.

Ja osaatko sanoa tuosta muutoksesta, että milloin se tapahtuu? Koska olen muutosta toivonut niin kauan, mutta tuntuu välillä että en uskalla tehdä asialle mitään, että välillä mietin että sitä ei ikinä tapahdu :) :/

Kaisa 24 v

Vierailija
71/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E 20v vaalea

Vierailija
72/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 71 vielä haluaisi tietää tulevaisuuden taloudellisesta ja työtilanteesta. Ja mitä näet perheeni tulevaisuudessa?
Kiitos paljon jos voit vastata.

Vierailija
73/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi, 23, blondi

Vierailija
74/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:41"]

Jessica 36-vuotta, kysyjä nro 62

Nuolen kärki, joka osoittaa ylöspäin.

Viittaa erittäin hankalaan elämään, josta olet nyt nousemassa. Taustalla taloudellinen romahdus, ja elämää kädestä-käteen, mies joka on särkenyt petoksillaan sydämesi sekä vienyt osan sinusta mukanaan helvettiin.

Menneisyyden kortiksi nousi vahva raha kortti, joka viittaa tuohon romahtaneeseen talouteen. Jalkojesi alla on pieni muutosten kortti, joka viestii minulle, että kuljet juuri nyt elämässäsi eteen päin J Hyvä näin! Mielessäsi kumminkin on edelleen menneet menetykset.

Elämässäsi on edelleen keskeisenä tekijänä raha, sillä tänne ilmestyi pieni rahan kortti. Nostin tähän vierelle myös toisen kortin, ja tähän ilmestyi täydellisen rakkauden kortti.  Raha kortti viittaa taloudellisiin vaikeuksiin, mutta tulevaisuudessa tähän on luvassa helpotusta, tosin sekin tulee negatiivisten valintojen kortin jälkeen. Rakkauden kortti viittaa särjettyyn sydämeen, ja näin vahvana on mies vienyt sinusta palan mukanaan.

Tulevaisuuteen myös ilmestyi pettymysten sekä nuoren vaalean miehen hahmo. En koe, että näillä olisi mitään tekemistä keskenään, vaan lähinnä tuo pettymysten kortti tuntuisi keskittyvät menneseen asiaan joka pomppaa eteesi vuosien jälkeen.

Tämä vaalea miehen hahmo tuo sinulle tämän negatiivisen valintojen kortin, jonka vieressä seisoo täydellinen talous ja suuret muutokset. Molemmat valinnat tuovat sinulle elämääsi uuden ihmisen, mutta jos päädyt seuraamaan rikkauksia, varaudu myös suuriin pettymyskiin, joita ympyröi kuoleman kortti.
[/quote]
Kiitoksia :) Tämä oli niin osuva. Kiltti, katsoisitko vielä että tulisiko minulle vaalean miehen kanssa suurta rakkautta? Ja ketä se kuoleman kortti ympäröi ja ketä se tarkoittaa? Kiitti, Jessica
[/quote]
Hei ap! Voisitko vielä katsoa minulle rakkaus elämää ja minkä miehen tulen valitsemaan :) Tilanteeni on hirveän sekava :( Jessica

Vierailija
75/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka heikko täytyy ihmisen olla että käy jossain ennustajalla, heh...

Vierailija
76/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minua kiinnostaa käytätkö Tarot-kortteja vai mistä noita ihmisiä ilmestyy? Vai nousevatko he mieleesi muualta kuin korteista? Samoinko vain moeleesi nousevat nämä alun kiinnostavat peilit, lumiukot ja pyörremyrskyt?

Onko kaikilla harjoittelijoilla mentori? Että teilläkin on harjoittelijoina mentori on uutta tietoa minulle, mutta en näistä asioista paljoa tiedäkään :)

Vierailija
77/294 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janika 26v nainen, vaaleat hiukset

Vierailija
78/294 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi N 21 vaalean ruskea

Vierailija
79/294 |