korteilla ennustaminen
Hei.
Aiheen otsikko kertoikin jo aiheeni :)
Olen vasta harjoittelija, mutta teen sinulle katsauksen nykytilasta ja tulevasta.
Tarvitsen tähän nimesi, ikäsi, sukupuolesi ja hiusten värin.
Kommentit (294)
Marja, 42, maantienväriset hiukset
Tummahiuksinen 19.v nainen, pitkä ja harvinainen J:llä alkava nimi :D
Orvokki 35, ruskeahiuksinen nainen.
Nainen 16v, nimi alkaa E:llä. Hiukset vaaleat.
Siis uskotteko oikeesti että joku muka pystyy kattoon jostain musta-pekka korteista toisen tulevaisuutta nimen,iän ja hiusten värin perusteella?Kuka tahansa pystyy laukoo että "tumma ja komea mies"ottaa sinuun yhteyttä tänä vuonna!eli kertoo mitä naiset haluaa kuulla!Ei kukaan pysty näkeen tulevaisuuteen sitä on vaan saduissa!Nää kaikki "ennustajat"perustuu loppujen lopuksi vaan pelkkään rahastukseen!Älkää nyt uskoko aikuiset ihmiset tämmösiin!
Täällä numero 3, eli 42v. H:lla alkava nainen. Osuit aivan uskomattoman oikeaan. Nimenomaan rakkaus on ollut päällimmäisenä elämässäni viimeisen reilun vuoden ajan oltuani sitä ennen asialle hyvinkin "immuuni". Se suuri sydämen särkyminen uskon itse olevan tapahtunut jo lapsuudessa äitini kanssa. Se vaikuttaa kaikkiin rakkaussuhteisiini edelleen ja juuri tällä hetkellä hyvin voimakkaasti (estävästi. Estäen sitä rakkautta jota haluaisin.)
Rahaa on... En ole sitä itse tienannut, vaan lähinnä saanut perheeltä. Raha näkyy siksikin ehkä voimakkaasti, että sain juuri sunnuntaina kuulla isosta rahasummasta, jonka tulen saamaan. Vaalea mies lienee mieheni ja joo, tiedän kuka tuo poikakin on, hän on mies, mutta mulle on ennen sanottu, että olemme aikoinaan "olleet samassa perheessä." Eli meissä on lapsuuden ajalta jotain hyvin samaa ja olen houkutellut häntä elämääni, mutta se on ollut vaikeaa. Hän pelkää että rakastun häneen, kuten onkin tapahtunut ja siinä on yksi sydämen särkyminen.
Olen nytkin juuri hyvin tummissa vesissä ja meinaan läpikäydä todella vaikeita tunteita... Koska ne on kuin käsijarru jonka kanssa elän. Sitä isoa rakkautta odptan, koska sain käsitettyä tosiaan vasta reilu vuosi sitten, mistä siinä on kymysys... :)
Kiitos.
Erittäin jännää, että kaikki mitä hän sanoi minusta olisi ihan humpuukia, tietäen minusta vain että ruskeatukkainen H, 42v.
Mitä sinä, skeptikkolukija, olisit kertonut sillä perusteella minusta?
Nimeni alkaa h kirjaimella, olen 21v tumman vaalea.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:31"]Nimeni alkaa h kirjaimella, olen 21v tumman vaalea.
[/quote] ja siis nainen
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:26"]Susanna, 41v , tummat
[/quote]
nainen :) voi kunpa katsoisit minulle :)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:11"]Siis uskotteko oikeesti että joku muka pystyy kattoon jostain musta-pekka korteista toisen tulevaisuutta nimen,iän ja hiusten värin perusteella?Kuka tahansa pystyy laukoo että "tumma ja komea mies"ottaa sinuun yhteyttä tänä vuonna!eli kertoo mitä naiset haluaa kuulla!Ei kukaan pysty näkeen tulevaisuuteen sitä on vaan saduissa!Nää kaikki "ennustajat"perustuu loppujen lopuksi vaan pelkkään rahastukseen!Älkää nyt uskoko aikuiset ihmiset tämmösiin!
[/quote]
Onneksi tästä ei rahasteta. En varsinaisesti usko ennustuksiin yms. juttuihin, olen silti
utelias näkemään osuuko mikään kohdalleen. Onhan se jännittävää saada itseään koskevia tulkintoja ja katsoa onko mitään perää, vai pelkkää höpöhöpöä. :D
E, 28, hiusten luonnollinen väri tuhkanvaalea, mutta värjätty punaiseksi. Kiitos, jos jaksat tulkita -lupaan antaa palautetta:)